Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX
Reg. datum: 01 maart 2007
Reg. datum: 01 maart 2007
http://i12shop.nl/index.php?p=view_product&p_id=873
Onze leverancier heeft hem direct voorradig maar in de shop zelf is ie momenteel uitverkocht. Ik neem de laatste vanavond mee, ook net mijn Tytn II in ontvangst mogen nemen. Meteen uitproberen dus
.
Onze leverancier heeft hem direct voorradig maar in de shop zelf is ie momenteel uitverkocht. Ik neem de laatste vanavond mee, ook net mijn Tytn II in ontvangst mogen nemen. Meteen uitproberen dus
Reg. datum: 12 december 2003
Reg. datum: 12 december 2003
Volgens mij heb ik net de laatste besteld, status is nu niet op voorraad.quote:
Reg. datum: 02 maart 2007
Effe correctietje, zat onder oud profiel ingelogd.quote:i12shop.nl schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:26:
http://i12shop.nl/index.php?p=view_product&p_id=873
Onze leverancier heeft hem direct voorradig maar in de shop zelf is ie momenteel uitverkocht. Ik neem de laatste vanavond mee, ook net mijn Tytn II in ontvangst mogen nemen. Meteen uitproberen dus.
Reg. datum: 14 november 2003
Reg. datum: 14 november 2003
laat meteen weten hoe de kaiser met dit geheugen om gaat 
www.rijschool-him.nl
Goed...quote:Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:41:
Tenminste, volgens mij hebben meer GoT'ers al 6GB zonder problemen werkend.
Tytn II + 6GB werkt als een zonnetjequote:Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:41:
Reg. datum: 20 september 2007
Iemand een probleem ondervonden dat het na een aantal uurtjes dat het vanzelf gaat 'rebooten' ? En bij iedere reboot doet ie dat een paar keer achter elkaar ?
Heb hem vandaag teruggebracht want na een dag automatisch rebooten van tijd tot tijd is hij uiteindelijk ermee gestopt, daarmee bedoel ik dus dat ie niet meer opstart en bleef vastzitten in het begin. (zwarte scherm en alleen met 'smartmobilty' erop. :-(
(p.s. had hem maar 3 dagen in bezit)
Heb hem vandaag teruggebracht want na een dag automatisch rebooten van tijd tot tijd is hij uiteindelijk ermee gestopt, daarmee bedoel ik dus dat ie niet meer opstart en bleef vastzitten in het begin. (zwarte scherm en alleen met 'smartmobilty' erop. :-(
(p.s. had hem maar 3 dagen in bezit)
Nope, probleem gelukkig niet gehad... Het enige wat me op dit moment nog niet is bevallen is dat bij de allereerste keer aanzetten, het touchscreen niet reageerde, op de een of andere manier. Toen maar een hard-reset gegeven en daarna ging het zonder problemen.quote:dai sifu schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:41:
Iemand een probleem ondervonden dat het na een aantal uurtjes dat het vanzelf gaat 'rebooten' ? En bij iedere reboot doet ie dat een paar keer achter elkaar ?
Nou je het toch over rebooten enzo hebt (eventueel op Microsoft-manieren): wat is de functie van WindowsUpdate die in deze versie van WM zit gebakken? Neem toch aan dat we voor onze TyTN's niet ook een patch-tuesday hoeven te verwachten?
Hoi, ook ik heb de Tytn nu en wil nog een keer op de alarmgeschiedenis terugkomen. Ik ben veel in landen met een tijdsverschil met NL en zet dan s'nachts mijn phone af (5 seconden op het off knopje drukken) om niet door nietsvermoedende collega's wakker gebeld te worden. Met mijn Nokia ging het ingestelde alarm dan toch mooi af. MijnTytn's alarm gaat wel af als ik hem in Standby zet (heel even op off knopje drukken) maar niet als ik hem helemaal uit heb gezet. De programaatjes die hier eerder voorbij zijn gekomen (SPB time, Pocket Wake Up) doen die het ook als de Tytn helemaal is uitgezet?quote:Pirelly schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:57:
[...]
Gebruik met WM6, SPB Time 2.1.5 (de laatste versie).
Hier kun je in de opties (bij alarms) "enable wakeup tweak" aanvinken.
Na een soft reset zou SPB Time het gewoon moeten doen, ook als je de telefoon stby zet door kort op de power knop te drukken.
Reg. datum: 29 augustus 2006
Reg. datum: 29 augustus 2006
Ookal ben je knutselaar, ik zal het heel erg waarderen! Dank je!quote:Cobra_Lup schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:23:
[...]
Ik heb op mijn werk Visual Studio met de Mobile 6 SDK en ik meen mij te herinneren dat ie functie een standaard call is voor WM6. Ik zal morgen wel eens kijken of ik iets voor je kan fabriceren.
[disclaimer] Ik ben geen developer, maar een knutselaar. Ik geef dus geen garanties[/disclaimer]
Reg. datum: 26 februari 2006
Reg. datum: 26 februari 2006
Ach, ook een developer (zoals ikzelf) zit af en toe wel eens lekker te knutselen...quote:DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:50:
[...]
Ookal ben je knutselaar, ik zal het heel erg waarderen! Dank je!
Zat even te zoeken. Is de bedoelde functie misschien SetDevicePower?
Alleen is dan de vraag: welk device moet je opgeven.
Nou ik weet niet hoe je het hebt geregeld Antoinequote:webrelationsaa schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:06:
[...]
@wvdmeer/@robertwebbe: Er zit geen 'bug' in het Mobiel Breedband (HSDPA) netwerk van Vodafone. Toch hebben jullie soms problemen ervaren met het ontvangen van gesprekken tijdens Mobiel Breedband data sessies op de mobiel. Dat kan hebben gelegen aan de multiRAB functionaliteit, die ervoor zorgt dat voice- en datasessies gelijk kunnen plaatsvinden. De afgelopen weken is de uitrol van multiRAB afgerond, en in het volledige Mobiel Breedband netwerk van Vodafone beschikbaar.
[...]
Met vriendelijke groet,
Antoine
Vodafone Web Relations
Nou snel hopen dat de 1.8Mbps snel naar 3.6Mbps is omgezet in NL, zodat het browsen over het Net nog soepeler verloopt!
Groeten,
Werner.
Dit is de reference voor Windows Embeded. In de Windows Mobile 6.0 SDK zitten andere functies.quote:doctormetal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:09:
[...]
Ach, ook een developer (zoals ikzelf) zit af en toe wel eens lekker te knutselen...
Zat even te zoeken. Is de bedoelde functie misschien SetDevicePower?
Alleen is dan de vraag: welk device moet je opgeven.
Mijn foto SHOWCASE
Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de camera die in dit toestel gebruikt is, ben namelijk aan het overwegen om deze alles-kunner te gaan halen. Nu wilde ik uiteraard weten hoe goed de camera foto's kan maken. Heeft iemand hier al ervaring mee ??????
-
De kwaliteit is redelijk. Ondanks de 3Mp van de buitenste camera, blijft één van de belangrijkste criteria voor goede kwaliteit de grootte van de CMOS sensor die erin zit. Met voldoende licht (zeker met zon, maar slecht met tegenlicht) kun je zeer fraaie foto's maken. Wanneer je een beetje inzoomed echter als je de foto's op je PC bekijkt, zie je wel een raster en kun je bijna de pixels op de CMOS onderscheiden van elkaar. Maar ach, wie zoomed nou in op foto's.quote:Dragons schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:39:
Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de camera die in dit toestel gebruikt is, ben namelijk aan het overwegen om deze alles-kunner te gaan halen. Nu wilde ik uiteraard weten hoe goed de camera foto's kan maken. Heeft iemand hier al ervaring mee ??????
Conclusie: voor zg. hap-snap foto's is het prima, maar voor goede foto's moet je echt een Compact camera nemen (of nog beter een DSLR).
"Eye On Thief will automatically send alarm SMS with the new phone number after SIM card is changed. You also can control your mobile remotely by sms."
http://www.mycnknow.com/LockAppen.htm
Supertooltje.
Als iemand je SIM kaart verwisseld (bijvoorbeeld een dief) stuurt je PDA met een zelf te kiezen interval SMSjes naar een nummer van jouw keuze. Je hebt dan het nummer van de eigenaar van de SIMkaart. Je kunt nog een aantal andere zaken instellen.
De tool kun je automatisch laten opstarten en beveiligen met een ww, weet zich ook aardig te verstoppen en is niet zichtbaar in de tasks. De betaalde versie kun je ook nog via SMS commando's naar je PDA sturen (Bijv. rebooten of contactinformatie opvragen)
Supertooltje.
Als iemand je SIM kaart verwisseld (bijvoorbeeld een dief) stuurt je PDA met een zelf te kiezen interval SMSjes naar een nummer van jouw keuze. Je hebt dan het nummer van de eigenaar van de SIMkaart. Je kunt nog een aantal andere zaken instellen.
De tool kun je automatisch laten opstarten en beveiligen met een ww, weet zich ook aardig te verstoppen en is niet zichtbaar in de tasks. De betaalde versie kun je ook nog via SMS commando's naar je PDA sturen (Bijv. rebooten of contactinformatie opvragen)
Cyberfury wijzigde dit bericht 21-09-2007 03:02 (41%)
Reg. datum: 07 februari 2007
Reg. datum: 07 februari 2007
GPS coördinaten versturen..?quote:Cyberfury schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 02:58:
"Eye On Thief will automatically send alarm SMS with the new phone number after SIM card is changed. You also can control your mobile remotely by sms."
Supertooltje.
Reg. datum: 21 juli 2006
Reg. datum: 21 juli 2006
klinkt goed, alleen geeft trendoffice een melding van malware meteen als ik het probeer te downloaden (virus melding)quote:Cyberfury schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 02:58:
Supertooltje.
Reg. datum: 01 augustus 2002
Reg. datum: 01 augustus 2002
Gisteren eind van de middag kreeg ik 'het' telefoontje van de BC dat het nummerbehoud was goedgekeurd. Heb hem dan ook gisteravond opgehaald.quote:Cobra_Lup schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:20:
[...]
[sarcastic mode]
Mischien wel handig voor de startpost aangezien ierdeen maar zijn bestelinfo hier dumpt zullen er vast wel geintresseerden zijn die dit graag in de startpost willen zien.
....
Tim1981 had hem dinsdagmiddag gekocht
....
[/sarcastic mode]
Nu nog uitvogelen hoe alles/WM6 werkt, ik kom van een Nokia 6630 af
Er staan foto's op:quote:Dragons schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:39:
http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157601994206913/
Dat zou echt helemaal top zijn, als hij dit om de minuut zou doen !quote:
Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.
Mijn foto SHOWCASE
Damn.. die Brando protectors zijn wel erg netjes maar onderweg naar m'n werk zijn er op de één of andere manier twee spikkels ontstaan die niet meer weg te krijgen zijn. Net alsof er stofjes op liggen.
Dat beschadigd ook snel dan... Heb de foon gewoon in z'n draagtasje meegenomen.
Dat beschadigd ook snel dan... Heb de foon gewoon in z'n draagtasje meegenomen.
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Bij deze dan mijn eerste Mobile Tooltjequote:DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:50:
[...]
Ookal ben je knutselaar, ik zal het heel erg waarderen! Dank je!
SoftReset : http://www.luppie.net/got/softreset.exe
Ik heb er ook maar een softbutton aan gekoppeld dan zou ie dus ook bruikbaar moeten zijn op een smartphone.
De exe kan je op je TyTN II zetten en uitvoeren, je krijgt een melding dat de applicatie van een onbekende uitgever is en of je het wil uitvoeren, klik hier natuurlijk op ja.
Cobra_Lup wijzigde dit bericht 21-09-2007 10:35 (22%)
Mijn foto SHOWCASE
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.