Reg. datum: 04 juli 2002
[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 juli 2002
Website
lordpalf of the flapdrols
Reg. datum: 22 oktober 2007

programma gebruikt: Bryce 6
plugins / texture's : geen/standaard
wat hoe waar ? :
ik heb een kubus gemaakt van platte vlakken en deze allemaal een andere kleur gegeven en de reflectie op 100 % gezet
ik heb een grote kring van ballen gemaakt en deze zwart gemaakt met 100 % reflectie
deze kring heb ik een paar keer gekopieerd en geroteerd om zijn as
ik heb een grotere bal in het midden van de kringen van ballen geplaatst en deze lime groen gemaakt en 100% reflectie gegeven
ik heb 2 lichtpunten gemaakt en een boven en een onder de bal geplaatst
wat passen meten en draaien tot ik voor me zelf een opstelling had gevonden die ik mooi vond en RENDER
een grotere versie van het plaatje kan je HIER vinden ( 2560 x 1600) (1,5 mb)
pantacore wijzigde dit bericht 20-04-2008 02:49 (20%)
Tof hoorquote:ElmarNieser schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:
Mijn nieuwe portfolio is eindelijk af!
http://elmar.nieser.net
moet nog voor een deel ingevult worden...
Er leuke dingen tussen. Zit 'm alleen nu op een 1024x768 PC te kijken, en daar lijkt de site niet helemaal tegenop gewassen te zijn. Misschien iets om toch ff in considderatie te nemen
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
die lepel is mooi gedaanquote:ElmarNieser schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:
het duurt vast jaren voor ik ook zo iets kan maken
Glass Eye Photography | Nu D70 enhanced | Quake Wars Server Lister
Reg. datum: 13 oktober 2005
Ik mis wel het geluid voor een extra beleving..quote:ElmarNieser schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:
Die lepel is wel gaaf gedaan moet ik zeggen!
JE MAAKT MAAR ZIN.
dat filmpje van die bouwplaats is dat heel veel werk of niet want onze uitvoeringtechnicus wou ook zoiets maar is gewent het in sketch up te maken wat er toch minder uitzietquote:ElmarNieser schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:57:
ik zie ik zie wat jij niet ziet

programma gebruikt: Bryce 6
plugins / texture's : geen/standaard
wat hoe waar ? :
ik was wat aan het spelen met een glas op tafel, en toen kwam ik op dit idee
een grotere versie van het plaatje kan je HIER vinden ( 2560 x 1600) (1,2 mb)
pantacore wijzigde dit bericht 21-04-2008 19:09 (3%)
verder vind ik het bord ook wel errug reflecterend (miss kwestie van smaak
en wat is die blauwe wasem rachtsboven???
voor de rest opzich wel leuk plaatje
Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC]SETI, WP, MJ-12 member mooooooh
ik heb geen idee waar de schaduwen in de asbak vandaan komen, voor zo ver ik kan zien is dat de schaduwwerking van de sigaretquote:Amplified123 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:21:
volgens mij klopt de schaduw bij de asbak niet, ik neem namelijk aan (vanuit de schaduw van de glazen gezien) dat het licht van links komt, maar er zit een stuk donker in de asbak zelf op de plek waar juit de zon zou komen dan.
verder vind ik het bord ook wel errug reflecterend (miss kwestie van smaak![]()
en wat is die blauwe wasem rachtsboven???
voor de rest opzich wel leuk plaatje
die blauwe waas moet rook zijn, al moet dat veel beter kunnen, maar zo goed ben ik nog niet, mischien in de toekomst
voor een draadmodel / screenshot kan je HIER kijken
pantacore wijzigde dit bericht 21-04-2008 21:30 (8%)
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...

overview

Schuey wijzigde dit bericht 21-04-2008 22:55 (15%)
wOOW! Heel mooi en inspirerend!quote:Schuey schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:17:
Hellboy project voorlopig afgerond als het goed is, 2 shots uit de serie die ik in heb geleverd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil zo snel mogelijk weer beginnen met een nieuw character, die moet natuurlijk een stuk beter en completer
Eerste render:

Belichting is nog extreem eenvoudig, en alleen wat basis materials aangemaakt, dus moet nog veel gebeuren. Al denk ik dat ik qua piano bouwen wel bijna klaar ben
link0007 wijzigde dit bericht 22-04-2008 00:45 (23%)
A closed mind is like a closed book; just a block of wood
Ja zet me er maar inquote:-DG- schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:21:
[...]
Wil je in de startpost?
Nog een aanmerking, op het moment dat een filmpje speelt werken de knoppen van Home | Gallery | Contact niet. Dat verplicht de mensen om de hele filmpjes te zien, wat misschien deels goed is, maar dan zijn ze ook misschien te snel geneigd om de website af te sluiten. Ik zie liever dat je op elk moment terug naar de Gallery kunt en bijv. een skip knop voor het introfilmpje, daarmee dwing je de mensen wat minder. (desalnittemin zijn ze van prima kwaliteit hoor!)
Bedankt voor de leuke reacties verder!!
Http://elmar.nieser.net Mijn Portfolio.
Dit is een selectie van een reeks animaties die we voor KPE hebben gemaakt wat weer onderdeel uitmaakt van een bouwgame die we hebbe gebruikt bij een cursus voor onderandere Heijmans. dit is niet gebaseerd op een daadwerkelijk bouwerk maar dit zijn losse filmpjes die in een flashgame zijn gebruikt.quote:icecreamfarmer schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:33:
[...]
dat filmpje van die bouwplaats is dat heel veel werk of niet want onze uitvoeringtechnicus wou ook zoiets maar is gewent het in sketch up te maken wat er toch minder uitziet
@apNia
Ja dat klopt, ik ben absoluut geen website bouwer maar weet een beetje de weg in adobe flash. hellaas ben ik niet goed genoeg om het allemaal netjes op maat te maken voor elke resolutie
ElmarNieser wijzigde dit bericht 22-04-2008 11:38 (14%)
Http://elmar.nieser.net Mijn Portfolio.
Je moet voor 1024x768 safe zitten met 950x520pxquote:ElmarNieser schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:36:
[...]
@apNia
Ja dat klopt, ik ben absoluut geen website bouwer maar weet een beetje de weg in adobe flash. hellaas ben ik niet goed genoeg om het allemaal netjes op maat te maken voor elke resolutie
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Heb hier ook een piano staan en je zwarte toetsen lijken wel erg breed aan de bovenkant. Bij mij lopen ze een beetje naar elkaar toe...quote:link0007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:43:
Ben nu bezig een d-piano te maken. Gaat dan vooral om texturen en realistisch maken natuurlijk
Eerste render:
[afbeelding]
Belichting is nog extreem eenvoudig, en alleen wat basis materials aangemaakt, dus moet nog veel gebeuren. Al denk ik dat ik qua piano bouwen wel bijna klaar ben
WIP waar ik op dit moment mee bezig ben:
Communication

Klik voor groter.
Wat te doen:
-Blikjes material minder clean/glanzend (rest van etiketten ofzo).
-Draadje wat minder ijzerdraad achtig
-Onderkant liggende blikje is misschien een beetje to-much nu (of valt dat wel mee?)
Comments?
Rogier.V wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:07 (77%)
Cinema 4D 10 | Canon 350D | Tamron 90mm | 18-55 kit | sigma 55-200 | Flickr
Hangt een beetje van de piano af.. De toetsen heb ik gebaseerd op die van de Korg SP-250, terwijl de rest min of meer op de Casio Privia PX-120 is gebaseerd.quote:Menesis schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:44:
[...]
Heb hier ook een piano staan en je zwarte toetsen lijken wel erg breed aan de bovenkant. Bij mij lopen ze een beetje naar elkaar toe...
Bij de korg zag ik het iig heel weinig de laatste keer dat ik daarop speelde.
A closed mind is like a closed book; just a block of wood
Thanksquote:Schuey schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:09:
Is nice, maar nog een detail zeg maar, als je zo een gaatje prikt in een blikje, krijg je toch enige vorm van vervorming zeg maar, dat mis ik in het liggende blikje
Cinema 4D 10 | Canon 350D | Tamron 90mm | 18-55 kit | sigma 55-200 | Flickr
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.