[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk wil er binnenkort aan beginnen Schuey, heb je nog goeie resources voor me/sites waar je veel aan hebt gehad?
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
deze gast heeft em goed voor elkaarquote:milky schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:18:
opdracht voor sgool..
egt freaking moeilijk vooral omdat het 2d anima is. en mudbox heeft toch ook wel zo zijn nadelen
merk ik nou, waar ik volgende wel rekening mee moet houden(sommige dingen al van te voren
in je low poly versie stoppen..)

voor wat details
http://i183.photobucket.c...ongokoe/Naruto_face-1.jpg
http://i183.photobucket.c...Naruto_half_back_guti.jpg
misch handy voor refs pose is redelijk iig
Voor het origineel threadje @ cgtalk
http://forums.cgsociety.o...0784&highlight=naruto
The artist formerly known as Devega -> \o/ | www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

Een nieuwe versie:

Het modellen is nog niet klaar en daarna nog het texturen. Nog redelijk wat werk dus.
blaguy wijzigde dit bericht 03-04-2008 23:26 (16%)
Reg. datum: 13 november 2007
wowquote:Archetype schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:32:
[...]
deze gast heeft em goed voor elkaar
[afbeelding][afbeelding]
voor wat details
http://i183.photobucket.c...ongokoe/Naruto_face-1.jpg
http://i183.photobucket.c...Naruto_half_back_guti.jpg
misch handy voor refs pose is redelijk iig
Voor het origineel threadje @ cgtalk
http://forums.cgsociety.o...0784&highlight=naruto
nice, heel nice. ook goeie reference voor mij, wou dat ik hem eerder had gespot.
krijg nou weer zin om overnieuw te beginnen.. gaat alleen helaas niet kunnen ivm school..
thnx.
www.graphicvizion.com // 3d design, animation
quote:apNia schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:07:
hehehe heb je facial controls d'r in schuey? filmpje zou leuk zijn

I can sense something coming
milky: het lijkt alsof dat mannetje hierboven ook een veel bredere band om zijn bovenbeen heeft...
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Goede presentatie afgelopen weekend, Joost. Het lijkt er op dat ik in de nabije toekomst lessen van je zal volgen, wat een idee! Heb er al behoorlijk veel zin in.
Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!
Reg. datum: 03 mei 2004
Gefeliciteerd! Volgens mij kwam jij bij mij langs tijdens je toelating. Ik zat in de commissie.quote:Features schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:06:
Yes!! Aangenomen op de Game Design & Development, én 3D Animation & Visual Effects. Nu nog beslissen welke me het meeste ligt.
Goede presentatie afgelopen weekend, Joost. Het lijkt er op dat ik in de nabije toekomst lessen van je zal volgen, wat een idee! Heb er al behoorlijk veel zin in.
Mocht je vragen hebben over Game Design & Development ( ben 3de jaars ), kan je het altijd vragen hier.
Gz!
Alwinb©
"Life is unblockable"
Nogmaals feli featuresquote:Features schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:06:
Yes!! Aangenomen op de Game Design & Development, én 3D Animation & Visual Effects. Nu nog beslissen welke me het meeste ligt.
* Spike_wolf heeft nog niks gehoord...
Scratch that, viel net een envelop in de bus, aangenomen voor Game Art
Nu nog eens heel goed nadenken of ik het ook daadwerkelijk wil doen...
Spike_wolf wijzigde dit bericht 05-04-2008 13:37 (13%)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
Waarom?? Omdat ik nog niet al mijn spul binnen heb en zo makkelijk kan kijken of alles past en hoe ik de loop wil / kan maken.
het geheel komt in een MozartTX kast en het mobo is een Striker II formula.

filmpje
Killer WC setup for 24/7 fun and uu more fun. (Mozart TX, 8x12cm rad, full mobo koeling, 2x 295ml tank, 2x DDC-1T, 5m hose, 1 Loop!)
weet iemand hoe je die real-time shadow in max 2008 kan aanzetten?!
kheb vanalles geprobeerd maar ik kan ut niet vinden
Max 2 l!fe
Reg. datum: 17 januari 2006
nog even 1 vraagje... ik heb afgelopen week de hele bende van HalfLife 2, epi 1 en 2 gespeeld... en het is echt leuk...
nu wou ik zelf wel eens iets willen maken... ik heb het ook al eerder geprobeerd, maar die hammer is echt een bagger programma...
dus ik dacht er aan om levels in max te maken en te converteren.... maar op google kan ik alleen maar out-dated meuk vinden... iemand een idee hoe ik van MAX naar VMF of iets dergelijks voor Hammer kan converteren?
werkt valve eigenlijk ook met Hammer om hun maps te maken? ik neem aan dat ze wel een ander programma gebruiken om die maps te maken...
Sentinel3dsm wijzigde dit bericht 06-04-2008 21:11 (12%)
Max 2 l!fe
Reg. datum: 17 januari 2006
het is gewoon heel erg wennen... maar het leek me gewoon makkelijk te zijn...
er bestaat wel iets voor het converteren. het is een extension van max 9 die meer export dingen aankan. maar ik kan het nergens vinden.
Max 2 l!fe
Er zijn wel verschillende plugins zoals http://www.maple3d.com/ (Convexity ¤975 dus dat zal hem wel niet worden) maar Game Level Builder 2.22 (Bij downloads is wel gratis (dit is de voorloper van convexity en heeft geen support meer) en verder na een kwartiertje spitten op google zullen er wel meer dingen voorbij komen..quote:Sentinel3dsm schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:09:
bedankt mensen...
nog even 1 vraagje... ik heb afgelopen week de hele bende van HalfLife 2, epi 1 en 2 gespeeld... en het is echt leuk...
nu wou ik zelf wel eens iets willen maken... ik heb het ook al eerder geprobeerd, maar die hammer is echt een bagger programma...
dus ik dacht er aan om levels in max te maken en te converteren.... maar op google kan ik alleen maar out-dated meuk vinden... iemand een idee hoe ik van MAX naar VMF of iets dergelijks voor Hammer kan converteren?
werkt valve eigenlijk ook met Hammer om hun maps te maken? ik neem aan dat ze wel een ander programma gebruiken om die maps te maken...
Voor de rest zou ik zeggen: http://developer.valvesof...iki/Category:Level_Design - wen maar aan Hammer zon groot probleem is het niet
Ik heb zelf ook maps gemaakt met Hammer, alleen dan voor counter-strike en ik vind het perfect werken, je moet er alleen even aan wennen, als je eenmaal een idee hebt van de grootte enzo lukt het goed.quote:Sentinel3dsm schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:09:
bedankt mensen...
d'r is trouwens een free version van XSI te downloaden speciaal voor HL2 modelling... is mieschien wel een idee
Max 2 l!fe
Das puur props/character modeling/rigging zover ik weet dus daar zal je voor mapping dus bijna niks aan hebben...quote:Sentinel3dsm schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:28:
ok bedankt folks... dat word maar wennen aan Hammer dan...
d'r is trouwens een free version van XSI te downloaden speciaal voor HL2 modelling... is mieschien wel een idee
Reg. datum: 10 juli 2006
Reg. datum: 29 oktober 2004
Waarom heb je die pijl en die ' 63' toegevoegd?quote:DarthSjaak schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:10:
Zomaar een plaatje wat ik laatst heb gemaakt.
[afbeelding]
Komt dit niet gewoon uit een bouwbeschrijving van een doosje lego?
Now go away or I shall taunt you a second time!
Reg. datum: 29 oktober 2004
Dat moet Sjaak kunnen vertellen denk ik. ben benieuwd.
Now go away or I shall taunt you a second time!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.