Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
This is the song La la la la

Bij mij gebruikt ie maar iets van 800mb als ik even alt tab om geheugen verbruik te checken, maar ik zal vanmiddag es gaan kijken als ik het op mijn 2e monitor draai terwijl ik tf2 aan het spelen ben.

-heapsize kun je hier toch ook gebruiken aangezien het gewoon de hl2 engine is ? tenminste ik heb et nog niet geprobeerd om gewoon 2gb toe te wijzen aan tf2 ga straks wel eens kijken, en zal direct ook gaan kijken naar me fps dan ;)

Reg. datum: 07 september 2006

Met mijn 7950GT @ 770 / 819 en mijn 4600+ X2 @ 2,65 heb ik nooit last van framedrops.
Het loopt altijd soepel, het komt nooit onder de 50FPS met alles op high @ 1600x1200

Ik vind het trouwens wel erg vervelend dat het altijd zo lang duurt als je weer terug in het spel wil komen na een alt+tab

Pinjataaa wijzigde dit bericht 17-12-2007 13:54 (26%)

Hit Me!

De Deurmat

Ik vind Quarry overigens wel een leuke map ! alleen die midden kamer met de spawn plekken en de int room zijn een beetje klote.. dit omdat ze vrij klein en makkelijk te verdedigen zijn..

Gister ging het wel lekker :D Weer veel gesniped!

Op Dustbowl als pyro aan de gang gegaan en daar tussen de blauwe mannen flinke chaos veroorzaakt hehe .. gewoon tussen een groepje van 5/6 man inspringen en rond sproeien :P overal vuuur!

http://www.deurmat.net Afstudeerder IMD Student Fontys te Eindhoven

Reg. datum: 27 augustus 2004

Je kan echt zien dat iedereen veel beter wordt in dustbowl. De defence is meestal wel erg goed.

Ik merk ook dat wanneer er haast geen spy is en ik de server join ik makkelijker kills maak.
Daarna is iedereen wel op z'n hoede.

Puntje strategie: In warpath wanneer cap 4 gepakt is, spawn je in de buurt van cap 3. Die spawn kan je altijd binnenlopen. Alle spawns zijn altijd open, maar op die kan erg handig zijn. Was ook zo in TFC :P

Cabo wijzigde dit bericht 17-12-2007 14:59 (72%)

Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Cabo schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:54:
Je kan echt zien dat iedereen veel beter wordt in dustbowl. De defence is meestal wel erg goed.

Ik merk ook dat wanneer er haast geen spy is en ik de server join ik makkelijker kills maak.
Ghe, vind je het gek dat iedereen op z'n hoede is :*) . Ik heb ondertussen al zo vaak in jouw mes mogen lopen en met mij denk ik nog wel heel veel meer. Voor de overige spies, (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) ze cloaken vol in het zicht, lopen lomp tegen je aan of gedragen zich dusdanig verdacht dat je niet eens op je hoede hoeft te zijn, maar gewoon lomp knallen.
Reg. datum: 15 mei 2002

Alweer een paar dagen niet zoveel gespeeld, gaat momenteel ook niet zo lekker. Daarnaast gister de brui eraan gegeven nadat 2x vlak achter elkaar Hydro kwam, baggermap.....

En mijn excuses voor die wandelende reclamecampagne van gisteren genaamd [HuT]Faust....
Liever het schieten laten spreken!

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

quote:
Pinjataaa schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:54:
Met mijn 7950GT @ 770 / 819 en mijn 4600+ X2 @ 2,65 heb ik nooit last van framedrops.
Het loopt altijd soepel, het komt nooit onder de 50FPS met alles op high @ 1600x1200

Ik vind het trouwens wel erg vervelend dat het altijd zo lang duurt als je weer terug in het spel wil komen na een alt+tab
Ik heb ook nooit problemen met my systeempje(zie sig) en zit eigenlijk altijd wel 100+ fps op 1920x1200 alles op high. Maar bij mij duurt het alt-tabben ook verschrikkelijk lang en ik dacht dat een WD raptor + 2 GB toch wel voldoende was hiervoor 8)7.

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 18-12-2007 05:00 (31%)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 9800GTX // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

This is the song La la la la

quote:
XPointman schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:57:
niemand die weet hoeveel fps hij haalt met zijn systeem?

ik wil van die drops af namelijk, vind dat maar vervelend. Heb overigens het idee dat ondanks de cartoon uitstraling van de game, het toch een veeleisend spel is voor je grafische kaart, of zit ik daar naast? mijn GPU wordt namelijk nauwelijks warm in die game(nu is het ook erg koud in mijn computerruimte)
kheb net even gekeken en op mijn pc

x2 4800+ 4gb ram en 1900xt heb ik tijdens het spel een fps stabiel van rond de 60 en mijn geheugen verbruik ligt rond de 1gb bij een 30% belasting van de cpu.

alles op hoog en en resolutie van 1280x1024

En nog eentje in de categorie 'maf filmpje':

Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.

Baas & Koning

Als we toch filmpjes posten :P

[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

@FlorisD: lol, heb die film gisteren nog bekeken! Op zich best ernstig met al die cartoony geluiden eronder...
quote:
Heb overigens het idee dat ondanks de cartoon uitstraling van de game, het toch een veeleisend spel is voor je grafische kaart, of zit ik daar naast? mijn GPU wordt namelijk nauwelijks warm in die game(nu is het ook erg koud in mijn computerruimte)
Het is helemaal geen zwaar spel, de basis is heel simpel. Je kan het met een PC van 5 jaar nog draaien! Alleen er zitten wel veel leuke opties bij die het een stuk zwaarder maken natuurlijk. Maar de HL2 engine vind ik echt super, anders had ik qua nieuwe games nu helemaal droog gezeten :(
Reg. datum: 07 november 2000

Ik zag dat er voor vanavond nog geen event was, dus ik heb er net even 1 aangemaakt. Zo rond half 8 gaat de server op slot, het wachtwoord is in de TF2 groep gepost.

Tevens ben ik gisteren begonnen aan de startpost voor deel 4, belangrijkste toevoeging zal zijn een korte beschijving van verschillende mappen, inclusief screenshots. Mocht je dan niet op de naam kunnen komen van een map, dan kun je die lijst even checken.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Reg. datum: 26 november 2007

heb al 2 weken niet gespeeld kapotte computer :(

mijn nieuwe pc in de bestelling maar niet alle onderdelen zijn aanwezig dus wordt nog ff wachten

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Haha ik vind em super :P

Hit Me!

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
FlorisD schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:55:
En nog eentje in de categorie 'maf filmpje':

[Video]
Meesterlijk gewoon. :9~

Reg. datum: 22 maart 2001

Trouwens met betrekking tot de limiet in de friendslist .... je kan wel nog altijd tweakers joinen door bij http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet te klikken op mensen met een groene rand en vervolgens join game te klikken.

Wellicht nog handig voor sommigen.

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Hilarisch :D _/-\o_

Back-up tiems now?
Reg. datum: 09 november 2005

O God zeg, wat ging het lekker. Ruim 4.5 kills per death m'n laatste sessie >:) . HWG is zo enorm vet, echt de enige klasse die een enorme puinhoop kan veroorzaken binnen een paar seconden :D.

Enige wat ik echt enorm haat zijn Crit rockets en spies :'( .

Koeitje wijzigde dit bericht 17-12-2007 19:30 (14%)

The fate of all mankind I see is in the hands of fools.
Last.fm

Brain,
Heb je misschien een zipje met alle maps die nu op #1 draaien?
Ik heb het merendeel nog niet en zou het jammer vinden als ik vanavond de helft mis omdat ik steeds mappen moet downloaden :)

Ik sta overigens positief tegenover het wachtwoord voor vanavond :+

Back-up tiems now?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
frickY schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:35:
Brain,
Heb je misschien een zipje met alle maps die nu op #1 draaien?
Ik heb het merendeel nog niet en zou het jammer vinden als ik vanavond de helft mis omdat ik steeds mappen moet downloaden :)

Ik sta overigens positief tegenover het wachtwoord voor vanavond :+
Ik heb geen problemen met mappen downloaden, het gaat echt supersnel (ik zit dan wel op 100mbit, maar dat betekend dat de download server ook enorm snel is).

The fate of all mankind I see is in the hands of fools.
Last.fm

ikbenstoer
Reg. datum: 23 november 2003

quote:
Cabo schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:54:

Puntje strategie: In warpath wanneer cap 4 gepakt is, spawn je in de buurt van cap 3. Die spawn kan je altijd binnenlopen. Alle spawns zijn altijd open, maar op die kan erg handig zijn. Was ook zo in TFC :P
Omg ik haat jou zo als jij weer als spy speelt... moet me handen en voeten gebruiken om te tellen hoevaak jij me pwned :P :X <------------ Brilbink

Toch geniet ik altijd wel van de GoT server, enigste waar ik van baal zijn de kleine krampachtige maps die TF heeft, maar de customs zullen ze zeker wel vervangen =)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Reg. datum: 07 oktober 2007

quote:
Koeitje schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:30:
O God zeg, wat ging het lekker. Ruim 4.5 kills per death m'n laatste sessie &gt;:) . HWG is zo enorm vet, echt de enige klasse die een enorme puinhoop kan veroorzaken binnen een paar seconden :D.

Enige wat ik echt enorm haat zijn Crit rockets en spies :&#039;( .
Huh wat, spies? O-)
Oh en bij dustbowl was meesterlijk, BOOM! Headshot! We eten vanavond gebakken koe jongens ^^

Reg. datum: 12 augustus 2007

Misschien een beetje stomme vraag maar: hoe join ik die GoT TF2 groep? :P lijkt me best grappig om met alleen GoT mensen zoals vandaag te spelen :p

Reg. datum: 04 december 2001

quote:
G-Tus schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:49:
Misschien een beetje stomme vraag maar: hoe join ik die GoT TF2 groep? :P lijkt me best grappig om met alleen GoT mensen zoals vandaag te spelen :p
Als je je nickname even neerpleurt zal een van de admins je wel uitnodigen denk ik.

Reg. datum: 12 augustus 2007

quote:
MrAngry schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:53:
[...]

Als je je nickname even neerpleurt zal een van de admins je wel uitnodigen denk ik.
Nickname: G-Tus ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: