Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 november 2005

Ik heb zelf ook last van read errors. Alleen niet van vastlopers oid. Maar als ik hem nu opstuur, vervangen ze dan ook het moederbord? Uit voorzorg? De productiedatum van mijn xbox is eind 2006.

Jij leest mijn signature

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Flasherrr schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:30:
Ik heb zelf ook last van read errors. Alleen niet van vastlopers oid. Maar als ik hem nu opstuur, vervangen ze dan ook het moederbord? Uit voorzorg? De productiedatum van mijn xbox is eind 2006.
Vraag ik me dus ook af ja.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Reg. datum: 07 augustus 2006

quote:
Flasherrr schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:30:
Stuur hem maar wel op! Want eind 2008 verloopt je garantie op je DVD-drive...als het dan nog erger wordt ben je verder van huis en moet je betalen. Dus gewoon opsturen ;) :)

Wat iemand eerder al meldde heb ik dus ook, dat van die vlekken op de DVD's die lijken op krassen maar een stuk korter zijn. Als je met je vinger er overheen wrijft gaan ze gewoon weg (maar maak je wel vlekken met je vingers :p ) , maar ze veroorzaken dus wel eerst een read error en dus een 'crash' van je game. Ik had het vooral veel toen ik de Xbox net had, de laatste paar maanden heb ik het echt zelden. Het lijkt alsof er wat rubbertjes in de DVD-drive zitten die tegen de DVD schuren als deze snel draait (opstijgt) en die dus vegen achterlaten. Deze zullen dan nu wel zo afgeschuurd zijn dat ze de DVD niet meer raken.

Heb in ieder geval nog geen een keer echte krassen gehad. Mijn Xbox ligt plat, heb hem nog nooit rechtop laten staan.

Dus...

Reg. datum: 21 januari 2004

Ik ken iemand met een gemodde RROD 360 en die jongen heeft gewoon een nieuw mobo + drive gekregen, dus gewoon proberen, ze letten er kennelijk niet op RROD=RROD.

quote:
Exorcist schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:31:
[...]

Vraag ik me dus ook af ja.
Mijn RROD werd voorafgegaan door steeds vaker voorkomende read errors (en later ook vast lopers).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Uitdrijvûrrrr!

quote:
party42 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:35:
[...]

Mijn RROD werd voorafgegaan door steeds vaker voorkomende read errors (en later ook vast lopers).
Heb mn UPS label binnen..ding wordt opgestuurd. :)

Fiat Stilo/Ford Ka

Reg. datum: 17 juni 2002

Oke meld zich weer..

Xbox is nu officieel defect. Krijg steeds vastlopers wanneer ik een spel aan het spelen ben. Heb het nu 3 verschillende spellen gehad (GH3, GTA3 en DBZ: Burst Limit Demo). Klantenservice opgebeld, die zei probeer het zonder HDD te spelen. Gedaan, nog steeds vastlopers.

En dat terwijl deze xbox ongeveer 2.5 weken bij mij thuis heeft gestaan!

Ik ga maandag maar even langs de dynabyte zodat ze hem omkunnen ruilen.
Mijn Xbox 360 is sinds vandaag ook kapot. Als ik hem aandoe dan heb ik wel geluid maar geen beeld. Ik dacht eerst dat het aan mijn kabel lag, maar ik heb het geprobeerde met verschillende kabels en televisie's en hij doet het op allemaal niet. Maar ik heb al gelezen in deze topic dat het een vaker voorkomend probleem is.

Het vervelende is alleen dat mijn garantie net een maand is afgelopen (14-4-2008). Dus ik ga morgen maar even bellen en hopen dat ze niet moeilijk doen. Weet iemand toevallig hoeveel het allemaal bij elkaar kost (door UPS op laten halen enz.) als je geen garantie meer hebt?

En het ironische is, ik ben begonnen met leren voor mijn tentamens. Ik dacht laat ik is een keer vroeg beginnen, want ik sta er op dit moment niet al te best voor. En normaal kwam hier mede door mijn Xbox 360 weinig van terecht. En vandaag, de 1e dag dat ik begonnen ben met leren begeeft mijn Xbox het! Het lijkt wel alsof het zo had moeten zijn...

Reg. datum: 06 mei 2005

Mijne begint ook weer read errors te krijgen... Heb er gister een lens clean disc in gegooid (veel te lomp ding) en de hele avond nog geen read error gehad. Ik heb nog garantie op rrod tot december.
Komen ze terug dan ga ik dus echt wel proberen een rrod te veroorzaken. Heb hem sinds launch 4 keer moeten opsturen.... wat een klote console!!

