Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicSorry maar grotendeels van je frustatie is door jezelf veroorzaakt en had je kunnen voorkomen door goed te lezen en de instructies op te volgen van de helpdesk medewerker.quote:Stronkie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:04:
Heel lang verhaal
nee wegens veiligheids eisen mag dat officieel nietquote:Matsetst schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:02:
[...]
Ik zei het verkeerd maar bedoelde, je kan toch ook in je gewone xbox doos? Daar past ie perfect in.
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 28 april 2005
Reg. datum: 23 augustus 2007
Heb ik namelijk al is ergens anders gelezen, die had ook RROD met een geflashte Xbox, en die had hem teruggestuurd, ze hadden de hardware vervangen enzo, maar of ie geflasht was keken ze niet eens naar.
Dat is omdat ze de klantvriendelijkheid zo hoog mogelijk willen houden.
Specs: Antec Sonata III | 500W Antec Earthwatts | AMD Athlon X2 5600+ (2x 2.8ghz, 2MB L2) | MSI K9N SLI-2F | GEIL 2x 1gb DDR2 800mhz (4-4-4-12) | Sparkle 8800GT 512Mb | 2x Seagate Barracuda 250gb SATA II (7200rpm, 16mb) | Arctic Freezer 64 Pro
Ja maar dan moeten de stickers (zegels) nog wel intact zijn natuurlijk. Als de zegels kapot zijn, dan kan je alsnog laten repareren maar dan tegen vergoeding bij een ombouwer.quote:KevinBel schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:29:
Een geflashde Xbox kan je gewoon opsturen naar MS, daar kijken ze echt niet naar.
Heb ik namelijk al is ergens anders gelezen, die had ook RROD met een geflashte Xbox, en die had hem teruggestuurd, ze hadden de hardware vervangen enzo, maar of ie geflasht was keken ze niet eens naar.
Dat is omdat ze de klantvriendelijkheid zo hoog mogelijk willen houden.
Lud0v1c wijzigde dit bericht 09-07-2008 15:45 (8%)
Reg. datum: 08 juni 2005
Reg. datum: 28 april 2005
Het leek me sterk dat microsoft dat niet controleerd maar heb dat nu op andere plekken ook al gelezen. Stikkers zitten er in iedergeval allemaal nog op, ik twijfel nog een beetje maarja heb niet veel te verliezen. Ik zal microsoft maar eens opbellenquote:Lud0v1c schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:44:
[...]
Ja maar dan moeten de stickers (zegels) nog wel intact zijn natuurlijk. Als de zegels kapot zijn, dan kan je alsnog laten repareren maar dan tegen vergoeding bij een ombouwer.
Reg. datum: 09 april 2008
Ik ga een zelfde soort situatie krijgen:quote:Wil je backupped saved games terugzetten op een andere xbox zou je bij sommige spellen je account op die xbox moeten recoveren, dat werkte bij mij.
Ik heb een oude Xbox360 (gaat deze week nog weg), en een nieuwe Xbox360 (komt volgende week), en wil mijn data overzetten. Ik ben in het bezit van een Memory Unit.
Wat is verstandig om te doen ?
Optie 1. Alles van oude naar nieuwe Xbox360 via Memory Unit (Gamertag, Savegames, Download Licenties?, nog meer?)
Optie 2. Alleen Savegames naar Memory Unit. Vervolgens op nieuwe Xbox360 Gamertag recoveren, Via Xbox.com de download licenties overzetten, Savegames van Memory Unit terugzetten.
Vraag 1. Zijn er nog voor/nadelen van een optie ? Of wellicht nog extra opties ? . Transfer met Data Kabel zal niet gaan: de oude Xbox360 gaat weg, voordat de nieuwe binnen is.
Vraag 2. Is het verwijderen van alleen de Xbox Live Gamertag vervolgens voldoende ? Privacy / Creditcard info gewijs ?
Thanks
Reg. datum: 13 november 2005
Weekje wachten, en je nieuwe HD op de oude 360 klikken. En je oude HD op je nieuwe 360 gebruiken.
Vraag 1 en 2 zijn dan volledig overbodig.
Reg. datum: 14 november 2001
Als de nieuwe een Elite wordt gaat deze optie niet op ivm 120gb hd, hij kan het best zijn saved games alvast op de memory unit zetten, verder zou ik gaan voor Optie 2, heb ik ook gedaan nadat ik een Elite had gekocht en ik ging verder waar ik gebleven was.quote:yzf1kr schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:24:
Optie 3:
Weekje wachten, en je nieuwe HD op de oude 360 klikken. En je oude HD op je nieuwe 360 gebruiken.
Vraag 1 en 2 zijn dan volledig overbodig.
Daarna van een collega zijn (gemodde) Xbox gekocht. Er was zeer weinig mee gespeeld en het ding zag er ook echt heel netjes uit. Na een maand of 3 intensief gebruik nu ook een RROD. Nog geprobeerd dezelfde mod te doen, maar helaas pindakaas.
Het rotte is, dat ik de Xbox echt heel veel gebruik, niet alleen voor games, maar ook streaming media. Ik ga dus eind deze maand mijn derde exemplaar halen, een Arcade met HDMI aansluiting (mijn vorige waren component only). Maar nu zie ik tot mijn grote verbazing dat mensen met nieuwere Xboxen ook melden dat ze de RROD krijgen. Ik dacht dat alle problemen inmiddels al wel waren opgelost? (Koelingsproblemen/gare grafische chip)
When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
Ook al is je Xbox gemod. Ik zou gewoon de xbox servicedesk bellen. Als de zegels nog netjes zijn, dan zou ik hem opsturen. Ze kijken namelijk naar het serienummer en aan de hand daarvan zien ze of je nog garantie hebt. (standaard 2 jaar en 3 jaar voor de RROD) Nee heb je, Ja kan je krijgen.quote:HellBeast schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:05:
Mijn tweede xbox 360 is verleden week overleden. Mijn eerste had ik via marktplaats gekocht, was een gemodde, maar dat vond ik geen probleem. Na een maand of 3 de RROD. Ik heb toen een X-Clamp mod geprobeerd en het ding deed het daarna nog een week of 3. Toen kreeg ik na een RROD met geen mogelijkheid meer beeld.
Daarna van een collega zijn (gemodde) Xbox gekocht. Er was zeer weinig mee gespeeld en het ding zag er ook echt heel netjes uit. Na een maand of 3 intensief gebruik nu ook een RROD. Nog geprobeerd dezelfde mod te doen, maar helaas pindakaas.
Het rotte is, dat ik de Xbox echt heel veel gebruik, niet alleen voor games, maar ook streaming media. Ik ga dus eind deze maand mijn derde exemplaar halen, een Arcade met HDMI aansluiting (mijn vorige waren component only). Maar nu zie ik tot mijn grote verbazing dat mensen met nieuwere Xboxen ook melden dat ze de RROD krijgen. Ik dacht dat alle problemen inmiddels al wel waren opgelost? (Koelingsproblemen/gare grafische chip)
Reg. datum: 02 mei 2007
RROD houd niet alleen grafische chip of slechte koeling in maar alle hardware fouten.quote:HellBeast schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:05:
Mijn tweede xbox 360 is verleden week overleden. Mijn eerste had ik via marktplaats gekocht, was een gemodde, maar dat vond ik geen probleem. Na een maand of 3 de RROD. Ik heb toen een X-Clamp mod geprobeerd en het ding deed het daarna nog een week of 3. Toen kreeg ik na een RROD met geen mogelijkheid meer beeld.
Niet betalen voor je games, wel garantie claimen. Lijkt me niet de bedoeling, naast dat je simpelweg geen garantie meer hebt als je het ding hebt omgebouwd.quote:Lud0v1c schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:51:
[...]
Ook al is je Xbox gemod. Ik zou gewoon de xbox servicedesk bellen. Als de zegels nog netjes zijn, dan zou ik hem opsturen. Ze kijken namelijk naar het serienummer en aan de hand daarvan zien ze of je nog garantie hebt. (standaard 2 jaar en 3 jaar voor de RROD) Nee heb je, Ja kan je krijgen.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Ergens heb je helemaal gelijk, maar eigenlijk is Microsoft zelf verantwoordelijk voor de hardware die ze leveren zonder software die je erbij koopt. Die 5 originele die ik gekocht heb moeten toch ook voldoende zijn om die reparatie te claimen.quote:Exorcist schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:30:
[...]
Niet betalen voor je games, wel garantie claimen. Lijkt me niet de bedoeling, naast dat je simpelweg geen garantie meer hebt als je het ding hebt omgebouwd.
Reg. datum: 23 oktober 2006
6 dagen doorlooptijd, keurig .
johan
Misschien door mijn post hier de indruk gewekt dat ik dat steun. Maar dat is allesbehalve het geval,quote:Exorcist schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:30:
[...]
Niet betalen voor je games, wel garantie claimen. Lijkt me niet de bedoeling, naast dat je simpelweg geen garantie meer hebt als je het ding hebt omgebouwd.
ik heb 15 originele games staan in mijn kast. Ik weet niet precies hoe dat modden in zn werk gaat, maar met een softmod gaan de zegels toch niet kapot. Hij kan het allicht proberen. Verders natuurlijk verwerpelijk,...
Zojuist gebeld, en wordt helaas binnenkort opgehaald.
Reg. datum: 23 oktober 2006
minder keurig was UPS. Er was niemand thuis bij terugbezorging. Hebben ze'm gewoon onder een omgedraaide vuilnisemmer aan de achterdeur gezet... mooi jongensquote:johanvdv schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:50:
zozo, mijn xbox is minder dan een week weggeweest na een RROD.
6 dagen doorlooptijd, keurig .
johan
Reg. datum: 06 mei 2008
Dat is echt heel bijzonder. Dus zelfs als je hem uitzet blijft de drive open? Hoe heb je dat ding met open drive in een doos gekregen?quote:3lmo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:16:
Mijn xbox is stukZie hier het probleem: http://www.youtube.com/watch?v=dgyg5Z_upxs
Zojuist gebeld, en wordt helaas binnenkort opgehaald.
Causality. There is no escape from it. We are forever slaves to it. Our only hope, our only peace, is to understand it.
Nouja, daarom komen ze 'm ophalen dusquote:tpr210 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:34:
[...]
Dat is echt heel bijzonder. Dus zelfs als je hem uitzet blijft de drive open? Hoe heb je dat ding met open drive in een doos gekregen?
Maar ik gok dat dicht en direct de stroom eraf ook wonderen zal doen. Grappige kapotte Xbox heb jij
qed
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last