Ik heb ook al vanaf 14 november 2007 een NX8800GT-T2D512E-OC in bestelling staan. Gelukkig zit ik in een verhuizing en heb toch nog even weinig tijd voor mijn PC.quote:DukeN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:22:
Helaas kan ik geen specifieke reviews vinden van de Jetway, wel redelijk veel berichten over DOA. Nu staat er dat de kaart aankomende maandag 10 december moet binnenkomen. Ik wacht dat nog even af en anders gaat deze jongen toch kijken voor die Jetway. Het jammere is ook dat de Jeyway geen leuke extra heeft zoals een game als DIRT bij de MSI kaart.
Het vreemde is dat Asus, MSI. XFX, etc. geen 8800GT's leveren en Jetway en Sparkle wel. Ik heb een beetje het gevoel dat hier meer aan de hand is (misschien tussen deze A-merk aanbieders en Nvidia). Want telkens hebben Jetway en Sparkle weer nieuwe voorraden, dit is toch op zijn minst vreemd te noemen. Dus het verhaal dat Nvidia weinig G92 cores heeft, in vergelijking met de aantallen die Jetway, Sparkle uitlevert, vindt ik dit gewoon vreemd. Waar ik ook zoek op Internet, hier is geen duidelijkheid over.
"Zouden de A-merk leveranciers gestopt zijn met uitleveren, tot het 29% Fanprobleem is opgelost? Omdat ze geen zin hebben in veel RMA's van 'mainstream'ontwetende gebruikers?"
"Zouden ze het niet eens zijn met het percentage wat ze op deze 'reference' Nvidia kaarten verdienen?"
En zo zijn er nog tal van redenen, waar het ook aan kan liggen, die niet naar buiten komen. Maar dat blijft koffiedik kijken. In een maand zou Nvidia toch echt het gat wat betreft productie gedicht kunnen hebben. We hebben het hier over één van de grootste grafische chip leverancier, dit het juist van een korte 'product lifetime cyclus' moeten hebben.
Jumpman wijzigde dit bericht 07-12-2007 14:52 (7%)
Asus P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92) | PSN: Morris23