Jij leest mijn signature
Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicVraag ik me dus ook af ja.quote:Flasherrr schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:30:
Ik heb zelf ook last van read errors. Alleen niet van vastlopers oid. Maar als ik hem nu opstuur, vervangen ze dan ook het moederbord? Uit voorzorg? De productiedatum van mijn xbox is eind 2006.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Reg. datum: 07 augustus 2006
Stuur hem maar wel op! Want eind 2008 verloopt je garantie op je DVD-drive...als het dan nog erger wordt ben je verder van huis en moet je betalen. Dus gewoon opsturenquote:Flasherrr schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:30:
Ik heb zelf ook last van read errors. Alleen niet van vastlopers oid. Maar als ik hem nu opstuur, vervangen ze dan ook het moederbord? Uit voorzorg? De productiedatum van mijn xbox is eind 2006.
Reg. datum: 10 oktober 2001
Heb in ieder geval nog geen een keer echte krassen gehad. Mijn Xbox ligt plat, heb hem nog nooit rechtop laten staan.
Dus...
Mijn RROD werd voorafgegaan door steeds vaker voorkomende read errors (en later ook vast lopers).quote:
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Heb mn UPS label binnen..ding wordt opgestuurd.quote:party42 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:35:
[...]
Mijn RROD werd voorafgegaan door steeds vaker voorkomende read errors (en later ook vast lopers).
Fiat Stilo/Ford Ka
Xbox is nu officieel defect. Krijg steeds vastlopers wanneer ik een spel aan het spelen ben. Heb het nu 3 verschillende spellen gehad (GH3, GTA3 en DBZ: Burst Limit Demo). Klantenservice opgebeld, die zei probeer het zonder HDD te spelen. Gedaan, nog steeds vastlopers.
En dat terwijl deze xbox ongeveer 2.5 weken bij mij thuis heeft gestaan!
Ik ga maandag maar even langs de dynabyte zodat ze hem omkunnen ruilen.
Reg. datum: 16 augustus 2007
Het vervelende is alleen dat mijn garantie net een maand is afgelopen (14-4-2008). Dus ik ga morgen maar even bellen en hopen dat ze niet moeilijk doen. Weet iemand toevallig hoeveel het allemaal bij elkaar kost (door UPS op laten halen enz.) als je geen garantie meer hebt?
En het ironische is, ik ben begonnen met leren voor mijn tentamens. Ik dacht laat ik is een keer vroeg beginnen, want ik sta er op dit moment niet al te best voor. En normaal kwam hier mede door mijn Xbox 360 weinig van terecht. En vandaag, de 1e dag dat ik begonnen ben met leren begeeft mijn Xbox het! Het lijkt wel alsof het zo had moeten zijn...
Reg. datum: 06 mei 2005
Komen ze terug dan ga ik dus echt wel proberen een rrod te veroorzaken. Heb hem sinds launch 4 keer moeten opsturen.... wat een klote console!!
Het beroerde is dat ik wanneer ik ook op de 360 game ik telkens schrik van elke dashbord melding (zoals saven). Echt de slechtste console ervaring ooit voor mij, terwijl de games zo vet zijn!!
Ja, dat heb ik dus in GTA4. Als ik mn eerste missie op een dag doe, komt hij na de missie met de "where to save" melding, ergo, de dashboard melding van mn HDD. Denk dan iedere keer dat ik weer een disc read error hebquote:Mutatie schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:55:
Mijne begint ook weer read errors te krijgen... Heb er gister een lens clean disc in gegooid (veel te lomp ding) en de hele avond nog geen read error gehad. Ik heb nog garantie op rrod tot december.
Komen ze terug dan ga ik dus echt wel proberen een rrod te veroorzaken. Heb hem sinds launch 4 keer moeten opsturen.... wat een klote console!!
Het beroerde is dat ik wanneer ik ook op de 360 game ik telkens schrik van elke dashbord melding (zoals saven). Echt de slechtste console ervaring ooit voor mij, terwijl de games zo vet zijn!!
Fiat Stilo/Ford Ka
@ King_tech je kan altijd zeggen dat het apparaat al eerder die kuren had en dat je het even aan wilde zien,
Reg. datum: 16 augustus 2007
Ik moet zeggen het is wel erg vervelend als je console kapot gaat (voor de 2e keer), maar ze verlenen wel een goede service. En ze doen gelukkig niet al te streng de garantieperiode van 2 jaar in de gaten houden.
Reg. datum: 26 mei 2006
Gekoppeld aan me Xbox live.
Nu speel ik dus al 2 dagen(en meer) GTA IV.
Maar ik krijg echt geen statistieken te zien op Socialclub, ook geen Zits(liedjes).
Hoe kan dat?
Lijkt me geen defect aan je Xbox, ergo, je zit verkeerdquote:dennus2006 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:50:
Ik heb nu al 2 dagen SocialClub van rockstar.
Gekoppeld aan me Xbox live.
Nu speel ik dus al 2 dagen(en meer) GTA IV.
Maar ik krijg echt geen statistieken te zien op Socialclub, ook geen Zits(liedjes).
Hoe kan dat?
Fiat Stilo/Ford Ka
Reg. datum: 06 november 2006
ik zat te denken om de bestek doos die ik gekocht heb voor me huisje te gebruiken maar dat zal me meissie niet zo leuk vinden omdat ze dol is op het openmaken van dat soort dingen...
Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.
Reg. datum: 16 september 2002
Heb met de klantendienst gebeld, maar ik begrijp de procedure toch niet zo goed.
Heb nu een engelstalige mailtje gekregen van UPS met een aantal links in :
Die return instructions lijken me maar een generisch iets, dus ik hoop dat iemand me kan helpen : wat moet ik afprinten en op de doos kleven en hoe laat ik UPS dat ding ophalen ?quote:View UPS Returns Documentation Instructions
Retrieve Your UPS Returns Label .
Get the Receipt.
Find the Closest Service Location.
Find Out More About Returning Your Shipment
Moet er buiten de xdoos zelf nog iets speciaal meegestuurd worden ?
Alvast bedankt !
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
ik heb op marktplaats gezien dat ze het voor rond de 30 euro doen... kijk gewoon op RRODquote:ReVision schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:22:
Is er iemand die me kan vertellen wat de kosten zijn van het repareren van een RROD als je geen garantie meer hebt? Is het ook mogelijk ok dit te laten doen als de xbox360 gemod is, kijken ze hier streng naar bij microsoft. Of kan ik het ook bij een 3de partij laten doen die iemand me kan aanraden?
Heb het inderdaad gezien, ze zijn alleen allemaal ver weg van mijn woonplaats, ik heb ook zitten kijken voor de Xclamp fix, maar ik denk dat ik de xbox360 dan helemaal sloop ben niet echt heel handig etc.quote:Marcoevich schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:47:
[...]
ik heb op marktplaats gezien dat ze het voor rond de 30 euro doen... kijk gewoon op RROD
Misschien toch maar even naar een van de aanbieders op marktplaats bellen...
Dit probleem heb ik precies 6 dagen voor de lancering van GTA ook gekregenquote:King_Tech schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:40:
Mijn Xbox 360 is sinds vandaag ook kapot. Als ik hem aandoe dan heb ik wel geluid maar geen beeld. Ik dacht eerst dat het aan mijn kabel lag, maar ik heb het geprobeerde met verschillende kabels en televisie's en hij doet het op allemaal niet. Maar ik heb al gelezen in deze topic dat het een vaker voorkomend probleem is.
Het vervelende is alleen dat mijn garantie net een maand is afgelopen (14-4-2008). Dus ik ga morgen maar even bellen en hopen dat ze niet moeilijk doen. Weet iemand toevallig hoeveel het allemaal bij elkaar kost (door UPS op laten halen enz.) als je geen garantie meer hebt?
En het ironische is, ik ben begonnen met leren voor mijn tentamens. Ik dacht laat ik is een keer vroeg beginnen, want ik sta er op dit moment niet al te best voor. En normaal kwam hier mede door mijn Xbox 360 weinig van terecht. En vandaag, de 1e dag dat ik begonnen ben met leren begeeft mijn Xbox het! Het lijkt wel alsof het zo had moeten zijn...
"Everything is but a dream within a dream" - Edgar Allen Poe, In Philosophy
Ik vraag mij ditzelf ook wel af. Heb het retourlabel wel, maar daar moet iets gevouwen worden, vraag me dan alleen af hoe het erop geplakt moet worden. Medewerker van xbox zei ook dat er een formulier in de doos gedaan moet worden behalve de xbox.quote:Heb nu een engelstalige mailtje gekregen van UPS met een aantal links in :
quote:
View UPS Returns Documentation Instructions
Retrieve Your UPS Returns Label .
Get the Receipt.
Find the Closest Service Location.
Find Out More About Returning Your Shipment
Die return instructions lijken me maar een generisch iets, dus ik hoop dat iemand me kan helpen : wat moet ik uitprinten en op de doos kleven en hoe laat ik UPS dat ding ophalen ?
Ik heb daarstraks in m'n pauze de towel-truc geprobeerd. Ik heb hem 15 minuten in twee handdoeken gewikkeld laten draaien met een spel erin. Daarna af laten koelen en de Xbox heeft zowaar weer even beeld gegeven! Ik heb hem zien opstarten, daarna gaf hij weer beeld in een soort van 256-kleuren modus. Na een herstart gaf hij weer géén beeld meerquote:Mikey! schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:30:
[...]
Dit probleem heb ik precies 6 dagen voor de lancering van GTA ook gekregenNu weet ik dat ik geen garantie meer heb (verlopen), maar ik ga het toch maar eens bellen naar de helpdesk!
Ik heb de Xbox ondertussen maar aangemeld bij Xbox Service voor herstel, ondanks dat de garantie was verlopen willen ze hem toch repareren! Hulde!
"Everything is but a dream within a dream" - Edgar Allen Poe, In Philosophy
Nu staat er niets er dat hij niet meer onder garantie valt, echter staat er niets bij begin garantie en uit verlopen garantie kan ik helemaal niets opmaken. Ook kan ik het apparaat niet opgeven voor reparatie op de website dan krijg ik een foutmelding.quote:Huidige status van de garantie
Apparaat: Xbox360 Hardware
Serienummer: **************
Status van de garantie: Valt niet meer onder de garantie
Type garantie: Standaard
Begin van de garantie:
Verlopen van de garantie: 12/31/1899 7:00:00 PM
Moet ik dan contact opnemen via de telefoon en hoe gaat het in zijn werk?
Fiat Stilo/Ford Ka
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 37 38 39 40 last