Ik heb em al een paar pagina's terug gepost, maar check deze thread even.
Cinema 4D 10 | Canon 350D | Tamron 90mm | 18-55 kit | sigma 55-200 | Flickr
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Cinema 4D 10 | Canon 350D | Tamron 90mm | 18-55 kit | sigma 55-200 | Flickr
thomasyola wijzigde dit bericht 24-03-2008 11:43 (18%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Schuey wijzigde dit bericht 25-03-2008 22:31 (71%)
Hah, het was nog simpeler. Heb het nergens kunnen vinden en hoe stom ook, nooit aan gedacht om te proberen, maar gewoon dubbelklikken op je grid en je krijgt een object in de maten die je aangeeft bij de optiesquote:Schuey schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:27:
Als je gewoon 1 keer op het icoontje in je shelf klikt, komt er gewoon een 1,1,1 box op 0,0,0 te staan
Hmm werkt niet, terwijl ik een tijdje geleden nog zoiets had, het moet iets met een toets zijn!
edit:
Ok, als je dubbelklikt op bijvoorbeeld je Box tool, dan krijg je in je tool options de zogenaamde single click settings te zien. Zet die maten op 1,1,1 en als je dan 1 keer klikt in je viewport, maakt ie op de gewenste locatie die box aan met 1 klikje
KneoK wijzigde dit bericht 26-03-2008 00:13 (14%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Schuey wijzigde dit bericht 26-03-2008 14:04 (24%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Gewoon max spot met vray shadows?, area shadows aanvinken in vray rollout van lamp? of bedoel je echt het light gedeelte, ik zie niet echt iets vaags maar ik gebruik het zelf ook niet - en anders create photometric lights rollout daar staan genoeg lampen die het prima doen..quote:apNia schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 01:09:
Weet iemand hoe je in Godsnaam een spotlight kan creeren in VRay? Je kan alleen maar VRay lichten maken die alle kanten op lijken te knallen, maar echt een spotje als een schijnwerper kan je er niet mee maken geloof ik...
Nadeel tov de 3DMax spot icm VRay renderer is namelijk de mooie afwerking van de door VRay zelf geleverde lichten. Daarom gaat mijn voorkeur daar naar uit... is het uberhaupt wel mogelijk?
Heb het een flinke tijd terug gebruikt en was er toen erg enthousiast overquote:Menesis schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:50:
Zijn er hier mensen met ervaring in Softimage XSI? Door mee te doen aan die CG challenge (zie n paar posts terug) heb ik namelijk de studentenversie in handen gekregen. Is het een volwaardige vervanger voor bijv. 3ds max of maya? Of is het pakket alleen goed in animatie? Op de site zag het er allemaal wel veelbelovend uit op animatie vlak.

TE KOOP!!! ALFA 147 1.9 JTD, tweakers krijgen korting ;) Klikker de klik!
klinkt goed! Ik ga er dan zeker eens mee 'spelen' binnenkortquote:Stukfruit schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:57:
[...]
Heb het een flinke tijd terug gebruikt en was er toen erg enthousiast over(vandaar een paar posts terug ook dat enthousiasme
)
Animeren gaat wel op een iets andere manier dan in andere pakketten maar het is maar net wat je voorkeur is want qua features is het nergens minder dan de rest. Verder kan je zo'n beetje alles doen met XSI: modellen, animeren, renderen, compositen..
Als je van Max af komt zal je ook niet zoveel moeite hebben met het maken van materialen en het renderen aangezien XSI is opgebouwd rondom Mental Ray.
Maar XSI is dus zo goed als overal goed voor, zeker als je Essentials hebt
Er is ook een hele rits aan plugins voor te krijgen. Als je even Googled vind je de bekendere XSI-sites vast wel.

www.graphicvizion.com // 3d design, animation

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
Techno>Music
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 39
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos