Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

Serenity (en Firefly ook)

Waarom? Omdat de Alliance me doet denken aan de Combine, ze doen alsof ze de mensheid een beter leven willen geven maar ondertussen doen ze de meest verschrikkelijke dingen.

Op een beetje dezelfde manier: Equilibrium

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

quote:
Hierbij kreeg ik niet echt het HL gevoel, maar de film en de serie zijn wel briljant. :)

*/ no comment /*

quote:
mac-rolec schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:59:
[...]

Hierbij kreeg ik niet echt het HL gevoel, maar de film en de serie zijn wel briljant. :)
Nou, de Core planets en de Alliance deden me gewoon aan de Combine denken.

Echt jammer dat FOX die serie zo verkracht heeft. :(

Het gevoel van de serie ligt ergens tussen een comedy, western en star-trek achtige serie in. :P

mace wijzigde dit bericht 06-06-2008 13:01 (12%)

You Can On a Roy, Can Do!
Reg. datum: 14 oktober 2004

Afgelope week de Orange box gekocht. EP1 viel me iets tegen vooral door de korte speeltijd (3 uur) en het hele gezeur in het donker de hele tijd. EP2 vond ik dan weer ontzettend goed. Heb er iets meer dan 5uur over gedaan en de hele game voelde gewoon meer solide aan en was veel afwisselender dan EP1 :)

Nu nog Portal en LostCoast :)

Games maken in C#, voor de Xbox360 en pc? Microsoft XNA! Chat mee! irc://efnet.xs4all.nl /join #XNA

Edit koning
Reg. datum: 25 februari 2002

quote:
Stel je van LostCoast niet teveel voor. Daar ben je in een paar minuten door heen.
Lost Coast is destijds uitgegeven om de nieuwe mogelijkheden van de steam engine te laten zien. (zet het commentaar bij lost coast maar eens aan).

Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
job schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:09:
[...]
Stel je van LostCoast niet teveel voor. Daar ben je in een paar minuten door heen.
Lost Coast is destijds uitgegeven om de nieuwe mogelijkheden van de steam engine te laten zien. (zet het commentaar bij lost coast maar eens aan).
15 min tot een half uur ben je er wel door heen ja. Verder is dat commentaar ook best leuk om eens te horen. Zou em in dat geval gewoon eerst eens normaal spelen en dan later nog een keer met commentaar.

Edit: Hou het maar op 5 tot 10 min. Dacht dat ie wat langer was maar dat is helaas niet zo.

PilatuS wijzigde dit bericht 10-06-2008 17:30 (7%)

Reg. datum: 26 februari 2002

Heb vandaag weer eens Minerva : Metastasis gedownload en eindelijk uitgespeeld, wat een gave single-player mod is dat zeg! Een aanrader voor iedereen die 'm nog niet heeft geprobeerd maar wel HL tof vind.

*/ no comment /*

quote:
Yonni schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:51:
Heb vandaag weer eens Minerva : Metastasis gedownload en eindelijk uitgespeeld, wat een gave single-player mod is dat zeg! Een aanrader voor iedereen die 'm nog niet heeft geprobeerd maar wel HL tof vind.
Idd een toffe mod, en ook lekker mysterieus! Volgens de maker moet je uit de vele hints halen wie die persoon/entiteit is die je stuurt, maar ik ben er nooit achter gekomen.

Nog een tip voor je: De HL1 singleplayer map "Someplace Else".
Is van dezelfde maker, en hoewel dat het een HL1 map is, is het niet minder uitdagend en omvangrijk als minerva. Deze zit ook in het verhaal van minerva.

mace wijzigde dit bericht 20-06-2008 01:04 (3%)

Had ik ook gelezen ja, die ga ik binnenkort ook proberen. Single player met een goed verhaal vind ik altijd erg gaaf. Lekker sfeervol.