Het beroerde is dat ik wanneer ik ook op de 360 game ik telkens schrik van elke dashbord melding (zoals saven). Echt de slechtste console ervaring ooit voor mij, terwijl de games zo vet zijn!! :/

Uitdrijvûrrrr!

quote:
Mutatie schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:55:
Mijne begint ook weer read errors te krijgen... Heb er gister een lens clean disc in gegooid (veel te lomp ding) en de hele avond nog geen read error gehad. Ik heb nog garantie op rrod tot december.
Komen ze terug dan ga ik dus echt wel proberen een rrod te veroorzaken. Heb hem sinds launch 4 keer moeten opsturen.... wat een klote console!!

Het beroerde is dat ik wanneer ik ook op de 360 game ik telkens schrik van elke dashbord melding (zoals saven). Echt de slechtste console ervaring ooit voor mij, terwijl de games zo vet zijn!! :/
Ja, dat heb ik dus in GTA4. Als ik mn eerste missie op een dag doe, komt hij na de missie met de "where to save" melding, ergo, de dashboard melding van mn HDD. Denk dan iedere keer dat ik weer een disc read error heb :(

Fiat Stilo/Ford Ka

bi polair
Reg. datum: 19 juni 2003

Zaterdag bericht dat ze hem hadden ontvangen, en dezelfde dag is ie alweer verstuurd naar me, ben benieuwd.

@ King_tech je kan altijd zeggen dat het apparaat al eerder die kuren had en dat je het even aan wilde zien,

Ja, ik heb vannochtend even gebeld. En ze deden helemaal niet moeilijk. Ze hebben het zelfs niet over mijn garantie gehad, terwijl die toch al een maand is verlopen.

Ik moet zeggen het is wel erg vervelend als je console kapot gaat (voor de 2e keer), maar ze verlenen wel een goede service. En ze doen gelukkig niet al te streng de garantieperiode van 2 jaar in de gaten houden.

Ik heb nu al 2 dagen SocialClub van rockstar.
Gekoppeld aan me Xbox live.
Nu speel ik dus al 2 dagen(en meer) GTA IV.
Maar ik krijg echt geen statistieken te zien op Socialclub, ook geen Zits(liedjes).

Hoe kan dat?

Uitdrijvûrrrr!

quote:
dennus2006 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:50:
Ik heb nu al 2 dagen SocialClub van rockstar.
Gekoppeld aan me Xbox live.
Nu speel ik dus al 2 dagen(en meer) GTA IV.
Maar ik krijg echt geen statistieken te zien op Socialclub, ook geen Zits(liedjes).

Hoe kan dat?
Lijkt me geen defect aan je Xbox, ergo, je zit verkeerd ;)

Fiat Stilo/Ford Ka

Reg. datum: 06 november 2006

Kan iemand mij wat tips geven in wat voor doos je je x-doos in moet/kan stoppen ?

ik zat te denken om de bestek doos die ik gekocht heb voor me huisje te gebruiken maar dat zal me meissie niet zo leuk vinden omdat ze dol is op het openmaken van dat soort dingen...

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

Reg. datum: 16 september 2002

Heb afgelopen weekend GTA 4 afgehaald, welgelteld 10 seconden gespeeld en dan de RROD :(
Heb met de klantendienst gebeld, maar ik begrijp de procedure toch niet zo goed.
Heb nu een engelstalige mailtje gekregen van UPS met een aantal links in :
quote:
View UPS Returns Documentation Instructions

Retrieve Your UPS Returns Label .

Get the Receipt.

Find the Closest Service Location.

Find Out More About Returning Your Shipment
Die return instructions lijken me maar een generisch iets, dus ik hoop dat iemand me kan helpen : wat moet ik afprinten en op de doos kleven en hoe laat ik UPS dat ding ophalen ?

Moet er buiten de xdoos zelf nog iets speciaal meegestuurd worden ?

Alvast bedankt !

Reg. datum: 06 februari 2008

Is er iemand die me kan vertellen wat de kosten zijn van het repareren van een RROD als je geen garantie meer hebt? Is het ook mogelijk ok dit te laten doen als de xbox360 gemod is, kijken ze hier streng naar bij microsoft. Of kan ik het ook bij een 3de partij laten doen die iemand me kan aanraden?
Let's play it the Russian way

quote:
ReVision schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:22:
Is er iemand die me kan vertellen wat de kosten zijn van het repareren van een RROD als je geen garantie meer hebt? Is het ook mogelijk ok dit te laten doen als de xbox360 gemod is, kijken ze hier streng naar bij microsoft. Of kan ik het ook bij een 3de partij laten doen die iemand me kan aanraden?
ik heb op marktplaats gezien dat ze het voor rond de 30 euro doen... kijk gewoon op RROD

quote:
Marcoevich schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:47:
[...]

ik heb op marktplaats gezien dat ze het voor rond de 30 euro doen... kijk gewoon op RROD
Heb het inderdaad gezien, ze zijn alleen allemaal ver weg van mijn woonplaats, ik heb ook zitten kijken voor de Xclamp fix, maar ik denk dat ik de xbox360 dan helemaal sloop ben niet echt heel handig etc.

Misschien toch maar even naar een van de aanbieders op marktplaats bellen...
Gebakken-Lucht . nl
Reg. datum: 21 augustus 2001

quote:
King_Tech schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:40:
Mijn Xbox 360 is sinds vandaag ook kapot. Als ik hem aandoe dan heb ik wel geluid maar geen beeld. Ik dacht eerst dat het aan mijn kabel lag, maar ik heb het geprobeerde met verschillende kabels en televisie's en hij doet het op allemaal niet. Maar ik heb al gelezen in deze topic dat het een vaker voorkomend probleem is.

Het vervelende is alleen dat mijn garantie net een maand is afgelopen (14-4-2008). Dus ik ga morgen maar even bellen en hopen dat ze niet moeilijk doen. Weet iemand toevallig hoeveel het allemaal bij elkaar kost (door UPS op laten halen enz.) als je geen garantie meer hebt?

En het ironische is, ik ben begonnen met leren voor mijn tentamens. Ik dacht laat ik is een keer vroeg beginnen, want ik sta er op dit moment niet al te best voor. En normaal kwam hier mede door mijn Xbox 360 weinig van terecht. En vandaag, de 1e dag dat ik begonnen ben met leren begeeft mijn Xbox het! Het lijkt wel alsof het zo had moeten zijn...
Dit probleem heb ik precies 6 dagen voor de lancering van GTA ook gekregen :o Nu weet ik dat ik geen garantie meer heb (verlopen), maar ik ga het toch maar eens bellen naar de helpdesk!

"Everything is but a dream within a dream" - Edgar Allen Poe, In Philosophy

Reg. datum: 17 juni 2002

quote:
Heb nu een engelstalige mailtje gekregen van UPS met een aantal links in :

quote:
View UPS Returns Documentation Instructions

Retrieve Your UPS Returns Label .

Get the Receipt.

Find the Closest Service Location.

Find Out More About Returning Your Shipment

Die return instructions lijken me maar een generisch iets, dus ik hoop dat iemand me kan helpen : wat moet ik uitprinten en op de doos kleven en hoe laat ik UPS dat ding ophalen ?
Ik vraag mij ditzelf ook wel af. Heb het retourlabel wel, maar daar moet iets gevouwen worden, vraag me dan alleen af hoe het erop geplakt moet worden. Medewerker van xbox zei ook dat er een formulier in de doos gedaan moet worden behalve de xbox.
Gebakken-Lucht . nl
Reg. datum: 21 augustus 2001

quote:
Mikey! schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:30:
[...]

Dit probleem heb ik precies 6 dagen voor de lancering van GTA ook gekregen :o Nu weet ik dat ik geen garantie meer heb (verlopen), maar ik ga het toch maar eens bellen naar de helpdesk!
Ik heb daarstraks in m'n pauze de towel-truc geprobeerd. Ik heb hem 15 minuten in twee handdoeken gewikkeld laten draaien met een spel erin. Daarna af laten koelen en de Xbox heeft zowaar weer even beeld gegeven! Ik heb hem zien opstarten, daarna gaf hij weer beeld in een soort van 256-kleuren modus. Na een herstart gaf hij weer géén beeld meer :(. Het is dus duidelijk een probleem met de GPU of een probleem met de X-clamp.

Ik heb de Xbox ondertussen maar aangemeld bij Xbox Service voor herstel, ondanks dat de garantie was verlopen willen ze hem toch repareren! Hulde! :) Ik hoop dat alles snel afgehandeld kan worden!

"Everything is but a dream within a dream" - Edgar Allen Poe, In Philosophy

Ik wil mogelijk mijn xbox360 maar aanmelden voor reparatie bij microsoft. Bij de garantie status op de xbox service website krijg ik het onderstaande te zien.
quote:
Huidige status van de garantie
Apparaat: Xbox360 Hardware
Serienummer: **************
Status van de garantie: Valt niet meer onder de garantie
Type garantie: Standaard
Begin van de garantie:
Verlopen van de garantie: 12/31/1899 7:00:00 PM
Nu staat er niets er dat hij niet meer onder garantie valt, echter staat er niets bij begin garantie en uit verlopen garantie kan ik helemaal niets opmaken. Ook kan ik het apparaat niet opgeven voor reparatie op de website dan krijg ik een foutmelding.

Moet ik dan contact opnemen via de telefoon en hoe gaat het in zijn werk?
Uitdrijvûrrrr!

Vind het niet gek, je garantie verliep in 1899 al :+

Fiat Stilo/Ford Ka

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: