Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 mei 2007

quote:
Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:57:
[...]

Volgens mij is die Disc Error een voorbode van de RROD. Want ik had precies hetzelfde. Error melding: Please put this disc in a xbox 360 console. Hij zag de disc als DVD ipv game. Na vaak rebooten deed hij het wel weer, maar na 2 weken heb ik na de zoveelste keer rebooten een RROD gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal vaak lange speelsessie heb gehad (GTA4) en dat het soms heel warm was in mijn huiskamer 25 - 30 graden. Deze 2 redenen hebben veel aan bij gedragen!

Ik hoor van veel mensen dat de console stiller is na reparatie. Ik las ook op een andere site dat ze een extra heatpipe monteren op het MoBo. In 1 week terug vind ik wel heel netjes. Ik heb hem dus als het goed is, vrijdag weer terug! Ach ik zit er niet mee, ik moet toch a.s. maandag 30 juni mn VCP examen halen >:)
ne hoor discread is voorbode voor kapotte dvd drive geen rrod

Reg. datum: 15 november 2001

Ik heb mijn RROD zelf kunnen maken met de XCLAMP fix. Doet het alweer een half jaar ;-)
Wel had ik de box aangehad zonder drive wat resulteerde in een BAN!
Echt niet normaal maar ja! Had dat ding 2ehandsgekocht en was toch buiten warranty.
Heb em nu maar gelijk geflasht hadden ze me maar niet moeten bannen....

Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5

Reg. datum: 21 november 2007

quote:
wimpie007 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:48:
Ik heb mijn RROD zelf kunnen maken met de XCLAMP fix. Doet het alweer een half jaar ;-)
Wel had ik de box aangehad zonder drive wat resulteerde in een BAN!
Echt niet normaal maar ja! Had dat ding 2ehandsgekocht en was toch buiten warranty.
Heb em nu maar gelijk geflasht hadden ze me maar niet moeten bannen....
Op de RROD zit 3 jaar garantie. De Xbox 360 was uitgegeven op 22 november 2005 in de Verenigde Staten en Canada; 2 december 2005 in Europa. Dus je kan nooit buiten de garantie vallen.

dat meen je niet.....
Reg. datum: 10 maart 2003

Ongelooflijk....... Ook mijn 360 gaf vorige week de beruchte ring of death.
Vorige week opgestuurd vandaag terug gekeregen, prima service zou je zeggen.
Start um voor het eerst op, niks aan de hand alles ingesteld etc geupdate enz. Stop ik PES 2008 er in: beeld wordt zwart en er gebeurt niks.... Nu bij het opstarten verschijnt enkel het xbox logo inclusief geluidje) en dat was het dan :X volgens het fijne A4tje zijn de DVD drive en het moederbord vervangen....

Nu ook met 360.....

Reg. datum: 04 juli 2007

Kheb mijne vorige week maandag verstuurd, en volgens UPS tracker moet hij vandaag bij mij afgeleverd worden... Ben benieuwd.

Dream Of Calitomnication
Reg. datum: 10 september 2001

Zo, mijn console is wéér naar het Repaircenter gestuurd. Met wéér bedoel ik de 3e keer. Dit gaat dus mijn vierde console in 1 jaar worden :(
Console 1 : Gekocht, Binnen de garantie de geest gegeven
Console 2 : Ontvangen van MS, sluit hem aan. Ring of Light, weer aan de telefoon hangen met MS
Console 3 : 8 weken nadat het defect voor het eerst is gemeld ontvang ik dan eindelijk een werkende console. Deze zit nu weer in de doos.
Console 4 : Afwachten....

Heb er een net briefje bijgedaan waarin ik aangeef niet tevreden te zijn met het product en geen gereviseerd product meer hoef. Niet dat dit gaat werken, maar het is toch van de zotten dat een product van ¤400 zo maar defect gaat.

Foo sjizzel moo nizzel taege de tom tom dizzel

Reg. datum: 05 november 2007

quote:
Lud0v1c schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:03:
[...]

Op de RROD zit 3 jaar garantie. De Xbox 360 was uitgegeven op 22 november 2005 in de Verenigde Staten en Canada; 2 december 2005 in Europa. Dus je kan nooit buiten de garantie vallen.
Officeel komt alleen de 1ste eigenaar in aanraking met fabrieksgarantie. Als 2e eigenaar moet je bij de eerste eigenaar zijn voor een garantieregeling.

T809

Reg. datum: 22 mei 2006

Toch wel vreemd, ik heb mijn console al bijna 3 jaar, nog nooit problemen mee gehad van een PROD, dus het is niet het product op zichzelf. maar meer de console die jij hebt gekregen.

Black Orc - Rank 25 - RR 15 - Green iz Best!

