Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
me_mrtn schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:35:
Sommige games weigeren bij mij, anderen, zoals Zendoku, geven netjes aan dat je verder speelt zonder de voortgang op te slaan.
We gaan het meemaken. Heb bij bol.com 3 spellen besteld (Virtua Tennis 3, NFS Carbon en FF Tactics), en bol beweert dat ik die morgen binnenkrijg (ben benieuwd), en ik kan me zo voorstellen dat die alledrie toch een stuk beter spelen als je savegames kwijt kunt. Geheugenkaartje is ook besteld, maar die komt pas over een week of 2 denk ik.

Kryz wijzigde dit bericht 23-12-2007 19:35 (5%)

Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org

Beter bekend als mrtn

Helaas, ik heb geen van die drie games om even te kunnen kijken.

PSN: memrtn

Het leukste van Virtua Tennis 3 is IMHO de World Tour modus, en daar heb je echt een MS voor nodig om je voortgang te saven. Wel een heel leuk spel trouwens.
Revived

Heb vanmorgen Dungeon Siege : Throne of Agony uitgespeeld.
Heeft me flink wat treinuurtjes veraangenaamt. Nu zoek ik een soortgelijke
"hack & Slash RPG". Mijn oog is hierbij gevallen op Warrior of the Lost Empire.
Iemand hier al ervaring mee? Wil namelijk enigszins voorkomen dat ik moet terugvallen
op de Untold Legends reeks.

! BOE !

Jammer dat windows 95 niet op de psp slim draait :( (niet dat je er veel mee kon :P)

Don3k wijzigde dit bericht 27-12-2007 21:24 (24%)

quote:
Don3k schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:24:
Jammer dat windows 95 niet op de psp slim draait :( (niet dat je er veel mee kon :P)
draait er uberhaupt dan een andere OS op de PSP?

Wat is trouwens het verschil tussen de PSP Slim & PSP Light?

Reg. datum: 15 februari 2003

quote:
Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:28:
Weet iemand hoe het zit met Puzzle Quest?! Dit spel is in maart uitgekomen, maar in Nederland reeds maanden nergens verkrijgbaar. Elke winkel waar ik kom is het "nooit gehad" of "niet bestelbaar".

Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.

Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!
Puzzle Quest is dan eindelijk weer te verkrijgen via Play.com!!! Heb hem daarom dan ook meteen maar besteld; erg blij mee...

Beter bekend als mrtn

quote:
Djerique schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:36:
Ja, custom firmwares zou je als een ander OS kunnen beschouwen. Verder, nee.
quote:
Gewicht, de plaatsing van de speakers, de plaatsing van de WLAN-schakelaar, de UMD-drive en de TV-output.

me_mrtn wijzigde dit bericht 28-12-2007 14:31 (0%)
Reden: Foutjaaah

quote:
me_mrtn schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:30:
[...]

Gewicht, de plaatsing van de speakers, de plaatsing van de WLAN-schakelaar, de UMD-drive en de TV-output.
Hij vroeg naar het verschil tussen de PSP Slim & PSP Lite, dat is er niet, daar de PSP Slim & Lite één apparaat is ;).

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

apart dat ze hem dan zowel SLIM als LIGHT noemen. 8)7

Beter bekend als mrtn

quote:
FL!PNEUS schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:37:
[...]

Hij vroeg naar het verschil tussen de PSP Slim & PSP Lite, dat is er niet, daar de PSP Slim & Lite één apparaat is ;).
:$

Overigens nog even terugkomend op het niet-hebben-van-een-memorystick-verhaal: nfs carbon, ff tactics en virtua tennis 3 doen het allemaal, alleen zonder savegames natuurlijk. En virtua tennis is echt te cool. ff tactics vind ik echter niets, daar had ik bij aankoop niet goed opgelet. Die ga ik maar weer verkopen denk ik.

Ik heb overigens wel eens freezes bij virtua tennis, hebben anderen dit ook? Zeker als je hem uit sluimerstand haalt of zo, dan wil hij na de eerste service nog wel eens hangen.

quote:
Kryz schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:20:
Ik heb overigens wel eens freezes bij virtua tennis, hebben anderen dit ook? Zeker als je hem uit sluimerstand haalt of zo, dan wil hij na de eerste service nog wel eens hangen.
Nooit, maar ik speel de iso direct van mn MS. ;)
quote:
Zamorano schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:04:
Nooit, maar ik speel de iso direct van mn MS. ;)
En dat is natuurlijk gewoon een kopie van het spel dat je zelf gekocht hebt maar waar je de UMD niet van wilt beschadigen! :Y)

quote:
Kryz schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:19:
[...]

En dat is natuurlijk gewoon een kopie van het spel dat je zelf gekocht hebt maar waar je de UMD niet van wilt beschadigen! :Y)
Precies! En het scheelt nog batterij ook! Enigste wat ik zoek is een auto houder. Geen dikke, want die zijn er genoeg, maar een nette speciaal voor de slim. Of ergens waar ik hem in kan klikken, houder kan ik wel zelf vastmaken ergens aan.

quote:
[...]

Dat zou zomaar kunnen. Doet er ook niet toe. :)
have fun :)

quote:
Djerique schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:36:
[...]

Volgens mij zijn er 4 OS'en die draaien op een PSP

DOSBox emuleert een x86 pc met geluid en dos. Doel: draaien van oude dos games onder os die geen dos heeft.

De Basilisk-II 68k emulator is geport naar de psp, deze kan Mac OS 8.1 draaien op je psp.

Met de x86-emulator Bochs is Linux of Windows 95 te draaien op je psp.

Verwacht echter geen wonderen van deze ports ;)

Is Tekken: Dark Ressurection al genoemd? Subliem spel vooral tegen een andere PSP! _/-\o_
Zijn er nog meer vechtspellen zoals deze?
Beter bekend als mrtn

WWE vs. Smackdown 2008 is er ook nog, maar die komt niet in de buurt van Tekken.

quote:
bigdaddie schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:40:
[...]

Volgens mij zijn er 4 OS'en die draaien op een PSP

DOSBox emuleert een x86 pc met geluid en dos. Doel: draaien van oude dos games onder os die geen dos heeft.

De Basilisk-II 68k emulator is geport naar de psp, deze kan Mac OS 8.1 draaien op je psp.

Met de x86-emulator Bochs is Linux of Windows 95 te draaien op je psp.

Verwacht echter geen wonderen van deze ports ;)
Thanks voor dit uitgebreide antwoord d:)b

Het lijkt me wel cool om een psp aan te schaffen om daar ook dosgames op te draaien met dosbox.
Ik vind mijn NDS Lite beter om dos apps te draaien, maar helaas biedt de NDS community alleen maar ScummVM en niet Dosbox... :(

Waar op de site van Dosbox kan ik de psp versie vinden? Hij staat er namelijk niet tussen! :(

quote:
Djerique schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:31:
[...]
Waar op de site van Dosbox kan ik de psp versie vinden? Hij staat er namelijk niet tussen! :(
Ten eerste: verwacht niet extreem veel van de emulator. Al wil je spellen spelen zoals Carmageddon dan kan je beter een laptop meeslepen. Ik denk dat (deze duimregel met een korrel zout nemen) je spellen tot 1990 er redelijk op kan spelen.

Voor waar je die emulator kan vinden... waarom word je meteen pissig en probeer je niet eerst Google? :/

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

de PSP slim krast wel snel. Er zitten wat oppervlakkig krasjes al op als je hem in de zonlicht houd

quote:
Don3k schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:59:
de PSP slim krast wel snel. Er zitten wat oppervlakkig krasjes al op als je hem in de zonlicht houd
De zwarte versie?

Ik heb de zilveren versie, en daar zie je het gelukkig niet goed als er krassen o.i.d op zit _O_

Wel op het scherm natuurlijk, maar daar heb je Screen protectors voor.
Gamertag: ijskonijn81

quote:
[...]

Ik heb dit gedaan bij Mortal Kombat Unchained, en dan voornamelijk voor de laadtijden, dat spel laadt echt zo traag van UMD, vanaf MS gaat het echt HEEL veel sneller.

Speciaal voor jullie !

Killzone Liberation voor maar 5,50 i.p.v. 25 euro !!!

Volg de volgende instructies:

Ga naar http://www.heldenpocket.nl/wehkamp
- Vul hier 2 x ''wehkamp.nl'' in en je krijgt een actiecode.

Ga vervolgens naar deze link: Killzone Liberation voor maar 5 euro !

Doe de bestelling, bij stap 3 of 4 kun je aanvinken dat je gebruik wilt maken van een waardebon, doe dit dan ook. Je komt in het menu en je vult de code in. Deze korting van 7,50 wordt meteen verrekend.

Daarna kun je betalen en heb je in Killzone Liberation voor maar 5 euro's.

Made By ... - = NeoMe^ = - ... _/-\o_

PS:
- Dit is me 500ste berichtje.
- Hij is uitverkocht, maar als je de klantenservice de link geeft van de 25 euro versie krijg je gewoon die.

NeoMe wijzigde dit bericht 03-01-2008 10:08 (14%)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws