Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Ruben [NL] schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:21:
[...]

Helemaal mee eens, ik vind het verder wel een fijne telefoon.
Alleen jammer dat de flits mist, en ik niet kan zoomen in camera mode :?
Zoomen kan met de 'volume'-knop aan de zijkant van je toestel (naast (boven) waar je geheugenkaart zit)

Mad Marty wijzigde dit bericht 04-01-2008 07:30 (61%)

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

bij mij kan die toch ECHT niet zoomen als je 2mp foto's wilt maken.....

Mouki_9 wijzigde dit bericht 04-01-2008 09:25 (3%)

Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)

Lurkende GoT Bewoner

quote:
Mad Marty schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 07:26:
Zoomen kan met de 'volume'-knop aan de zijkant van je toestel (naast (boven) waar je geheugenkaart zit)
Jaa, dat dacht ik dus ook. Maar dan zegtie dat dat niet kan in de normale modus :?
quote:
Ruben [NL] schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:07:
[...]
Jaa, dat dacht ik dus ook. Maar dan zegtie dat dat niet kan in de normale modus :?
Verrek, nu je het zegt!
Ik kan inderdaad ook alleen zoomen in filmpjes- of VGA-modus, bij 1MP en 2MP doet-ie niet zoomen. Wat suf zeg... 8)7

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Het maakt geen klap uit of je zoomt of uiteindelijk in de foto knipt als je foto's maakt op volle resolutie. Digitale zoom is sowieso nutteloos.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

have fun :)

iemand enig idee hoe je niet met het toestel gemaakte foto's aan je contacten kan toevoegen?
Hij geeft dan nl. aan dat de foto te groot is. Het vreemde is dat de foto gemaakt met het toestel zelf veel groter is dan de foto die ik wil plaatsen?
De foto die ik wil plaatsen is staand 240x320, de foto van het toestel zelf is 1600x1200 8)7

Visit #GoTCSS @ QuakeNet!

Is er een manier om als je gebeld wordt de ringtone af te zetten (dus gewoon silent mode) zonder de oproep te annuleren?

Intel Core2Duo E6600 | Scythe Ninja | Asus P5W DH Deluxe | Corsair TWIN2X2048-6400DDR2 | Sapphire Radeon X1900 XT | 2xSeagate 7200.10 320GB | Thermaltake Tsunami | OCZ GameXStream 600W | Samsung SyncMaster 205BW | Logitech G15 | SB Audigy 4 | Logitech Z4

quote:
ambi schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:41:
Is er een manier om als je gebeld wordt de ringtone af te zetten (dus gewoon silent mode) zonder de oproep te annuleren?
Ja aan de zijkant zitten knoppen waarmee je ook het volume harden en zachter kan zetten of kan inzoomen met de camera. Als ze je bellen moet je daarop drukken en dan gat het geluid en en de trilfunctie uit zonder de oproep te annuleren

Nogmaals dan maar.. Weet iemand of ie ook microSD kaartjes slikt? Nou ja, anders weet ik het woensdag..

Reg. datum: 16 september 2007

quote:
Mad Marty schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:15:
[...]

Verrek, nu je het zegt!
Ik kan inderdaad ook alleen zoomen in filmpjes- of VGA-modus, bij 1MP en 2MP doet-ie niet zoomen. Wat suf zeg... 8)7
Dan moet je de modus veranderen. dus even uit me hoofd panorama ofso dan kun je wel inzoomen.
heb hem net uurtje. zo vet ding :)

Reg. datum: 16 september 2007

Heb het mooie mobieltje nu een uur, en ik vind het een heel mooi ding.
maar ik kon nog niet echt krijgen dat als je in het menu gewoon zit, en als je dan je mobiel kantelt dat hij dan naar een ander icoontje gaat, dat kan volgensmij wel. want dat zag ik op youtube op een review.
heeft iemand van jullie dit al voor elkaar gekregen?

have fun :)

quote:
Verbal_Kint schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:30:
Nogmaals dan maar.. Weet iemand of ie ook microSD kaartjes slikt? Nou ja, anders weet ik het woensdag..
Nee, gaat niet werken, werkt alleen met de memory stick micro (M2) kaartjes :)

Heb even een vraag: heb nu 2 weken geleden ofzo een update gedaan maar na de updat is het geluid van de walkman echt heel slecht geworden. Vooral als ik de megabas heb aanstaan krijg ik heel veel gekraak enzo. Bij de oude firmware was het geluid veel beter. Iemand anders hier ook last van?

Binnen! erg vet apparaat, wel jammer dat die standby clock idd weg is, en dat de walkman themes van mijn w850 bij deze niet de titels laten zien in het stand-byscherm. Binnenkort maar eens op zoek naar het goedkoopste m2 kaartje van 4 of 8 gig..

quote:
kistigun schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:32:
Heb even een vraag: heb nu 2 weken geleden ofzo een update gedaan maar na de updat is het geluid van de walkman echt heel slecht geworden. Vooral als ik de megabas heb aanstaan krijg ik heel veel gekraak enzo. Bij de oude firmware was het geluid veel beter. Iemand anders hier ook last van?
Bedoel je het geluid via de headphones of via de speaker? Via de speaker vind ik het geluid van de muziek en telefoongesprekken erg slecht namelijk maar weet niet hoe het klonk voor de update bij mij...
Weet iemand trouwens waar het LEDje aan de voorkant van de telefoon voor is? Ik heb gezocht in de handleiding maar kon het niet vinden, heb hem ook nog nooit zien branden ofzo.

Vind het een erg mooi toestel en de motion sensor is erg leuk voor in Java en Flash.

quote:
FireFly3k schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:01:
[...]

Bedoel je het geluid via de headphones of via de speaker? Via de speaker vind ik het geluid van de muziek en telefoongesprekken erg slecht namelijk maar weet niet hoe het klonk voor de update bij mij...
Weet iemand trouwens waar het LEDje aan de voorkant van de telefoon voor is? Ik heb gezocht in de handleiding maar kon het niet vinden, heb hem ook nog nooit zien branden ofzo.

Vind het een erg mooi toestel en de motion sensor is erg leuk voor in Java en Flash.
Via speaker was en is idd niet geweldig maar na de update ook door de headphones. heb al verschillende headsets getest en bij allemaal hetzelfde resultaat. Vooral bij veel bas is het een en al gekraak. LEDje aan de voorkant is volgens mij een lichtsensor.

quote:
kistigun schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:11:
[...]

Via speaker was en is idd niet geweldig maar na de update ook door de headphones. heb al verschillende headsets getest en bij allemaal hetzelfde resultaat. Vooral bij veel bas is het een en al gekraak. LEDje aan de voorkant is volgens mij een lichtsensor.
Het is wel jammer van de speaker maar die gebruik ik toch alleen maar voor de ringtones.
Het is inderdaad een lichtsensor! Hopelijk is die ook via Java en/of Flash aan te spreken, zijn ook wel leuke dingen mee te maken :)

Reg. datum: 29 augustus 2005

Ik ben ook van plan om deze mob te kopen, ik zie veel mensen over de camera praten. Je koopt deze telefoon voor de Walkman lijkt me, het is en blijft de W versie. Wanneer je een goede kamera wil zou je toch echt de 'K' serie moeten kopen. Verder staat er op de T-Mobile site:
https://www.t-mobile.nl/p...etails&ProductId=2689

Wel dat hij flits heeft, iemand?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Is dit een smartphone?
kan je hier dus tomtom opzetten?

Ik heb nog een tomtom ontvanger dus zou fijn zijn mocht je hier tomtom op kunnen zetten.

Dit is geen smartphone, lijkt me toch vrij makkelijk om uit te zoeken met een klein beetje google. :P

Reg. datum: 12 januari 2008

Ik heb de w910i al een maand of twee en ben er zeer tevereden over.. In het begin ook last gehad van reboot's maar die zijn nu totaal verdwenen. Het 'shaken' van de telefoon is een overbodige luxe want als je Tel in je broekzak zit en je bent muziek aan het luisteren is het makkelijker om het volume knopje even in te drukken dan hem te gaan 'shaken'. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die nog leuke dingen hebben ondekt of progjes hebben voor op een w910i.

Masjooool ;)

Ik krijg mn telefoon morgen terug van T-mobile / garantding... Is 15/11/2007 verstuurd voor reparatie met de rebootproblemen. Ben blij hem eindelijk terug te krijgen \o/

blog | flickr foto's | Party | D40 | Sigma 18-50 2.8 | SB-600 | Nikon 55-200

Heb lang gewacht met het kopen va de W910i,maar deze week ga ik hem toch maar halen,was beetje huiverig voor al die vastlopers waar ik hier nogal vaak over las.
Heb de P1i en de T650i en die hadden nergens last van (nog niet)ook geen kinderziektes.
En ik kan niet langer wachten vind die oranje/rode zó mooi.
Hoop dus dat ie lekkr loopt en anders maar wachten op de nieuwe software versie.

Na een tijdje hier bij dit topic te hebben rondgelurkt, wil ik nu ook maar eens wat posten en vragen tav. mijn ervaringen met de w910i.

Nog voordag die grote reclamecampagnes begonnen waren (die op abri's etc.) heb ik deze telefoon aangeschaft bij een vodafone 27.50 voor twee jaar bij the phonehouse in maastricht. De eerste week gedroeg hij zich als een geniale telefoon, vooral ook omdat mijn vorige telefoon een nokia1100 was, dus reken je verschil qua gebruik maar uit. De Mp3 functie etc. was goed, hoewel het walkman gedeelte, namelijk het zoeken naar nummers en het laden van die tags, nogal lang duurde en het daardoor leek alsof ik windows vista op een 166mhz aan het draaien was (okay, beetje overdreven, maargoed, ik vond het in ieder geval erg vreemd)

Na een week ging het opeens verkeerd: Nadat een vriend van mij mijn telefoon even had "gebruikt", kreeg ik hem niet meer opgestart, dwz. het enige dat er nog gebeurde was, dat het rode lampje aanging en dat het sonyericksson opstartscherm te zien was. Daarna viel hij op zwart en was er niets meer mee te doen.

Ik ben naar the phonehouse teruggegaan en die hebben een compleet nieuwe opgestuurd. Helaas had deze ook weer twee mankementen: het toestel weigerde op te laden en de slider had mankementen.

Uiteindelijk heeft dynafix(reparatiebedrijf van the phonehouse) bij de tweede reparatie er nieuwe software op gegooid, R1CA029, en hem weer teruggestuurd.

Ik heb nu dus een compleet nieuwe telefoon, maarrr... De slider heeft nog steeds speling. Niet als hij in opgevouwen stand zit, dan is er niets aan de hand, maar als ik hem uitslide, dan heeft het schermgedeelte een kleine speling tov. het typgedeelte. Grote probleem hiervan is, dat als je hem uitslide, en als je met t9 aan het sms'en bent, er steeds zo een irratante "wobble" zit tussen het typen en de bevestiginsknop op het schermgedeelte.

Over het algemeen ben ik op het moment zeer tevreden met mijn w910i, vooral sinds die software update, omdat het walkmangedeelte nu een stuk sneller draait en omdat de bluetooth headset die ik erbij gekocht heb gewoon een topsysteem is met de w910i: het geluid is goed, mooie bassen, en het bellen met de headset en het wisselen tussen walkman en bellen, vooral als iemand jouw belt, is werkelijk fenomenaal, zelfs beter dan als je 'm gewoon aan je oor houdt.

Ik heb wel nog een vraag aan andere w910i gebruikers: is het bij jullie ook het geval, dat de slider een speling vertoont en zo ja, is dit normaal voor alle slidertelefoons?

momenteel is deze sig buiten gebruik. kom laters nog 'ns terug.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws