Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicLol hoe kwam je daar achter? Stond dat ook zo op het briefje?quote:johanvdv schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:19:
[...]
minder keurig was UPS. Er was niemand thuis bij terugbezorging. Hebben ze'm gewoon onder een omgedraaide vuilnisemmer aan de achterdeur gezet... mooi jongens
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Reg. datum: 23 oktober 2006
briefje ? welk briefje ?quote:Royz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:21:
[...]
Lol hoe kwam je daar achter? Stond dat ook zo op het briefje?
ter info. Ik heb mijn eigen console teruggekregen. Het serienummer is hetzelfde, en op het A4'tje van M$ stond dat ze het moederbord vervangen hebben, en dit klopt, want ik heb een nieuw MAC address nu.
Ben eens benieuwd hoe lang hij het deze keer gaat uithouden. En ik ben niet eens een hardcore gamer...
Reg. datum: 11 augustus 2003
Was jou xbox een nieuwe met Falcon mainboard?quote:johanvdv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:30:
[...]
briefje ? welk briefje ?
ter info. Ik heb mijn eigen console teruggekregen. Het serienummer is hetzelfde, en op het A4'tje van M$ stond dat ze het moederbord vervangen hebben, en dit klopt, want ik heb een nieuw MAC address nu.
Ben eens benieuwd hoe lang hij het deze keer gaat uithouden. En ik ben niet eens een hardcore gamer...
Ik neem aan dat UPS wel een briefje achterliet waar je je xbox terug kon vinden of niet?quote:
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Nope, geen falcon. Ik vermoed dat ik nu ook geen falcon gekregen heb vermits ik nog met de oude voeding werk ?quote:DaRkMaNFX schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:41:
[...]
Was jou xbox een nieuwe met Falcon mainboard?
Nope, geen briefje... Gewoon een omgedraaide vuilnisbak aan de achterdeur...quote:Royz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:42:
[...]
Ik neem aan dat UPS wel een briefje achterliet waar je je xbox terug kon vinden of niet?
Als je online je pakket gaat tracen zie je ook dat ie delivered is EN zelfs afgetekend voor ontvangst... Nice
Weet je zeker dat hij niet meer te fixen is? Ik heb namelijk al 3x de RROD gehad, en alle 3 keer kunnen maken met een X-clamp fix. Welke manier van de X-clamp fix heb je geprobeerd?quote:HellBeast schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:05:
Mijn tweede xbox 360 is verleden week overleden. Mijn eerste had ik via marktplaats gekocht, was een gemodde, maar dat vond ik geen probleem. Na een maand of 3 de RROD. Ik heb toen een X-Clamp mod geprobeerd en het ding deed het daarna nog een week of 3. Toen kreeg ik na een RROD met geen mogelijkheid meer beeld.
Daarna van een collega zijn (gemodde) Xbox gekocht. Er was zeer weinig mee gespeeld en het ding zag er ook echt heel netjes uit. Na een maand of 3 intensief gebruik nu ook een RROD. Nog geprobeerd dezelfde mod te doen, maar helaas pindakaas.
Het rotte is, dat ik de Xbox echt heel veel gebruik, niet alleen voor games, maar ook streaming media. Ik ga dus eind deze maand mijn derde exemplaar halen, een Arcade met HDMI aansluiting (mijn vorige waren component only). Maar nu zie ik tot mijn grote verbazing dat mensen met nieuwere Xboxen ook melden dat ze de RROD krijgen. Ik dacht dat alle problemen inmiddels al wel waren opgelost? (Koelingsproblemen/gare grafische chip)
En let vooral op de dikte van de Washers, dat maakt namelijk erg veel uit (1MM kan al het verschil maken tussen werken en niet werken). Voor vragen kun je me altijd PM`en.
PSN ID: d00pie
Daarnaast had ik toch wel verwacht dat de X-clamp langer zou werken..
Erg bedankt voor de aangeboden hulp. Ik heb het ding al ruim 15 keer in- en uitelkaar gehad. Hij doet het echt niet meer. Zonde, maar ik ga er geen tijd meer in steken. Ik word er steeds chaggrijniger van om elke keer die rode ringen te zien. Ik begraaf hem wel in de tuin.quote:l00pz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:58:
[...]
Weet je zeker dat hij niet meer te fixen is? Ik heb namelijk al 3x de RROD gehad, en alle 3 keer kunnen maken met een X-clamp fix. Welke manier van de X-clamp fix heb je geprobeerd?
En let vooral op de dikte van de Washers, dat maakt namelijk erg veel uit (1MM kan al het verschil maken tussen werken en niet werken). Voor vragen kun je me altijd PM`en.
When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
Reg. datum: 16 juli 2008
Vond dat geweldig, vorig jaar had ik namelijk wel gebeld en kreeg toen een duitser met gebrekkig engels waar ik mijn adres voor moest spellen..
anyway, hoop hem snel terug te hebben het is een elite van precies een jaar oud in augustus.. volgens mij nog net een model voor het verbeterde model.
wel erg trouwens van die omgedraaide vuilnisbak! ik hoop toch echt dat mij dat niet overkomt!
Bij het ophalen ging het ook maar raar.. een beetje sullig type stond 3 uur eerder voorm ijn deur dan wat de bedoeling was. Gewoon in zn eigen kleren, geen ups pakkie. Ik dacht dat die amerikanen daar zo streng op waren? maar het zal wel een vakantiekracht geweest zijn. Toch maar even iets van legitimatie gevraagd en uiteindelijk mijn xbox meegegeven.
Dan moet het toch al heel erg zijnquote:HellBeast schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:58:
[...]
Erg bedankt voor de aangeboden hulp. Ik heb het ding al ruim 15 keer in- en uitelkaar gehad. Hij doet het echt niet meer. Zonde, maar ik ga er geen tijd meer in steken. Ik word er steeds chaggrijniger van om elke keer die rode ringen te zien. Ik begraaf hem wel in de tuin.
Klinkt inderdaad interessantie die nieuwe RROD Fix van Executer, heb er alleen nog niet zo heel veel van op internet terug gevonden als het nou wel of niet goed werkt. En ik neem aan dat mensen die al een RROD hebben, dit geen effect heeft. (of juist wel eigenlijk omdat de RROD veroorzaakt wordt doordat er contacten verbroken worden door het buigenquote:Elect schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:51:
De nieuwe RROD kit van Xecuter zorgt ervoor dat je hele moederbord niet meer buigt. Misschien een idee om te gebruiken en te voorkomen dat hij de volgende keer nogmaals de RROD krijgt? Alleen wel weer zonde van je garantie als je je nieuwe Xbox openmaakt.
Daarnaast had ik toch wel verwacht dat de X-clamp langer zou werken..
l00pz wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:05 (21%)
PSN ID: d00pie
Vanmorgen nog zitten gamen, nu doet hij dat..
Maargoed, 1e keer na bijna 2 jaar. Ding is van 2006-03-08
Angeloonie wijzigde dit bericht 19-07-2008 18:25 (19%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Reg. datum: 22 januari 2004
Hoeveel XBOXen zouden al zinloos naar Microsoft opgestuurd zijn?quote:Some have confused General Hardware Failure with a similar looking error warning where four red lights appear, in which case the console does not detect an AV cable is plugged in.
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
Reg. datum: 24 juli 2007
Xbox gamertag: Dominee Dimitri
bij "de" RROD ontbreekt afaik de quadrant rechtsboven, weet je zeker dat dit niet iets anders is, zoals het bovengenoemde kabel unplugged?quote:Angeloonie schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:10:
[afbeelding]
![]()
![]()
Vanmorgen nog zitten gamen, nu doet hij dat..![]()
Maargoed, 1e keer na bijna 2 jaar. Ding is van 2006-03-08
fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
Reg. datum: 06 mei 2008
Goed kijken. Zijn Xbox staat verticaal op de foto, dat kan je zien aan het 'power'-logo. Bij een horizontale Xbox is het 'power'-logo dus 90 graden naar links gedraaid en lijkt het net alsof er sprake is van een ander melding, terwijl ze in feite hetzelfde zijn:quote:Magic schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:19:
[...]
bij "de" RROD ontbreekt afaik de quadrant rechtsboven, weet je zeker dat dit niet iets anders is, zoals het bovengenoemde kabel unplugged?
Horizontaal:

Verticaal:
Toch? Of laat mijn ruimtelijk inzicht het weer afweten?
tpr210 wijzigde dit bericht 20-07-2008 16:07 (24%)
Causality. There is no escape from it. We are forever slaves to it. Our only hope, our only peace, is to understand it.
Heb de info heel basic gehouden, als er dingen ontbreken of als er nog info bij moet laat het weten
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Na 25 minuutjes draaien met 3 handdoeken om de console gewikkeld was het systeem behoorlijk heet geworden. Daarna heb ik hem even laten afkoelen en toen weer de harddisk en AV kabel erop en ik kreeg beeld
De truc daarbij is dat je console intern zo warm wordt dat de contactpuntjes zachter worden en beter contact maken met de chips. Deze truc zou de console niet permanent kunnen herstellen, maar je kunt er wel weer een tidjje mee vooruit. Voor mij was de afweging makkelijk omdat reparatie mij 75 euro zou kosten. Als ik het ding zelf gekocht had met garantie erbij dan had ik hem uiteraard wel opgestuurd.
Deze truc is niet zonder risico dus ik neem ook geen verantwoordelijkheid voor schade aan andere xboxen
ATI - the way it is played :P
brama wijzigde dit bericht 20-07-2008 20:05 (8%)
Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.
Reg. datum: 16 juli 2008
waar ik gisteren nog kon inloggen op mijn xbox en mijn apparaat kon bekijken en de status nog kon zien, kan ik nu wel mijn apparaat bekijken/beheren maar heel mijn reparatieaanvraag zit er niet meer in. Dit terwijl mijn pakje opgehaald is duur ups, afgeleverd is in frankfurt, de status op de xbox pagina gewijzigd was naar "ontvangen door het servicecentrum"
Wanneer ik nu zoek met de serviceaanvraag van microsoft op hun garantiepagina, dan komt ie wel weer uit bij mijn reparatie met nogsteeds de status "ontvangen door..." maar dus nog niet dat ie teruggestuurd is naar de gebruiker.
vreemd allemaal.. word het pakketje teruggestuurd via ups onder een ander tracking nummer? want ook daar is niets gewijzigd
Ja klopt, Er wordt een nieuw tracking nummer aangemaakt door UPS. Je krijgt ook een mailtje van Microsoft als ze de xbox hebben teruggestuurd naar jou. Hierin staat het nieuwe tracking nummer.quote:solidus32 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:26:
vreemd allemaal.. word het pakketje teruggestuurd via ups onder een ander tracking nummer? want ook daar is niets gewijzigd
Werkt meer geestelijk voor jezelf dan voor je Xbox, welke toch binnen korte tijd dan weer de geest geeftquote:frankknopers schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:20:
Ik had een paar weken terug ook een RROD op mijn 2e hands Xbox 360 en ik had al een keer gebeld naar microsoft voor reparatie. Ze zeiden dat ik 75 euro moest betalen daarvoor omdat ik niet de originele eigenaar was. Toen heb ik er een tijdje niks aan gedaan totdat ik eergister voor de lol eens op youtube zocht naar 'rrod fix' of iets dergelijks. Daarmee kwam ik uit op de towel trick, ofwel je xbox inpakken in handdoeken en flink laten opwarmen. Dus even de AV kabel eruit en de harddisk eraf en toen de procedure opgevolgd uit de video.
Na 25 minuutjes draaien met 3 handdoeken om de console gewikkeld was het systeem behoorlijk heet geworden. Daarna heb ik hem even laten afkoelen en toen weer de harddisk en AV kabel erop en ik kreeg beeld
De truc daarbij is dat je console intern zo warm wordt dat de contactpuntjes zachter worden en beter contact maken met de chips. Deze truc zou de console niet permanent kunnen herstellen, maar je kunt er wel weer een tidjje mee vooruit. Voor mij was de afweging makkelijk omdat reparatie mij 75 euro zou kosten. Als ik het ding zelf gekocht had met garantie erbij dan had ik hem uiteraard wel opgestuurd.
Deze truc is niet zonder risico dus ik neem ook geen verantwoordelijkheid voor schade aan andere xboxen
[video]
Maar heb een Xbox 360 van een bekende gekregen welke ook de towel fix al een paar keer had uitgeprobeerd, maar het nu ook niet meer deed. Nu zijn er een aantal rubberen patches welke voorkomen dat het moederbord buigt waardoor je je RROD op een fatsoenlijke manier kunt fixen, en daarmee werkt hij nu weer wel
Geen idee of ze beter werken als de X-clamp fix, maar de theorie erachter is naar mijn idee al beter.
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last