Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 november 2005

quote:
MethodP schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
Als je X360 voor reparatie weg moet, hoe gaat dit dan?

Kun je bellen dat het opgehaald moet worden op een ander adres? Moet je bij het afhalen nog indentificeren?

Want mijn xbox ligt bij mijn ouders nu, en ik kom daar niet voor een paar weken. Maar hij moet gerepareerd worden. Kan hij daar gewoon opgehaald worden zonder problemen?

Er zullen vast wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben :+
Ja ,dat kan.

Gewoon bellen en ander adres opgeven.
Let wel, je 360 wordt ook weer op dat adres afgeleverd.

En je ouders moeten in staat zijn labels te plakken. :+

Reg. datum: 23 april 2008

quote:
Het gaat zo;
Je belt met support en die gaan je vragen stellen en je moet gegevens doorgeven etc. daarna krijg je een UPS sticker per email of post (ligt eraan wat je afgesproken hebt met support) die plak je op de doos je doet je xbox erin zonder HDD enz. (alleen je xbox verder niets) dan bel je met UPS en maak je een afspraak voor wanneer ze hem op kunnen halen. dan halen ze hem op en krijg je hem na de reparatie weer terug.

Is hij al gerigisteerd want anders kun je hem op de naam van je ouders laten afhalen. als hij toch geregisteerd staat kun je denk ikhet beste even support bellen en vragen of dat kan.

en nee je hoeft je niet te indentificeren.

Van vragen wordt men wijzer.

nee jij
Reg. datum: 01 november 2000

Ik heb nu wel een heel raar probleem...

Mijn xbox maakt mijn dvd's vies. En dan letterlijk vies. Ik dacht eerst dat het krassen waren, maar het waren maar hele kleine, geen ringen.

Maar het blijken dus vieze "strepen" te zijn :{ Die dan wel weer een beetje meelopen met de ronde van de disc, dus ik denk dat de dvd drive het veroorzaakt. Het stomme is dat de strepen ook weer schoon te poetsen zijn, dan is de disc weer readable. Maar dit lijkt me toch niet echt de bedoeling :?

Heb nu heel vaak die "disc unreadable" error. Komt iemand dit bekent voor :?

Ah, de locals. Leuk.

Reg. datum: 23 april 2008

quote:
Thomaszki schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:47:
Ik heb nu wel een heel raar probleem...

Mijn xbox maakt mijn dvd's vies. En dan letterlijk vies. Ik dacht eerst dat het krassen waren, maar het waren maar hele kleine, geen ringen.

Maar het blijken dus vieze "strepen" te zijn :{ Die dan wel weer een beetje meelopen met de ronde van de disc, dus ik denk dat de dvd drive het veroorzaakt. Het stomme is dat de strepen ook weer schoon te poetsen zijn, dan is de disc weer readable. Maar dit lijkt me toch niet echt de bedoeling :?

Heb nu heel vaak die "disc unreadable" error. Komt iemand dit bekent voor :?
Het komt me niet bekend voor maar mischien moet je de de disk tray is schoon maken?
Kun je mischien een foto maken van de cd wat je xbox vies heeft gemaakt?

Van vragen wordt men wijzer.

Reg. datum: 07 augustus 2002

quote:
Kan iemand me dus zeggen: Hoe zie ik wat nieuw is zonder da spel open te doen
en Is rechtop beter dan plat of slechter?
Thanks to the nice guys
Zet je xbox horizontaal(plat) neer, dat is beter dan verticaal.

bi polair
Reg. datum: 19 juni 2003

ik heb sinds vandaag, raar beeld, alles is feller in kleur en strepen, dit is aan de orde gekomen na de laatste update van een paar dagen terug, ben bang dat ie straks weer weg kan, dat wordt de 2e box al.

ps: het slechte beeld slaat wel weer terug naar goed beeld, maar eventjes en weer het hierboven vermelde probleem

Reg. datum: 26 september 2003

Ik wil niet als een fan-boy klinken maar ...

13/4 rod ... 18/4 ups (ik had geen tijd om het vroeger te regelen) ... 25/4 xbox terug, met nieuw mobo, nieuwe drive (benq), halo3 (had ik al, maar het gebaar telt) en 1 maand live.

_/-\o_

Ik ben blij (hij is nu zelfs stiller dan mijn falcon elite)

Reg. datum: 03 december 2007

ik hoop dat ze bij mijn xbox de dvd drive niet vervangen

kan iig gebrande zooi afspelen en geeft geen problemen

The cake is a lie!

bi polair

Vreemd, elke keer als ik mijn Xbox start is het beeld goed, na een paar minuten, weer die gekke kleuren.
Heb het via component [hdtv] aangesloten, vervolgens zet ik hem op TV en wat denk je geen beeld.
Weer terug naar HDTV geen beeld meer, geluid wel, maar geen beeld.
Verder zie ik ook geen RROD of iets dergelijks, iemand?

