Maargoed, ik zal eens kijken naar dat openfrag, ervaring is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Maargoed, ik zal eens kijken naar dat openfrag, ervaring is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Het project bestaat nog maar ong. 5 jaar (quote:DapperKonijntje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:38:
[...]
Ah ok, zo makkelijk gaat dat dus, bedankt voor de tip
Wat models gebruiken voor games betreft wil ik dit op den duur wel gaan doen, alleen mijn ervaringen met mensen die je niet kent is dat het snel op niks uitloopt en helaas kan ik zelf niet programmeren.
btw. Je lowpoly karakter is erg goed
Website
lordpalf of the flapdrols
Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!
Die kruk zal wel de mijne zijn en in dat geval zul je de huisje-tutorial wel niet interessant genoeg vinden qua modelling? Joan of Arc is een heel bekende tutorial met een character modellen, maar die gaat echt puur om modellen en vertelt je niks over de interface die je daarbij nodig hebt. Wel heel veel plaatjes en goed gedaan en zo, die Joan of Arc tutorial.quote:MsG schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:27:
Weten jullie wat noob tutorials waar in spelenderwijs alles wordt behandeld, maar waar wel echt concreet iets wordt gemodelleerd? Het liefst gewoon plaatjestutorials. Ik heb al 1 gedaan met een kruk en 1 met een vliegtuig, maar verder vind ik niet echt leuke dingen en vooral basisuitleg zonder enige modelleer-uitdaging. Een simpele auto moet toch te doen zijn?
OpenFrag maakt amper vordering, zolang als ze al bezig zijn, maar het is leuk om samen met anderen te werken en het project heeft in elk geval wel continuiteit.quote:DapperKonijntje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:38:
[...]
Ah ok, zo makkelijk gaat dat dus, bedankt voor de tip
Wat models gebruiken voor games betreft wil ik dit op den duur wel gaan doen, alleen mijn ervaringen met mensen die je niet kent is dat het snel op niks uitloopt en helaas kan ik zelf niet programmeren.
www.oogst3d.net, met: portfolio, games, 3D-art, programming, 3d Studio MAX-tutorials en muziek.
www.ronimo-games.com, mijn gamebedrijf.
Ik wil eigenlijk niet meer een 4jarige opleiding gaan doen, of het moet deeltijd kunnen maar die vind ik niet. Dus kenners, geef u mening hierover of het zinvol is om het te volgen. Kost best een smak met geld maar als je er wat aan hebt kan het wel intressant voor mij en/of iemand anders zijn.
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
www.oogst3d.net, met: portfolio, games, 3D-art, programming, 3d Studio MAX-tutorials en muziek.
Reg. datum: 11 mei 2008
ik ben bezig op het moment met een Saab JAS 39 Gripen

ice_killer wijzigde dit bericht 11-05-2008 14:11 (3%)
Oogst wijzigde dit bericht 11-05-2008 21:29 (5%)
Maar je bent goed op weg.
Ben trouwens uiteindelijk ook benieuwd hoe je em gaat texturen.. Vond ik een tijd terug bij mijn vliegtuig het lastigst.
Cinema 4D 10 | Canon 350D | 18-55 kit | sigma 55-200 | Flickr
Reg. datum: 11 mei 2008
klopt maar is wel lekker makelijk niks niet switchen tussen divere objectenquote:Schuey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:31:
Misschien een stille hint, je hoeft natuurlijk niet alles uit 1 stuk te maken he
lol @ die 2 hier boven met die render
Maar is zo wel lastiger om alles strak te maken,als alles uit 1 object bestaatquote:ice_killer schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:31:
[...]
klopt maar is wel lekker makelijk niks niet switchen tussen divere objecten![]()
lol @ die 2 hier boven met die render
Reg. datum: 21 augustus 2007
WIP:

En t wireframe:

Ik denk dat ik hem uiteindelijk maar een jetpack geef ofzo, want zo zal ie niet hard kunnen rennen.
Het is zover, C2D is running. :-) Ben weer geheel bij.
How ' bout knieenquote:Interfico schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:22:
3DSMax
WIP:
[afbeelding]
En t wireframe:
[afbeelding]
Ik denk dat ik hem uiteindelijk maar een jetpack geef ofzo, want zo zal ie niet hard kunnen rennen.
De wireframe ziet er erg vet uit, maar misschien dat een paar knieen hem iets harder kunnen laten gaan
I hate signatures.. ... And hypocrites.
Mooi gemodelleerd maar mijn tip: blijf "oversized" denken! Bij zulke poten horen oversized actuatoren (de hydraulische jetsers om de tenen te bedienen enzo), de zuigers die er nu opzitten zijn erg mager imho. Ben wel erg benieuwd naar je verdere resultaten, keep us posted!quote:Interfico schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:22:
3DSMax
WIP:
[afbeelding]
En t wireframe:
[afbeelding]
"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."
Bij het modeleren kom ik er wel uit, dat is even oefenen, reference images etc.
Maar het toevoegen van een texture, en zo precies.... Dat is me nog niet duidelijk.
Misschien post ik binnenkort wel wat
als je scheel kijkt zie je de auto in 3d
klik eerst op "watch in high quality" onder het filmpje, is ie mooier
http://www.youtube.com/watch?v=Cmci2xeVPSo
Menesis wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:15 (25%)
Mijn ogen zijn te goed om dat te doenquote:Menesis schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:14:
kort filmpje gemaakt:
als je scheel kijkt zie je de auto in 3d
klik eerst op "watch in high quality" onder het filmpje, is ie mooier![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Cmci2xeVPSo
Ik heb kort geleden iets in stereo3d gemaakt (rood/blauw) maar heb geen brilletje.. anyone?

4g0ny wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:33 (12%)
I hate signatures.. ... And hypocrites.
Dit topic is gesloten. ![]()