quote:
Reptile-X schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 05:51:
Mijn vrouw heeft na jaren lang Samsung gebruiken voor deze GSM gekozen ook mede door dat Samsung geen mooie telefoons meer maakt volgens haar en kleur Hearty Red beviel haar wel.
Nu komt de vraag, ik had zelf een Sitecom CN-530 bluetooth headset, deze heeft een 3,5mm jackplug zendertje om alles via bluetooth te kunnen beluisteren. Ik heb vandaag voor de gein zonder zendertje de headset met W910i verbonden en het werkt prima vooral als koptelefoon voor de Walkman functie gebruikt wordt, de knoppen op de headset voor vooruit en achteruit werken ook prima, als de GSM afgaat terwijl je Walkman luistert kan je mooi met de headset gesprek aannemen en voeren (headset heeft ingebouwd microfoon) als de gesprek eindigt schakelt de GSM niet meer terug naar de headset voor Walkman functie, je moet echt verbinding met de headset verbreken en dan opnieuw gaan verbinden om weer geluid te krijgen, is dit normaal bij een bluetooth headset met deze GSM?
Dit is de headset:
[
afbeelding]
Meest logische lijkt me dat de headset dit niet ondersteunt zonder het zendertje, wat je dus niet kunt aansluiten aan de W910i.
Denk dat het probleem dus ligt bij de combinatie zonder zendertje.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Btw:
Heb de SE W91i nu zelf 1 week in gebruik. Het is helaas een branded version van Vodafone, gezien deze de gsm "nog" niet leveren in de orginele SE-versie.
Daar van af gezien vind ik het een fijn toestel met alle opties die een gsm nodig heeft.
Het heeft het oude vertrouwde menu van SE! Dat is een plus-punt.
Tot nu toe nog geen minpunten tegengekomen zoals ik hier een paar van lees.
Mijn batterijklepje zit er gewoon vast en solide op en heb geen last van uitvallers.
Hier ben ik wel er blij om.
Enig minpuntje is misschien dat hij wat trager is in het "Media Menu".
Hier doet die er ietsjes langer over om een bestand te openen en soms heeft de foto een beetje troebel, maar als ik hem weer afsluit en opnieuw open ziet hij er weer goed uit.
Tevens zijn foto's die ik instel als wallpapers ook niet scherp. Het gaat hier dan wel om foto's die afkomstig zijn van mijn vorige gsm: K800i. Denk niet dat het te maken heeft met de verschillen tussen camera en scherm, want het scherm van de K800i is gelijk aan die van de W910i.
Als iemand dit ook zo ervaart, graag een reactie.
Voor de rest een erg fijn toestel!
Jefferson wijzigde dit bericht 19-01-2008 13:56 (31%)