quote:
franssie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:48:
[...]
Vodafone heeft ook pre-paid web met goede umts snelheid (10 per maand) - officieel mag daar je laptop niet op (mag bij t-mobile weer wel maar die zijn met eur 2,50 per dag prepaid wel even iets duurder).
Kan je je buren niet even lief aankijken tot Telfort werkend is? Aangezien je lijn nu al vrij is

zal aansluiten na de afkoel periode wel snel moeten kunnen lijkt me.
Ik kan nu met mijn voda prepaid 75 cent per kwartier 150-200kB/s trekken, maar 10tje vind ik inderdaad veel handiger, alleen dacht ik dat er bij prepaid kosten per mb enzo bijkwamen. Hoop dan toch dat het 10tje is voor maand lang fair use 1gb (alleen is het wss 50mb)
m.b.t tmobile prepaid vind ik 2,50 per dag ook niet erg als de snelheid maar 384k is, dan ben ik maar maandje 50 euro kwijt... zolang ik maar niet zonder internet zit want dat kost me pas echt veel geld:P
Ik zal eens kijken naar voda 10tje prepaid ding, heb ik verdorie net 9,20 beltegoed op mijn voda kaartje ofzo

maar anders ff tmob kaartje aanschaffen morgen heb ik tenminste weer paar dagen 30-50kB/s ipv 10 (192k zou in principe al goed genoeg zijn maarja dan ben ik 20 euro per maand kwijt voor derest van mijn 22 maanden contract ipv 10
Niemand tips over het 'ja sorry je lijn is bezet'? Is toch van de zotte dat ze me op zon vage manier afschepen.. dat ze bijv zeggen dat ze pas sinds vandaag weten dat ik niet aangesloten kan worden terwijl ik al eerder geen modem krijg opgestuurd
TWeaKLeGeND wijzigde dit bericht 30-11-2007 18:20 (9%)