Reg. datum: 28 oktober 2000
Reg. datum: 28 oktober 2000
Shit....quote:De eerste rode ring bestaat uit drie kwadranten van de lichtcirkel die oplichten in een rode kleur. Dit wil zeggen dat je Xbox 360 haar laatste adem heeft uitgeblazen en is gesneuveld door oververhitting.
Ik heb dus sinds gisteren een gloednieuwe Xbox 360 (175w Falcon), eerste keer dat ik dat ding aan zette gebeurde er niks en ging die rode ring knipperen (niet geteld hoeveel kwadranten)... Uitgezet, nog een keer aangezet, en hij startte gewoon op.
Meteen even het internet opgezocht hoe het nou zat met die rode ringen. Toen las ik dat het ook kon betekenen dat er iets met de kabel niet goed zat, dat leek mij voor de hand liggender dan een kapotte xbox net uit de verpakking.
Goed, kom vandaag thuis, zet de xbox aan.. doe er een dvdtje (film) in... drie knipperende rode kwadranten..
Nu toch maar weer even opgezocht hoe het zat met die rode lampjes... En als ik het moet geloven heeft hij nu al de geest gegeven? kan dit?? Hij lijkt prima te functioneren.. (al vind ik 'm met GTA4 wel een teringherrie maken.. maar dat is de DVD speler geloof ik, al heb ik de 'zeer stille' BENQ
Ik heb 'm nu (half uurtje later) weer aangezet en nu start hij gewoon op. Maar van de 4x opstarten al 2x rode ringen gezien dus.. is dit het begon van het einde?
Xtuv wijzigde dit bericht 29-05-2008 18:56 (6%)