Reg. datum: 23 augustus 2005
Reg. datum: 23 augustus 2005
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Nee, Half Life 3 moet super ultra epic zijn.quote:_eXistenZ_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:18:
Mja duurt beter iets langer zodattie ook super ultra epic is...
Met Episode 3 neem ik genoegen met gewoon super epic.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Tja dit probleem is irritant, maar het positieve is dat je in-game alles met je toetsenbord kan doen wat je ook in windows kan. Dus makkelijk IP adressen kopieren, rare tekens in je nickname etc.quote:JunkO schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:12:
Ok thanx, ik zal het proberen zodra ik thuis ben... Wel wazig overigens.
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Reg. datum: 08 augustus 2004
meestal staan ze ergens in c:\documents and settings\quote:T-mo-T schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:43:
Ik denk leuk, weer eens HL2 spelen, dus ik orange box gekocht, maar ik had HL2 nog niet uit, dus wil ik die eerst uitspelen. Ik had de savegames nog bewaard, maar als ik ze in de map Steam\SteamApps\ [steam username] \half-life 2\hl2\SAVE zet en ik start HL2 op, ziet ie helemaal niets. Ook als ik savegames van het net afpluk ziet hij ze niet in HL2 zelf. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
wel goed zoeken, zit ergens diep.
mace wijzigde dit bericht 12-05-2008 23:13 (3%)
http://www.geocities.com/madman250/Halflife.htmlquote:mace schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:11:
[...]
meestal staan ze ergens in c:\documents and settings\
wel goed zoeken, zit ergens diep.
Ze staan dus echt in de Steam installatie map...
Begin gewoon opnieuw, mietje.quote:T-mo-T schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:00:
Ik ben er ondertussen uitgekomen wat de oplossing voor mijn savegame probleem was. De game draaide namelijk in 64bit modus en dat snappen de 32bit savegames niet helemaal. Iemand die toevallig nog 64bit savegames heeft? Want ik zou toch liever op 64bit spelen als dat toch kan.
Heb ik ook gedaan voordat EP2 uitkwam, toen heb ik Half Life 1, Blue Shift, Opposing Force, Half Life 2 en Episode 1 eerst allemaal uitgespeeld, en daarna gelijk EP2.
mace wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:01 (16%)
Reg. datum: 10 oktober 2003
Je hebt daarna toch wel Portal gedaan? Hoort ook bij het Half-Life universum.quote:mace schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:59:
[...]
Begin gewoon opnieuw, mietje.
Heb ik ook gedaan voordat EP2 uitkwam, toen heb ik Half Life 1, Blue Shift, Opposing Force, Half Life 2 en Episode 1 eerst allemaal uitgespeeld, en daarna gelijk EP2.
Damn, zou wel eens de release date van Black Mesa Source willen weten. De originele Half-Life blijft natuurlijk een topper, maar die remake lijkt mij daarom dan ook zeer interessant.
The Zep Man wijzigde dit bericht 15-05-2008 19:56 (22%)
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Iemand enig idee wanneer EP3 gepland staat
Van Wikipedia: To Be Announced.quote:Help!!!! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:13:
Heb net HL2 EP2 uitgespeeld en nu baal ik want ik wil verder spelen...
Zowieso, al wordt een datum genoemd door Valve mag je er zonder voorwaarden meteen een half jaar erbij op tellen.
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Ik heb ook zeker zin om EP3 te spelen maar heb liever dat het lang duurt en er iets super moois van wordt gemaakt. Ik denk dat het na die EP erg lang duurt tot er weer een Half-Life komt, als er al een nieuwe Half-Life komt. Kan maar zo eens 4 jaar na EP3 zijn dat er weer iets nieuws komt.quote:Help!!!! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:13:
Heb net HL2 EP2 uitgespeeld en nu baal ik want ik wil verder spelen...
Ik hoop met EP3 toch op wat meer speeltijd dan EP1 en 2.
Jaa tuurlijk!quote:The Zep Man schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:54:
[...]
Je hebt daarna toch wel Portal gedaan? Hoort ook bij het Half-Life universum.
Die mod wordt heel erg vet!quote:Damn, zou wel eens de release date van Black Mesa Source willen weten. De originele Half-Life blijft natuurlijk een topper, maar die remake lijkt mij daarom dan ook zeer interessant.
Als hij ooit uitkomt.....
Ik volg hem ook al een tijdje. Zouden zij ook aan Valve Time doen?quote:mace schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:13:
[...]
Jaa tuurlijk!
[...]
Die mod wordt heel erg vet!![]()
Als hij ooit uitkomt.....
Ben gisteren ook weer opnieuw begonnen met de hele serie spelen. Blijf me verbazen over het spel, de sfeer, en vooral ook de replay value.
Fl4pp13 wijzigde dit bericht 16-05-2008 14:48 (12%)
Nikon D50 - Nikon F75 - Nikon 18-70mm - Nikon 28-80 - Nikon 50mm f/1.8 - Nikon 180mm f/2.8 - SB-600 Flitsert - 3GB aan SD kaatjes - Lowepro Orion Trekker II - MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT
Erg uitgebreide mod, nieuw/aangepast health-systeem, bullet-time, blood systeem, nieuwe enemy, nieuwe wapens.
Copyrights 2000-2008 © Jan Marten
Ziet er uitgebreid en pittig uit. Even proberen.quote:jan-marten schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:47:
Voor degene die nog zoeken naar een leuke SP mod voor HL2: probeer Get a Life.
Erg uitgebreide mod, nieuw/aangepast health-systeem, bullet-time, blood systeem, nieuwe enemy, nieuwe wapens.
tja vind het alleen zo jammer dat het altijd zo lang duurt bij valve.quote:PilatuS schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:33:
[...]
Ik heb ook zeker zin om EP3 te spelen maar heb liever dat het lang duurt en er iets super moois van wordt gemaakt. Ik denk dat het na die EP erg lang duurt tot er weer een Half-Life komt, als er al een nieuwe Half-Life komt. Kan maar zo eens 4 jaar na EP3 zijn dat er weer iets nieuws komt.
Ik hoop met EP3 toch op wat meer speeltijd dan EP1 en 2.
Moi, ik wil antwoorden inzake het verhaal.....
HL1 en alle uitbreidingen heb ik al gespeeld toen ze uitkwamen. Een jaar geleden HL1 opnieuw proberen te spelen, maar dat is nu toch echt wel een verouderd spel, het deed mijn herinneringen gene goed dus die laat ik maar liggen.
Ik dacht trouwens ook dat ik ergens gelezen had dat EP3 wat meer inhoud had qua speeltijd, omdat het het sluitstuk van het HL2 verhaal is en je (hopelijk ..) dus eindelijk uitsluitsel krijgt over wat er nu allemaal gebeurd is en hoe het in elkaar steekt.
Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas
Als jij dat 'ergens hebt gelezen' en niemand anders heeft dat, dan betwijfel ik dat het direct van Valve was. Daarom blijven dit geruchten.quote:Arfman schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:12:
Ik dacht trouwens ook dat ik ergens gelezen had dat EP3 wat meer inhoud had qua speeltijd, omdat het het sluitstuk van het HL2 verhaal is en je (hopelijk ..) dus eindelijk uitsluitsel krijgt over wat er nu allemaal gebeurd is en hoe het in elkaar steekt.
Even? Qua lengte is het vergelijkbaar met Ep 1 meende ik. Ben er nu ook alweer een poosje mee bezigquote:The Zep Man schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:54:
[...]
Ziet er uitgebreid en pittig uit. Even proberen.
O ja, vergeet niet de patch te installeren. In de eerste versie had ik wat problemen met dat de blurring aan bleef staan en dat alles ineens mega sloom ging.
Copyrights 2000-2008 © Jan Marten
Ik vind het een erg leuk spel om te spelen. Het is geen Valve kwaliteit maar dan nog prima te doen, helemaal omdat het ook nog eens gratis is.quote:jan-marten schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:30:
[...]
Even? Qua lengte is het vergelijkbaar met Ep 1 meende ik. Ben er nu ook alweer een poosje mee bezig
O ja, vergeet niet de patch te installeren. In de eerste versie had ik wat problemen met dat de blurring aan bleef staan en dat alles ineens mega sloom ging.
Er zitten behoorlijk wat bugs in maar toch speelt het behoorlijk goed. Ik kan de mensen die HL2 hebben zeker aanraden om em eens te downloaden en te spelen.
Zonder patch was het voor mij trouwens niet te spelen. Het beeld was constant aan het schudden.
Weet iemand touwens nog meer goede single-player mods die gratis te downloaden zijn ?
PilatuS wijzigde dit bericht 17-05-2008 18:43 (11%)
Dat klopt, daarom pretendeer ik ook niet dat dit van Valve zelf afkomtquote:The Zep Man schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:07:
[...]
Als jij dat 'ergens hebt gelezen' en niemand anders heeft dat, dan betwijfel ik dat het direct van Valve was. Daarom blijven dit geruchten.
Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas