Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson W910i

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 september 2007

quote:
EeuwigeDuister schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:53:
Er is al een firmware update uit, heb de mijne al geupdate.

Over speaker volume: ik heb er totaal geen last van en ik hoor mijn telefoon gewoon over gaan.
Welke softwareversie heb je er nu op staan dan?
Ik heb vanaf het begin af aan versie R1CA029 erop staan en SE updater meldt dat dit de laatste versie is. Of gaat er iets mis bij mij?

Als je dergelijke problemen (Zoals luidspreker te zacht) ondervind kan je toch ook gewoon contact opnemen met Sony Ericsson, of even terug naar de winkel gaan? Of zeg ik nu iets heel geks? :P

jlkiller wijzigde dit bericht 25-12-2007 00:57 (8%)

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
Timothy78 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:18:
[...]

Welke softwareversie heb je er nu op staan dan?
Ik heb vanaf het begin af aan versie R1CA029 erop staan en SE updater meldt dat dit de laatste versie is. Of gaat er iets mis bij mij?
er was voor de engelse markt al een update R1CA039, en ik heb ergens gelezen (zal de bron nog even zoeken) dat daarvoor ook al weer een nieuwe update was aangekondigd, nog vóór kerst.

o.a. snelheid van menu's zouden worden verhoogd en vele bugfixes zouden worden opgelost.

Reg. datum: 23 december 2005

ik ga mijne morge binnendoen voor de rebootproblemen :'(

Reg. datum: 14 augustus 2006

Ik heb alleen een soort probleem bij geen ontvangst. Dacht dat het een soort slaapstand was omdat hij geen ontvangst heeft. Hierbij blijft het scherm zwart en trilt hij eenmalig maar als ik de aanknop indruk doet hij het wel meteen en geeft aan dat er geen ontvangst is. Is dit wat jullie met reboot problemen bedoelen? Zoniet heb ik nergens problemen mee. Ben zeer tevreden over de telefoon en heb hem net voor de officiele release in nederland gekregen zonder updates tot zover.

Le Tostie
Reg. datum: 11 maart 2004

R1CA039 staat er nu bij mij op. Apart dat die er voor de rest nog niet is.
Reg. datum: 24 juni 2001

quote:
EeuwigeDuister schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:23:
R1CA039 staat er nu bij mij op. Apart dat die er voor de rest nog niet is.
Bij welk abbo heb je de telefoon gekocht? Of heb je hem los gekocht?

quote:
bechown schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:39:
Ik heb alleen een soort probleem bij geen ontvangst. Dacht dat het een soort slaapstand was omdat hij geen ontvangst heeft. Hierbij blijft het scherm zwart en trilt hij eenmalig maar als ik de aanknop indruk doet hij het wel meteen en geeft aan dat er geen ontvangst is. Is dit wat jullie met reboot problemen bedoelen? Zoniet heb ik nergens problemen mee. Ben zeer tevreden over de telefoon en heb hem net voor de officiele release in nederland gekregen zonder updates tot zover.
lijkt er zo op. De mijne doet ook zo. Als die trilt, dan heb je geen ontvangst en duurt het redelijk lang voor er iets op het scherm komt. Brand het rode lampje van jou op de achterkant?Bij mij wel.

Heb de mijne binnengedaan en mocht hem de volgende dag gaan ophalen,maar ben nog steeds niet geweest(geen tijd). Hopelijk werkt hij nu wel goed. :(

Reg. datum: 23 december 2006

volgens mij zijn er nieuwe updates beschikbaar. heb net een update gedaan en heb nu softwareversie R1DA038

Nou ik heb sinds vandaag ook mijn telefoon binnen, ook mijn sim only abbo was binnen dus kon meteen bellen. :) (mobiel los gekocht bij typhone)
Hij werkt netjes, geen rare reboots of andere flauwekul, alleen soms is het nederlands niet helemaal goed geschreven in de menus (sporadisch).

Probeerde hem nu te updaten, maar volgens SEUS had ik de nieuwste versie terwijl ik R1CA029 erop heb staan, apart.

heb mijn telefoon terug en hij doet het prima nu!!
ik ben blij :p
heb ook R1CA029, dus geen nieuwe software

Hebben jullie ook een klein beetje lichtlekkage onderaan het tft schermpje?
Is alleen te zien als het scherm zwart is.

quote:
Amdk6II schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:21:
Hebben jullie ook een klein beetje lichtlekkage onderaan het tft schermpje?
Is alleen te zien als het scherm zwart is.
ja heb ik ook onderaan als het zwart is, dan zie je een witte vlek.

Reg. datum: 13 december 2003

Bij gsmhelpdesk staat bij de specificaties bij 'themas' n rood kruis?? kan je er geen themas op instaleren?

Jawel, heb ik gisteren nog gedaan. :P
Zo zag ik ook een andere site met een (p?)review van de w910i dat hij geen radio zou hebben, net wat uur daarvoor nog de radio functie getest.
Wat ik verder ook wel eens gezien heb is dat er volgens sommige sites 8GB geheugen in zit, ook niet waar.

Die sites moeten beter hun huiswerk doen!!
Hey bedankt voor je antwoord :)

Nog ff een vraag,ik was echt helemaal verliefd op de SE Z610i,zag dat ie 262.144 kleuren had dus dacht....scherp beeld.
Nou dat viel tegen waarschijnlijk omdat resolutie scherm kleiner is? dat het blokkeriger overkwam?
Ik ben K800i en T650i en P1i scherm gewend qua scherpte.
Nu wil ik dus de W910i kopen,ook 262.144 scherm en groter resolutie scherm,mijn vraag.......is het scherp en vergelijkbaar met het K800i,T650i,P1i scherm qua scherpte? want daar hangt het nu van af nl.

Even een vraagje.. Aangezien de K850 ook microSD kaartjes slikt vroeg ik me af of dat ook geldt voor de w910. Kan iemand dat even checken? Vandaag besteld trouwens, met Hi Studentenverlengen ¤40 + eindeloos online 1 jaar was ie 9,95.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Reg. datum: 30 november 2006

Ik heb inmiddels ook de w910i binnen en kom de volgende negatieve punten tegen: Een probleem (wat ook al bij mijn k800i voorkwam voordat ik het liet repareren) is dat hij vanzelf ophangt tijdens gesprekken.

Mij is ook opgevallen dat het 'scrollen' niet soepel gaat.
Verder vind ik het wel irritant dat hij pas lockt bij dichtschuiven als je niet in een menu zit.
Ook vind ik de toetsen erg moeiljk in te drukken: moet het met mn nagels doen...
Maar dat is een kwestie van wennen.

Hebben jullie ook dat het bereik wegvalt als je zit te scrollen , instellen etc, dus als je 'bezig bent' met je telefoon?

Voor de rest.. qua formaat/vorm vind ik 'm wel goed. Zeker t.o.v . mijn k800i. Dat is ook de reden dat ik 'm heb besteld.

De z610i heeft minder pixels. De W910 heeft IMO een prachtig scherm.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Godzijdank :)

@rooie60, np.
quote:
MercedesCLS schreef op maandag 31 december 2007 @ 20:27:
Ik heb inmiddels ook de w910i binnen en kom de volgende negatieve punten tegen: Een probleem (wat ook al bij mijn k800i voorkwam voordat ik het liet repareren) is dat hij vanzelf ophangt tijdens gesprekken.

Verder vind ik het wel irritant dat hij pas lockt bij dichtschuiven als je niet in een menu zit.
Ook vind ik de toetsen erg moeiljk in te drukken: moet het met mn nagels doen...

Hebben jullie ook dat het bereik wegvalt als je zit te scrollen , instellen etc, dus als je 'bezig bent' met je telefoon?
..
Bij mij heeft ie nog niet uit zichzelf opgehangen tijdens gesprekken, alhoewel de verbinding wel eens is weggevallen op de 16e verdieping van een betonnenflat. :P (gebeurt ook met mijn samsung e900)

Dat locken bij dischtschuiven erger ik me niet zo aan, maar zou wel mooi zijn als daar een optie voor kwam, scrollen gaat idd niet heel erg soepel.
Heb gehoord dat er een firmware is die de grafische prestaties van de telefoon wat opkrikt, r1da038.
Maarja hoe je ooit aan die firmware komt? :P Scheen ook nog niet helemaal stabiel te zijn btw. :)

Lurkende GoT Bewoner
Reg. datum: 26 juli 2005

quote:
MercedesCLS schreef op maandag 31 december 2007 @ 20:27:
Geen last van. Maar snap ook niet echt helemaal wat je bedoeld.
quote:
Helemaal mee eens, maar dat zal ook idd wel wennen zijn.
quote:
Naja de streepjes zijn iets minder ja, of ik nou daadwerkelijk moeilijker bereikbaar ben betwijfel ik.
quote:
Voor de rest.. qua formaat/vorm vind ik 'm wel goed.
Helemaal mee eens, ik vind het verder wel een fijne telefoon.
Alleen jammer dat de flits mist, en ik niet kan zoomen in camera mode :?
Reg. datum: 19 maart 2002

ik heb net ook de nieuwe firmware erop gezet, alleen vraag ik me af wat er aangepast is. Ik kan zo niet 123 iets vinden wat er verbeterd is, afgezien het feit dat mijn calender het nu eindelijk goed doet.

Ik had eigenlijk ook het liefst gezien dat ze wat deden aan het locken van het toestel als je de telefoon dicht schuift...

Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)

quote:
Amdk6II schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:10:
@rooie60, np.

[...]

Bij mij heeft ie nog niet uit zichzelf opgehangen tijdens gesprekken, alhoewel de verbinding wel eens is weggevallen op de 16e verdieping van een betonnenflat. :P (gebeurt ook met mijn samsung e900)

Dat locken bij dischtschuiven erger ik me niet zo aan, maar zou wel mooi zijn als daar een optie voor kwam, scrollen gaat idd niet heel erg soepel.
Heb gehoord dat er een firmware is die de grafische prestaties van de telefoon wat opkrikt, r1da038.
Maarja hoe je ooit aan die firmware komt? :P Scheen ook nog niet helemaal stabiel te zijn btw. :)
@rooie60,np wat betekent dat?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: