Gathering of Tweakers

Quicksearch
Uitdrijvûrrrr!

quote:
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:01:
je garantie gaat pas in als je het product koopt |:(
Via de winkel wel ja. Niet als je na de 2 jaar contact opneemt ivm een RROD.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

quote:
Exorcist schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:23:
[...]

Via de winkel wel ja. Niet als je na de 2 jaar contact opneemt ivm een RROD.
dan moet je aangeven dat je nog garantie hebt omdat je hem een jaar later hebt gekocht

amoi wijzigde dit bericht 14-06-2008 12:41 (16%)

Reg. datum: 08 juni 2005

Ik speel gister lekker GTA IV, loopt ie vast. Nou ja, ik hem opnieuw opstarten, loopt ie vast tijdens het loadingscherm. Daarna maar even Halo 3 geprobeerd, allemaal rare artifacts in het beeld, en na 10 seconden de melding dat de CD niet leesbaar is en dat hij moet worden schoongemaakt.
Meer mensen zoiets gehad?
Detail; ik heb ongeveer 30 uur met de Xbox gespeeld >_<

Ja tis gewoon een kut ding eigenlijk. Ik heb ook hooguit 40 uur gespeeld en nu is ie al kapot. Schande eigenlijk dat zo'n product op de markt, voor zoveel geld, terecht kan komen. Gezien prijs/kwaliteit is de Xbox echt slecht, maargoed de service schijnt dan wel goed te zijn, maar dat moet ik nog ervaren. Ga em vandaag opsturen.

quote:
FCTftw schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:47:
Ja tis gewoon een kut ding eigenlijk. Ik heb ook hooguit 40 uur gespeeld en nu is ie al kapot. Schande eigenlijk dat zo'n product op de markt, voor zoveel geld, terecht kan komen. Gezien prijs/kwaliteit is de Xbox echt slecht, maargoed de service schijnt dan wel goed te zijn, maar dat moet ik nog ervaren. Ga em vandaag opsturen.
oohoooh stel je eens voor. misschien is een lnscleaner een goed idee of dat je de disc schoon maakt? mijn xbox heeft geen problemen en was mijn ¤400(vorig jaar nog) waard

amoi wijzigde dit bericht 14-06-2008 21:03 (6%)

Hey mensen. Ik zie helaas niet terug wanneer de mensne net een defecte Xbox hde console hebben gekocht en welke type of welke lot number etc.... Is het niet een idee omdat te gaan bijhouden?
quote:
FrankGuthrie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 00:11:
Hey mensen. Ik zie helaas niet terug wanneer de mensne net een defecte Xbox hde console hebben gekocht en welke type of welke lot number etc.... Is het niet een idee omdat te gaan bijhouden?
lot nummer is toch jaar en dan de week waarhij in is gemaakt?

Nou de Xbox is vorige week dinsdag richting Duitsland gegaan.
Vrijdag is ie terug gestuurd, dus verwacht morgen weer te kunnen :)
Ging al met al toch best snel dan.

quote:
amoi schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:13:
[...]

lot nummer is toch jaar en dan de week waarhij in is gemaakt?
Is het ergens bijgehouden in dit topic dan? Dan heb ik dat over het hoofd gezien.
quote:
FCTftw schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:47:
grappig hoe je het begrip prijs/kwaliteit intepreteert. Mijn niet machine van 5 euro zou dus een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben :p
Uitdrijvûrrrr!

quote:
dikki dik schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:41:
[...]

grappig hoe je het begrip prijs/kwaliteit intepreteert. Mijn niet machine van 5 euro zou dus een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben :p
Nietmachine is één woord..anders lijkt het net of je die machine geen machine is...;)

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

quote:
FrankGuthrie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Is het ergens bijgehouden in dit topic dan? Dan heb ik dat over het hoofd gezien.
nee dist staat op de sticker die op de doos van de xbox is geplakt;)

quote:
Nachtapotheker schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:22:
Nou vandaag is ie terug gekomen. Heeft al met al een week geduurd van het ophalen tot het terug keren.

quote:
Nachtapotheker schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:22:
Nou vandaag is ie terug gekomen. Heeft al met al een week geduurd van het ophalen tot het terug keren.
Mobo is vervangen btw.

Kregen jullie dezelfde machine, of een nieuwe terug?

XB360: OctagonQontrol

quote:
KzmZ schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:42:
Kregen jullie dezelfde machine, of een nieuwe terug?
Vaak dezelfde maar met een of meerdere nieuwe onderdelen erin.
Ik heb gister mijn xbox weer terug ontvangen, nadat hij vorige week woensdag is opgehaald (eerder kon ik niet garanderen dat er iemand thuis zou zijn).

Wat er vervangen is: het moederbord en de DVD-drive. Volgens mij heb ik mijn eigen xbox weer terug (alhoewel, hoeveel moet er vervangen worden om een xbox nog dezelfde te noemen :P). er zat alleen een andere topplate op, de bodem was hetzelfde.

Ik ben heel tevreden met de afhandeling. DVD drive is een stuk stiller nu, alhoewel hij nu idle een tikkie meer geluid maakt (mogelijk door nieuwe koeling).

Magic wijzigde dit bericht 18-06-2008 16:12 (19%)

fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

Lekker is dit, ik speel 2 dagen GTA, haal mijn DVD eruit en er zitten allemaal krassen op, en niet eens in een rondje...?

Ik weet héél zeker dat er niks aan de hand was voordat hij in de xbox ging, ik weet ook heel zeker dat mijn xbox niet is gekanteld, of verplaatst met het spel erin... mijn xbox staat rechtop, maar dat alleen kan het probleem niet zijn toch? Weet hier iemand wat?
quote:
FlashBang schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:13:
Lekker is dit, ik speel 2 dagen GTA, haal mijn DVD eruit en er zitten allemaal krassen op, en niet eens in een rondje...?

Ik weet héél zeker dat er niks aan de hand was voordat hij in de xbox ging, ik weet ook heel zeker dat mijn xbox niet is gekanteld, of verplaatst met het spel erin... mijn xbox staat rechtop, maar dat alleen kan het probleem niet zijn toch? Weet hier iemand wat?
Ik had hetzelfde.

kreeg een disc error tijdens het spelen van GTA4... xbox pakte niets meer, ook geen andere games.

De xbox is net opgehaald door UPS en als t goed is krijg ik ook een nieuwe GTA terug

quote:
FlashBang schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:13:

Dit heb ik ook een aantal keer gehad (alleen ligt bij mij de Xbox plat) maar als ze niet in een rondje zijn, dan zijn het waarschijnlijk vegen oid, maar geen krassen. Probeer maar eens met je duim ze weg te wrijven. Hierna wel even de vegen die je met je duim maakt weghalen, maar dan doet hij het iig weer. Het lijkt wel alsof een rubbertje tegen de DVD aankomt en zo vegen achterlaat.

Dus...

Nope, geen vegen, en ik zie nu ook dat ze niet zo diep zijn, en er toch krassen in een rondje zitten. Ik hou het iig in de gaten, want het spel werkt nu nog (na 1 keer een 'disc unreadable'), maar zodra er meer krassen op komen hang ik aan de telefoon met Microsoft. Wel een TSST drive trouwens, ik ben benieuwd.
quote:
MAX3400 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:59:
[...]

Vaak dezelfde maar met een of meerdere nieuwe onderdelen erin.
toch niet, ik kreeg een ander gerepareerd mainboard retour in mijn behuizing, de postcode van de vorige eigenaar stond er nog in, normale procedure voor microsoft, ik heb bezwaar aangetekend maar dat had geen effect, stikken of slikken :X

wow, die van mij is afgelopen donderdag verstuurd, zaterdag kreeg ik een mailtje dat ze em ontvangen hadden en nu is de status al bij stapje4 -> console wordt teruggestuurd :*

Kan ik nu al zien wat ze vervangen hebben, of sturen ze dat mee met de xbox?

Reg. datum: 21 november 2007

quote:
KzmZ schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:29:
[...]

Ik had hetzelfde.

kreeg een disc error tijdens het spelen van GTA4... xbox pakte niets meer, ook geen andere games.

De xbox is net opgehaald door UPS en als t goed is krijg ik ook een nieuwe GTA terug
Volgens mij is die Disc Error een voorbode van de RROD. Want ik had precies hetzelfde. Error melding: Please put this disc in a xbox 360 console. Hij zag de disc als DVD ipv game. Na vaak rebooten deed hij het wel weer, maar na 2 weken heb ik na de zoveelste keer rebooten een RROD gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal vaak lange speelsessie heb gehad (GTA4) en dat het soms heel warm was in mijn huiskamer 25 - 30 graden. Deze 2 redenen hebben veel aan bij gedragen!

Ik hoor van veel mensen dat de console stiller is na reparatie. Ik las ook op een andere site dat ze een extra heatpipe monteren op het MoBo. In 1 week terug vind ik wel heel netjes. Ik heb hem dus als het goed is, vrijdag weer terug! Ach ik zit er niet mee, ik moet toch a.s. maandag 30 juni mn VCP examen halen >:)

Lud0v1c wijzigde dit bericht 23-06-2008 13:00 (16%)

quote:
KzmZ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:52:
wow, die van mij is afgelopen donderdag verstuurd, zaterdag kreeg ik een mailtje dat ze em ontvangen hadden en nu is de status al bij stapje4 -> console wordt teruggestuurd :*

Kan ik nu al zien wat ze vervangen hebben, of sturen ze dat mee met de xbox?
Je krijgt bij je xbox een A4'tje waarop staat vermeld wat ze gedaan hebben.....

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws