Als die dx10.1 kaart inderdaad in februari al komt, goede shaderbased AA heeft EN veel sneller dan de huidige 8800GTX/Ultra is dan zal ie zeker 550 a 650 gaan kosten. Maar dat heb ik er dan gewoon voor over.quote:RappieRappie schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:47:
[...]
Dat denk ik niet; hoe minder concurrentie er is hoe hoger de prijs zal zijn. Als nVidia WEET dat er 5 maanden lang geen ATi tegenhanger is (als de 9 serie in februari uitkomt), dan zal nVidia echt wel de hoofdprijs gaan vragen denk ik. Mensen kopen hem toch wel. Dus ik denk dat de snelste 9 serie weer gewoon ¤550,- tot ¤599,- gaat kosten. Helemaal in het begin.
Maar goed; laat maar komen. Als die kaart snel is koop ik hem toch wel.
Zo'n bedrag heb ik echter niet over voor weer zo'n dualchip/sli oplossing waar ws weer allerlei problemen mee zullen zijn omdat ze SLI nog steeds niet goed genoeg onder de knie hebben.
Feb 08 is op zich geen gekke datum omdat de 8800gtx op 11? nov 06 geintroduceerd werd. We zitten dan op 15 mnd wat volgensmij wel ongeveer de tijdspanne is tussen twee generaties.
Wel jammer dat de R700 er dan ws nog niet is. Ben wel heel benieuwd of ATI hard terugkomt.