Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
De enige map die ik beu ben is lazytown :r

[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

Van de standaard maps vind ik alleen well en granary niet leuk, althans niet voor lang. Ik vind CP zoals in Dustbowl en Hydro veel leuker.
ATTENTIOOOON!!!

hydro/gravelpit/dustbowl vind ik de leukste mappen
2fort haat ik, granary en well vind ik ook niet leuk.

Lazytown/castle en warpath zijn ook leuk.
quote:
frickY schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:50:
De enige map die ik beu ben is lazytown :r
Die had ik zelfs al uit m'n geheugen verbannen... :')

Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Kapoen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:42:
[...]

Er is ondertussen een CTF versie van well verschenen met TF2 textures/atmosfeer:link

Het is wel even wennen als je de TFC versie gewoon bent, ook qua layout want die is iets anders.
Daar ben ik wel voorstander voor, brainstorm? :)

Reg. datum: 06 januari 2001

die is idd leuk ja :P

Altijd grappig om domme mensen te zien zeuren dat je cheat.... Vooral spies.

Hier is een hint voor spies:
Gebruik geen teleporters!!!
je krijgt dan nml voor een minuut ofzo een gloed om je heen in de kleur van je eigen team..

vind je het heel raar als iemand een gloed van de tegenstander ziet lopen, maar geen tegenstander (dus gecloackte spy) dat ie op je gaat schieten?

en toch zie ik elke server weer spies enthousiast in de teleporter stappen (meestal vlak voor de heavy ofzo) en 20 sec later zeuren ze over iemand met cheats...

-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)

quote:
Kapoen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:42:
Er is ondertussen een CTF versie van well verschenen met TF2 textures/atmosfeer:link

Het is wel even wennen als je de TFC versie gewoon bent, ook qua layout want die is iets anders.
Ik heb hem op de Tweakgaming-server gegooit als enige map in de cycle. Ben zelf op mijn werk dus kan niet spelen, maar kan men in ieder geval alvast kijken of het wat is..

frickY wijzigde dit bericht 29-11-2007 15:36 (4%)

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
RocketKoen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:20:
Altijd grappig om domme mensen te zien zeuren dat je cheat.... Vooral spies.

Hier is een hint voor spies:
Gebruik geen teleporters!!!
je krijgt dan nml voor een minuut ofzo een gloed om je heen in de kleur van je eigen team..

vind je het heel raar als iemand een gloed van de tegenstander ziet lopen, maar geen tegenstander (dus gecloackte spy) dat ie op je gaat schieten?

en toch zie ik elke server weer spies enthousiast in de teleporter stappen (meestal vlak voor de heavy ofzo) en 20 sec later zeuren ze over iemand met cheats...
Ook als een spy uit het water kruipt hebben ze dat. Op 2fort in de tunnel zie ik heel vaak spys lopen ook al zijn ze cloaked.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Reg. datum: 07 november 2000

We hebben een poll nodig welke maps populair zijn :P De rotatie bevat momenteel de zes standaard mappen, lazytown, warpath, castle en turbine_v3. Overigens staan er nog zo'n 25 andere mappen op de server, maar niet in de rotatie. Het probleem is gewoon dat er weinig customs zijn die veel mensen aanspreken, iedereen heeft zijn eigen voorkeur. De meeste customs krijgen zeer snel RTV, vaak niet onterecht.

De laatste twee weken zijn er een hoop nieuwe customs verschenen, het zal een kwestie van testen worden. Ik denk dat de volgende punten belangrijk zijn:
* de map moet de juiste grootte hebben, veel mappen zijn veel te groot, of veel te klein. Er moeten uiteindelijk wel 24 spelers in.
* geen doolhoven, onduidelijke mappen, vage speltypes, etc.
* het moet er wel een beetje aantrekkelijk uit zien.
* niet extreem moeilijk om aan te vallen/verdedigen

Ik zal die ctf_well vanavond eens opzetten, daarnaast is cp_assault_b2 misschien ook wel interessant :)

Wat ik trouwens kan doen is de minder goede mappen wel aanbieden via RTV, zodat er in ieder geval op gestemd kan worden.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Cyanide/Happiness
Reg. datum: 14 januari 2006

Ziet er goed uit die well tfc map! Leuke tijd op die map gehad vroeger. Daarbij vind ik de huidige well helemaal niets met de originele well te maken hebben, Het is wel (;)) een hele leuke map, maar hadden ze anders moeten noemen.

Wat ik vroeger helemaal een lekkere map vond was badlands, is daar ook al een leuke versie van ?
Zit al een beetje te goegelen, maar vind alleen FF versies.

Je imiteert me mateloos.

TF2 ign: [got]xenth
Reg. datum: 17 februari 2005

quote:
HertogJanNL schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:52:
@Ubernerd: kwestie van trial-and-error. Probeer plaatsen uit waar je sentry het meest effectief is, of luister naar tips die je in een potje krijgt. Belangrijk is dat de vijand pas op een zo laat mogelijk moment een directe schootslijn heeft met de sentry, zodat hij wordt verrast. Ook moet de sentry bij voorkeur binnen bereik zijn, d.w.z. dat hij de verste muur die hij 'ziet' kan beschieten. Bouw ook een dispenser in de buurt voor snel upgraden, maar aangezien de ammo voorraad beperkt is, is het handig als er ammo pickups in de buurt zijn. Verder ben je in het begin erg kwetsbaar als bouwende engineer, dus zorg voor backup!
quote:
Brainstorm schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:38:
of gaan spelen op 32 slot dustbowl only server, zo had ik de mijne snel binnen :) 39 punten dacht ik, meteen mijn hoogste score als engineer :P
http://xs121.xs.to/xs121/07484/TF2.JPG.xs.jpg (klikbaar)

Ik doe alles goed nu toch :/

Óf de sentry wordt omver gelopen door een geuberde soldier, heavy, whatever.
Óf ik wordt opgeblazen door een demoman
Óf ik raak simpelweg te weinig mensen

Pffft stomme achievement :(

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Brainstorm schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:46:
We hebben een poll nodig welke maps populair zijn :P

Wat ik trouwens kan doen is de minder goede mappen wel aanbieden via RTV, zodat er in ieder geval op gestemd kan worden.
Ik ben een voorstander om alles op de server te gooien. Je kan niet iedereen tevreden houden toch? Je hebt ook "orange" mappen(serverlijst). Ik weet niet zo goed hoe ze heten, maar vond het best leuk.

quote:
Tank80 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:23:
Ziet er goed uit die well tfc map! Leuke tijd op die map gehad vroeger. Daarbij vind ik de huidige well helemaal niets met de originele well te maken hebben, Het is wel (;)) een hele leuke map, maar hadden ze anders moeten noemen.

Wat ik vroeger helemaal een lekkere map vond was badlands, is daar ook al een leuke versie van ?
Zit al een beetje te goegelen, maar vind alleen FF versies.
De kerel die die ctf_well2 heeft gemaakt zegt in zijn topic nu aan de slag te gaan met badlands ;)

@Ubernerd
Je sentry kan niet schieten tot het einde van dat pad. Soldiers kunnen vanaf het einde van dat pad wel op je sentry schieten.
In dustbowl vind ik persoonlijk exact de plek waar je naar kijkt een heerlijke sentry plek, boven op die verhoging, schuin boven de sewer toegang.

Je wilt je sentry op plaatsen zetten waar hij;
• Niet opvalt. Bij voorkeur dusdanig dat de vijand zijn rug naar je sentry heeft op het moment dat hij langskomt, hem dus niet ziet, en dood is tegen de tijd dat hij doorheeft waar hij staat. Dat betekent over het algemeen op verhogingen en in hoeken
• Een breed bereik heeft. Als iemand snel weg kan duiken als hij merkt dat hij geraakt wordt is je sentry verloren. Bij voorkeur wil je dat je rockets de vijand in een hoek drukken waar hij niet uitkan.

Bij die plek waar je in de sreenshot naar kijkt kun je van beide gebruik maken.
Een vijand zal er voorbij lopen, en worden beschoten.
Een level3 sentry zal hem tevens naar voren schieten, terwijl de vijand zal proberen terug te lopen; wat hem niet zal lukken.
Zwak punt is zodra een demoman hem doorheeft hij zo kapot is, maar dan ben ik meestal 15 kills verder.

TF2 ign: [got]xenth
Reg. datum: 17 februari 2005

Bedankt voor de info, ik heb hem net gehaald! :)

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Reg. datum: 26 april 2002

quote:
Ubernerd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:37:
Óf ik wordt opgeblazen door een demoman
De stickies kun je trouwens wegschieten met je shotgun en pistol.

You can't always get what you want. I can, but you can't.

Reg. datum: 02 februari 2003

Wat ook misschien wel een leuke map is voor deze tijd van het jaar (winter....):
ctf_snofort lekker de kerstsfeer proeven door elkaar aftemaken :)
http://www.ozfortress.com/maps/TF2/ctf_snofort_final

juno-60

quote:
DaCoTa schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:59:
De stickies kun je trouwens wegschieten met je shotgun en pistol.
Of nog effectiever, zelf een sticky er tussen duwen; die blaast ze heel snel weg. Wel uitkijken; als 'ie in het midden van de sticky-stapel landt en er ligt een enemy sticky tussen die van jou en die van de tegenspeler, dan komt die enemy sticky vrij snel op je af. Is me al eens gebeurd dat ik op die manier een Medic heb opgeblazen |:(

Re: maps: Warpath is ook erg cool maar kan gruwelijk frustrerend zijn. Dit is nou echt zo'n plaats waar snipers maar beperkt nut hebben (en dan zie je er 4 rondlopen of zo, 8)7 ).

Ik had ook nog een map genaamd "Powerstation" gezien - L-vormig symmetrisch met open straatgedeeltes en een riool. Mooi uitgevoerd, maar wat lastiger qua regels omdat je eerst een of ander forcefield moet uitschakelen wil je uberhaupt bij de intelligence kunnen komen. Vereist dus echt goed teamwork. Verder is er nog eentje genaamd Urban of zo, maar die heb ik nog niet kunnen proberen.

ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

Reg. datum: 07 november 2000

Powerstation :) krijgt helaas gegarandeerd de server leeg om dat er zoveel ruimte is (wordt het een beetje saai). Wel een leuk concept btw.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
Yoozer schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:46:
[...]
Re: maps: Warpath is ook erg cool maar kan gruwelijk frustrerend zijn. Dit is nou echt zo'n plaats waar snipers maar beperkt nut hebben (en dan zie je er 4 rondlopen of zo, 8)7 ).
Snipers zijn bijna altijd beperkt/niet nuttig, en op publics zie je idd hele meutes rondlopen.
Gisteren speelde ik op een ctf mapje met de naam 'splat'. In feite niet meer dan heel veel gangen en kleine ruimtes, dus absoluut niet goed voor snipers en toch... 8)7

Veel public servers zouden toch beter af zijn met een beperking op het aantal snipers imho.
Ik spreek wel voornamelijk over de CTF speelstijl, als je een CP speelt waarbij heel het team defense is kan het misschien anders zijn...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Reg. datum: 25 september 2007

Trouwens een leuke site voor wie hem nog niet kent: http://teamfortress.tv . Met verslagen van een TF2-toernooi (CEVO). Redelijk goed gemaakte filmpjes, en een aardig beeld van hoe een écht team functioneert. _/-\o_

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Baas & Koning

Ik wil niet als een vervelende zeur overkomen, maar al die custom maps op de GoT server vind ik echt helemaal niets :P Gister weer een potje gespeeld en er kwamen bijna alleen maar customs achter elkaar omdat we op niets anders konden stemmen. Erg frustrerend.
[GoT] HertogJanNL

Ja maar vervelen de standaard maps je nog niet dan? Alleen dustbowl, hydro en gravelpit kunnen mij nog boeien, maar wil ook eens wat andere maps zien. Er moet gewoon een goede maps site komen, met reviews van custom maps. Dat je geen half-voltooide customs hebt enzo. Bij Counter-Strike was er een map community die regelmatig hele goede maps voortbracht, het is even wachten tot het voor TF2 ook zo is. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, TF2 is wel een blijvertje denk ik ;)
Reg. datum: 25 september 2007

quote:
Zal wel moeten, we moeten er weer ca. 9 jaar mee doen. :P

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

[GoT] HertogJanNL

quote:
Dale Cooper schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:16:
Trouwens een leuke site voor wie hem nog niet kent: http://teamfortress.tv . Met verslagen van een TF2-toernooi (CEVO). Redelijk goed gemaakte filmpjes, en een aardig beeld van hoe een écht team functioneert. _/-\o_
Leuke site trouwens, maar alleen het YouTube filmpje doet het... Hebben anderen daar ook last van, dat die DivX web player het niet doet? Er staat alleen: connecting...

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: