Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N73 Topic | Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 mei 2006

Een vraagje, misschien komt het iemand bekend voor:

Als ik een sms krijg, komt deze wel in mijn inbox te staan, maar ik krijg geen melding op mn telefoon.. Als de schermbeveiliging aan springt (met tijd en naam van profiel) staat er wel een envelopje in beeld, in mn 'gewone' scherm niet.. Hierdoor lees ik mn smsjes veel later dan ik ze krijg, ik moet al toevallig langs mn inbox komen..

Bedankt!

Reg. datum: 12 maart 2007

Waarschijnlijk dan druk je gewoon op het rode telefoontje om te je screensaver te laten stoppen. Hierdoor verwijdert het bericht van "U heeft een nieuw bericht". En als je echt op je screensaver kijkt, dan zie je een envelopje staan. Misschien bedoel je dit niet, maar ik heb dat in ieder geval wel eens gehad.

Reg. datum: 18 januari 2008

Hoi,

Ik heb net een Nokia N73 gekocht. alles werkt, behalve mijn sms-functie. als ik iets probeer te versturen krijg ik een bericht dat ik het telefoonnummer en het berichtencentralenummer moet controleren. Waar kan ik dit berichtencentralenummer vinden? Waar kan het anders nog aan liggen? Heeft iemand dit ook al eens gehad?

Klein vraagje,

Is het mogelijk de N73 op te laden aan de USB kabel(dus usb->laptop verbinding)
Ik kon dit namelijk met mijn SE w800 namelijk wel.

Lijkt me wel handig als dit kan , want ik gebruik mijn N73 met PIT+ nogal vaak als modem , en dan kan hij namelijk gelijk weer opladen.

www.borduurstudio-zigzag.nl

Heb een probleem:|

Ik heb vandaag me N73 laten vallen.
En me thema viel weg kreeg standaar ahctergrond.
Keek later in me fotoalbum en video's alles was weg me geheugenkaart was gereset hoe kan dat met een val:|
iemand een idee

badboyismail wijzigde dit bericht 18-01-2008 15:23 (12%)

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
peertjuh16 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:57:
Hoi,

Ik heb net een Nokia N73 gekocht. alles werkt, behalve mijn sms-functie. als ik iets probeer te versturen krijg ik een bericht dat ik het telefoonnummer en het berichtencentralenummer moet controleren. Waar kan ik dit berichtencentralenummer vinden? Waar kan het anders nog aan liggen? Heeft iemand dit ook al eens gehad?
Dit is niets bijzonders. Ik heb (nog) geen N73 maar het nummer van het berichtencentrum moet je bij je provider opvragen. (website?) Als je het nummer eenmaal hebt moet je dit invoeren in je telefoon zodat de telefoon weet waar je SMS'jes heen moeten. Dit moet je bij iedere telefoon altijd doen als deze (nog) niet gekoppeld is aan je provider.

Reg. datum: 17 december 2006

Er komt in ieder geval een nieuwe firmware aan, ik denk maandag.
Schijnt nogal wat verbeterd te zijn in het geheugengebruik, waardoor er meer vrij geheugen zal zijn.

Reg. datum: 29 oktober 2006

over welke firmware heb je het?

Reg. datum: 21 april 2004

Lijkt me sterk, er is vorige maand al een nieuwe firmware uitgekomen..

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
YaYo86 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:08:
Lijkt me sterk, er is vorige maand al een nieuwe firmware uitgekomen..
Die niet iedereen kon installeren. Die van mij is nog steeds 4.0.735.3.0.2 en de updater zegt steeds dat er geen update is voor mijn mobieltje.

quote:
degroot schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:03:
Klein vraagje,

Is het mogelijk de N73 op te laden aan de USB kabel(dus usb->laptop verbinding)
Ik kon dit namelijk met mijn SE w800 namelijk wel.

Lijkt me wel handig als dit kan , want ik gebruik mijn N73 met PIT+ nogal vaak als modem , en dan kan hij namelijk gelijk weer opladen.
Quoute mezelf eventjes :P

Iemand ervaring hiermee?

quote:
degroot schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:37:
[...]

Iemand ervaring hiermee?
Aan het eind van je bericht schrijf je dat je je mobiel ook daadwerkenlijk oplaadt tijdens PIT. Je beantwoord dus je eigen vraag of het mogelijk is of begrijp ik je nou verkeerd?

Hoe dan ook, het zou mogelijk moeten zijn ja, maar niet via die smalle pinnetjes maar via hoenoemjezoeending? die ronde aansluiting?

Ik denk dat jij mij niet helemaal begrijpt.

Ik zou graag willen dat hij mijn battery via usb oplaadt.
Omdat ik via de usb kabel mijn telefoon als modem gebruik(dus via pit).
Anders moet ik en oplader en usb kabel tegelijk gebruiken.
Aangezien in modem stand mijn tel nogal veel batterij gebruikt is het makkelijker om hem zo toch op te laden?

quote:
degroot schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:37:
[...]

Iemand ervaring hiermee?
Yep: je kunt de N73 helaas niet opladen via USB.

Reg. datum: 04 augustus 2003

[Nokia N73 Music]

Ik heb een vraag:

Iedere keer als ik mijn telefoon opnieuw opstart moet ik de datum/tijd opnieuw instellen. Heb op verschillende plaatsen naar een antwoord gezocht maar ik kwam niet verder dan de firmware moeten updaten. Dit heb ik dus gedaan maar ik moet nog steeds datum/tijd opnieuw invoeren.

Iemand enig idee?

Bvd.

het leven is té kort, geniet!

quote:
degroot schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:26:
Ik denk dat jij mij niet helemaal begrijpt.

Ik zou graag willen dat hij mijn battery via usb oplaadt.
Omdat ik via de usb kabel mijn telefoon als modem gebruik(dus via pit).
Anders moet ik en oplader en usb kabel tegelijk gebruiken.
Aangezien in modem stand mijn tel nogal veel batterij gebruikt is het makkelijker om hem zo toch op te laden?
Dat kan niet, heb je DEZE voor nodig

sjolmers wijzigde dit bericht 19-01-2008 13:08 (10%)

quote:
bitjesmaker schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:
[...]

Die niet iedereen kon installeren. Die van mij is nog steeds 4.0.735.3.0.2 en de updater zegt steeds dat er geen update is voor mijn mobieltje.
Dat klopt, is voor alle euro telefoons op 1 na met italiaanse taal geloof ik (dezelfde als ze ook ergens in Indonesië hebben ofzo).
quote:
bron:symbian-freak.com

We have already reported that Nokia has released a new minor firmware version for Nokia N73 but it was only available for APAC (Asian-Pacific) region and that it should be available worldwide soon.

Well, we have right and firmware is now available for the most of the generic product codes and I truly hope that it will be available soon for the branded phones as well.

Anyway, thanks to the report over at our forum section, the latest firmware version (4.0750.31.2.1) brings a radical changes in memory usage!!!

Actually now it is more than obviously that the latest firmware version includes the demand paging which result winch much more free RAM memory and remarkable speed improvement.

While the older software has only 16 MB of free RAM after the fresh boot up new firmware is capable to release up to 20 MB and to boot up phone much faster, 41 against the 54 sec on the older firmware.

Previously we have reported that there are some unconfirmed reports about remarkable improvements in camera part but unfortunately thanks to this latest and very reliable report it seems that it is not the case and that photo quality basically remains the same.

However inplementingdemand paging is the really huge and important addition and it is highly suggestible to update the phone as soon as possible, just hope that the N73 classic will get update and demand paging soon.
Raar dat hij afgelopen maandag (toen is dit bericht geplaatst) niet ook voor ons beschikbaar was, maar misschien wilde ze het een beetje spreiden.

Ik heb de firmware, waar jullie nu over spreken al sinds 8 januari op mijn ME staan gewoon in het Nederlands.
V 4.0750.31.2.1
15-12-2007
RM-133
(C) Nokia N73 (02)

Volgens mij is dit gewoon de laatste updat voor iedereen die een Non-branded toestel heeft.

Zojuist getest met updater, wederom geen update beschikbaar. Heb de nonME versie. Kan iemand misschien zeggen wat de verbeteringen dan zijn tussen de 735 en de 750? (startpost is gruwelijk verouderd, Daanno zou zich moeten schamen in een hoekje).

Laat maar, staat een paar postjes hoger al beschreven wat er is veranderd.

oa geheugengebruik is sterk verbeterd.

bitjesmaker wijzigde dit bericht 19-01-2008 18:10 (20%)

Reg. datum: 25 september 2005

Hoi mensen, sinds vorige week heb ik ook de N73 :D

Nou wil ik 2 gigjes kopen, maar ik weet niet of ik op snelheid moet letten. Ik ga namelijk gewoon muziek via usb op mijn mobieltje *; kopieren en dat moet natuurlijk niet te langzaam gaan. Maar ik weet niet of het wat uit maakt, of de n73 wel snel is met lezen en schrijven?

Hebben mensen hier ook de telefoon al 2 jaar? Want ik wil weten of de pookje twee jaar overleeft :P Ik had hiervoor de w800i en dat pookje was al na een jaar dood :'(

Rock Werchter '08
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
Starforce-Kille schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:42:
Hoi mensen, sinds vorige week heb ik ook de N73 :D

Nou wil ik 2 gigjes kopen, maar ik weet niet of ik op snelheid moet letten. Ik ga namelijk gewoon muziek via usb op mijn mobieltje *; kopieren en dat moet natuurlijk niet te langzaam gaan. Maar ik weet niet of het wat uit maakt, of de n73 wel snel is met lezen en schrijven?

Hebben mensen hier ook de telefoon al 2 jaar? Want ik wil weten of de pookje twee jaar overleeft :P Ik had hiervoor de w800i en dat pookje was al na een jaar dood :'(
Ik heb een vermoeden dat de telefoon trager is dan een standaard miniSD kaartje. Kopiëren van nummers ervaar ik zelf niet als irritant traag.
Reg. datum: 21 februari 2005

Ik heb nogal ruzie met de combinatie van mijn tomtom 720 en mijn N73. Het probleem is namelijk dat me telefoon de tomtom herkent als een koptelefoon, hierdoor werkt de carkit functionaliteit voor geen meter. Ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn luid en duidelijk verstaan, maar zij mij niet.
Ik zat net dus in de auto en toen herkende me telefoon de tomtom dus een keertje niet als koptelefoon en toen deed ie het perfect. (Mijn slechthorende oma kon me zelfs verstaan.)

Mijn vraag is nu dus: Hoe zorg ik er voor dat mijn telefoon de tomtom elke keer goed herkent?
Ik heb zelf net 45 min in de menu's zitten woekeren en de manual van het kreng een paar keer doorgespit maar ik kan niets vinden :( .

Een moderator wijzigde dit bericht 20-01-2008 20:41 (2%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig

Missdivine L70 Priest @ TN
Reg. datum: 11 april 2001

Ik weet niet of je handmatig connect met de tomtom, maar ik had wel eens een probleem dat als ik automatisch met elkaar laat koppelen werkt het niet (was een radio, geen tomtom), doe ik het handmatig gaat het goed. Misschien helpt dit.

GIGABYTE P35-DS4 | Core 2 Duo 6850 | 4,0 GB GEIL| | ASUS 8800 Ultra | WDraptor 150gb | Plextor 810-SA | LG H20 |

het hielp voor mij om dit http://europe.nokia.com/A...acts_Download_S60_3rd.sis bestand op mijn n73 te zetten. is voor een andere carkit, maar ik gebruik het icm mijn Parrot en heb op een forum destijds gelezen dat ie ook voordelen biedt mbt de verbinding met TomTom.

quote:
sjolmers schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:02:
Ik heb de firmware, waar jullie nu over spreken al sinds 8 januari op mijn ME staan gewoon in het Nederlands.
V 4.0750.31.2.1
15-12-2007
RM-133
(C) Nokia N73 (02)

Volgens mij is dit gewoon de laatste updat voor iedereen die een Non-branded toestel heeft.
Nee, al de standaart n73 product codes hebben de 735 versie nog. Wat is je productcode? en heb je hem ooit bij een nsp laten updaten?

/edit
Heb het al gezien. Hij is afgelopen week beschikbaar geweest, maar vervolgens weer teruggetrokken door Nokia.

hodgepodge wijzigde dit bericht 21-01-2008 00:38 (10%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: