Reg. datum: 31 januari 2004
Reg. datum: 31 januari 2004
al die bovengenoemde specs heeft mijn 360 ook. Evt met BD drive straks, maar dat interesseert me niet zo. Kracht is verder gewoon gelijk. Alleen voor mij is de 360 zo aantrekkelijk vanwege de interface, de vele interessante arcade spellen en het grote aanbod aan games die mij aanspreken. Alan wake, Gears of war en project gotham zou ik niet willen missen. itt de ps3 spellen, maar dat is puur smaak natuurlijk.quote:hermedico schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:06:
[...]
Bagger console ? Ik speel zowel op de PS3 als op de xbox 360. En imo zijn ze erg aan elkaar gewaagt.
En hebben ze allebij hun plus en min punten. En als je het hardware matig over de console zou hebben zit je helemaal fout. Op hardware gebied is de PS3 veel beter, alleen al door de BD drive en WIFI en een ingebouwde hardeschijf, plus het feit dat ze amper kapot gaan. En dan kun je niet zeggen over de xbox 360. Maar de xbox 360 heeft wel weer een grotere game aanbodt, en dat is ook logisch aangezien de console langer uit is. Zoals ik al zij, ze hebben allebij hun plus en min punten, maar de PS3 is alles behalve bagger. En begrijp me nou niet verkeerd, ik gebruik allebij de systemen.