Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2000

Er zit een autokick in TF2 ingebouwd, maar die is behoorlijk brak en ik zie inderdaad regelmatig mensen afk zijn zonder dat ze gekickt worden. Ik kan alleen geen goede afk manager vinden, die bijvoorbeeld kickt bij geen kills of deaths in x minuten.

Nieuwe versie van quarry staat op de server trouwens, dus die verschijnt vanzelf wel in de map voting.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Reg. datum: 07 oktober 2007

quote:
SaURoN schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:17:
Ik heb gisteren wel geleerd nooit als HW guy rond waggelen als Koei er ook rondloopt :P

Op een gegeven moment (shammah dacht ik): Bah ik wil koei hebben en niet jou :P
Ja verdomme... Ik achter jou: "OMG YES! Byebye koeitje >:)"
*pakt mes*
You killed Methos...

GVD :P

Shabba FC olé olééé!

Crap. Zegt er net iemand "F10 is een mooi menuutje geworden", druk ik op F10: CTD |:(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Ghost Rider

F10 is gewoon quit to desktop hoor :D

(hehe pwned :D )

[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Shabbaman schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:59:
Crap. Zegt er net iemand "F10 is een mooi menuutje geworden", druk ik op F10: CTD |:(
dude =D

Shabba FC olé olééé!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Reg. datum: 07 oktober 2007

Net voordat ik weg moest nog een heerlijk potje met meer dan 8 Gotters bij blauw gespeeld op Warpath. Meesterlijk hoe we cabo opsloten in z`n hondenhok :D

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Ok, leuke grap (doe eens Alt+F4 trouwens, cheats... :/ ) maar niet al die onzin waard ;)

qed

Reg. datum: 12 augustus 2007

quote:
Mik! schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:50:

[...]

Mjah, met koei is het punten scoren, dat klopt, en ook nuttige acties uitvoeren. Dit geldt ook voor anderen zoals Copycat, Venxir, Brainstorm, Spl@t, Weenie, HertogJan. In principe moet je ervoor zorgen dat wanneer je als enige medic rondhuppelt iedereen zoveel mogelijk moet voorzien van health, maar als er meerdere medics zijn zoveel mogelijk doorstoten met één of twee buddies. Engies moeten gewoon zorgen voor dispensers op nuttige plekken, alleen wat vaak gebeurd is dat ze dispensers bij hun sentries bouwen en die staan niet altijd op plekken waar je vaak komt als soldier of wat dan ook om jezelf te healen. Zolang er een goede verdeling is van medics en engies moet het goedkomen. Wat ik wel irritant vind is dat wanneer ik als medic mee loop met een groepje en ik word zelf geraakt, mensen recht voor mijn neus medikits meepakken die ik erg hard nodig heb.

En medics moeten elkaar helpen, al lukt mij dat ook niet altijd..
Helemaal mee eens! :) Bijna alle GoT members zijn goed om mee rond te rennen :P Iedereen maakt soms wel eens fouten, zelfs Koe ;) maar je hebt echt soms van die mensen die dan juist teruggaan rennen als je uber doet..... :X en Spy's en Pyro's mogen van mij uit het spel >:) ik word bijna altijd gekilled door een van die twee |:(

CiPHER

Je hebt ook medics die je uberen als je net je hele ammovoorraad hebt staan leeg schieten, of gewoon met een leeg magazijn staat. Ook niet handig :)
o hai
Reg. datum: 09 september 2005

[PC] Team Fortress 2, deel 4 :Y)

En inderdaad, dat deel gaat niet meer over Fortress Forever, dat is in overleg met de mods. Dit omdat het woord 'forever' al jaren niet meer langs komt hier, en het anders zo raar staat enzo... ;)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 18-12-2007 22:10 (63%)

qed

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: