quote:
milenko79 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:30:
Een klachtenbrief zou ik niet sturen, dat heb ik ook gedaan aan de hand van het nog steeds niet aangelegd zijn van mijn glasvezel en het niet nakomen van afspraken door monteurs. Na 2 weken kreeg ik een brief dat mijn klacht in behandeling was, maar tot op heden heb ik verder niets meer vernomen (inmiddels alweer een maand later).
De monteurs zijn trouwens ook al een paar weken niet meer bij ons (Jan luykenlaan), dus het zal wel weer ergens volgend jaar komen, als ze ooit nog komen. En dan vast weer zonder enige aankondiging zodat niemand weet waar ie aan toe is, of met afspraken die ze niet nakomen.
Ik zal maar stoppen met hier klagen, tot er weer echt wat nieuws is.
Ik weet niet wat ze aan het rommelen zijn in die jan luykenlaan,als ik het zo hoor (ik woonde in portiek C) ben ik blij ook dat ik er niet meer woon.
Hier hebben ze wel een enorme rommel gemaakt en de stoep is niet echt meer wat ie was.
In tegenstelling tot andere huizen in de straat hebben wij een meterkast,ze wilden de kabel rechtstreeks in de huiskamer laten binnen komen,ik kreeg het nummer van de uitvoerder,die kwam een half uur later al en regelde dat het bij ons wel in de meterkast zou komen.
Het enige slordige is dat ze overal op elke gevel een witte grote klodder verf hebben gesmeerd waar de kabel geboord zou moeten worden die je er alleen nog afkrijgt met een slijptol.
Op onze gevel staan (stonden,ik ben met de slijptol aan de weer gegaan) dus 2 witte stippen,een foute en een goede,door de foute hebben ze later een geel kruis gezet die dus ook nog bij div mensen op de gevel zit.
Bij elk huis zit dus een witte klodder of een gele streep op de gevel zo'n 30 cm boven de grond en het is beslist geen waterverf
Verder is dus de stoep op veel plaatsen verzakt en steken er her en der kabels uit de grond maar qua planning was men netjes op tijd.
Misschien is er bij jullie een andere uitvoerder aan het werk.
Wel overleed er iemand van een turkse aannemer die aan het graven was,het geulen graven was weer aan een ander uitbesteed,dus misschien is dat de reden waarom hier de boel zo slordig is dichtgegooid. (ehh hij overleed niet door het graven hoor)
Als ik het ff optel zijn er zo'n 4 maatschappijen bij het graafwerk en aanleg betrokken.
GOL graaft (hier tenminste) en dat is die turkse aannemer.
Grebbezicht is een aannemer.
Stam blaast de glasvezels.
Volkers doet het beheer.
Als het er eenmaal ligt:
XMS levert de diensten en stuurt alles aan
Op het netwerk van GNEM.
TV analoog wordt verzorgd door Hertzinger.
Digitale tv door Lijbrandt (dat weer eigendom is van Volkers)
Onderhoud wordt gedaan door Volkers.
De order kwam van Portaal,maar die is blijkbaar vergeten dat ze zoveel centjes hebben uitgegeven (nou hadden ze zowieso teveel vermogen en ik ben blij dat ze dit gedaan hebben) want die hoor je er niet meer over en het staat zelfs niet meer op de website van Portaal.
Nieuwe bewoners worden nergens over ingelicht en hebben dus geen idee wat dat kastje nou voor fantastische mogelijkheden biedt en dat vind ik persoonlijk erg jammer.
Telefonie ben ik ff kwijt door wie dat weer wordt gedaan
Nick39 wijzigde dit bericht 21-11-2007 11:36 (26%)