Reg. datum: 06 november 2006

en helaas is de mijne na 2 jaar trouwen dienst ook "overleden" . Eergisteren potje pes 2008 gespeeld en beeld viel ineens weg. Gisteren niet gespeeld en dacht zojuist ff potje te voetballen en helaas... red rings !! Bummer... zojuist gebeld , krijg zo een label toegemaild. Ben benieuwd of et echt 3 weken gaat duren... en dan juist van alle weken van het jaar , de week dat gta4 uitkomt... :(

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

Reg. datum: 04 juli 2007

quote:
ratsja schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:25:
Vreemd, elke keer als ik mijn Xbox start is het beeld goed, na een paar minuten, weer die gekke kleuren.
Heb het via component [hdtv] aangesloten, vervolgens zet ik hem op TV en wat denk je geen beeld.
Weer terug naar HDTV geen beeld meer, geluid wel, maar geen beeld.
Verder zie ik ook geen RROD of iets dergelijks, iemand?
Ik heb precies hetzelfde. Het beeld viel op een gegeven moment weg en het scherm flikkerde steeds en je zag allemaal rare kleuren en lijnen. Het leek wel of de tv aan het zoeken was naar de juiste resolutie ofzo. Ik denk zelf dat mijn AV-kabel kaduuk is, want op mijn tv boven krijg ik ook geen beeld meer. De xbox zelf geeft niet aan dat er iets kapot is. Wat zal ik doen, een nieuwe kabel kopen of hem opsturen, hoe lang duurt het dan ongeveer tot dat je een nieuwe hebt ontvangen?

bi polair

quote:
FCTftw schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:14:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Het beeld viel op een gegeven moment weg en het scherm flikkerde steeds en je zag allemaal rare kleuren en lijnen. Het leek wel of de tv aan het zoeken was naar de juiste resolutie ofzo. Ik denk zelf dat mijn AV-kabel kaduuk is, want op mijn tv boven krijg ik ook geen beeld meer. De xbox zelf geeft niet aan dat er iets kapot is. Wat zal ik doen, een nieuwe kabel kopen of hem opsturen, hoe lang duurt het dan ongeveer tot dat je een nieuwe hebt ontvangen?
ik vermoed toch dat de xbox kapot is, ik krijg nu ook geen beeld meer, geluid doet het wel, maar geen rode ringen of iets dergelijks.

Lijkt me sterk dat de AV kabel ineens stuk is, volgens mij is het gewoon een defecte xbox.
Er schijnt iets te zijn met oververhitting dat het moederbord iets bol gaat staan ofzo.
ik denk dat ik maar ga bellen

Reg. datum: 27 september 2006

Helaas is mijn Xbox na trouwe dienst overleden :-(
Eens bellen met de microsoft helpdesk en anders maar een nieuwe kopen.

Weet iemand hoe dat zit met live accounts? Kan je die laten bevriezen ofzoiets? Niet dat het duur is maar toch ik let op de centen xD

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 06 juni 2000

Zit een maandje Live bij als je hem terug krijgt.

Die van mij is gisteren ook weer heengegaan met een RROD (net voor de GTA launch :/), dus voor de 2e keer in een maand dat ding aangemeld bij de Xbox support.
UPS komt hem deze keer echter ophalen met een eigen doos en moet nu ook mijn voeding meesturen ... :? Vorige keer af laten halen in een random doos zonder voeding.

bi polair

ik krijg geen RROD of iets dergelijks, gewoon geen beeld meer.

Reg. datum: 28 april 2005

Normaalgezien heb ik mijn xbox met een joytech vga kabel aan mijn computer monitor hangen. Echter doe ik hem zo nu en dan aan de tv in de woonkamer met hdmi aangezien dat natuurlijk wel wat mooier is :) .

Echter toen ik mijn xbox weer aansloot met de vga kabel had het beeld ineens een groene/gele waas wat er totaal niet uit ziet. De kabel ziet er volgens mij nog prima uit en het lijkt me sterk dat deze ineens van het ene op het andere moment kuren vertoond, een paar dagen ervoor had ik nog prachtig beeld op me computerbeeldscherm. Herkend iemand dit en zou het een probleem van de xbox zelf kunnen zijn? Heb al verschillende schermen geprobeerd maar met steeds hetzelfde resultaat. Hdmi is nog altijd prachtig.

Kan dit een probleem zijn van de xbox of moet ik het toch echt bij de kabel zoeken?

Ik heb dit probleem dus ook (zie mijn post hierboven), alleen ik denk dat het wel degelijk aan die AV-Kabel ligt, ik had de xbox namelijk in een dichte kast staan, en die kabel erachter, miss is de kabel daardoor oververhit geraakt?

bi polair

heb mijn xbox paar dagen met rust gelaten, doe hem daarnet aan en hij doet het weer, voor hoe lang weet ik niet, zal zo eens uitgebreid testen.

Hmm, ik had mijn xbox er dus ook een tijd achterweg, sluit ik hem aan, is er gewoon beeld, maar na ongeveer 2 minuten was het al weer weg :( Nouja ga wel even naar de winkel een nieuwe kabel halen kijken of dat helpt...

Reg. datum: 28 april 2005

Ik denk dat ik dat ook ga doen, deze keer maar een (duurdere) microsoft kabel. Ik heb ook nog even met component gebprobeerd en dat zag er goed uit maar aan de aansluiting te zien gebruikt deze weer andere pinnetjes. Ik heb in het menu van me monitor alle kleuren weggedraaid en blauw op zijn hoogst gezet en krijg weer een beetje acceptabel beeld maarja als ik dan weer me pc aanzet krijg je weer hetzelfde verhaal :X

bi polair

ben benieuwd
ik heb het gister weer geprobeerd, slinger hem aan, goed beeld,
na 2 minuten BAGGER.

ik kan er niet bij dat het aan de kabel ligt.

Reg. datum: 09 november 2001

Ik sinds 2 weken een nieuwe xbox360 premium.

Helaas nog de oude (niet falcon)

Moet je een nieuwe xbox360 aanmelden of registeren om vast te leggen wanneer je garantie termijn in gaat?

Ik heb em trouwens rondom in de casefan's gezet om toch de kans op een RROD te verkleinen.

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

.be
Reg. datum: 02 december 2001

Klein vraagje ivm de falcon. Ik heb al een 360 maar zelfs na een paar keer opgestuurd te hebben, blijf hij krassen maken op men games of loopt de dvdspeler ineens vast (enkel een welgerichte tik op de xbox zorgt ervoor dat hij de tray terug wil opendoen)
Nu was ik van plan om een arcade pack te kopen, kost maar 200 euro en dan geef ik mijn oude 360 aan men ouders zodat ze een goede upscalende dvdspeler hebben voor hun full hd tv (wonder boven wonder, film dvd's, al dan niet gekopieerd doet hij perfect, nooit problemen mee)

Dus ik ga een arcade kopen met een falcon in (normaal gezien elke arcade pack die uitkomt?). Weet ook al waar ik moet opletten, 175w op de sticker of eentje met lot nr >= 742. Maar nu las ik ergens dat je bij de falcon nog steeds een 10-15% kans hebt op een RROD? Klopt dit?

Reg. datum: 07 augustus 2006

quote:
DaRKie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:38:
Klein vraagje ivm de falcon. Ik heb al een 360 maar zelfs na een paar keer opgestuurd te hebben, blijf hij krassen maken op men games of loopt de dvdspeler ineens vast (enkel een welgerichte tik op de xbox zorgt ervoor dat hij de tray terug wil opendoen)
Nu was ik van plan om een arcade pack te kopen, kost maar 200 euro en dan geef ik mijn oude 360 aan men ouders zodat ze een goede upscalende dvdspeler hebben voor hun full hd tv (wonder boven wonder, film dvd's, al dan niet gekopieerd doet hij perfect, nooit problemen mee)

Dus ik ga een arcade kopen met een falcon in (normaal gezien elke arcade pack die uitkomt?). Weet ook al waar ik moet opletten, 175w op de sticker of eentje met lot nr >= 742. Maar nu las ik ergens dat je bij de falcon nog steeds een 10-15% kans hebt op een RROD? Klopt dit?
Je hebt altijd kans op een RROD. Simpel zat. 10-15% kans weet ik natuurlijk niet, maar het zou heel goed kunnen :)

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
DaRKie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:38:

Vind je eigenlijk niet dat je MS beloont met hun slechte service door maar een nieuw apparaat te kopen ipv dat ze eindelijk een correct werkend exemplaar leveren? Als je al een paar keer voor Jan met de korte achternaam een kapotte 360 hebt opgestuurd, zou ik zelf eerder ermee kappen dan dat ik nog 'ns 200 euro ertegenaan gooi...

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: