Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik gebruik de cardreader die je erbij kreeg. Daarnaast heb ik de Feisar Plugin voor iSync gekocht zodat adresboek en kalender gesynct worden.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

quote:
Verbal_Kint schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:00:
Ik gebruik de cardreader die je erbij kreeg. Daarnaast heb ik de Feisar Plugin voor iSync gekocht zodat adresboek en kalender gesynct worden.
HARSTIKKE BEDANKT!

Heb alleen geen cardreader gevonden in de box. Komt waarschijnlijk omdat ik die van mij op marktplaats heb gekoch :| :( :'( t.

THNX

PS heb jij het racespel Redline op je macbook?

Ik heb geen enkel spel op mijn macbook..

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

quote:
Verbal_Kint schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:10:
Ik heb geen enkel spel op mijn macbook..
OK :'(

Heel erg bedankt!
APPLEmaster

Reg. datum: 19 juni 2006

via deze link kun je servicepunten en dergelijke opzoeken: http://www.sonyericsson.c...celocator?cc=nl&lc=nl

ook kun je hier contact zoeken met SE

Edit: typo's,.. me ene hand zit in het verband en de andere in pleisters,.. dan zijn foutjes snelgemaakt xD

SRI wijzigde dit bericht 06-05-2008 22:27 (26%)

Reg. datum: 24 april 2005

Ik ben inmiddels al een dag verder met deze telefoon via T-mobile. Prima ding als je niet teveel op de camerakwaliteit let, maar helaas heb ik wel te maken met de 'mega-bass-bug' (heel veel vervorming ongeacht volume).

Een vraagje aan de mensen die er hopelijk wat van af weten, hoe is het mogelijk dat deze telefoon 'duur' is in gebruik? Met mijn vorige W810i wist ik altijd naast de belminuten en SMS'sjes buiten de bundel dat die tot de overige kosten zouden gaan behoren. Met deze telefoon schoot ik in 1 dag van +/- 2 euro naar 8 euro!

6 euro in 1 dag zonder dat ik applicaties heb geopend die verbinding maken met het internet o.i.d.
Is iemand dit ook opgevallen? Om erachter te komen wat het veroorzaakt moet ik wachten op mijn factuur, helaas.

Het viel me op dat er vaak een '3G' (3g en GPRS zijn actief) logo bovenin verscheen. Nu is het leuk dat zo een verbinding tot stand kan komen, maar betekende dit dat de telefoon automatisch ook die verbinding in stand hield? Verklaart dit mijn kosten?

Ik begrijp er echt niks van :|

S03 wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:45 (15%)

Soldier
Reg. datum: 22 februari 2005

Heel vreemd dat je zoveel kosten maakt. 3G kan aanstaan maar betekent niet dat je meteen data download ofzo. Mssn even je tel rebooten en dan 3G uitzetten, scheelt ook batterij, want voor bellen en smsen heb je die verbinding niet nodig. Alleen voor internet en MMS.

Ik heb nu de lokale verbinding toestaan maar uitgeschakeld onder kopjes Internet en Streaming. Dat lijkt (vooralsnog) te werken... Anders maar PIT nemen, ben ik meteen van dit gezeik af. Blijf het vreemd vinden.

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
pjd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:28:
iemand al ervaring met de nieuwste firmware R1EA033...??? Ik heb 'm sinds een uur op mijn mobiel.
Ik had met de R1EA030 nogal last van plotselinge restarts, terwijl ik er daarvoor nauwelijks last van had.
Hopelijk is dat verleden tijd nu..
late reactie maar heb je er nog eens last van? wil deze mob ook kopen maar wil niet de vervelende restarts ervaren :P

Ik heb die restarts ook met de nieuwse firmware,... soms uit hert niks maar meestal als ik een bluetooth apparaat verbind/verbinding verbreek of als ik de muziek speler start.

Willen mensen alsjeblieft ook eens antwoord geven op de vraag of hun het volume dat de w91i kan maken ook erg laag/slecht vinden? De speaker functie is te zacht en slecht hoorbaar naar mijn mening en normaal belllen gaat ook niet met een beetje omgevingsgeluid...

Wat betreft die laatste vraag; daar heb ik geen last van.
Ik vind de speaker persoonlijk wel luid, maar niet mooi klinken. Maar ik had dan ook een w810i hiervoor, en die klonk in vergelijking met vele andere toestellen zeer netjes. Dit is wat blikkerig en schel, maar ik kan gelukkig wel mensen verstaan o.i.d. over de speaker.

Reg. datum: 12 juni 2001

Iemand een idee waar ik, al dan niet van een buitenlandse site, zo'n strak telefoontje goedkoop kan halen, SIM lock vrij uiteraard.

En dan nog het liefst een witte versie. :D

GZ wijzigde dit bericht 12-05-2008 17:06 (26%)

ps3 - Wii | PSNID: GZXX | Wii friend code: Smash Bros:2234-8068-0466 ||| MKWii 4382-2997-7883|

Ik zocht 'ff verder vanwege de stijgende kosten zonder je mobieltje te gebruiken en kwam uit op:
T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten

PIT. Het mobiel internetten via mobieltje (of doorsluizen naar je laptop), en ik ben kennelijk niet alleen die 'belazerd' wordt. Morgen maar weer eens bellen. Schande T-Mobile! :X

Reg. datum: 07 november 2006

heb net ook de w910i besteld bij typhone voor 225 euro :o !!
goedkoop toch vergeleken met andere winkels?

Soldier

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden, eerst deed ik een week met een vol batterij. Nu nog maar 2 dagen. Ik doe er niks speciaals mee, alleen beetje bellen en smsen. Iemand ervaring met dit probleem? En hoe op te lossen?

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen Sony?

WHWWLMXP

quote:
Timmai schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:31:
De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen Sony?
Ik heb er zelf een 8gb Sandisk kaartje in en die werkt als een trein :)

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Oken ice 8 gig, officieel ondersteund ie maar tot 4 gig, wees een verkoper mij op... maja vier is ook wel aardig wat vind ik.

Wat JFS vraag betreft, dat ding van mij moet ook om de paar dagen in de oplader, luister er dan wel muziek mee met een bluetooth headset (dus eigen energievoorziening) maar ook zonder dat gaat ie echt snel leeg.

Is dat ik hem nu al heb maar als ik een nieuwe mobiel zou moeten kopen wordt het zeker niet opnieuw deze, echt veel geld voor te weinig. Schermpje is ook gewoon niet krasbestendig... volgende keer ga ik denk ik weer gewoon voor een klaptelefoon (zit te denken aan de W980 http://www.sonyericsson.c...view/w980?cc=nl&lc=nl )

Soldier

Ik heb de telefoon uit en aangezet en nu lijkt het probleem verholpen. Heel vreemd, maarja!

Reg. datum: 11 februari 2002

quote:
JFS schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:23:
Ik heb deze telefoon nu 2 maanden, eerst deed ik een week met een vol batterij. Nu nog maar 2 dagen. Ik doe er niks speciaals mee, alleen beetje bellen en smsen. Iemand ervaring met dit probleem? En hoe op te lossen?
Dit probleem heb ik ook. alleen geen idee hoe ik het moet oplossen. las je post verder op. zal hem ook eens een reboot geven. (doe ik nooit)

Shuttle Extravaganza

Iemand ervaring met de 1400mAH high capacity accu die her en der online wordt verkocht? Ik heb d'r maar eentje besteld, voor 10 euro inclusief verzendkosten kan ik mezelf geen buil vallen :) Theoretisch zou ik dan uitkomen op 600 uur standbytijd, de helft meer :)

ik hep un hele snele peesee! groetjes; berend.

Nope, maar als dat een beetje werkt ben ik zeker wel geinteresseerd :) Hou ons op de hoogte dus.

Waar heb je 'm gekocht?

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Shuttle Extravaganza

quote:
Ik heb 'm (natuurlijk) van eBay :P

klik

Ik ben nu aan 't bijhouden hoe lang mijn batterij ongeveer meegaat (standaard batterij). Daarna voer ik dezelfde tests uit op de nieuwe batterij. Ik laat uiteraard weten wat de bevindingen zijn!

quote:
SgtStrider schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:32:
[...]

Ik heb 'm (natuurlijk) van eBay :P

klik

Ik ben nu aan 't bijhouden hoe lang mijn batterij ongeveer meegaat (standaard batterij). Daarna voer ik dezelfde tests uit op de nieuwe batterij. Ik laat uiteraard weten wat de bevindingen zijn!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb net een nieuw exemplaar gekregen. Ik had mijn 'oude' w910i (nog geen 2 maanden oud) opgestuurd vanwege het bekende 'uitval' probleem. Telefoon viel dus uit, toetsenverlichting bleef zwakjes branden en kreeg het toestel alleen nog maar werkend door de batterij te verwijderen en weer terug te plaatsen. Ik kreeg ook af en toe de melding dat de SIM niet geactiveerd/herkend was en ook de batterij ging maar 2-3 dagen mee.

Blijkbaar was dit voldoende om me een nieuwe telefoon op te sturen. Ik heb tot nu toe geen last van de klachten meer gehad, maar ik vind nog steeds dat de batterij niet lang meegaat. En dan luister ik geen muziek, telefoneer misschien 1x per dag kort en stuur 2 smsjes per dag.

Wat mij betreft, mooie telefoon: ja. Hij is lekker licht en gemakkelijk in gebruik. Hij heeft alles wat je van een moderne telefoon mag verwachten (camera is misschien niet echt super).

Zou ik hem nog eens kopen? Nee. Daarvoor vind ik batterijduur te belangrijk.

Shuttle Extravaganza

Wat een toeval. Blijk ik weer eens slachtoffer te zijn van een belazerende verkoper. Geen 1400mAh voorlopig voor mij. Verkoper is verdwenen van eBay en ik heb een geschil geopend via PayPal. Nu ff kijken of er nog een andere verkoper die batterijen heeft.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws