xblive : methodpaul21
Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 14
Reg. datum: 24 oktober 2007
Reg. datum: 24 oktober 2007
Gister m'n xbox omgeruild, binnen 5 minuten had ik weer een nieuwe bij MM.
Gelukkig werkt hij nu wel prima.
Alleen kl*te onderhoud gister
Kon de hele dag niet op Live.
Gelukkig werkt hij nu wel prima.
Alleen kl*te onderhoud gister
Kon de hele dag niet op Live.
Ik ben bang dat ik me ook mag melden in dit topic. Heb net de 3 beruchte ringen gehad maar hij start nog wel op
het enige wat hij niet doet is connecten met mijn controller. eens uitzoeken wat dat nou kan zijn...
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Ook ik heb mijn xbox terug... Alleen mainboard is vervangen...
Heel vreemd daar mijn DVD drive disc read errors gaf... ????? Ben benieuwd wtf dit nu weer is....
Heel vreemd daar mijn DVD drive disc read errors gaf... ????? Ben benieuwd wtf dit nu weer is....
Wat ze op dat formulier aanstrepen klopt niet altijd, bij mij stond ook alleen een vinkje bij Moederbord, terwijl ik er ook een nieuwe DVD drive in had (Eerst een samsung, na reparatie een BenQ)quote:Stronkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:57:
Ook ik heb mijn xbox terug... Alleen mainboard is vervangen...
ik had zelfs een DVD-reader die krassen veroorzaakte, toch is deze niet vervangen. (op de lijst stond het niet aangegeven, maar de drive had ook nog steeds markeringen er op die ik had gemaakt (ook op de tray).
Trephix.com
ik merk het wel.. als ie nog steeds disc read errors geeft mogen ze hem weer hebben.. Ik word er nl niet goed van.. Ik net opbellen met hun support . van zo hee zeg me eens wat ze gedaan hebben aan mijn xbox.. Nou meneer alleen wat er op het papiertje staat.. Dus ik zeg .. mIjn dvd drive die read errors geeft zit er nog steeds in.. Ja meneer.. Ok.. nou zeg ik.. Ik zal een tijdje bekijken wat ik merk.. maar zoniet dan bel ik weer op.. en dan zeg ik u dat ik me box nu voor de 5e keer verstuur en dan niet genoegen neem van 1 maand gratis gold
Reg. datum: 09 juni 2005
Reg. datum: 09 juni 2005
Als ik een nieuwe Xbox 360 uit de winkel haal, mag ik er dan vanuit gaan dat dit een andere batch is en dat er dus geen problemen meer zijn als "Ring of Death" en krassen op spellen of geldt dit voor alle huidige consoles ook? 
Frank76NL wijzigde dit bericht 23-04-2008 17:19 (11%)
Reg. datum: 03 december 2007
175 watt halen
staat op stikker van de doos
staat op stikker van de doos
The cake is a lie!
Reg. datum: 23 september 2003
Reg. datum: 23 september 2003
de kans op the ring of death is bij alle modellen. het maakt niet suit of het een oud of een nieuw model is.quote:Frank76NL schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:17:
Als ik een nieuwe Xbox 360 uit de winkel haal, mag ik er dan vanuit gaan dat dit een andere batch is en dat er dus geen problemen meer zijn als "Ring of Death" en krassen op spellen of geldt dit voor alle huidige consoles ook?
Wel is bij de nieuwe modellen de kans op problemen kleiner vanwege de lagere heat output.
Ik had vandaag strepen gekregen, terug naar het dashboard ook daar helemaal vreemd. Toen uitgezet en daarna gaat hij niet meer aan, nou ja hij gaat wel aan en geluid via optical hoor ik gewoon, maar geen beeld. Mijn Samsung zegt ook iets in de trend van niet ondersteund.quote:MethodP schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:16:
[...]
Ik heb dat probleem sinds eergisteren ook!
Eerste minuut doet hij het goed, hij geeft de juiste kleuren weer. En vervolgens komen er strepen etc. Ik dacht zelf dat dat aan de scart lag...Maarja in het begin doet hij het goed, dus dat is wel vreemd.
Ik heb alles al geprobeerd, ook op een andere tv (full hd), dus dan zou je wel denken dat hij elke resolutie ondersteund (ja ik heb de schakelaar ook op tv gezet ipv hdtv).
Maar goed hij geeft dus geen rrod helaas, want dat betekend volgens mij dat ik dan geen garantie meer heb?
Toch maar eens naar een ps3 kijken
Reg. datum: 02 mei 2007
hahahahaha dat is een goeie probleem ring of death zal altijdblijven want ooit zal er hardware kapot gaan. pc kan net zo goed kapot gaan maar die heeft geen ring of death tenminste zo noemen wij het nietquote:Frank76NL schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:17:
ik weet niet wanneer je hem hebt gekocht?? maar je hebt 2 jaar gewoon garantie en 3 jaar op rrodquote:StephaN900 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:43:
[...]
Ik had vandaag strepen gekregen, terug naar het dashboard ook daar helemaal vreemd. Toen uitgezet en daarna gaat hij niet meer aan, nou ja hij gaat wel aan en geluid via optical hoor ik gewoon, maar geen beeld. Mijn Samsung zegt ook iets in de trend van niet ondersteund.
Ik heb alles al geprobeerd, ook op een andere tv (full hd), dus dan zou je wel denken dat hij elke resolutie ondersteund (ja ik heb de schakelaar ook op tv gezet ipv hdtv).
Maar goed hij geeft dus geen rrod helaas, want dat betekend volgens mij dat ik dan geen garantie meer heb?
Toch maar eens naar een ps3 kijken.
Ey,
Vandaag is myn xbox ook opgehaald. Ik had een update gedaan en kreeg ineenkeer geen beeld meer
. Maarja hoop dat ''Xbox Repair Centre'' er goed mee om gaat
.
Hoeland duurde het bij jullie voordat hij weer terug was?
PS: hoe weten trouwens de medewerkers van UPS dat ik mijn xbox wou verzenden. die man die hem op kwam halen zei ; Jammer dat je nou niet meer kan gamen ofniet?
Vandaag is myn xbox ook opgehaald. Ik had een update gedaan en kreeg ineenkeer geen beeld meer
PS: hoe weten trouwens de medewerkers van UPS dat ik mijn xbox wou verzenden. die man die hem op kwam halen zei ; Jammer dat je nou niet meer kan gamen ofniet?
Van vragen wordt men wijzer.
denk dat ze lijstje krijgen met wat ze moeten ophalen?
The cake is a lie!
Ik denk niet dat ze een lijstje krijgen met wat ze moeten ophalen. Want je mocht ook niet op je verpakking zetten dat er een Xbox 360 in zat omdat het anders gestolen kon worden.quote:WatheveR schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:06:
denk dat ze lijstje krijgen met wat ze moeten ophalen?
Voor mij 8 dagen.quote:DarkYellow schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:26:
Er staat op de stikker Gameconsole en hij gaat naar duitsland
:: X360 Gamertag ::
Oja dat kan ookquote:Stollie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:10:
[...]
Voor mij 8 dagen.
Er staat op de stikker Gameconsole en hij gaat naar duitslandkans is kleiner dat het dan een wii of een ps3 is.
had ik niet eens aan gedacht
Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, lang verhaal maar ik heb die van iemand anders (geruild, had iets met ombouwen te maken). Maar wij hadden hem beide al zo'n beetje vanaf het begin, dus vrees dat ik er geen garantie meer op hebquote:amoi schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:10:
[...]
ik weet niet wanneer je hem hebt gekocht?? maar je hebt 2 jaar gewoon garantie en 3 jaar op rrod
Precies het zelfde had ik ook. Ik heb ook alles geprobeerd maar niet gelukt. Ik kreeg het na een update hij was klaar met de installatie daarna herstarte die en ik kreeg heel raar beeldquote:StephaN900 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:43:
[...]
Ik had vandaag strepen gekregen, terug naar het dashboard ook daar helemaal vreemd. Toen uitgezet en daarna gaat hij niet meer aan, nou ja hij gaat wel aan en geluid via optical hoor ik gewoon, maar geen beeld. Mijn Samsung zegt ook iets in de trend van niet ondersteund.
Toch maar eens naar een ps3 kijken.
Maar om even terug te komen op joun probleem.
Mischien kun je gewoon Support bellen?
De vorige eigenaar is die geregisteerd anders heb je namelijk helemaal geen garantie tenzij hij de gegevens omzet naar joun gegevens.
Geen idee, kan het wel even vragen aan hem, maar ja hij zal wel geen bonnetjes bewaren. Ik weet wel dat het met de xbox van mijn broertje niet echt een probleem was gewoon code opgegeven en hij werd opgehaald.
Maar zal morgen idd eerst even support bellen. Wel balen en ja eigenlijk is het zijn xbox, maar goed kan moeilijk nu nog ruilen nu die van mij kapot is...
Maar zal morgen idd eerst even support bellen. Wel balen en ja eigenlijk is het zijn xbox, maar goed kan moeilijk nu nog ruilen nu die van mij kapot is...
Bonnetje heb je niet nodig, serienummer van je xbox is genoegquote:StephaN900 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:05:
Geen idee, kan het wel even vragen aan hem, maar ja hij zal wel geen bonnetjes bewaren. Ik weet wel dat het met de xbox van mijn broertje niet echt een probleem was gewoon code opgegeven en hij werd opgehaald.
je kan ook een beetje liegen voor je eigen bestwil. zeg gewoon dat zij een RROD had. en jah komt weer goed terug.quote:StephaN900 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:05:
quote:MethodP schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
Als je X360 voor reparatie weg moet, hoe gaat dit dan?
Kun je bellen dat het opgehaald moet worden op een ander adres? Moet je bij het afhalen nog indentificeren?
Want mijn xbox ligt bij mijn ouders nu, en ik kom daar niet voor een paar weken. Maar hij moet gerepareerd worden. Kan hij daar gewoon opgehaald worden zonder problemen?
Er zullen vast wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben
xblive : methodpaul21
Nou ja uitgelegd wat er gebeurd is en blijkbaar zat er nog garantie op mijn xbox, heb nu de stickers binnen. Maandag maar even op laten halen dan
.
Toen geen PS3 dus
Toen geen PS3 dus
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last