Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
me_mrtn schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:03:
Ik krijg een error, het zal ook eens niet. Short name failed to load na het installeren.
Ja sorry link klopt niet.
Ik zoek de goeie even op voor je.

Het is Engels, werkt ook op Vista en XP.

Nieuwe Link:
http://j.dl.playstation.n...mediamanager2.5_setup.exe

De link's zijn allebij hetzelfde.
Maar de eerste keer werkte het ook niet bij mij. Toen heb ik de 2de gedownload (maar link is hetzelfde) en toen heb ik de oude verwijderd en de 'nieuwe' geinstalleerd.

Misschien moet je gewoon ook even opnieuw installeren ?

inanc wijzigde dit bericht 20-12-2007 20:26 (37%)

PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]

Beter bekend als mrtn

Nee, ook niet. Kan wellicht komen doordat ik geen Japanse tekenset heb. Ach, wat ik niet heb mis ik ook niet. :P
quote:
Sorki schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:36:
topicstarter,

[...]

Het is v3.60 tegenwoordig ;)
Fixed. :)

me_mrtn wijzigde dit bericht 20-12-2007 20:33 (45%)
Reden: spelvaut

PSN: memrtn

Reg. datum: 22 januari 2004

Misschien interessant: PSP nu ¤149 bij Saturn Hoofddorp.

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

Reg. datum: 12 juni 2003

quote:
Mr. D schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:46:
Weet iemand of de PSP Extended Life Battery Pack voor de Slim & Light al ergens beschikbaar is in Nederland? Of wat anders goede batterij-uitbreidingen zijn?

Thanks!
bump

quote:
Nee nog niet. Komt die wel naar Nederland ?

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Of subtiele autohouders, niet van die grote plastic (universele) dingen.

Reg. datum: 27 februari 2007

PSP light in hoorddorp?

Reg. datum: 19 januari 2003

Ik ben zeer onverwacht ineens ook eigenaar van een PSP Slim & Lite geworden, omdat mijn vriendelijke ex-collega's deze mij cadeau hebben gedaan als afscheidspresentje na 3 jaar trouwe dienst (inclusief wat extra toebehoren zoals carloader, USB kabel, headphone, hoesje, covers, etc.). Moet ik dus maar eens op zoek naar wat spellen en ook eens rondkijken wat je nou allemaal kan doen met zo'n ding. :) Ik vind het wel leuk dat ze deze gekozen hebben, toch een veel hogere coolness-factor dan de DS of de GBA SP.

Aan de TS: in de startpost lijken nog steeds wat images te missen, klopt dat?

Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org

Tweak-City met ons mee!

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Kryz schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:15:
Ik ben zeer onverwacht ineens ook eigenaar van een PSP Slim & Lite geworden, omdat mijn vriendelijke ex-collega's deze mij cadeau hebben gedaan als afscheidspresentje na 3 jaar trouwe dienst (inclusief wat extra toebehoren zoals carloader, USB kabel, headphone, hoesje, covers, etc.). Moet ik dus maar eens op zoek naar wat spellen en ook eens rondkijken wat je nou allemaal kan doen met zo'n ding. :) Ik vind het wel leuk dat ze deze gekozen hebben, toch een veel hogere coolness-factor dan de DS of de GBA SP.

Aan de TS: in de startpost lijken nog steeds wat images te missen, klopt dat?
Je kan er genoeg mee, het is wat zwakjes op game gebied..jammerlijk maar het maakt op in wat het te bieden heeft. Zoals je eigen muziek meenemen, filmpjes en verbinding maken met een playstation 3 als je die bezit. Er zijn ook een paar toppers van games voor de PSP en die zij het best waard hoor. Je kan niet fout gaan met LocoRoco, Grand Theft Auto, Lego Star Wars...Tekken Dark Ressurection..

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Ach ja, ik ben niet echt een ontzettende gamer, dus heel erg vind ik het niet, en ik zal zeker geen gegeven paard in de bek schijten, ik vind het gewoon erg leuk om te hebben. :) Om te beginnen lijkt het me leuk om iets van 3 spelletjes te kopen: 1 racegame (beetje TDU / NFS achtig iets), 1 adventure (van het type Prince of Persia of zo) en 1 platform (a la Sonic of zoiets). Omdat ik nog geen idee heb wat er allemaal is, moet ik maar eens goed gaan zoeken. Zie wel dat de 2 voor mij interessante race-titels (NFS: ProStreet en GT 4 Mobile) nog een tijd op zich gaan laten wachten, en rally/F1 vind ik niet zo boeiend.

Overigens zal ik ook een MS Pro Duo moeten kopen, dus dan meteen maar zo'n 8GB ding of zo, ik zag ergens in een post dat dat gewoon moet werken vanaf 2.5+ firmware of zo (misschien iets voor in de FAQ?). Maar goed, dat kost wel direct 100+ euro's. ;) Daarbij kost een beetje recente game titel ook 45 euro, dus dat wordt nog een dure grap. ;) Maar ja, zo verdienen die bedrijven hun geld, dat snap ik natuurlijk ook.

Tweak-City met ons mee!

Coconut + Swallow = ?

Zelf heb ik "maar" 2 gig en denk dat je niet meer nodig hebt. Misschien als je een collectie muziek meesleept maar..well..2Gb voldoet voor mij. Een platform game, er is daxter en ratchet & clank : Size matters...zeker geen slechte keuzes. Kwa racen..zelf heb ik niet echt racers!

quote:
Kryz schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:39:
Ach ja, ik ben niet echt een ontzettende gamer, dus heel erg vind ik het niet, en ik zal zeker geen gegeven paard in de bek schijten, ik vind het gewoon erg leuk om te hebben. :) Om te beginnen lijkt het me leuk om iets van 3 spelletjes te kopen: 1 racegame (beetje TDU / NFS achtig iets), 1 adventure (van het type Prince of Persia of zo) en 1 platform (a la Sonic of zoiets). Omdat ik nog geen idee heb wat er allemaal is, moet ik maar eens goed gaan zoeken. Zie wel dat de 2 voor mij interessante race-titels (NFS: ProStreet en GT 4 Mobile) nog een tijd op zich gaan laten wachten, en rally/F1 vind ik niet zo boeiend.

Overigens zal ik ook een MS Pro Duo moeten kopen, dus dan meteen maar zo'n 8GB ding of zo, ik zag ergens in een post dat dat gewoon moet werken vanaf 2.5+ firmware of zo (misschien iets voor in de FAQ?). Maar goed, dat kost wel direct 100+ euro's. ;) Daarbij kost een beetje recente game titel ook 45 euro, dus dat wordt nog een dure grap. ;) Maar ja, zo verdienen die bedrijven hun geld, dat snap ik natuurlijk ook.
Je kunt natuurlijk altijd op eBay kijken voor een 8 GB stick... Wel zorgen dat je zeker weet dat er Sony op het ding staat! (Of Sandisk, of een ander bekend geheugenmerk.)
Reg. datum: 12 juni 2003

quote:
swampy schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:21:
[...]

Er zijn ook een paar toppers van games voor de PSP en die zij het best waard hoor. Je kan niet fout gaan [...] Lego Star Wars...[...]..
Hou er rekening mee dat Star Wars Lego niet kan opslaan op een memory card van 4Gig (en ik denk ook niet op 8Gig)

www.neome.tk

Hoe gaan jullie met de batterij van de PSP Slim & Lite om ?
Gewoon opladen wanneer je zin hebt, of eerst een heel eind leeg laten lopen of juist niet...

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

GS2K1
Reg. datum: 19 september 2000

quote:
Sorki schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:36:
topicstarter,

[...]

Het is v3.60 tegenwoordig ;)
Kreeg afgelopen week een slim in m'n handen die 3.72 al erop had staan...

quote:
GS2K1 schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:05:
[...]

Kreeg afgelopen week een slim in m'n handen die 3.72 al erop had staan...
De slim&lite begint bij 3.72 :S
Die kan niet lager.

quote:
l0c4lh0st schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:02:
Je kunt natuurlijk altijd op eBay kijken voor een 8 GB stick... Wel zorgen dat je zeker weet dat er Sony op het ding staat! (Of Sandisk, of een ander bekend geheugenmerk.)
Mja, ach, ik ben niet zo'n ebay-er, en misschien doe ik wel gewoon 4GB, dat kan ook wel genoeg zijn eventueel. En dat scheelt al weer aardig in geld. ;)
quote:
inanc schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:11:
Die kan niet lager.
Nou, hij kan in ieder geval 1 versietje lager: ik heb hem out-of-the-box geleverd gekregen met 3.71.

Tweak-City met ons mee!

Reg. datum: 12 juni 2005

Mijn PSP was out-of-the-box geleverd met 3.60 :D

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
inanc schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:11:
[...]

Die kan niet lager.
Correctie, begint bij 3.60, is ook de enige fw "update" die niet als eboot beschikbaar is gesteld door Sony. Is volgens mij een marketing truc geweest zodat men bij de introductie van de slim&lite een nieuwe fw als extra kon aanduiden ...

Fuelke wijzigde dit bericht 24-12-2007 18:43 (0%)

In het kader van domme vragen: kan je ook spellen spelen zonder MS? Ik kan nu wel wat spellen bestellen die ik zelfs misschien morgen in huis zou kunnen hebben, maar de MS zal ik toch iets later binnenkrijgen vermoed ik, dus dan zou ik nog niets met die spellen kunnen...

Tweak-City met ons mee!

Ondertiteld

quote:
Kryz schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:23:
In het kader van domme vragen: kan je ook spellen spelen zonder MS? Ik kan nu wel wat spellen bestellen die ik zelfs misschien morgen in huis zou kunnen hebben, maar de MS zal ik toch iets later binnenkrijgen vermoed ik, dus dan zou ik nog niets met die spellen kunnen...
Er zit toch standaard een MSje bij een PSP? Veel spellen willen dat je een savegame aanmaakt voor je start. Weet niet of het verplicht is eigenlijk...
Reg. datum: 12 juni 2005

Veel spellen kun je wel spelen zonder memorystick, je kunt dan alleen niet opslaan.

En het is per spel afhankelijk of je eerst een savegame aan moet maken voordat je kunt spelen.

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

quote:
DizzyWeb schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:01:
Er zit toch standaard een MSje bij een PSP? Veel spellen willen dat je een savegame aanmaakt voor je start. Weet niet of het verplicht is eigenlijk...
Niet bij het basispack. En ja, het savegame verhaal zal idd het probleem zijn. Naja goed, dan wordt het eerst maar oefenen of zo, als het al werkt.

Kryz wijzigde dit bericht 23-12-2007 15:06 (89%)

Tweak-City met ons mee!

Beter bekend als mrtn

Sommige games weigeren bij mij, anderen, zoals Zendoku, geven netjes aan dat je verder speelt zonder de voortgang op te slaan.

PSN: memrtn

Coconut + Swallow = ?

quote:
Mr. D schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:16:
[...]

Hou er rekening mee dat Star Wars Lego niet kan opslaan op een memory card van 4Gig (en ik denk ook niet op 8Gig)
Is dat zo? Hoe dan ook 2Gb is zeker goed genoeg! Bij "normaal" gebruik krijg je 1,5Gb wel vol met wat muziek en gamesaves erop...en wat thema's! Voor alleen gamesaves ben je iets van .. 64mbyte maximaal kwijt..Als je een PS3 hebt kun je PS1 klassiekers kopen die je op je PSP kan zetten..kan tegenwoordig ook via een PC http://store.playstation.nl/. Afhangent van de titel neemt dat iets van .. 300-400Mbyte in beslag!

Oh niet dat er veel op de NL shop zijn hoor :| en vergeet titels van bijvoorbeeld Square Enix!

swampy wijzigde dit bericht 23-12-2007 18:04 (28%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: