Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Media Portal erg mooi alternatief voor Windows Media Center
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicIk heb Gundam Seed Stargazer toegevoegd en even een bannertje toegevoegd voor Mobile Suit Gundam 8th MS Team
Zou iemand mij die online video plugin eventueel kunnen e-mailen? Zou echt heel tof zijn.
De trailer plugin ... wel ik had het probleem zonder dat quicktime geinstalleerd was en nu heb ik de laatste versie van quicktime pro erop staan en doet ie het nog steeds niet
Celtic, Celtic, that's the team for me, Celtic, Celtic on to victory!
Zet MP even aan...
Enige waar ik niet echt tevreden over ben zijn de DVD hoesjes onder movies ... de helft vind ie gewoon niet
Ik ga tijdens het weekend eens kijken welke hoezen en episode pictures missen in thetvdb.com en eens proberen dat wat up te daten ook.
McNamara wijzigde dit bericht 05-03-2008 13:53 (93%)
Onder movies? waar bedoel je precies? in de plugin of 'nomale' films?
Je kun zelf databases kiezen in de config (Moviemeter.nl en IMDB.com bijv.) zelf vind ik echt alles....
Meestal als je naar IMDB gaat bij de film (in MP onder movies dus) verschijnen na even wachten meerdere covers waaruit je kunt kiezen.
Die kies ik meestal zowieso om de mooiste uit te zoeken.
Hoe heb jij zelf een banner er in gezet? Dat krijg ik maar niet voor elkaarquote:McNamara schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:13:
Bedankt ThaClown, net via remote desktop even geinstalleerd en zal het vanavond even testen.
Enige waar ik niet echt tevreden over ben zijn de DVD hoesjes onder movies ... de helft vind ie gewoon nietzijn er andere online databanken die dit ondersteunen of zit er niets anders op dan manueel alle hoesjes te zoeken, mooi op hetzelfde fornaat zetten en dan manueel de database aanpassen?
Ik ga tijdens het weekend eens kijken welke hoezen en episode pictures missen in thetvdb.com en eens proberen dat wat up te daten ook.
Krijg je een foutmelding of krijg je gewoon de optie niet om een banner up te loaden?
mmm raar bij mij verschijnen na een seconde of 3 meedere opties als hoesje (ik kies met de pijltjes)quote:

Naast Image dus (hier 13 opties!)
@ Sauron:
heb hieronder even het scherm gepost dat ik krijg als ik naar een serie kijk:

Gewoon standaard (rechtermuis - IMDB)quote:McNamara schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:18:
is dit de standaard movie die jij gebruikt of een specifieke plugin?
Ow hahaha foutje, ik dacht dat je hem lokaal had toegevoegdquote:McNamara schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:12:
gewoon een banner aangemaakt (formaat is 759x140pixels) dan ingelogd op mijn thetvdb.com account, naar de specifieke serie gaan en dan kun je daar banners uploaden.
Krijg je een foutmelding of krijg je gewoon de optie niet om een banner up te loaden?
Thanks
@ ThaClown: Vanavond eens proberen ... en als het echt niet lukt dan doe ik het wel even manueel
heb me net via e-bay ook nog een MS MCE remote aangeschaft, ben dat draadloze toetsenbord in m'n sofa een beetje beu.
Reg. datum: 17 april 2007
Dat heb ik ook. Bij mij is het zelfs dermate, dat als ik naar rechts klik op mce remote, voordat die meerdere opties beschikbaar zijn, heel mijn mediaportal client crashtquote:mmm raar bij mij verschijnen na een seconde of 3 meedere opties als hoesje (ik kies met de pijltjes)
Ik heb ook nog een probleem,
Is er iemand die weet waar ik op een CLIENT pc het wachtwoord voor de sql server van de tv server kan aanpassen?
(Ik heb namelijk mijn server opnieuw geinstalleerd, en heb de sql server een ander wachtwoord gegeven)
In MediaPortal heb ik subtitles aanstaan (ingeschakeld) maar zodra ik een serie open zie ik geen subtitles, terwijl als ik naar windows ga en hem open met VLC het wel gewoon met subtitle te zien is..
Ja ik kan hem ook in ffdshow aanzetten, maar dan heb ik het in windows dubbel
Het zijn srt bestanden trouwens.
Opgelost heb ff directvobsub (auto loading) aangezet bij post process en nu werkt het wel
Andere vraag bij sommige episodes/seasons zet hij er geen dvd box neer, terwijl die wel op thetvdb staan. Bijvoorbeeld van House S2
SaURoN wijzigde dit bericht 05-03-2008 20:39 (24%)
Heel mooi ja, en zeker die low profile cooler, want zoiets heb ik nu net nodig voor mijn miniITX kastje met uATX bord. Alleen jammer dat ik dat ding nergens in NL kan vinden... Dan maar uit buitenland bestellen vrees ik, of de stock koeler wat afzagenquote:ThaClown schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:28:
Voor de mensen die nog een HTPC gaan samenstellen even dit:
AMD's Nieuwe 780G Chipset is getest..
Echt geweldig, eindelijk FullHD zonder videokaart en ontzettend lowprofile!
Echt TE mooi!
http://www.team-mediaportal.com/
eindelijk RS780 aka AMD 780G. Dit is de chipset waarop we allemaal zaten te wachten. Geen gekloot meer met zware processoren, videokaarten en hoog stroomverbruik. HTPC zet imo hiermee een ferme stap vooruit!quote:Mars Warrior schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:50:
[...]
Heel mooi ja, en zeker die low profile cooler, want zoiets heb ik nu net nodig voor mijn miniITX kastje met uATX bord. Alleen jammer dat ik dat ding nergens in NL kan vinden... Dan maar uit buitenland bestellen vrees ik, of de stock koeler wat afzagen
Nu is het wachten op de best bang for the buck review testen en dan kopen maar!! En daarna.. mediaportal tweaken .. daarom zijn we hier toch!
PS die smalle case, vind je die mooi tha_clown? Kan maar 1 schijfje in wslk, en slechte cooling ook..
Hoeveel heb je betaald voor de remote als 'kj vragen mag? Ben er nl. ook naar op zoek.quote:McNamara schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:05:
@ Sauron: geen probleem
@ ThaClown: Vanavond eens proberen ... en als het echt niet lukt dan doe ik het wel even manueel
heb me net via e-bay ook nog een MS MCE remote aangeschaft, ben dat draadloze toetsenbord in m'n sofa een beetje beu.
In de pricewatch is-ie vanaf 17 euro nogwat te vindenquote:Justchill schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:28:
[...]
Hoeveel heb je betaald voor de remote als 'kj vragen mag? Ben er nl. ook naar op zoek.
Wau wau!
Ja super mooi juist...quote:Justchill schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:17:
PS die smalle case, vind je die mooi tha_clown? Kan maar 1 schijfje in wslk, en slechte cooling ook..
En wat voor koeling is nou nodig?
Een 'normale' AMD2 chip (even mooie low profile koeler kopen).
1 HDD (valt wel mee en hierop zet ik alleen drivers, XP en MP)
Moederbord zonder videokaart/geluidkaart/andere kaarten.
1 optische drive.
Denk dat koeling geen probleem zal zijn.
Data ook niet, al mijn bestanden/TV kaarten staan op mijn server.
ik heb een klein probleempje met de my tv series plugin ... als ik er namelijk inga krijg ik nooit de samenvatting van een serie er onder, als ik er dan terug uit en weer in ga dan is ie er ineens wel.
in mijn watch menu (monochrome skin) heb ik naast elkaar ... my videos en my films staan, maar my films werkt niet, kan ik dit op een of andere manier niet laten weergeven dan.
En heeft er iemand een oplossing voor de rare kleuren (echt onkijkbaar) in My Trailers?
Antec Fusion Black HTPC Case - 430HE Watt PSU (£123.36)

Gigabyte GA-MA78GM-S2H AMD 780G Micro-ATX (Socket AM2) PCI-Express DDR2 Motherboard
(£64.61)

OcUK 2GB (2x1GB) DDR2 PC2-8500C5 1066MHz Dual Channel Kit
(£41.11)

AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+ 2.50GHz (Socket AM2) - Retail
(£56.39)

Samsung SpinPoint F1 750GB SATA-II 32MB Cache - OEM (HD753LJ)
(£86.94)

7150 doet dit toch ook allemaal?quote:Justchill schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:17:
[...]
eindelijk RS780 aka AMD 780G. Dit is de chipset waarop we allemaal zaten te wachten. Geen gekloot meer met zware processoren, videokaarten en hoog stroomverbruik. HTPC zet imo hiermee een ferme stap vooruit!
Nu is het wachten op de best bang for the buck review testen en dan kopen maar!! En daarna.. mediaportal tweaken .. daarom zijn we hier toch!
Asus P5K, Q6600@3GHz, 4GB, Jetway 8800GT (680/1700/2000), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, 500 GB, Iiyama E1900S-B2, VISTA SP1 (3DMark06 13083), XP SP3, OSX 10.5.3
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.