Is anyone there?
Reg. datum: 04 januari 2006

Ok, na lang niet gespeeld te hebben begon het toch wel weer te borrelen om half-life te gaan spelen. Alleen kan ik me dus niet herinneren hoe ik voorbij een stuk ben gekomen. (en waarschijnlijk more to come)

Ik moet met me motor bootje over een ramp heen die ik eerst zelf moet kantelen. Ik heb al zo'n λ tekentje gevonden, maar die leid enkel naar boven toe waar 2 tonnen staan die niet zwaar genoeg zijn om dat ding te kantelen.

hier 2 screens:
http://i209.photobucket.c...goth/d1_canals_060003.jpg
http://i209.photobucket.c...goth/d1_canals_060004.jpg
(Ja een linkje omdat ik te lui ben voor thumbs)

iemand een helpje?

360: Zabato
There really was a cake.

Reg. datum: 08 maart 2005

quote:
Ik moet met me motor bootje over een ramp heen die ik eerst zelf moet kantelen. Ik heb al zo'n λ tekentje gevonden, maar die leid enkel naar boven toe waar 2 tonnen staan die niet zwaar genoeg zijn om dat ding te kantelen.
spoiler:
Die tonnen drijven heel goed, dus zorg met je gravity gun dat ze onder die ramp komen (er zit daar een bak). De ramp wordt op die manier omhoog gedrukt.

Intel Core2Duo 8400, Nvidia 8800GTS 512, 4GB, Gigabyte EP35-DS3, Maxtor DiamondMax 20 160GB, CoolerMaster CM690

Is anyone there?
Reg. datum: 04 januari 2006

quote:
Searoar schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:24:
[...]

spoiler:
Die tonnen drijven heel goed, dus zorg met je gravity gun dat ze onder die ramp komen (er zit daar een bak). De ramp wordt op die manier omhoog gedrukt.
Ah, dat deed het hem. :)

Ik kan overgens uren op dat bootje rond crossen. :D Beetje die homing missles ontwijken en dergelijke. Geweldig.

360: Zabato
There really was a cake.

Ev-a!

*schop*

Aangezien de search echt brak functioneert op GoT nog altijd :/ ... (ik kon dit topic echt niet vinden via termen als "Half-Life 2" ... bagger). Hierbij even gebookmarked.

Maar uhm, episode 3 anyone :z ? Ik heb gisteren en vandaag episode 2 weer eens uitgespeeld, love it. Ik durf Half-Life ook echt mijn beste game te noemen sinds Half-Life 1 uitkwam en ik deze helemaal grijs speelde op mijn AMD K6-2 350MHz :D . Ik krijg gewoon echt kriebels bij de karakters en de verhaallijn, maar wil nu eigenlijk echt verder. Nu las ik dat ep3 op E3 zou zijn, maar blijkbaar dus niet. Toen las ik kerst 2008, maar later op gamespot weer dat het Q1 2009 werd :( .

Episodes moeten toch sneller als full games :> ?

* Cassius hoopt echt dat episode 3 nog beter en onthullender is dan 2!

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

*/ no comment /*

Mja, het idee van episodic content is idd om sneller content te pushen, maar blijkbaar heeft Valve dat niet begrepen. :')

Maar ze leveren echt topkwaliteit games, dus ik klaag niet al te hard. ;)

Aanraakbatterij
Reg. datum: 17 april 2005

quote:
Cassius schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:33:
*schop*

Aangezien de search echt brak functioneert op GoT nog altijd :/ ... (ik kon dit topic echt niet vinden via termen als "Half-Life 2" ... bagger). Hierbij even gebookmarked.

Maar uhm, episode 3 anyone :z ? Ik heb gisteren en vandaag episode 2 weer eens uitgespeeld, love it. Ik durf Half-Life ook echt mijn beste game te noemen sinds Half-Life 1 uitkwam en ik deze helemaal grijs speelde op mijn AMD K6-2 350MHz :D . Ik krijg gewoon echt kriebels bij de karakters en de verhaallijn, maar wil nu eigenlijk echt verder. Nu las ik dat ep3 op E3 zou zijn, maar blijkbaar dus niet. Toen las ik kerst 2008, maar later op gamespot weer dat het Q1 2009 werd :( .

Episodes moeten toch sneller als full games :> ?

* Cassius hoopt echt dat episode 3 nog beter en onthullender is dan 2!
Ik zag laatst ook iets staan over Half life 3. Wat ik persoonlijk jammer zou vinden want dat betekent natuurlijk ook nieuwe systeem eisen en aangezien ik nu een laptop heb is upgraden niet zo handig meer :(

ALL GLORY TO THE HYPNO TOAD

*/ no comment /*

Nee, eerst komt EP3 en dan komt HL3

da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

Ik hoop dat ze (net zoals met Half-Life 2) direct aan Half Life 3 zijn begonnen nadat Half-Life 2 af was. Maar ik betwijfel of dat weer zo gaat aangezien Valve de Episode's deze keer zelf maakt en Opposing Force en Blue Shift door Gearbox zijn gemaakt (en Valve alvast aan HL2 kon werken).

*/ no comment /*

Lijkt me leuk om weer als Barney te spelen, of als Alyx. :)

Ik vertrouw op Valve en wacht geduldig af :7. Er zijn al wat concept art tekeningen in omloop op verschillende plaatsen waarin al wat dingen naar voren komen, het blijft speculeren. Borealis met Apature Science portal technologie, ik zie veel mogelijkheden voor weer een heerlijk meeslepend verhaal wat bij het uitspelen doet smachten naar meer :9 .

F@H, W@H & WP

quote:
mace schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:10:
Net zoals je met HL1 in Blue Shift als 'Barney' kon spelen en in Opposing Force als het leger dat aanvalt.

Tevens:
Wikipedia: Half-Life (series)
quote:
Half-Life 2: Episode Three will be the third sequel, and will be the sequel to Half-Life 2: Episode Two. There are currently no other details revealed about the game.
Portal 2 is the sequel to Valve's acclaimed puzzle-action hybrid, Portal. There are currently no details revealed about the game.

Wiethoofd wijzigde dit bericht 14-08-2008 01:17 (43%)

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Concept art? Iets over HL3? Doe eens een linkje? Ik word wel nieuwsgierig nu. Het gaat toch niet om die fake plaatjes uti de een of andere Siberische mijn?

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Wiethoofd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:11:
[...]

Net zoals je met HL1 in Blue Shift als 'Barney' kon spelen en in Opposing Force als het leger dat aanvalt.
Let erop dat deze uitbreidingen (samen met Decay) niet gezien worden als 'canon'. Als uitbreiding is het leuk, maar het zal niet gebruikt worden in het verhaallijn van toekomstige Half-Life delen. Best wel jammer, want met Shephard uit Opposing Force kunnen ze nog wel wat leuks doen.

Decay was ook geen canon. Je speelde (eventueel co-op) twee vrouwelijke wetenschappers die tijdens de gebeurtenissen van Half-Life 1 een aantal acties uitvoerden, zoals het brengen van de sample naar de lift onder de test chamber waar Gordon Freeman erop wacht. Iedereen weet dat dit in werkelijkheid Gordon Frohman was. ;)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

quote:
Jejking schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:17:
Concept art? Iets over HL3? Doe eens een linkje? Ik word wel nieuwsgierig nu. Het gaat toch niet om die fake plaatjes uti de een of andere Siberische mijn?
Ik kwam het tegen op de half-life hyve :P hier

Drome: 1996-2006

quote:
mace schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:10:
Zeker als Barney zijn er mogelijkheden. Hoe komt hij bij de Combine terecht? (HL2) Wat gebeurt er met hem terwijl jij bezig was de Reactor Core te ontmantelen (HL2 EP1)? Alyx is wat beperkter daarin qua mogelijkheden, dat mens (:P) kom je om de haverklap tegen gedurende alle episodes.

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas

*/ no comment /*

quote:
Wiethoofd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:11:
[...]

Tevens:
Wikipedia: Half-Life (series)

[...]
Yup, daar refereerde ik ook naar, enigzins.
quote:
Arfman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:56:
[...]

Zeker als Barney zijn er mogelijkheden. Hoe komt hij bij de Combine terecht? (HL2) Wat gebeurt er met hem terwijl jij bezig was de Reactor Core te ontmantelen (HL2 EP1)? Alyx is wat beperkter daarin qua mogelijkheden, dat mens (:P) kom je om de haverklap tegen gedurende alle episodes.
Ja, true, maar het alyx verhaal zal dan niet tegelijk zijn maar eerder, voordat gordon aankomt in C17 ofzo.

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: