Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson W910i

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 juni 2008

Via limewire kan je games downloaden, ze hebben .jar als extensie.
Maar kijk uit, er staan freewaregames tussen, maar ook gehele games die je normaal moet kopen :P

Ik heb een vraag, zijn die problemen met die defecten van de w910i nu opgelost als je update?

Reg. datum: 24 juni 2008

quote:
hinteraarsch schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:38:
Ik ben erg blij met m'n w910i. Maar het lijkt erop dat HSDPA niet werkt.

Ik had hiervoor dezelfde simkaart in een Nokia N95, daarop haalde ik wel eens snelheden van 180Kb/s. Het apparaat gaf ook netjes aan HSDPA connectie te hebben. Op de w910i heb ik echter nog nooit het HSDPA icoontje mogen aanschouwen, enkel het blauwe 3G icoontje. Ik haal ook enkel UMTS snelheden.

Ik heb flink gegoogled en ook hier op GOT gezocht, maar kan niks nuttigs vinden. Ik heb zelfs in een wanhoopspoging vodafone gebelt maar daar krijg ik enkel default antwoorden: laat de batterij en sim er 5 minuten uit. Ik ga het zo voor de volledigheid even proberen, maar ik geloof er niet in.

Komt dit iemand bekent voor? Tips? Ideeen?

(mijn excuus als ik alle pagina's van dit enorme topic eerst had moeten doorlezen om iets erover te vinden.)
Dat kan zijn, als je geen W910i maar een W910 hebt.
Klinkt raar, maar qua functies mist de W910 vodafone-lock red een 3gp functie.

roydejong.nl

wist niet dat er een w910 zonder i was, Ben ik blij dat ik er 1 heb met i ;) Inetten werkt goed en snel met de telefoon en het scherm

bla?

LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

De W910 wordt niet eens in Europa verkocht, is een Aziatisch/US model :S Zou wel erg naaierig zijn als ze een mindere W910 aansmeren...

PS. Gisteren ben ik begonnen met het gebruiken van mijn 1400mAH accu. De standaard accu houdt het bij mij ongeveer 4 dagen vol.

V350!

roydejong.nl

weet niet wat je met je telefoon doet, mijn accu gaat minstens een week mee... :)

bla?

Reg. datum: 19 maart 2002

bluetooth aan, beetje bellen, beetje smssen, gaat die echt niet een week mee. hooguit 3 a 4 dagen.....

Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)

LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

quote:
Q-bone schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:21:
weet niet wat je met je telefoon doet, mijn accu gaat minstens een week mee... :)
Dat snap ik niet. Heb ik nou zo'n slechte accu dan? In iedergeval vind ik het niet zo heel raar, het scherm is supergroot, en zelfs op lage helderheid is het scherm nog flink licht. Dat verbruikt dan ook wel wat.

V350!

Reg. datum: 16 juni 2003

Sinds kort heb ik m'n firmware toch kunnen updaten, heb nu R1FA035 en ik heb het idee dat de accu langer meegaat dan voorheen. Dus misschien eens een firmware update proberen, Mouki?

Voor de liefhebbers: via http://mgames.esato.com/WhiteLabelWeb/games.htm kun je ook nog (gratis) games downloaden.

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Reg. datum: 01 juli 2008

:) :*) hallo

sinds ik mijn w910 heb ge update naar R1FA030
werken mijn games en de map aplicaties niet meer
als ik op de map games of de aplicaties klik komt er te staan bewerking mislukt
mijn provider is t-mobile
en ik heb geupdate via de sony ericsson updater
weet iemand wat ik er aan kan doen?

ik hoor het wel
;)

Postmaster General

Een boel update vragen hier :o.. zo nu ook die van mij

ik heb ook nog een ouder software versie... en Seus geeft maar aan dat ik de nieuwste versie heb.. maar dat klopt dus niet.. dus ik vodafone maar bellen..

maar de man bij vodafone vertelde me glashard: "er zijn geen firmware updates voor de w910i"... me handen begonnen al gelijk te jeuken.. dus ik vertelde hem dat ik dat toch echt wel zeker wist, en dat ik hem zelfs een url kon geven waar alle omschrijvingen van de updates staan..

plots begon hij heel appart te praten (Nederlands was niet zijn moedertaal.. dat was wel duidelijk).. en sprong van de hak op de tak.. ik heb hem verteld dat hij blijkbaar nergens verstand van had en dat hij maar moest kappen met zijn huidige baan... wat heeft Vodafone dan weer lekker personeel achter hun helpdesk zitten..

Zo dadelijk maar naar een vestiging van Vodafone in Arnhem.. hopen dat ze me daar meer kunnen vertellen..

Schijnt nl. zo te zijn dat een operator eerst een firmware goed moet keuren, voordat branded phones geupdate worden..

Maar nogmaals: "nee meneer, voor uw telefoon zijn geen updates".. grrr!!!

edit: Mijn telefoon maakt gebruik van: R1DA038.. die is al een jaar oud !!

DarkUnreal wijzigde dit bericht 03-07-2008 16:35 (3%)

Reg. datum: 23 september 2003

In de hoop dat iemand hier me kan helpen.

Mijn zus heeft een w910.
Ze kwam net langs en vertelde me dat haar GSM het niet meer doet.

Ze wou er mee bellen maar het scherm bleef vast hangen op overgaan.
Dus zette ze de GSM uit en nu gaat hij helemaal niet meer aan.

Weet iemand of er iets is wat ik zelf kan doen?

En ze heeft haar t-mobile contract verlengd via een andere winkel/site en heeft dus ook de GSM van hun gekregen.
Moet ik voor reparatie alles via deze winkel/site doen of kan ik ook in de stad langs gaan bij T-mobile?

Postmaster General

is er geen pagina waar de firmware handmatig is te downloaden? via XS++ is het zo naar je telefoon te flashen (ook gedaan met mijn W810i, toen had ik flash menu's erbij :)... maar weet niet waar ik toen die files vandaan had)..

quote:
DarkUnreal schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:33:
Een boel update vragen hier :o.. zo nu ook die van mij

ik heb ook nog een ouder software versie... en Seus geeft maar aan dat ik de nieuwste versie heb.. maar dat klopt dus niet.. dus ik vodafone maar bellen..

maar de man bij vodafone vertelde me glashard: "er zijn geen firmware updates voor de w910i"... me handen begonnen al gelijk te jeuken.. dus ik vertelde hem dat ik dat toch echt wel zeker wist, en dat ik hem zelfs een url kon geven waar alle omschrijvingen van de updates staan..

plots begon hij heel appart te praten (Nederlands was niet zijn moedertaal.. dat was wel duidelijk).. en sprong van de hak op de tak.. ik heb hem verteld dat hij blijkbaar nergens verstand van had en dat hij maar moest kappen met zijn huidige baan... wat heeft Vodafone dan weer lekker personeel achter hun helpdesk zitten..

Zo dadelijk maar naar een vestiging van Vodafone in Arnhem.. hopen dat ze me daar meer kunnen vertellen..

Schijnt nl. zo te zijn dat een operator eerst een firmware goed moet keuren, voordat branded phones geupdate worden..

Maar nogmaals: "nee meneer, voor uw telefoon zijn geen updates".. grrr!!!

edit: Mijn telefoon maakt gebruik van: R1DA038.. die is al een jaar oud !!
Branded firmware wordt inderdaad eerst door de operator van branding voorzien. De meneer van de Vodafone helpdesk heeft dan ook gewoon gelijk - er is geen Vodafone-firmware-upgrade voor de W910i!

Ik had hetzelfde met mijn T-Mobile 910i en heb 'm dan ook vorige week ge-unbrand en voorzien van de laatste firmware, waar ik tot nog toe niets dan blij mee ben! (overigens is unbranden volgens mij niet helemaal legaal en dus eigenlijk ook niet bespreekbaar hier :) )
quote:
Deadsy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:14:
In de hoop dat iemand hier me kan helpen.

Mijn zus heeft een w910.
Ze kwam net langs en vertelde me dat haar GSM het niet meer doet.

Ze wou er mee bellen maar het scherm bleef vast hangen op overgaan.
Dus zette ze de GSM uit en nu gaat hij helemaal niet meer aan.

Weet iemand of er iets is wat ik zelf kan doen?

En ze heeft haar t-mobile contract verlengd via een andere winkel/site en heeft dus ook de GSM van hun gekregen.
Moet ik voor reparatie alles via deze winkel/site doen of kan ik ook in de stad langs gaan bij T-mobile?
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Batterij er uit halen, proberen helemaal op te laden, enz, enz. Ik denk dat je het beste bij een Sony-Ericsson servicepunt langs kunt gaan dan via een shop reparatie proberen te regelen (duurt meestal veel te lang en mijn ervaringen daarmee zijn slecht).
quote:
DarkUnreal schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:33:
is er geen pagina waar de firmware handmatig is te downloaden? via XS++ is het zo naar je telefoon te flashen (ook gedaan met mijn W810i, toen had ik flash menu's erbij :)... maar weet niet waar ik toen die files vandaan had)..
Er zijn sites waar je (customized) firmware kunt downloaden (tegen betaling), maar dat is volgens mij niet legaal ;)

Rail Away!

quote:
Mad Marty schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:16:
[...]

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Batterij er uit halen, proberen helemaal op te laden, enz, enz. Ik denk dat je het beste bij een Sony-Ericsson servicepunt langs kunt gaan dan via een shop reparatie proberen te regelen (duurt meestal veel te lang en mijn ervaringen daarmee zijn slecht).
Heb de Accu eruit gehaald en een uur erna erin, zelf een andere accu erin gedaan (heb zelf ook een w910) maar dat haalde niets uit.

Als ik hem aan de oplader hang gebeurt er niets en als ik hem op de PC aansluit gebeurt ook niets (de PC kan niets vinden).

Als ik bij een SE service point langs ga (in plaats van de winkel waarvan de GSM is) valt dit dan gewoon volledig onder de garantie of moet de reparatie zelf betaald worden?
En kunnen ze daar aan de hand van het serie nummer zien of er nog garantie opzit of heb ik de bon nodig want mijn zus kennende is die bon al lang weg.

Neem in ieder geval eerst eens contact op met de Sony Ericsson support en leg je situatie uit en wat je al geprobeerd hebt. Ik heb er goeie ervaringen mee, reactie meestal binnen een dag. Misschien dat zij je direct kunnen helpen en anders sturen ze je door naar een Service Point. Ik gok dat je wel een bon nodig hebt om garantie te kunnen claimen, maar ook dat kun je het best even bij SE navragen denk ik.

Zie trouwens http://www.sonyericsson.c...nes/w910i?cc=nl&lc=nl voor de Support-site (ik krijg helaas 404's als ik 'kan telefoon niet aanzetten' en 'kan telefoon niet opladen' probeer te openen) en http://www.sonyericsson.c...n/contact?cc=nl&lc=nl om te mailen naar de Support (kan gewoon in Nederlands).

Mad Marty wijzigde dit bericht 04-07-2008 15:50 (28%)
Reden: linkjes

Rail Away!

quote:
Mad Marty schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:47:
Neem in ieder geval eerst eens contact op met de Sony Ericsson support en leg je situatie uit en wat je al geprobeerd hebt. Ik heb er goeie ervaringen mee, reactie meestal binnen een dag. Misschien dat zij je direct kunnen helpen en anders sturen ze je door naar een Service Point. Ik gok dat je wel een bon nodig hebt om garantie te kunnen claimen, maar ook dat kun je het best even bij SE navragen denk ik.

Zie trouwens http://www.sonyericsson.c...nes/w910i?cc=nl&lc=nl voor de Support-site (ik krijg helaas 404's als ik 'kan telefoon niet aanzetten' en 'kan telefoon niet opladen' probeer te openen) en http://www.sonyericsson.c...n/contact?cc=nl&lc=nl om te mailen naar de Support (kan gewoon in Nederlands).
ja ik kreeg ook veel errors op hun site toen ik zocht.
Maar bedankt voor de tip, zal kijken of ik morgen kan bellen.

Reg. datum: 17 februari 2005

Ik snap er geen bal van Heb uiteraard een handleiding maar daar snap ik ook niks van.. Ik heb al wel ervaringen met deze telefoons maar heb nu een Z en nog nooit een W gehad.

enkele vragen:

1. Hoe krijg ik mijn contacten en smsjes op de nieuwe telefoon?
2. Hoe werkt die W toets? Als de telefoon ingeschoven zit en ik druk op die toets gebeurt er niets (moet ook weer eerst ontgrendelen)
3. Als ik muziek wil luisteren staat alles in 100 verschillende mappen opverdeeld, niet dat ik 1 map kan aanmaken op mijn geheugenkaartje met artiest Queen bijvoorbeeld en dat alles van Queen in die map staat, nee het wordt door de telefoon onderverdeeld in weet ik hoeveel mappen met elk 1 liedje van Queen
4. Je kunt niet met 1 druk op een knop de muziek stopzetten? Je moet eerst ontgrendelen en dan pas kun je hem stopzetten?
5. Is het normaal dat opstarten zo traag gaat?
6. Hoe kan ik en muziek luisteren en ondertussen een smsje tikken?
7. Je kon toch zelf leuke thema's maken? Ik heb hele leuke thema's maar die zijn geschikt voor mijn Z telefoon en het formaat scherm is anders, hoe doe ik dat?
8. Op mijn Z telefoon heb ik een bestandsbeheer optie in het menu, zodat ik de inhoud van mijn geheugenkaart kan bekijken, dat heeft deze niet?
-Dat schudden om naar een volgend liedje te gaan werkt niet?

Sorry

quote:
Heaven7 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:19:
Ik snap er geen bal van Heb uiteraard een handleiding maar daar snap ik ook niks van.. Ik heb al wel ervaringen met deze telefoons maar heb nu een Z en nog nooit een W gehad.

enkele vragen:

Contacten via Bluetooth, SMSjes wordt lastig.
quote:
2. Hoe werkt die W toets? Als de telefoon ingeschoven zit en ik druk op die toets gebeurt er niets (moet ook weer eerst ontgrendelen)
Klopt, eerst ontgrendelen, walkman knop induwen, muziek aanzetten.
quote:
3. Als ik muziek wil luisteren staat alles in 100 verschillende mappen opverdeeld, niet dat ik 1 map kan aanmaken op mijn geheugenkaartje met artiest Queen bijvoorbeeld en dat alles van Queen in die map staat, nee het wordt door de telefoon onderverdeeld in weet ik hoeveel mappen met elk 1 liedje van Queen
Geen idee hoe dat komt. In de walkman-applicatie zoek je niet via mappenstructuur maar artiest/album. Zou je dus verder geen last van moeten hebben.
quote:
4. Je kunt niet met 1 druk op een knop de muziek stopzetten? Je moet eerst ontgrendelen en dan pas kun je hem stopzetten?
Klopt, je kan wel een lied vooruit/achteruit door de volumeknoppen ingedrukt te houden.
quote:
Gaat bij mij ook traag.
quote:
6. Hoe kan ik en muziek luisteren en ondertussen een smsje tikken?
In de walkmanapplicatie linker softkey en dan minimise kiezen (onderste optie).
quote:
7. Je kon toch zelf leuke thema's maken? Ik heb hele leuke thema's maar die zijn geschikt voor mijn Z telefoon en het formaat scherm is anders, hoe doe ik dat?
Het gaat niet om het formaat maar om het aantal pixels. Als dat gelijk is werken ze ook op je w910.
quote:
8. Op mijn Z telefoon heb ik een bestandsbeheer optie in het menu, zodat ik de inhoud van mijn geheugenkaart kan bekijken, dat heeft deze niet?
Dat is 'verstopt' in het organiser menu. Onderste rij, middelste icoon.
quote:
-Dat schudden om naar een volgend liedje te gaan werkt niet?
Tijdens het schudden moet je de walkman knop ingedrukt houden.
quote:
Sorry
No Prob.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Bedankt voor je antwoord! Kan ik dat vergrendelen niet uitzetten? Ik vind het hoogsiritant dat ik niet met 1 druk op een knop de muziek uit kan doen.

En die thema's werken inderdaad wel maar het past zeg maar niet, het is veel kleiner dan het scherm van mn 910i.

quote:
Heaven7 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:19:
SMSjes zou ik niet weten, maar contacten kun je ook gewoon op je sim-kaart opslaan.
quote:
Check ook even of je mp3-tags wel helemaal lekker staan. En verder: met Verbal.
quote:
Opstarten gaat inderdaad niet supersnel.

Overigens kun je veel van je vragen echt vrij gemakkelijk in de handleiding terugvinden, hoor :)

Rail Away!

quote:
Mad Marty schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:47:

op hun duitse support sites doet alles het gewoon dus heb ik daar maar gekeken wat ik moest doen maar dat werkte allemaal niet.

Net gebeld met de SE customer support (aardige persoon), kreeg eerst de standaard vragen betreffende de problemen en kreeg het adres van een bedrijf in Nuth en ook hun contact gegevens etc.
Toen ik vroeg of ik langs kon gaan bij de Vodafone in maastricht (omdat deze ook als service center staat op hun site) vertelde ze me dat dit niet ging omdat ik een contract bij t-mobile heb.

Maja dan maar naar Nuth ;/

Nee hoor, snap er niets van. Ik maak op mijn computer allemaal mooie mappen (Naam artiest en dan in die map de albummappen met liedjes) maar op de telefoon staat alles door elkaar, met compleet andere titels (die ik nog nooit gezien heb) etc? Hoe zorg ik nou dat ik bij 1 artiest alle nummers van die artiest heb staan ipv dat alles verspreid over de telefoon staat?

Heaven7 wijzigde dit bericht 10-07-2008 14:40 (20%)

Ik zei het ook al in mijn vorige reply: mp3-tags, en zie wat Verbal schreef (je telefoon kijkt niet naar mappen/bestanden, maar tags).

Zie ook Wikipedia: ID3

Mad Marty wijzigde dit bericht 10-07-2008 18:00 (53%)

Rail Away!

Reg. datum: 17 juli 2008

Voor firmware update problemen, neem contact op met sony-ericsson zelf, zij geven je vervolgens een adres van een service point. Met je aankoopbon (is garantie) kan je daar kleine dingen als updates, software problemen ed. daar direct oplossen, een half uurtje later kan je meestal je telefoon gewoon weer ophalen.

Reg. datum: 03 mei 2004

Voor het opslaan van sms-jes:

Je kan op (denk ik iedere) SE telefoon "bericht opslaan" kiezen. Hij zet de sms-jes dan op je SIM kaart. Dat kan je dan doen met de paar belangrijke sms-jes.

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: