fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicHmm das vreemd, wilde de doos ook op de zaak op laten halen. Nou we zien het wel.quote:Magic schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:03:
[...]
Ligt het aan mij of zijn er afgelopen week een boel xboxen overleden? zou het door het warme klamme weer komen?
mijndes zou vandaag 2 zijn geworden overigens, mijn UPS verzendetiket heb ik via de mail gehad, moet alleen even afspreken wanneer ze hem komen halen. Om misverstanden te voorkomen halen ze hem alleen op het xbox geregistreerde adres op, dus niet op de zaak.
Etiket moet nog komen en moet nog een geschikte doos vinden.
De vastlopers waren bij mij in Maart al begonnen, kan best zijn dat het warme weer de doodsteek was voor de xbox.
Reg. datum: 14 november 2001
Minstens èèn week, vorige week woensdag heb ik de mijne laten afhalen en vandaag moet hij weer fixed afgeleverd worden volgens UPS.quote:Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:51:
Nou mijn xbox is na bijna 2 jaar ook overleden
RROD, maar afwachten hoe snel het gaat...
Valt opzich nog mee, er waren perioden dat er wel een maand gewacht moest worden volgens mij.quote:Winkiller958 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:39:
[...]
Minstens èèn week, vorige week woensdag heb ik de mijne laten afhalen en vandaag moet hij weer fixed afgeleverd worden volgens UPS.
Zouden al die oude xboxen het nou altijd op den duur begeven?
Oude xboxen....de mijne was net 10 maanden in mijn bezit toen hij niet meer wilde....je kan beter zeggen dat bijna alle xboxen 360 het repaircentre wel een keer zien binnen 3 jaarquote:Nachtapotheker schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:48:
[...]
Valt opzich nog mee, er waren perioden dat er wel een maand gewacht moest worden volgens mij.
Zouden al die oude xboxen het nou altijd op den duur begeven?
Overigens de mijne is werkend en stiller dan voorheen weer terug, maar tegen mijn wil in heb ik dus een gerefurbishde box retour ontvangen, hoe weet ik dat....er stond een andere postcode in het systeem bij opnieuw aanmelden bij xbox live, microsoft is niet van plan hier iets aan te veranderen ondanks dat ik bij aanmelding van het defect heb vermeld dat ik mijn eigen xbox 360 gerepareerd retour wilde en niet akkoord zou gaan met een gerefurbishde box.
Reg. datum: 06 juni 2007
maar nu is de vraag..
wat doen ze met omgebouwde xboxen?..
worden die niet gerepareerd? krijg je boete, of kosten??..
iemand ervaring?
Ik heb wel eens gelezen dat deze omgebouwde boxen wel gefixed worden maar je zal zelf moeten betalen, helemaal als de zegel in de box verbroken is.quote:makkie88 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:51:
ik hoor dat alle xboxen snel overleiden..
maar nu is de vraag..
iemand ervaring?
Reg. datum: 02 mei 2007
hoeft niet ze moeten een hele zegel of geen zegel zien voor reparatiequote:Winkiller958 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:25:
[...]
Ik heb wel eens gelezen dat deze omgebouwde boxen wel gefixed worden maar je zal zelf moeten betalen, helemaal als de zegel in de box verbroken is.
en die heeft hem kunnen fixen gelukkig.
hij doet het nu weer perfect.
kreeg ring of death nadat die omgebouwd was namelijk.
Arnold-D wijzigde dit bericht 05-06-2008 22:41 (14%)
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
MS zegt dat ik eerst een label opgestuurd krijg en dan UPS moet bellen voor een afspraak.
Echter zijn ze al 2x geweest (terwijl ik aan het werk was) maar ik heb nog geen label
Dat schiet niet echt op natuurlijk
Iemand ervaring?
Reg. datum: 13 september 2007
Mijn vorige xbox360 was omgebouwd en gebanned van xbox-live.quote:makkie88 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:51:
maar nu is de vraag..
iemand ervaring?
Ik kreeg vervolgens een RROD en heb contact genomen met Microsoft.
Na het een en andere uitgezocht te hebben kon de medewerker mij vertellen dat hij mij in geen enkele manier mocht helpen en hij kon mij ook niet vertellen waarom (ondanks dat ik het wel wist)
Vervolgens heb ik hem gewoon bij een particulier persoon laten maken voor 40euro en vervolgens doorverkocht.
Als je xbox360 gebanned is heb je dus al geen schijn van kans dat zien ze in hun systeem namelijk.
Ben je niet gebanned en is je binnenzegel nog intact gewoon contact opnemen en reparatie opvragen. In sommige gevallen sturen ze de xbox360 terug met een melding dat de xbox360 niet gerepareerd mag worden. Andere gevallen worden ze gewoon wel gerepareerd en werkt hij weer.
Ze kunnen dus enkel de xbox360 niet repareren, ze mogen achteraf geen boete geven dus ik zou zeggen probeer het en bel Microsoft.
ReVision wijzigde dit bericht 06-06-2008 09:56 (5%)
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Ok, dat vind ik prima, echter moeten ze wel komen als ik vrij benquote:mohawk0618 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:46:
Als jij voor een post lable hebt gekozen, neemt UPS die vaak mee en plakken ze hem op de doos, dus je krijgt het niet letterlijk per post, ondanks dat je post lable hebt.
Werkt UPS ook op zaterdag?
Is iemand hier bekend met hetvolgende fenomeen:
Als ik een DvD Spel/Film in mijn drive doe.. dan gooit ie hem steeds er weer uit, na een aantal keer slikt ie hem uiteindelijk in en dan kan ik aan de slag.. maar het is wel wat vervelend. Iemand die weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
Black Orc - Rank 24 - RR 14 - Green iz Best!
Ik heb het bij mijn vorige xbox360 gehad, die was omgebouwd en die kon gewoon niet altijd direct de dvd's lezen en had dus hetzelfde probleem als jouw Is die van jouw omgebouwd? Zo niet zal ik hem naar microsoft opsturen.quote:SpoTs schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:19:
Ik ga mijn vraag nog een keer proberen te stellen.
Is iemand hier bekend met hetvolgende fenomeen:
Als ik een DvD Spel/Film in mijn drive doe.. dan gooit ie hem steeds er weer uit, na een aantal keer slikt ie hem uiteindelijk in en dan kan ik aan de slag.. maar het is wel wat vervelend. Iemand die weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
Verder kun je misschien kijken of je dvd's vies zijn of dat er krassen op zitten?
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
edit: reactie op spots
racer13 wijzigde dit bericht 06-06-2008 17:24 (4%)
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 04 juli 2006
echt een afrader want koelers draaien nauwelijks.
tevens hou het kastje meer warmte tegen dan dat er std uit de xbox komt.
ik heb al nieuwe ventilatoren en ik ga het kastje dus modden ik ga hier waarschijnlijk nog een review over schrijven.
Na elk verdacht geluid uit mijn Xdoos controleer ik of er krassen op zitten ( Ik heb nog 1 van de eerste series ) Verder is mijn Xbox niet omgebouwd. Zal anders is proberen met een cleaning disc ofzo dat ding te schonen. Betwijfel of Microsoft nog Garantie geeft op mijn console ~ 3 jaar oud.quote:ReVision schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:21:
[...]
Ik heb het bij mijn vorige xbox360 gehad, die was omgebouwd en die kon gewoon niet altijd direct de dvd's lezen en had dus hetzelfde probleem als jouw Is die van jouw omgebouwd? Zo niet zal ik hem naar microsoft opsturen.
Verder kun je misschien kijken of je dvd's vies zijn of dat er krassen op zitten?
Verder geen problemen ofzo.. want als die hem eenmaal kan lezen dan doet ie het als een trein.. maar daar kan soms wel is tot 10x open en dichtgaan vooraf gaan.
Black Orc - Rank 24 - RR 14 - Green iz Best!
Mijn neefje zn xbox was overleden, rrod. Zn xboxnerd die zn xbox al een keer gerepareerd (en gemod) had, kon em deze keer niet repareren.quote:makkie88 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:51:
maar nu is de vraag..
iemand ervaring?
MS gebeld, 2 dagen later had ie een nieuwe
ik heb de zelfde maar bijmij helpt hij wel maar ik zoek andere ventilatoren omdat deze lagers slecht gesmeert zijn. waar heb jij de 5v(4x4x1) ventilators weg dan?quote:dezejongeman schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:25:
ik heb laatst een logic3 koeler voor mijn xbxo360 gehaald.
echt een afrader want koelers draaien nauwelijks.
tevens hou het kastje meer warmte tegen dan dat er std uit de xbox komt.
ik heb al nieuwe ventilatoren en ik ga het kastje dus modden ik ga hier waarschijnlijk nog een review over schrijven.
Mochten mensen willen weten hoelang het een en ander duurt, in mijn originele post staan de data van hoe het bij mij afgehandeld is.
Edit:
In een bijgeleverd briefje staat dat het mobo is vervangen én de DVD drive. Over de DVD drive had ik geen klachten, heeft het altijd gedaan. Ook nooit krassen gehad of zo. Maakte wel een boel lawaai, dat wel. Nu heb ik, als ik de plaatjes op internet mag geloven, een Benq drive. Ik had Hitachi-LG model hiervoor.
Mijn xbox is stiller als er een disc inzit, dus das wel prettig. Ook een maand gratis xbox live gold gekregen als goedmakertje. Heeft al met al een week gekost dus, niet slecht.
estorino wijzigde dit bericht 10-06-2008 19:07 (44%)
Specs Desktop || MacBook C2D 2,16GHz 2Gb RAM (werk) || iPhone 2G 8GB || Xbox 360 || xbox live gamertag
Reg. datum: 04 juli 2007
Edit: Laat maar ik zie het al, moet wat beter lezen
Maar, wat voor een doos hebben jullie gebruikt? En hebben jullie voordat je een reparatie hebt opgegeven naar microsoft gebeld? Ik heb dat namelijk nog niet gedaan...
Volgens mij ben ik trouwens best wel genaaid, heb mijn xbox in juli 2007 gekocht en laatst zag ik dat hij al in juni 2006 gemaakt is...
FCTftw wijzigde dit bericht 12-06-2008 12:58 (38%)
hoezo genaait microsoft kan er niks aan doen dat er in de winkel nog xboxen van 2006 liggen als je er 1 in 2007 koopt maar de garantie loopt vanaf aankoop datum dus voorde zekerheid bon bewaren.quote:FCTftw schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:46:
Mijn Xbox 360 is dus ook kapot, maar hoe werkt dat nou allemaal met opsturen? Ik heb me aangemeld op xbox.com en ik heb via de mail een UPS label ontvangen, maar wat nu? Moet ik nu UPS bellen en een afspraak maken? Wat is trouwens een goede doos, kan ik er gewoon een bij het tnt postkantoor halen?
Edit: Laat maar ik zie het al, moet wat beter lezen![]()
Maar, wat voor een doos hebben jullie gebruikt? En hebben jullie voordat je een reparatie hebt opgegeven naar microsoft gebeld? Ik heb dat namelijk nog niet gedaan...
Volgens mij ben ik trouwens best wel genaaid, heb mijn xbox in juli 2007 gekocht en laatst zag ik dat hij al in juni 2006 gemaakt is...
Hij zegt ook niet dat hij genaaid is door MS. Feit is, hij koopt een console die op dat moment al tig maanden oud is, dat verkort je garantieperiode nogal...quote:amoi schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:52:
[...]
hoezo genaait microsoft kan er niks aan doen dat er in de winkel nog xboxen van 2006 liggen als je er 1 in 2007 koopt maar de garantie loopt vanaf aankoop datum dus voorde zekerheid bon bewaren.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last