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
KzmZ schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:29:
[...]

Ik had hetzelfde.

kreeg een disc error tijdens het spelen van GTA4... xbox pakte niets meer, ook geen andere games.

De xbox is net opgehaald door UPS en als t goed is krijg ik ook een nieuwe GTA terug
en ik heb em weer terug

_O_
Wat een service

edit: dvddrive en moederbord vervangen

KzmZ wijzigde dit bericht 25-06-2008 13:58 (5%)

quote:
treative schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:15:
[...]

Officeel komt alleen de 1ste eigenaar in aanraking met fabrieksgarantie. Als 2e eigenaar moet je bij de eerste eigenaar zijn voor een garantieregeling.
Ja officieel. Toen ik belde vroegen ze alleen het serienummer van de console. Ik heb geen bonnen hoeven te overleggen en ook geen vragen over tweedehands ofzo. Een beetje vreemd om maar aan te nemen dat je geen garantie meer hebt. Dat probeer je toch gewoon en zo niet, dan pech.

Reg. datum: 29 maart 2001

De mijne is nu ook helaas overleden loopt telkens vast tijdens gta 4 en daarna start ie niet meer op. RROD. Krijg ik nu een doos toegezonden of niet ?Tis me niet helemaal duidelijk in de mail.

Held

quote:
alki schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:00:
De mijne is nu ook helaas overleden loopt telkens vast tijdens gta 4 en daarna start ie niet meer op. RROD. Krijg ik nu een doos toegezonden of niet ?Tis me niet helemaal duidelijk in de mail.
Niet. Je moet zelf een doos nemen.
Bij mij in de mail stond dat ook, maar ik ontving niets. MS gebeld en die zeiden dat ik zelf voor een doos moest zorgen
tip: pak de witte doos die in je grote xboxdoos zit, daar past ie precies in

Music Addicted
Reg. datum: 03 juni 2004

Ik heb sinds vandaag bij HL-2 een paar keer een vastloper gehad. Telkens bij het 'loading'scherm midden in het spel. Een aantal maal kon ik de cd eruit halen en toen kreeg ik wel het Xbox live scherm (dat grijze venstertje). Eén of 2 keer kreeg ik echter de cd er niet uit en moest ik helemaal opnieuw opstarten. Hij loopt dan vast bij 2/3 van het 'loading' scherm en freezed gewoon.

Alles origineel en de cd is onbekrast. Bovendien stond de xbox pas een half uurtje aan dus denk niet dat het aan warmte ligt. Is dit een bekend probleem bij HL2, of is dit een slechte voorbode?

Ik lees trouwens van niemand hier klachten dat jullie savegames kwijt zijn. Sturen jullie je xbox zonder HD op, of hebben jullie allemaal een memorycard ter back-up? Want de xbox kwijt zijn is 1, alle savegames is veel erger :'(

Reg. datum: 14 november 2001

quote:
Waypoint schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:43:Ik lees trouwens van niemand hier klachten dat jullie savegames kwijt zijn. Sturen jullie je xbox zonder HD op, of hebben jullie allemaal een memorycard ter back-up? Want de xbox kwijt zijn is 1, alle savegames is veel erger :'(
Xbox wordt over het algemeen altijd opgestuurt zonder HD, behalve als de HD de geest heeft gegeven :+

Music Addicted
Reg. datum: 03 juni 2004

quote:
Winkiller958 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:25:
[...]

Xbox wordt over het algemeen altijd opgestuurt zonder HD, behalve als de HD de geest heeft gegeven :+
Okee, dat wist ik niet. Las net ook ineens dat je met de memorycard tegenwoordig al niet eens backups kan maken. Dat vind ik wel heel raar, je hebt nu geen enkele mogelijkheid om een back-up te maken :/

I'll be back!
Reg. datum: 28 oktober 2001

quote:
KzmZ schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:02:
[...]
tip: pak de witte doos die in je grote xboxdoos zit, daar past ie precies in
Thx voor de tip! :)

dit wordt mijn 1e avontuur met verzenden.

ben benieuwd naar hoe lang het bij mij duurt:
26 juni 2008: gebeld met microsoft, UPS label gekregen, gebeld met UPS
27 juni 2008: wordt de doos opgehaald met UPS
30 juni: mail ontvangen dat xbox gearriveerd bij het servicecenter
2 juli: mail ontvangen dat xbox is verzonden
???: xbox is bezorgd

Royz wijzigde dit bericht 03-07-2008 14:39 (16%)

Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'

Reg. datum: 14 november 2001

quote:
Waypoint schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:29:
[...]

Okee, dat wist ik niet. Las net ook ineens dat je met de memorycard tegenwoordig al niet eens backups kan maken. Dat vind ik wel heel raar, je hebt nu geen enkele mogelijkheid om een back-up te maken :/
Dat kan wel, mits je de inhoud weer terugzet op de zelfde xbox als waar het van af komt, overigens praat ik over saved games backuppen en niet over gedownloade spellen backuppen.

Wil je backupped saved games terugzetten op een andere xbox zou je bij sommige spellen je account op die xbox moeten recoveren, dat werkte bij mij.

Daar komt nog bij dat microsoft bij een reparatie zorgt dat je inhoud (+licenties) van een eventuele hd normaal werkt na de reparatie, zie: dit onderwerp hier op tweakers.

Is anyone there?
Reg. datum: 04 januari 2006

* Borgoth mag zich vanaf vandaag ook hier melden.

Ben er vandaag achter gekomen dat mijn 360 krassen maakt.
Ik was er al vrij zeker van dat ik een launch 360 had. maar omdat ik hem in 2007 heb gekocht wist ik het toch niet zeker. Ik kan geen lot nummer op de doos vinden. Er staat alleen "Team: ADUE" op een stikker aan de zijkant van de doos. Is er een andere manier om er achter te komen wanneer hij ge produceert is?

360: Zabato
There really was a cake.

Reg. datum: 09 april 2007

quote:
Borgoth schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:00:
* Borgoth mag zich vanaf vandaag ook hier melden.

Ben er vandaag achter gekomen dat mijn 360 krassen maakt.
Ik was er al vrij zeker van dat ik een launch 360 had. maar omdat ik hem in 2007 heb gekocht wist ik het toch niet zeker. Ik kan geen lot nummer op de doos vinden. Er staat alleen "Team: ADUE" op een stikker aan de zijkant van de doos. Is er een andere manier om er achter te komen wanneer hij ge produceert is?
Achterop de xbox zelf staat een datum. Het kan heel goed dat je xbox een stuk eerder gemaakt is dan dat jij hem gekocht hebt. Die van mij is van oktober 2006 terwijl hij eind vorig jaar gekocht is. :)

quote:
Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:57:
[...]

Volgens mij is die Disc Error een voorbode van de RROD. Want ik had precies hetzelfde. Error melding: Please put this disc in a xbox 360 console. Hij zag de disc als DVD ipv game. Na vaak rebooten deed hij het wel weer, maar na 2 weken heb ik na de zoveelste keer rebooten een RROD gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal vaak lange speelsessie heb gehad (GTA4) en dat het soms heel warm was in mijn huiskamer 25 - 30 graden. Deze 2 redenen hebben veel aan bij gedragen!

Ik hoor van veel mensen dat de console stiller is na reparatie. Ik las ook op een andere site dat ze een extra heatpipe monteren op het MoBo. In 1 week terug vind ik wel heel netjes. Ik heb hem dus als het goed is, vrijdag weer terug! Ach ik zit er niet mee, ik moet toch a.s. maandag 30 juni mn VCP examen halen >:)
Vrijdag 20 juni de console opgestuurd met UPS en 1 week later terug. Snelle service, ik ken geen ander bedrijf dat zo snel reparaties verricht. Ze moeten ook wel denk ik, maar ik kan weer verder met GTA4 en NG2! :)

I'll be back!
Reg. datum: 28 oktober 2001

Bezorgt UPS ook op zaterdagen of iemand weet? En wat als je niet thuis bent? Hebben ze een afhaalpunt?

Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Er is in ieder geval wel een extra service voor. Zie ook http://www.ups.com/conten...e_added/sat_delivery.html .

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Pluk een roos.
Reg. datum: 31 mei 2007

Na het gebruiken van de 'handdoek truc' doet mij xbox het weer. Ben nu wel een beetje bezorgd over mijn schatje dat hij binnenkort weer de RROD heeft, dan maar opsturen. Maar kan een RROD aan de slechte koeling liggen? Want ik heb er nu een dikke ventilator naast staan waardoor hij wat koeler blijf :P Maar heeft dat eigenlijk nut ?

Held

quote:
Matsetst schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:00:
Na het gebruiken van de 'handdoek truc' doet mij xbox het weer. Ben nu wel een beetje bezorgd over mijn schatje dat hij binnenkort weer de RROD heeft, dan maar opsturen. Maar kan een RROD aan de slechte koeling liggen? Want ik heb er nu een dikke ventilator naast staan waardoor hij wat koeler blijf :P Maar heeft dat eigenlijk nut ?
Stuur em gewoon op

Pluk een roos.
Reg. datum: 31 mei 2007

quote:
2e eigenaar en dat gaat 87 euro kosten om hem op mijn naam te zetten.. Daarom twijfel ik nog over een nieuwe :D

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: