Als topic starter van deel 1 zal ik ook deze post een goed begin geven.
VOor je bij Sogeti aan de slag kunt dien je eerst een aantal testen af te leggen. Dit gaat van cijfer reeksen tot figuren maar ook je persoonlijkheid word getest.
Als je deze testen goed door komt word je een contract aangeboden.
YP starten met een 3 weekse introductie cursus in OHIO en worden daarna bij de klant ingezet.
Het start salaris voor een YP is als ik me niet vergis 2175,- per maand.
Collega`s die al wat langer meelopen worden in 1 van de salaris banden ingdeeld dat varieert van 1 tm 10.
Het salaris is meer dan markt conform.
Aantal vakantie dagen per jaar is op dit moment 27.
De lease vergoeding is 670,- per maand incl brandstof. it bedrag is voor iedereen gelijk.
Lease contracten zijn op basis van 2 jaar 80.000 KM of 4 jaar 160.000 KM.
Verder werkt Sogeti met een cafetaria model.
Concreet houdt dit in je je bruto salarus kunt inleveren om bv bij te leggen op je lease bedrag zodat je een grotere auto kunt leasen.
De mogelijkheden tot het volgen van opleidingen zijn legio. Zowel online als klassikaal en dit wordt ook zeker gestimmuleerd.
Als je verder nog vragen hebt stel ze dan gerust.
VOor je bij Sogeti aan de slag kunt dien je eerst een aantal testen af te leggen. Dit gaat van cijfer reeksen tot figuren maar ook je persoonlijkheid word getest.
Als je deze testen goed door komt word je een contract aangeboden.
YP starten met een 3 weekse introductie cursus in OHIO en worden daarna bij de klant ingezet.
Het start salaris voor een YP is als ik me niet vergis 2175,- per maand.
Collega`s die al wat langer meelopen worden in 1 van de salaris banden ingdeeld dat varieert van 1 tm 10.
Het salaris is meer dan markt conform.
Aantal vakantie dagen per jaar is op dit moment 27.
De lease vergoeding is 670,- per maand incl brandstof. it bedrag is voor iedereen gelijk.
Lease contracten zijn op basis van 2 jaar 80.000 KM of 4 jaar 160.000 KM.
Verder werkt Sogeti met een cafetaria model.
Concreet houdt dit in je je bruto salarus kunt inleveren om bv bij te leggen op je lease bedrag zodat je een grotere auto kunt leasen.
De mogelijkheden tot het volgen van opleidingen zijn legio. Zowel online als klassikaal en dit wordt ook zeker gestimmuleerd.
Als je verder nog vragen hebt stel ze dan gerust.
Mous XP