Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson W910i

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 december 2006

quote:
raised18 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:
Ik heb wel nog een vraag aan andere w910i gebruikers: is het bij jullie ook het geval, dat de slider een speling vertoont en zo ja, is dit normaal voor alle slidertelefoons?
Heb ik met de mijne ook. Opgevouwen bijna niet maar zodra ik hem open schuif zit er veel meer speling op. Hiervoor had ik een W850i met hetzelfde probleem. Ik ben hiermee toen naar verschillende zaken geweest en heb hem zelfs onder garantie laten opsturen maar ik kreeg overal te horen dat he normaal was.

Reg. datum: 12 januari 2008

Hee,
dat met die spelling op de slider had ik ook last van, maar dit is over gegaan. Maar ik draag hem altijd in mijn broek zak en de spelling is verdwenen...

Ik vind de walkman ook maar traag.. De k800i van mijn vriendin is sneller met indexeren van mijn 4GB kaartje.. En de walkman was maandag helemaal vastgelopen, master reset moeten doen. Kom maar op met een update hiervoor wat mij betreft.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Reg. datum: 29 augustus 2005

Wordt de nieuwe firmware tegenwoordig standaard meegeleverd?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Welke firmware bedoel je precies?

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

quote:
quote:
raised18 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:
Over het algemeen ben ik op het moment zeer tevreden met mijn w910i, vooral sinds die software update, omdat het walkmangedeelte nu een stuk sneller draait en omdat de bluetooth headset die ik erbij gekocht heb gewoon een topsysteem is met de w910i: het geluid is goed, mooie bassen, en het bellen met de headset en het wisselen tussen walkman en bellen, vooral als iemand jouw belt, is werkelijk fenomenaal, zelfs beter dan als je 'm gewoon aan je oor houdt.
Die software update, neem aan dat hij de firmware bedoeld? Anders denk ik dat ik hem vandaag ga bestellen. Je zal hem waarschijnijk hier mee kunnen updaten: http://www.sonyericsson.c...ice/w910i?cc=nl&lc=nl

Ook:
quote:
Basis 27,50 2 jaar: Nu: eerste 8 maanden voor ¤ 12,95
Zorgeloos SMS: 1 maand gratis Zorgeloos SMS BloX, daarna ¤ 10,00 p.mnd.
Zorgeloos SMS: 4 maanden gratis Zorgeloos SMS BloX, daarna ¤ 10,00 p.mnd.
Moet ik daarna nog 10,- per maand extra betalen voor die SMS BloX?

xzaz wijzigde dit bericht 17-01-2008 12:45 (22%)

mokeraar

quote:
xzaz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:34:
Die software update, neem aan dat hij de firmware bedoeld?
Dynafix, bedrijf dat de reparaties van the phone house uitvoert, zegt

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: R1CA029
quote:
xzaz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:34:
Moet ik daarna nog 10,- per maand extra betalen voor die SMS BloX?
Wel als die eerste maanden zijn verlopen, ja. (blox kun je ook uitzetten, maar als je de eerste vier maanden gratis hebt, dan moet je ze volgens mij een jaar laten aanstaan ofzo, lekker ondoorzichtig allemaal)

raised18 wijzigde dit bericht 17-01-2008 15:02 (21%)

momenteel is deze sig buiten gebruik. kom laters nog 'ns terug.

quote:
raised18 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Dynafix, bedrijf dat de reparaties van the phone house uitvoert, zegt

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: R1CA029

[...]

Wel als die eerste maanden zijn verlopen, ja. (blox kun je ook uitzetten, maar als je de eerste vier maanden gratis hebt, dan moet je ze volgens mij een jaar laten aanstaan ofzo, lekker ondoorzichtig allemaal)
Ok hartstike bedankt, ik bel vodafone er nog wel even over. Ik hoop morgen mijn W910i te ontvangen :D

Reg. datum: 03 januari 2008

Xzaz:

Heb je vraag nagekeken:

Wanneer je, bij een actie-abbonement, een Blox afsluit ben je verplicht deze 1 jaar te gebruiken.
Dus 4 maanden gratis gebruik, hierna 8 maanden ¤10,- = ¤ 80,-.

Zorgeloos is ook niet "onbeperkt" zoals Vodafone zegt in de reclamespotjes. Hier zit een limiet van 1000 smsjes per maand aan vast.

Hoop zo je vraag goed te hebben beantwoord.

quote:
Jefferson schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:54:
Xzaz:

Heb je vraag nagekeken:

Wanneer je, bij een actie-abbonement, een Blox afsluit ben je verplicht deze 1 jaar te gebruiken.
Dus 4 maanden gratis gebruik, hierna 8 maanden ¤10,- = ¤ 80,-.

Zorgeloos is ook niet "onbeperkt" zoals Vodafone zegt in de reclamespotjes. Hier zit een limiet van 1000 smsjes per maand aan vast.

Hoop zo je vraag goed te hebben beantwoord.
Ok bedankt, ik het net ook even vodafone gebeld en ze zeggen dat je het ook gewoon mag opzeggen. Dus dan komt die 10,- per maand er niet bij. in iedergeval bedankt!

Raar, normaal gesproken zit dit niet bij de voorwaarden van een actie-pakket inbegrepen.
Denk dat Vodafone bezig is kosten wat kost klanten binnen te halen en te behouden.

Even een controle vraagje voor mijzelf: Zeiden ze bij jou dat de levertijd van dit toestel 2 weken is?

quote:
Jefferson schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:09:
Raar, normaal gesproken zit dit niet bij de voorwaarden van een actie-pakket inbegrepen.
Denk dat Vodafone bezig is kosten wat kost klanten binnen te halen en te behouden.

Even een controle vraagje voor mijzelf: Zeiden ze bij jou dat de levertijd van dit toestel 2 weken is?
Nee ik hoop hem binnen 24 uur binnen te hebben. Krijg ik nog telefoon van hoe en wat. Ik hoop btw geen 2 weken te wachten. No way dat ik dat ga volhouden 8)7
quote: Vodafone
Bezorgtijd: Binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen. Prepaid: via post binnen enkele dagen bezorgd.
Mijn status is op dit moment: Order wordt verwerkt

xzaz wijzigde dit bericht 17-01-2008 17:37 (5%)

Beter.

Helaas levert Vodafone geen sim-lock vrije W910i's.
Alleen maar branded versions :/

quote:
Jefferson schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:25:
Beter.

Helaas levert Vodafone geen sim-lock vrije W910i's.
Alleen maar branded versions :/
Ik moet overigens nog zien hoe de service van Vodafone is. Bij de order service werdt ik beantwoord als "ff wachten hoor" en "wat is je order nummer". Daarna probeerde ik uit te leggen wat mijn probleem was, zij erdoor heen bleren dat ik niet gelijk had. Ze snapte me niet en ze haaste omdat ze naar huis wou. Ik belde om 16.58 >:) Maar al met al ik kreeg andtwoord op mijn vraag.

xzaz wijzigde dit bericht 17-01-2008 21:47 (4%)

Reg. datum: 30 november 2006

Ik heb ondertussen nog wat negatiefs ondervonden over deze telefoon. Ik weet niet of het bij iedereen zo is. Het batterijklepje zit niet helemaal vast? je kunt 'm beetje naar links en naar rechts schuiven ( heel klein beetje speling ). Het irritante is als je de telefoon gebruikt.. dat een deel van je vinger daar over heen zit. Ga je knopjes drukken.. dan druk je ook ieder keer van achter tegen dat klepje aan, wat erg irritant geluid maakt ( klikkerdeklik). Ik denk dat ik maar ns langs T-Mobile ga.
Iemand ook dit ervaren?

Reg. datum: 23 december 2006

quote:
MercedesCLS schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:08:
Ik heb ondertussen nog wat negatiefs ondervonden over deze telefoon. Ik weet niet of het bij iedereen zo is. Het batterijklepje zit niet helemaal vast? je kunt 'm beetje naar links en naar rechts schuiven ( heel klein beetje speling ). Het irritante is als je de telefoon gebruikt.. dat een deel van je vinger daar over heen zit. Ga je knopjes drukken.. dan druk je ook ieder keer van achter tegen dat klepje aan, wat erg irritant geluid maakt ( klikkerdeklik). Ik denk dat ik maar ns langs T-Mobile ga.
Iemand ook dit ervaren?
Jip heb ik ook en had ik ook met mijn W850i maar als je een stukje papier onder je klepje doet is het al opgelost

Reg. datum: 30 november 2006

quote:
kistigun schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:12:
[...]

Jip heb ik ook en had ik ook met mijn W850i maar als je een stukje papier onder je klepje doet is het al opgelost
Dat heb ik ook geprobeerd. Het probleem wordt dan dat het daar net iets hoger zit, waardoor de rand juist meer herrie gaat maken.. ( ik weet niet of je het volgt :P)

Reg. datum: 16 juni 2003

Geen last van speling hier (ook niet als-ie uitgeschoven is zoals een paar posts geleden besproken werd), heb je het klepje wel goed geplaatst?

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Heb trouwens nog een mooie revieuw gevonden:
http://sonyericssonblog.w...csson-w910-review-part-1/
Edit: En krijg mijn telefoon pas volgende week donderdag :(

xzaz wijzigde dit bericht 18-01-2008 12:01 (19%)

ߤ åf®åîÐ!
Reg. datum: 04 oktober 2001

Mijn vrouw heeft na jaren lang Samsung gebruiken voor deze GSM gekozen ook mede door dat Samsung geen mooie telefoons meer maakt volgens haar en kleur Hearty Red beviel haar wel.

Nu komt de vraag, ik had zelf een Sitecom CN-530 bluetooth headset, deze heeft een 3,5mm jackplug zendertje om alles via bluetooth te kunnen beluisteren. Ik heb vandaag voor de gein zonder zendertje de headset met W910i verbonden en het werkt prima vooral als koptelefoon voor de Walkman functie gebruikt wordt, de knoppen op de headset voor vooruit en achteruit werken ook prima, als de GSM afgaat terwijl je Walkman luistert kan je mooi met de headset gesprek aannemen en voeren (headset heeft ingebouwd microfoon) als de gesprek eindigt schakelt de GSM niet meer terug naar de headset voor Walkman functie, je moet echt verbinding met de headset verbreken en dan opnieuw gaan verbinden om weer geluid te krijgen, is dit normaal bij een bluetooth headset met deze GSM?

Dit is de headset:
http://img443.imageshack.us/img443/9575/sitecomcn530jk5.jpg

Reg. datum: 23 december 2005

quote:
xzaz schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 02:58:
Heb trouwens nog een mooie revieuw gevonden:
http://sonyericssonblog.w...csson-w910-review-part-1/
Edit: En krijg mijn telefoon pas volgende week donderdag :(
op deze review zie je in het filmpje dat die een programma heeft om motion sensor te testen/gebruiken. Hij kan dan instrumenten bespelen door te schudden. Ik heb gekeken naar mijn telefoon en vind het nergens dat programmatje.

Hebben jullie dit ook??

yo/wassup

Hmm, heb ik maandag een vervangen telefoon terug na twee maanden reperatie voor het rebootprobleem. Alles weer ingesteld, toestel bevalt! Maar gisteren valt het toestel opnieuw uit! Toch niet weer hetzelfde probleem! Echt vervelend!

Website | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200

quote:
Reptile-X schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 05:51:
Mijn vrouw heeft na jaren lang Samsung gebruiken voor deze GSM gekozen ook mede door dat Samsung geen mooie telefoons meer maakt volgens haar en kleur Hearty Red beviel haar wel.

Nu komt de vraag, ik had zelf een Sitecom CN-530 bluetooth headset, deze heeft een 3,5mm jackplug zendertje om alles via bluetooth te kunnen beluisteren. Ik heb vandaag voor de gein zonder zendertje de headset met W910i verbonden en het werkt prima vooral als koptelefoon voor de Walkman functie gebruikt wordt, de knoppen op de headset voor vooruit en achteruit werken ook prima, als de GSM afgaat terwijl je Walkman luistert kan je mooi met de headset gesprek aannemen en voeren (headset heeft ingebouwd microfoon) als de gesprek eindigt schakelt de GSM niet meer terug naar de headset voor Walkman functie, je moet echt verbinding met de headset verbreken en dan opnieuw gaan verbinden om weer geluid te krijgen, is dit normaal bij een bluetooth headset met deze GSM?

Dit is de headset:
[afbeelding]
Meest logische lijkt me dat de headset dit niet ondersteunt zonder het zendertje, wat je dus niet kunt aansluiten aan de W910i.

Denk dat het probleem dus ligt bij de combinatie zonder zendertje.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Btw:

Heb de SE W91i nu zelf 1 week in gebruik. Het is helaas een branded version van Vodafone, gezien deze de gsm "nog" niet leveren in de orginele SE-versie.

Daar van af gezien vind ik het een fijn toestel met alle opties die een gsm nodig heeft.
Het heeft het oude vertrouwde menu van SE! Dat is een plus-punt.

Tot nu toe nog geen minpunten tegengekomen zoals ik hier een paar van lees.
Mijn batterijklepje zit er gewoon vast en solide op en heb geen last van uitvallers.
Hier ben ik wel er blij om.

Enig minpuntje is misschien dat hij wat trager is in het "Media Menu".
Hier doet die er ietsjes langer over om een bestand te openen en soms heeft de foto een beetje troebel, maar als ik hem weer afsluit en opnieuw open ziet hij er weer goed uit.
Tevens zijn foto's die ik instel als wallpapers ook niet scherp. Het gaat hier dan wel om foto's die afkomstig zijn van mijn vorige gsm: K800i. Denk niet dat het te maken heeft met de verschillen tussen camera en scherm, want het scherm van de K800i is gelijk aan die van de W910i.
Als iemand dit ook zo ervaart, graag een reactie.

Voor de rest een erg fijn toestel!

Jefferson wijzigde dit bericht 19-01-2008 13:56 (31%)

ߤ åf®åîÐ!
Reg. datum: 04 oktober 2001

Nee, headset ondersteunt ook telefoons zonder zendertje dus dat is het probleem niet, anders zouden knopjes op de headset ook niet werken. Maar het ligt wel aan de combinatie van de GSM en de headset denk ik.

Een orginele bluetooth headseth kopen? SE heeft op de site refund acties hiervoor staan.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: