Ultimate office automation: networked coffee..
over updaten gesproken: ik heb die van mij vandaag geupdate en ik moet zeggen dat hij vooral in de walkman functie een stuk sneller is geworden (kaartje van 4gb). verder lijkt ie met het openen van menu's e.d. ook sneller.
Oke.... ik heb een collega van mij gister een stuk of 15 sms-jes in een keer gestuurd.
Ik heb een Samsung D900 en zij een W910i (vandaar dat ik hier post).
Nu krijgt ze telkens als ze haar inbox, outbox of wat dan ook met sms-berichten te maken heeft de melding "kan niet uitgevoerd worden" waarna de mobiel vrolijk terug naar het menu springt.
Aan- en uitzetten
Batterij eruithalen
Sim-kaart verwijderen en terugplaatsen
Niets van bovenstaande werkt.
Iemand een idee hoe ze weer bij haar berichten kan?
En als tweede: zou het echt te maken hebben dat ik 15 sms-jes in 1x stuurde?
Ik heb een Samsung D900 en zij een W910i (vandaar dat ik hier post).
Nu krijgt ze telkens als ze haar inbox, outbox of wat dan ook met sms-berichten te maken heeft de melding "kan niet uitgevoerd worden" waarna de mobiel vrolijk terug naar het menu springt.
Aan- en uitzetten
Batterij eruithalen
Sim-kaart verwijderen en terugplaatsen
Niets van bovenstaande werkt.
Iemand een idee hoe ze weer bij haar berichten kan?
En als tweede: zou het echt te maken hebben dat ik 15 sms-jes in 1x stuurde?
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Verschil is ¤ 20, jaar geleden dan he,zal nu wel weer duurder zijn,pc is gratisquote:JFS schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:57:
Is er verschil tussen je telefoon updaten via je PC met SEUS en via je telefoon met de update service optie?
Reg. datum: 06 januari 2008
Reg. datum: 06 januari 2008
Ik ben ook van plan deze te kopen
heb nu een LG ke970 maar ben niet tevreden over het geluid uit de speaker en het bereik ervan.
weet iemand of deze speaker harder gaat dan LG shine en of je beter bereik hebt
heb nu een LG ke970 maar ben niet tevreden over het geluid uit de speaker en het bereik ervan.
weet iemand of deze speaker harder gaat dan LG shine en of je beter bereik hebt
Reg. datum: 17 augustus 2007
he ik heb een probleem met updaten van mijn toestel 
Ik wil updaten via "Update Service" en dan krijg ik een melding met wat ik moet doen:
- Zorg ervoor dat je telefoonbatterij helemaal is opgelade.
- Verbind de USB-kabel met de USB-poort van je pc.
- Schakel je telefoon uit.
- Verwijder de telefoonbatterij en zet hem weer terug.
- Houd de C-toets op de telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel in je telefoon steekt.
- Blijf de C-toets ingedrukt houden.
Wanneer ik dit doe gebeurt er niks en als ik eenmaal los laat dan gaat windows opeens zeuren dat er drivers moeten worden geinstalleerd en dat hij ze niet kan vinden (niet via internet en niet via de meegeleverde cd) en voor de rest doet hij niks.
Ik heb trouwens Windows Vista Ultimate US SP1 x64
Miss komt het door 64 bit? of door SP1?
Weet iemand het probleem?
Groeten Arthur
-edit-
Ik heb trouwens deze firmware:1200-9123R1CA039071029
Ik wil updaten via "Update Service" en dan krijg ik een melding met wat ik moet doen:
- Zorg ervoor dat je telefoonbatterij helemaal is opgelade.
- Verbind de USB-kabel met de USB-poort van je pc.
- Schakel je telefoon uit.
- Verwijder de telefoonbatterij en zet hem weer terug.
- Houd de C-toets op de telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel in je telefoon steekt.
- Blijf de C-toets ingedrukt houden.
Wanneer ik dit doe gebeurt er niks en als ik eenmaal los laat dan gaat windows opeens zeuren dat er drivers moeten worden geinstalleerd en dat hij ze niet kan vinden (niet via internet en niet via de meegeleverde cd) en voor de rest doet hij niks.
Ik heb trouwens Windows Vista Ultimate US SP1 x64
Miss komt het door 64 bit? of door SP1?
Weet iemand het probleem?
Groeten Arthur
-edit-
Ik heb trouwens deze firmware:1200-9123R1CA039071029
artie16 wijzigde dit bericht 01-04-2008 21:38 (3%)
Ik heb sinds gisteravond last van een luie pixel. Iemand meer die daar last van heeft of had? En is er een manier om hem wakker te maken? Ik herinner me dat er ooit een tool was om luie pixels van tft (pc) monitoren wakker te maken. Is die er ook voor GSM?
Reg. datum: 02 april 2008
Ik heb deze telefoon nu een maand of 3 en ben er erg tevreden mee.
Er is echter 1 ding waar ik me aan irriteer wat ik van een ander ook al eerder las maar hij heeft er geen antwoord op gekregen.
Als je complete cd's overzet naar je telefoon (vanaf de pc) dan zet de w910 de nummers in alfabetische volgorde in dit album. Dit vindt ik opzich niet zo erg maar als het een cd betreft waarvan de liedjes in elkaar overlopen is het wel vervelend. Je krijgt dan een erg onsamenhangend geheel van nummers die plots afbreken en plots in een totaal ander nummer starten.
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Er is echter 1 ding waar ik me aan irriteer wat ik van een ander ook al eerder las maar hij heeft er geen antwoord op gekregen.
Als je complete cd's overzet naar je telefoon (vanaf de pc) dan zet de w910 de nummers in alfabetische volgorde in dit album. Dit vindt ik opzich niet zo erg maar als het een cd betreft waarvan de liedjes in elkaar overlopen is het wel vervelend. Je krijgt dan een erg onsamenhangend geheel van nummers die plots afbreken en plots in een totaal ander nummer starten.
Reg. datum: 24 juni 2001
Reg. datum: 24 juni 2001
Hier blijft de volgorde gewoon bestaan, rip je ze wel op de juiste manier?
Zo heb ik een nummer van 'Barlowgirl' van het album 'just another journal entry' geript met de volgende bestandsnaam:
01-Grey.mp3
De tag informatie bevat de overige gegevens (ook de albumart) in de file manager staat er:
Grey
Barlowgirl
Heb je wel tracknummers in je filenames staan? Daar is het alfabetisch ordenen juist weer erg handig voor.
Vervolgens laat je telefoon geen filenames zien in je walkman software maar de informatie in de id3tag.
[edit]quote:StaNel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:04:
Ik heb deze telefoon nu een maand of 3 en ben er erg tevreden mee.
Zo heb ik een nummer van 'Barlowgirl' van het album 'just another journal entry' geript met de volgende bestandsnaam:
01-Grey.mp3
De tag informatie bevat de overige gegevens (ook de albumart) in de file manager staat er:
Grey
Barlowgirl
Heb je wel tracknummers in je filenames staan? Daar is het alfabetisch ordenen juist weer erg handig voor.
Amdk6II wijzigde dit bericht 02-04-2008 21:40 (23%)
Bedankt voor je replay.
Maar ik hoef niks te rippen, het zijn gedownloade cd's in mp3 formaat welke ik rechtstreeks van de pc met het bijgeleverde usb-kabeltje op de telefoon zet.
Vervolgens komt het album netjes op de telefoon, alleen zet de telefoon de nummers in het album zelf in alfabetische volgorde (met ook nog eens een pauze tussen de nummers).
Nogmaals, bij een gewone cd vind ik dit niet erg maar met een cd waarbij de nummers in elkaar overlopen is het erg vervelend dat de telefoon ze husselt.
Maar ik hoef niks te rippen, het zijn gedownloade cd's in mp3 formaat welke ik rechtstreeks van de pc met het bijgeleverde usb-kabeltje op de telefoon zet.
Vervolgens komt het album netjes op de telefoon, alleen zet de telefoon de nummers in het album zelf in alfabetische volgorde (met ook nog eens een pauze tussen de nummers).
Nogmaals, bij een gewone cd vind ik dit niet erg maar met een cd waarbij de nummers in elkaar overlopen is het erg vervelend dat de telefoon ze husselt.
Reg. datum: 01 juni 2002
en wat gebeurt er als je my music --> artist --> album kiezen doet? Als je meerdere albums selecteert lukt het idd niet en dat vind ik ook slecht..
Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30
He is er een manier om alle internet functies uit te schakelen? ik heb nogal de neiging om perongelijk op PlayNow te drukken als ik naar mn instellingen wil
Weet iemand of dat kan?
Bedankt voor replay.
Ik heb het als volgt opgelost:
Eerst de cd (nummers in mp3 op de pc) gebrand op een RW.
Vervolgens de waf-bestanden van de gebrande RW weer geript naar de pc.
En dit nieuwe album op de telefoon gezet.
Nu staan de nummers wel mooi in volgorde en lopen de nummers in elkaar over zoals de cd bedoeld was maar .................... de telefoon zet wel tussen de in elkaar overlopende nummers een korte (denk 1 seconde) pauze.
Ik heb het als volgt opgelost:
Eerst de cd (nummers in mp3 op de pc) gebrand op een RW.
Vervolgens de waf-bestanden van de gebrande RW weer geript naar de pc.
En dit nieuwe album op de telefoon gezet.
Nu staan de nummers wel mooi in volgorde en lopen de nummers in elkaar over zoals de cd bedoeld was maar .................... de telefoon zet wel tussen de in elkaar overlopende nummers een korte (denk 1 seconde) pauze.
Na de camera wat langer te hebben getest heeft hij voordelen en nadelen tegenover die van de Samsung D600 (mijn vorige telefoon).
De W910i maakt sneller fotos wat resulteert in scherpere foto's, bij de D600 duurde het lang en bij een beetje beweging was je foto onscherp. De W910i heeft wel veel meer licht nodig. Zonder flits kon ik in schemerige ruimtes nog redelijke fotos maken met mijn D600. De W910i maakt een soort van groene ruis bij minder licht.
De W910i maakt sneller fotos wat resulteert in scherpere foto's, bij de D600 duurde het lang en bij een beetje beweging was je foto onscherp. De W910i heeft wel veel meer licht nodig. Zonder flits kon ik in schemerige ruimtes nog redelijke fotos maken met mijn D600. De W910i maakt een soort van groene ruis bij minder licht.
Nou, binnen 2 weken kan ik er al weer mee terug... Bij applicaties en games krijg ik de melding: Bewerking is mislukt. Niet op de lossen met master reset en updaten kan niet omdat de nieuwste versie er al op staat. Ik terug naar de Hi winkel, word je weer doorverwezen naar zo'n service center
Sinds vanmorgen wil het volume ook niet meer veranderd worden bij de mp3speler...
De knopjes werken wel, want lang ingedrukt houden is wel volgende nummer. Btj jammer...
Had al gezien dat het iets met het file system was.
Sinds vanmorgen wil het volume ook niet meer veranderd worden bij de mp3speler...
DaNiEl KuNsT wijzigde dit bericht 10-04-2008 22:04 (5%)
Acer Aspire 5650 (2x 1.66GHz, 2048MB DDR2, Geforce Go 7600, 100GB) Acer AL2016Ws, WD Passport 120GB, 2x Maxtor 200GB
Reg. datum: 13 december 2007
Reg. datum: 13 december 2007
@ Daniel Kunst,
Het probleem met de volume knopjes in de mediaplayer heb ik ook, alhoewel hij dat bij mij doet wanneer hij zin heeft, de ene keer werkt het dus wel, en de andere keer niet. Denk zelf dat het dan toch een software-matig probleem is aangezien hij inderdaad wel werkt als je hem langer inhoudt om een nummer te wisselen.
Het probleem met de volume knopjes in de mediaplayer heb ik ook, alhoewel hij dat bij mij doet wanneer hij zin heeft, de ene keer werkt het dus wel, en de andere keer niet. Denk zelf dat het dan toch een software-matig probleem is aangezien hij inderdaad wel werkt als je hem langer inhoudt om een nummer te wisselen.
Reg. datum: 19 juni 2006
Ik heb nu al een maandje of twee een w910i en moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben:
Het scherm is erg mooi en groot maar heel erg kwetsbaar, ik heb nu al twee leuke witte plekken erin terwijl ik nooit iets hards erbij doe in mijn broekzak (iemand toevallig een idee of dit makkelijk te herstellen is?)
Het geluid van me luidsprekertje (niet die harde maar gewoon voor 'normaal' bellen) is belachelijk zacht, ik versta bijna nooit iemand als er maar beetje omgevingsgeluid is ookal zet ik het volume voluit (iemand een modje hiervoor??)
Als je muziek afspeelt is de mobiel erg sloom, vooral als je door je overige bestanden bladert of naar een nummer zoekt... (gaat wel al stukken sneller met de nieuwe firmware maar alsnog, verwacht van een mobiel die ook als walkman moet dienst doen dat ie dat gewoon even goed kan als elke andere mp3 speler).
Verder vind ik dat ie geen enkele functie heeft waarvan ik achteraf zou zeggen dat ie nou die 300 euro waard was... (ow en de batterij is belachelijk snel leeg, ook op een lage helderheid en weinig gebruik...).
Het scherm is erg mooi en groot maar heel erg kwetsbaar, ik heb nu al twee leuke witte plekken erin terwijl ik nooit iets hards erbij doe in mijn broekzak (iemand toevallig een idee of dit makkelijk te herstellen is?)
Het geluid van me luidsprekertje (niet die harde maar gewoon voor 'normaal' bellen) is belachelijk zacht, ik versta bijna nooit iemand als er maar beetje omgevingsgeluid is ookal zet ik het volume voluit (iemand een modje hiervoor??)
Als je muziek afspeelt is de mobiel erg sloom, vooral als je door je overige bestanden bladert of naar een nummer zoekt... (gaat wel al stukken sneller met de nieuwe firmware maar alsnog, verwacht van een mobiel die ook als walkman moet dienst doen dat ie dat gewoon even goed kan als elke andere mp3 speler).
Verder vind ik dat ie geen enkele functie heeft waarvan ik achteraf zou zeggen dat ie nou die 300 euro waard was... (ow en de batterij is belachelijk snel leeg, ook op een lage helderheid en weinig gebruik...).
Zelf heb ik een beschermfolie over mijn scherm, zit na 7 maanden nog geen kras op 
Maar is er iemand die weet of een manual heeft om de telefoon uit elkaar te halen? 2 weken terug is er drinken overheen gegaan, en heb het idee dat sommige toetsen soms net even blijven kleven...
(sinaasappelsap is hardnekkig
)
Maar is er iemand die weet of een manual heeft om de telefoon uit elkaar te halen? 2 weken terug is er drinken overheen gegaan, en heb het idee dat sommige toetsen soms net even blijven kleven...
(sinaasappelsap is hardnekkig
bla?
Reg. datum: 22 augustus 2005
Welke screenprotector heb jij gebruikt dan? Ik zit nu even rond te kijken welke goed is, maar heb werkelijk geen flauw vermoeden.
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
http://shop.brando.com.hk...;dept_id=&cat_id=0018
merci. De brando, kun je daar bestellen, en ik heb er nog 1 ongebruikte liggen. Maar zit in een verhuizing, dus weet even niet zo snel waar
merci. De brando, kun je daar bestellen, en ik heb er nog 1 ongebruikte liggen. Maar zit in een verhuizing, dus weet even niet zo snel waar
bla?
fet hip 
is er nog een andere winkel? heb 't niet zo op paypal eigenlijk...
heb zelf al gezocht, maar kon 't niet vinden...
bij voorbaat dank
(alweer)
is er nog een andere winkel? heb 't niet zo op paypal eigenlijk...
heb zelf al gezocht, maar kon 't niet vinden...
bij voorbaat dank
Na een keertje opnieuw uit en aan zetten deden de volume knopjes het toch weer wel. Maar de menu's niet...quote:Redax schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:21:
@ Daniel Kunst,
Ik vrijdag 11 april naar service center geweest. Heeft ie eerst nog geprobeerd om m te flashen. Ik een uur wachten daar. Nieuwe software maakte geen verschil. Mobiel opgestuurd en inmiddels nog steeds niets gehoord... En dat 4 weken later
Acer Aspire 5650 (2x 1.66GHz, 2048MB DDR2, Geforce Go 7600, 100GB) Acer AL2016Ws, WD Passport 120GB, 2x Maxtor 200GB
Heeft nou iemand hier ervaring met deze mobiel en dat ie gewoon te zacht is als je gewoon belt? (ken niemand die er ook een heeft dus moeilijk te vergelijken..) maar bij mij is het zo dat ik met een beetje lawaai al niks meer versta... is gewoon zo zacht dat ik bijna zou zeggen dat er wat mis mee is...
Reg. datum: 05 mei 2008
watvoor service center? Heb hetzelfde met mijn w910i. Het meest rare is is dat ik hem nog geen enkele keer heb verbonden met mijn computer. Zet alles wat op mijn computer staat over met bluethooth. Kan niet de meegeleverde software erop zetten omdat ik Mac heb! Ben naar T-mobile gegaan. werd mij geadviseerd masterreset te doen. Had geen nut(behalve dat ik al mijn contacten kwijt was terwijl ik ze wel op mijn geheugen-kaart had gezetquote:DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:04:
Nou, binnen 2 weken kan ik er al weer mee terug... Bij applicaties en games krijg ik de melding: Bewerking is mislukt. Niet op de lossen met master reset en updaten kan niet omdat de nieuwste versie er al op staat. Ik terug naar de Hi winkel, word je weer doorverwezen naar zo'n service center![]()
Sinds vanmorgen wil het volume ook niet meer veranderd worden bij de mp3speler...De knopjes werken wel, want lang ingedrukt houden is wel volgende nummer. Btj jammer...
als je hebt gebackupt naar je MS kan je ook weer herstellen. Dit moet je echter wel zelf doen. contacts --> options --> more --> advanced --> restore from m.card (mijn telefoon is engels ingesteld).
Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30
Had het al geprobeerd, had geen nut. Toch nog bedankt!quote:Verbal_Kint schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:19:
als je hebt gebackupt naar je MS kan je ook weer herstellen. Dit moet je echter wel zelf doen. contacts --> options --> more --> advanced --> restore from m.card (mijn telefoon is engels ingesteld).
PS Als jij Mac hebt, hoe krijg jij al je bestanden naar naar je w910I???