En inmiddels heb ik het contract getekendquote:
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Sogeti Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]En inmiddels heb ik het contract getekendquote:Empathy schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:09:
Ik heb vorige week de test gedaan en heb een aanbieding gehad om voor Software Control in Amersfoort te gaan werken als Test Engineer. Waarschijnlijk ben ik dan vanaf 1 januari dus ook Sogetist
Wat vond je van de toelatingstest? Wat heb je aan voorbereidin gedaan?quote:Empathy schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:11:
[...]
En inmiddels heb ik het contract getekend
De test vond ik erg moeilijk, maar op de een of andere manier ben ik er toch doorheen gekomen, gelukkig mag je compenserenquote:smeerbartje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:23:
[...]
Wat vond je van de toelatingstest? Wat heb je aan voorbereidin gedaan?
He man, bedankt voor je reactie. Bedoel je dit boek?quote:Falcon schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:54:
Mocht je je goed willen voorbereiden op de test zal ik je aanraden om het boek "Het Psychologisch Onderzoek" te gaan halen bij de bibliotheek of boekhandel.
Mij heeft dit boek erg veel geholpen.
Iemand al meer info gekregen over SC vanaf 2 januari? Wie wat hoe en waar? Nog 3 weken.. morgen anders maar es contact opnemen
Yep.. succes!quote:smeerbartje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:34:
[...]
He man, bedankt voor je reactie. Bedoel je dit boek?
Op je kont zitten en luisterenquote:Frenkpie schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:05:
Heeft iemand die al gehad? Zo ja, hoe was het ? Wat heb je allemaal gedaan in die 3 dagen?
Seeing is believing, but even a blind man can believe
I may be small, but I can kick your butt!
Zin in een leuke en uitdagende baan? Solliciteer via mij bij Sogeti en verdien een leuk bedrag cash!
Dat klinkt idd wel erg vreemd.quote:intGod schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:50:
Na 8 maand bij Sogeti begin ik het wel aardig beu te raken. Het meest irritante is wel dat mijn loon blijft schommelen zonder dat ze kunnen uitleggen waarom De bandbreedte waarin het schommelt over de afgelopen drie maand is 600 euro zonder dat een wijziging heeft plaatsgevonden. Dus geen andere auto, geen kinderen erbij of eraf, geen verschillen in bonus etc.
En zo is er elke maand wel wat. En na 8 maand is dat opgeteld een heleboel.
Uiteraard kan een beetje uitzoekwerk geen kwaad. En ik heb het ook achterhaald, maar ik vind het van de gekke dat ik elke maand alles moet gaan nakijken voor mijn loon een beetje kloppend is. Ik werk, ik krijg betaald. Niet: ik werk, ik kijk na of ik alles goed heb ingevuld deze maand, ik verifieer mijn flexsaldo, ik verhoog desnoods het flexsaldo deze maand met 100 euro en de volgende maand verminder ik het weer met 50 euro en dan zie ik wel wat ik overhou aan het einde van de maand.quote:FreakNL schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:11:
Dat klinkt naar een flexpot verhaal, of de ene maand wel de bonus halen en de andere maand niet?
Maar hoe kan het zo zijn dat zij niet uit kunnen leggen waar dat verschil vandaan komt? Waar zit het verschil op je loonstrookje dan trouwens? Bovenaan, gelijk al beginnende met je brutoloon? Of ergens bij de belastingen? Of ergens bij het bonusgedeelte? Een beetje uitzoekwerk kan geen kwaad lijkt me?
Dit is ook één van de redenen dat ik daar ben weggegaan...en daar heb ik geen spijt van gehad..quote:intGod schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:25:
[...]
Uiteraard kan een beetje uitzoekwerk geen kwaad. En ik heb het ook achterhaald, maar ik vind het van de gekke dat ik elke maand alles moet gaan nakijken voor mijn loon een beetje kloppend is. Ik werk, ik krijg betaald. Niet: ik werk, ik kijk na of ik alles goed heb ingevuld deze maand, ik verifieer mijn flexsaldo, ik verhoog desnoods het flexsaldo deze maand met 100 euro en de volgende maand verminder ik het weer met 50 euro en dan zie ik wel wat ik overhou aan het einde van de maand.
Nu moet ik zeggen dat ik het een beetje beu begin te worden bij Sogeti en dan is het natuurlijk zo dat dit soort zaken alleen maar extra ergernis veroorzaken. Misschien dat een YP dit heel normaal vindt, sterker nog, misschien is het wel heel normaal.
Zin in een leuke en uitdagende baan? Solliciteer via mij bij Sogeti en verdien een leuk bedrag cash!
Ik heb het in de 2,5 jaar dat ik bij Sogeti heb gewerkt ook nooit mee gemaakt.quote:JC schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:46:
@intoGod en 450sel: ik kan me goed voorstellen dat een wisselend salaris op den duur gaat vervelen. Jullie zijn de eerste twee die ik dit verhaal hoor vertellen. Wat is de reden hiervan? Dat kan ik niet uit jullie reactie halen.
MrWilliams wijzigde dit bericht 17-12-2007 13:06 (8%)
Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.
Het is gewoon te lastig. Om de een of andere reden heb ik in november een terugstorting eigen bijdrage van een paar 100 euro gehad, in december niet, en in oktober is er bijna 600 euro van mijn loon ingehouden ivm eigen bijdrage.quote:Empathy schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:07:
Die zaken zijn toch wel vrij makkelijk te achterhalen lijkt me?
Kijk! Ik ben niet gek, of we zijn tenminste met z'n 2en gek en dan zijn we al een groep. Dus ...quote:450sel schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:38:
[...]
Dit is ook één van de redenen dat ik daar ben weggegaan...en daar heb ik geen spijt van gehad..
Ik weet nu tenminste wat ik aan het einde van de maand op mijn rekening gestort krijg.
Da's nog zoiets ... Ik heb dit jaar al 4 maand op de bank gezeten. Dat scheelt me ongeveer 600 euro bonus dit jaar.quote:MrWilliams schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:05:
- % inzet (voor bonus)
Volgens mij zegt niemand dat jullie gek zijn, jullie zijn de eersten die ik dit hoor vertellenquote:intGod schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:17:
[...]
Kijk! Ik ben niet gek, of we zijn tenminste met z'n 2en gek en dan zijn we al een groep. Dus ...
JC wijzigde dit bericht 17-12-2007 21:35 (5%)
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Sogeti Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea