Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
ReVision schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:57:

Moet ik dan contact opnemen via de telefoon en hoe gaat het in zijn werk?
Beste is gewoon bellen.

Nogmaals: Heeft iemand een idee hoe/wat van die retourbon? Afspraak maken met UPS spreekt voor zich.
E36 BMW 318iS

ik heb geloof ik een handtekening erop gezet en hem toen omgevouwen op die lijn. Toen met transparante tape op de doos geplakt. Je handtekening zit dan ontzichtbaar aan de achterkant

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat m'n xbox GTA IV niet meer kan lezen. En sinds vandaag doet ie het helemaal niet meer. Er zitten allemaal krasjes op die disc... (alleen bij gta heb ik dit). MOet ik de xbox opsturen of kunnen ze ook alleen de disc vervangen bij microsoft??
Ik heb mijn xbox btw altijd rechtop staan, dat boeit toch niet.

Uitdrijvűrrrr!

quote:
jurriaan_xbox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat m'n xbox GTA IV niet meer kan lezen. En sinds vandaag doet ie het helemaal niet meer. Er zitten allemaal krasjes op die disc... (alleen bij gta heb ik dit). MOet ik de xbox opsturen of kunnen ze ook alleen de disc vervangen bij microsoft??
Ik heb hetzelfde, maar dan zonder krasjes. Ik heb hem voor de zekerheid opgestuurd, nu het ding nog in garantie zit.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

bi polair

Woei

vorige week donderdag is mijn xbox gehaald, vandaag weer terug met een nieuw moederbord,
alles werkt weer naar behoren, 4 werkdagen weg geweest.
HULDE

quote:
ratsja schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:21:
Woei

vorige week donderdag is mijn xbox gehaald, vandaag weer terug met een nieuw moederbord,
alles werkt weer naar behoren, 4 werkdagen weg geweest.
HULDE
Hey, ik wil dat ook! :)
Die van mij is vorige week woensdag opgehaald (donderdagochtend aangekomen in Duitsland). De laatste status update is van vanavond:

Je Xbox-videospelsysteem is verzonden‏
Verzenddatum: 5:56 AM

Betekent dit dat ie vanochtend om 6 uur al is meegegeven aan een UPS chauffeur? En dat ik 'em dus morgen al zou hebben? Kan op de UPS site nog geen tracking bekijken :( Kan tot 24 uur duren staat in die mail.

quote:
Kaasplank schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:23:
ik heb geloof ik een handtekening erop gezet en hem toen omgevouwen op die lijn. Toen met transparante tape op de doos geplakt. Je handtekening zit dan ontzichtbaar aan de achterkant
Handtekening is eigenlijk voor de chauffeur zodat jij een bewijs hebt dat ie meegegeven (handig als ie kwijt raakt tijdens t transport), daar moet je dan een kopie van houden. In ieder geval het label met de streepjescodes moet op de doos, goed zichtbaar.. iig dat ie maar vast blijft zitten.. Je kan trouwens ook een afspraak maken met UPS via de website, kan je zelf een tijd bepalen :)

I like video games, but they're really violent. I'd like to play a video game where you help the people who were shot in all the other games. It'd be called 'Really Busy Hospital.'
(c) Demetri Martin

quote:
El Jefe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:45:
[...]

Handtekening is eigenlijk voor de chauffeur zodat jij een bewijs hebt dat ie meegegeven (handig als ie kwijt raakt tijdens t transport), daar moet je dan een kopie van houden. In ieder geval het label met de streepjescodes moet op de doos, goed zichtbaar.. iig dat ie maar vast blijft zitten.. Je kan trouwens ook een afspraak maken met UPS via de website, kan je zelf een tijd bepalen :)
Handtekening op de receipt bedoel je. Dat is gewoon jouw bewijs dat hij meegenomen is, als er een handtekening op staat dan weet je inderdaad ook van wie. Vraag is alleen hoe/wat met het retourlabel? Bedoel wat is het nut van je handtekening erop zetten als je hem vervolgens toch verbergt achter een landing tape.
quote:
jurriaan_xbox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:
het boeit wel dat de 360 rechtop staat dan draait de dvd onstabiel en kunnen er eerder krasjes ontstaan. maar ik heb die disc unreadeble opgelost door zo'n lens clean cd/dvd

Gebakken-Lucht . nl

quote:
amoi schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:12:
[...]
het boeit wel dat de 360 rechtop staat dan draait de dvd onstabiel en kunnen er eerder krasjes ontstaan. maar ik heb die disc unreadeble opgelost door zo'n lens clean cd/dvd
Heb je daarvoor een 'normale' lens clean cd/dvd gebruikt, of een speciale voor bijvoorbeeld gameconsoles?

"Everything is but a dream within a dream" - Edgar Allen Poe, In Philosophy

E36 BMW 318iS

quote:
Madje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:09:
[...]

Handtekening op de receipt bedoel je. Dat is gewoon jouw bewijs dat hij meegenomen is, als er een handtekening op staat dan weet je inderdaad ook van wie. Vraag is alleen hoe/wat met het retourlabel? Bedoel wat is het nut van je handtekening erop zetten als je hem vervolgens toch verbergt achter een landing tape.
geen idee maar mijn xbox kwam gewoon weer terug dus het zal wel los lopen. Vraag gewoon een bewijs aan de UPS kerel zodat je kunt bewijzen dat je hem afgegeven hebt en stuur op dat ding.

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 06 november 2006

iemand nog tips voor de soort doos om de xbox op te sturen ? bij de ah hebben ze niet echt van dat soort dozen...

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

XB360: OctagonQontrol

quote:
Krespo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:06:
iemand nog tips voor de soort doos om de xbox op te sturen ? bij de ah hebben ze niet echt van dat soort dozen...
Bij de AH hebben ze zat dozen? Heb daar vorige keer een wijndoos meegekregen (6 flessen). Wat kranten erin, 360 erin, kranten erop, dichtplakken en klaar. Of heb je echt een probleem waardoor je een te grote kartonnen doos niet even kan bijknippen en vastplakken?

MAX3400 wijzigde dit bericht 21-05-2008 19:19 (12%)

Ik heb mijn xbox al 4 maanden, nieuwste versie met HDMI.

-----

Lekker aan het codden, ik had al 6 kills! Yes nog één kill dan helicockter :D
ff beetje campen en dan.. BAM granaat... hé? Wat een rare textures zijn dat zeg... WTF mijn xbox maakt zoveel geluid alsof het vliegt.. en hij maakt nintendo 8bit geluiden.. Gék zeg.. nja ff rebooten en alle aansluitingen controleren.

Alles zag er goed uit, dus booten dan maar.

En jawel hoor, mijn eerste RroD is een FEIT! :D
--
Maar na 10 minuten wachten deed hij het wel weer, maar wat kan ik het beste nu doen? Nu gelijk opsturen of wachten totdat het helemaal verneuqt is? :) /edit 10 minuten test drive gedaan en verneuqt.

Krijg ik dan ook wel een Falcon terug? Ik wil zeker weten een echte falcon terug hoor en ook een 170watter :) Maar wat gek dat die dan crasht, kan ik dan ook iets claimen omdat die na 4 maanden kapot is gegaan? Kom op zeg, 380 euro voor 4 maanden?

:) Alvast bedankt.

Uitdrijvűrrrr!

Je krijgt hoogstwaarschijnlijk jouw Xbox terug.

/Mijn boxje is vandaag naar Duitsland vertrokken, hopelijk doet zn vakantie hem goed :+

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

quote:
Exorcist schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:50:

/Mijn boxje is vandaag naar Duitsland vertrokken, hopelijk doet zn vakantie hem goed :+
Same here. Gisterochtend met UPS gebeld en dezelfde dag hadden ze het opgehaald.
XBOX zit nu bij HERNE-BOERNIG volgens UPS :P

Trouwens, weet iemand welk code het service ID is van XBOX support? Was dat je referentie nummer?
quote:
awakeNing074 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:27:
[...]

Hey, ik wil dat ook! :)
Die van mij is vorige week woensdag opgehaald (donderdagochtend aangekomen in Duitsland). De laatste status update is van vanavond:

Je Xbox-videospelsysteem is verzonden‏
Verzenddatum: 5:56 AM

Betekent dit dat ie vanochtend om 6 uur al is meegegeven aan een UPS chauffeur? En dat ik 'em dus morgen al zou hebben? Kan op de UPS site nog geen tracking bekijken :( Kan tot 24 uur duren staat in die mail.
Inmiddels staat er een aankomstscan in Brussel geregistreerd om 05.00 AM. Deze was pas vanmiddag zichtbaar op de UPS site. Is het normaal dat er zoveel vertraging in zit? Ik herinner mij dat bij de zending naar Duitsland het steeds vrij actueel was.

Verwachte aflevering is trouwens morgen. Ben bang dat ik dat niet mee ga maken, dus dat wordt na het weekend... Of ze moeten haast maken en mn Box vandaag afleveren :) Gister stond er nog 26 mei als verwachte aflevering.

Zoals ik het begreep, moet ik de xbox zonder hardeschijf of games in een doos stoppen met een stickertje erop van microsoft die ik per post krijg en de rest van de papieren bewaar ik zelf? en dan maak ik een afspraak met ups om het op te laten halen?

quote:
DeaTh RoW schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:44:
Zoals ik het begreep, moet ik de xbox zonder hardeschijf of games in een doos stoppen met een stickertje erop van microsoft die ik per post krijg en de rest van de papieren bewaar ik zelf? en dan maak ik een afspraak met ups om het op te laten halen?
Je krijgt een retourlabel en een bevestiging via de email of post. Retour label plak je op de doos met alleen je xbox (geen accesoires, kabels, harde schrijf oid). Dan bel je zo'n 0800 nummer van UPS om een afspraak te maken, als je het begin van de ochtend doet kunnen ze het dezelfde dag nog ophalen (eigen ervaring).
Bevestiging laat je tekenen door de UPS medewerker wanneer hij aan de deur is.

Madje wijzigde dit bericht 22-05-2008 23:44 (5%)

quote:
Madje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:44:
[...]

Je krijgt een retourlabel en een bevestiging via de email of post. Retour label plak je op de doos met alleen je xbox (geen accesoires, kabels, harde schrijf oid). Dan bel je zo'n 0800 nummer van UPS om een afspraak te maken, als je het begin van de ochtend doet kunnen ze het dezelfde dag nog ophalen (eigen ervaring).
Bevestiging laat je tekenen door de UPS medewerker wanneer hij aan de deur is.
Moet je nog betalen voor het ophalen en verzenden van UPS? of wordt dat direct vergoed door microsoft?
quote:
ReVision schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:02:
[...]

Moet je nog betalen voor het ophalen en verzenden van UPS? of wordt dat direct vergoed door microsoft?
Ik heb er niks over gehoord, had aan de telefoon vermeld dat ik het telefoonnr had gekregen van Microsoft. Medewerker van UPS vroeg zelf waar het over ging: console of laptop.

Denk dat UPS de kosten doorberekent aan MS.
Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen aflevering van UPS en dat je XBOX zichtbaar was bij MS support?
Zit nu te kijken, maar ik mis ook een service ID, heb dat hele nummer nooit gekregen.
quote:
Mikey! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Heb je daarvoor een 'normale' lens clean cd/dvd gebruikt, of een speciale voor bijvoorbeeld gameconsoles?
gewoon dood normale cd/dvd lens cleaner voor gebruikt. jeweet wel met van die borsteltjes op de cd geplakt

quote:
Madje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:51:
Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen aflevering van UPS en dat je XBOX zichtbaar was bij MS support?
Zit nu te kijken, maar ik mis ook een service ID, heb dat hele nummer nooit gekregen.
maakt niet uit ze kunnen met serie nummer van je xbox of je adres en naam ook wel veel

Reg. datum: 16 september 2002

Hoe wordt de garantietermijn eigenlijk bepaald ?

Op de site zie ik : Verlopen van de garantie: 11/23/2008 6:59:59 PM

Maar mijn xbox heb ik pas vorige zomer gekocht ? Garantie zou dus verstrijken na anderhalf jaar ongeveer ?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws