hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 06 januari 2006
Hierbij kreeg ik niet echt het HL gevoel, maar de film en de serie zijn wel briljant.quote:
Nou, de Core planets en de Alliance deden me gewoon aan de Combine denken.quote:mac-rolec schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:59:
[...]
Hierbij kreeg ik niet echt het HL gevoel, maar de film en de serie zijn wel briljant.
Echt jammer dat FOX die serie zo verkracht heeft.
Het gevoel van de serie ligt ergens tussen een comedy, western en star-trek achtige serie in.
mace wijzigde dit bericht 06-06-2008 13:01 (12%)
Nu nog Portal en LostCoast
Games maken in C#, voor de Xbox360 en pc? Microsoft XNA! Chat mee! irc://efnet.xs4all.nl /join #XNA
Stel je van LostCoast niet teveel voor. Daar ben je in een paar minuten door heen.quote:
Lost Coast is destijds uitgegeven om de nieuwe mogelijkheden van de steam engine te laten zien. (zet het commentaar bij lost coast maar eens aan).
Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging
15 min tot een half uur ben je er wel door heen ja. Verder is dat commentaar ook best leuk om eens te horen. Zou em in dat geval gewoon eerst eens normaal spelen en dan later nog een keer met commentaar.quote:job schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:09:
[...]
Stel je van LostCoast niet teveel voor. Daar ben je in een paar minuten door heen.
Lost Coast is destijds uitgegeven om de nieuwe mogelijkheden van de steam engine te laten zien. (zet het commentaar bij lost coast maar eens aan).
Edit: Hou het maar op 5 tot 10 min. Dacht dat ie wat langer was maar dat is helaas niet zo.
PilatuS wijzigde dit bericht 10-06-2008 17:30 (7%)
Idd een toffe mod, en ook lekker mysterieus! Volgens de maker moet je uit de vele hints halen wie die persoon/entiteit is die je stuurt, maar ik ben er nooit achter gekomen.quote:Yonni schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:51:
Heb vandaag weer eens Minerva : Metastasis gedownload en eindelijk uitgespeeld, wat een gave single-player mod is dat zeg! Een aanrader voor iedereen die 'm nog niet heeft geprobeerd maar wel HL tof vind.
Nog een tip voor je: De HL1 singleplayer map "Someplace Else".
Is van dezelfde maker, en hoewel dat het een HL1 map is, is het niet minder uitdagend en omvangrijk als minerva. Deze zit ook in het verhaal van minerva.
mace wijzigde dit bericht 20-06-2008 01:04 (3%)
Ik moet met me motor bootje over een ramp heen die ik eerst zelf moet kantelen. Ik heb al zo'n λ tekentje gevonden, maar die leid enkel naar boven toe waar 2 tonnen staan die niet zwaar genoeg zijn om dat ding te kantelen.
hier 2 screens:
http://i209.photobucket.c...goth/d1_canals_060003.jpg
http://i209.photobucket.c...goth/d1_canals_060004.jpg
(Ja een linkje omdat ik te lui ben voor thumbs)
iemand een helpje?
360: Zabato
There really was a cake.
Reg. datum: 08 maart 2005
quote:Ik moet met me motor bootje over een ramp heen die ik eerst zelf moet kantelen. Ik heb al zo'n λ tekentje gevonden, maar die leid enkel naar boven toe waar 2 tonnen staan die niet zwaar genoeg zijn om dat ding te kantelen.
Intel Core2Duo 8400, Nvidia 8800GTS 512, 4GB, Gigabyte EP35-DS3, Maxtor DiamondMax 20 160GB, CoolerMaster CM690
Ah, dat deed het hem.quote:Searoar schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:24:
[...]
spoiler:Die tonnen drijven heel goed, dus zorg met je gravity gun dat ze onder die ramp komen (er zit daar een bak). De ramp wordt op die manier omhoog gedrukt.
Ik kan overgens uren op dat bootje rond crossen.
360: Zabato
There really was a cake.
Aangezien de search echt brak functioneert op GoT nog altijd
Maar uhm, episode 3 anyone
Episodes moeten toch sneller als full games
* Cassius hoopt echt dat episode 3 nog beter en onthullender is dan 2!
An eye for an eye and the whole world goes blind - System
Maar ze leveren echt topkwaliteit games, dus ik klaag niet al te hard.
Ik zag laatst ook iets staan over Half life 3. Wat ik persoonlijk jammer zou vinden want dat betekent natuurlijk ook nieuwe systeem eisen en aangezien ik nu een laptop heb is upgraden niet zo handig meerquote:Cassius schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:33:
*schop*
Aangezien de search echt brak functioneert op GoT nog altijd... (ik kon dit topic echt niet vinden via termen als "Half-Life 2" ... bagger). Hierbij even gebookmarked.
Maar uhm, episode 3 anyone? Ik heb gisteren en vandaag episode 2 weer eens uitgespeeld, love it. Ik durf Half-Life ook echt mijn beste game te noemen sinds Half-Life 1 uitkwam en ik deze helemaal grijs speelde op mijn AMD K6-2 350MHz
. Ik krijg gewoon echt kriebels bij de karakters en de verhaallijn, maar wil nu eigenlijk echt verder. Nu las ik dat ep3 op E3 zou zijn, maar blijkbaar dus niet. Toen las ik kerst 2008, maar later op gamespot weer dat het Q1 2009 werd
.
Episodes moeten toch sneller als full games?
* Cassius hoopt echt dat episode 3 nog beter en onthullender is dan 2!
ALL GLORY TO THE HYPNO TOAD
Net zoals je met HL1 in Blue Shift als 'Barney' kon spelen en in Opposing Force als het leger dat aanvalt.quote:mace schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:10:
Lijkt me leuk om weer als Barney te spelen, of als Alyx.
Tevens:
Wikipedia: Half-Life (series)
quote:Half-Life 2: Episode Three will be the third sequel, and will be the sequel to Half-Life 2: Episode Two. There are currently no other details revealed about the game.
Portal 2 is the sequel to Valve's acclaimed puzzle-action hybrid, Portal. There are currently no details revealed about the game.
Wiethoofd wijzigde dit bericht 14-08-2008 01:17 (43%)
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Rosetta@Home, 'cause we are worth it!
Reg. datum: 10 oktober 2003
Let erop dat deze uitbreidingen (samen met Decay) niet gezien worden als 'canon'. Als uitbreiding is het leuk, maar het zal niet gebruikt worden in het verhaallijn van toekomstige Half-Life delen. Best wel jammer, want met Shephard uit Opposing Force kunnen ze nog wel wat leuks doen.quote:Wiethoofd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:11:
[...]
Net zoals je met HL1 in Blue Shift als 'Barney' kon spelen en in Opposing Force als het leger dat aanvalt.
Decay was ook geen canon. Je speelde (eventueel co-op) twee vrouwelijke wetenschappers die tijdens de gebeurtenissen van Half-Life 1 een aantal acties uitvoerden, zoals het brengen van de sample naar de lift onder de test chamber waar Gordon Freeman erop wacht. Iedereen weet dat dit in werkelijkheid Gordon Frohman was.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Ik kwam het tegen op de half-life hyvequote:Jejking schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:17:
Concept art? Iets over HL3? Doe eens een linkje? Ik word wel nieuwsgierig nu. Het gaat toch niet om die fake plaatjes uti de een of andere Siberische mijn?
Zeker als Barney zijn er mogelijkheden. Hoe komt hij bij de Combine terecht? (HL2) Wat gebeurt er met hem terwijl jij bezig was de Reactor Core te ontmantelen (HL2 EP1)? Alyx is wat beperkter daarin qua mogelijkheden, dat mens (quote:mace schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:10:
Lijkt me leuk om weer als Barney te spelen, of als Alyx.
Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas
Yup, daar refereerde ik ook naar, enigzins.quote:Wiethoofd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:11:
[...]
Net zoals je met HL1 in Blue Shift als 'Barney' kon spelen en in Opposing Force als het leger dat aanvalt.
Tevens:
Wikipedia: Half-Life (series)
[...]
Ja, true, maar het alyx verhaal zal dan niet tegelijk zijn maar eerder, voordat gordon aankomt in C17 ofzo.quote:Arfman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:56:
[...]
Zeker als Barney zijn er mogelijkheden. Hoe komt hij bij de Combine terecht? (HL2) Wat gebeurt er met hem terwijl jij bezig was de Reactor Core te ontmantelen (HL2 EP1)? Alyx is wat beperkter daarin qua mogelijkheden, dat mens () kom je om de haverklap tegen gedurende alle episodes.
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last