Gathering of Tweakers

Quicksearch
Bij geluiden en meldingen staat het bij mij op geluid (ook als ik op trillen heb gedrukt in de htc home plugin).

Dus zonder iets te veranderen in de standaard instellingen heb je geluid en kies je dan de tril funktie in het menu van de htc home plugin, dan heb je trillen.

Reg. datum: 19 september 2007

hallo,

sinds enkele dagen ook in het bezit van de TyTN II en ik moet zeggen een errug leuk apparaatje! Heb 'm besteld bij Algebeld.nl en petje af voor dit bedrijf, goeie service en helder communiceren (en niet te vergeten de balpen die ze blijkbaar standaard bij de zending doen, stelt niets voor maar komt heel goed over).

Nu even een paar vragen:

Allereerst, heeft iemand Bluetooth al aan de gang? Ik probeer een verbinding op te zetten (Sitecom Bluetooth stick) maar krijg geen seriele port service te zien op m'n TyTN (en kan zo ook geen verbinding opzetten).

Verder, ik mis de remote desktop client, enig idee waar ik deze kan vinden?

Verder een heel leuk apparaat, ga straks even een MicroSDHC kaart halen en vanavond eens kijken of Route66 gaat werken...

Gr,

Mario

quote:
koksie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:16:
Er is een verschil tussen 3G beschikbaar, 3G open en 3G actief. Ook al wordt er van de data verbinding geen gebruik gemaakt, als de verbinding open staat gaat er toch wat data heen en weer en wordt een 3G signaal uitgezonden. Dit vreet stroom. 3G beschikbaar (wit blokje met 3G erin) betekent dat er een 3G signaal opgepikt kan worden, maar er geen verbinding open staat. beschikbaarheid van een signaal kost geen extra stroom bij G of 3G, bij open verbinding ( ook al verzend je geen data) gaat 3G veel harder met de stroom dan G.
Ook mét actieve verbinding heb ik een wit blokje met 3G of G er in...

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Boeing 787-8

quote:
|sWORDs| schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:53:

Voorstel:
Hieronder volgt een benchmark welke men heeft gehouden met verschillende toestellen en om de resultaten goed te kunnen vergelijken zijn de resultaten in een tabel geplaatst. Oordeel zelf, maar volgens mij doet de TyTN II het met zijn QualComm 400 MHz processor erg goed en moet hij alleen enkele toestellen met een hoger geklokte processor soms voor zich dulden. Sommige toestellen met een Intel 416 (-17,5 tot +3,5%) of 520 (-15,5 tot +20,5%) MHz processor winnen nipt, maar sommige toestellen met deze processoren verliezen. De toestellen met een Intel 624 MHz winnen met een wat ruimere marge (+18 tot +29%).
dank is aangepast :)

Algemene opmerking

Wil je iets in de startpost stuur een DM of laat het even weten in het draadje

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Even ter info.
Op GPSPlaza is inmiddels de Brando screen protector voor de HTC P4550 te bestellen.
5 euries inclusief verzenden is best een leuke prijs!

http://www.gpsplaza.nl/screen-protector.asp

Boeing 787-8

je weet zeker dat die past?

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Reg. datum: 12 augustus 2007

neem aan dat ie wel past ja anders word ie niet verkocht als voor een P4550 zijnde

Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD

Boeing 787-8

sorry maar ik zie dat niet staan. Ik draag al een bril dus daar kan het niet aanliggen B) :P

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

quote:
aerofreak schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:51:
sorry maar ik zie dat niet staan. Ik draag al een bril dus daar kan het niet aanliggen B) :P
Staat er toch echt tussen.

Nieuw: Ultra Clear Screen Protector -> HTC TyTN II

quote:
kenniani schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:53:
[...]

Staat er toch echt tussen.

Nieuw: Ultra Clear Screen Protector -> HTC TyTN II
LOL,
Dat zie ik net pas staan.
Ik zag eerst alleen de P4550... Maar dat zou gewoon dezelfde moeten zijn.

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
GdenD schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:11:
Daarnaast nog een andere opmerking: in mijn beleving lijkt het of er behoorlijk wat speling is aan de rechterkant tussen het toetsenbord en het beeldscherm. Is dat normaal of mag dat niet?
Dit was ook een van de eerste dingen die me opviel. Het is ook al een paar keer eerder omschreven door andere gebruikers. Het lijkt erop dat in de constructie de vering aan de linker kant strakker is dan aan de rechter kant.

Nu ben ik een pietleut en heb dan ook het idee dat, eenmaal volledig uitgeschoven, het display ten opzichte van het keyboard een millimeter schuin staat. Dit komt dus denk ik door de minder strakke vering aan de rechter kant. Als je het display gedeelte een millimetertje aan de rechterkant indrukt dan zie ik iig duidelijk een verschil.

Meer mensen dit opgevallen of is het een "brakke" constructie?

(Voordat mensen me idd een pietleut gaan noemen, ik vind dit toch wel een minpuntje voor een toestel van deze (prijs)klasse. 8)7 )

Edit: het lijkt er op dat het omschreven probleem door GdenD anders is dan dat van mij. De omschreven speling heb ikzelf idd ook, een collega van me heeft een HTC S710 en heeft dat probleem ook.
Echter mijn probleem is dus iets anders en het vervelende is, ik stoor me er nu mateloos aan (net als een defecte pixel in midden van je scherm) maar het toestel is verder ok, en nu twijfel ik dus om wel of niet terug te gaan naar de leverancier.

Hatch wijzigde dit bericht 19-09-2007 17:25 (17%)

Boeing 787-8

Het zal wel... 8)7

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
mawi schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:50:
Verder, ik mis de remote desktop client, enig idee waar ik deze kan vinden?
HTC heeft dit er uit gesloopt, hier is een CAB file die werkt:

https://www.kckenterprises.com/WM6RDP.cab

(bron: http://pdaphonehome.com/f...emote-desktop-client.html)

(edit: cab file moet kennelijk via https opgehaald worden, link aangepast)

Hatch wijzigde dit bericht 19-09-2007 16:23 (9%)

quote:
Hatch schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:15:
[...]

Meer mensen dit opgevallen of is het een "brakke" constructie?

(Voordat mensen me idd een pietleut gaan noemen, ik vind dit toch wel een minpuntje voor een toestel van deze (prijs)klasse. 8)7 )
Ik kan niet zeggen dat ik dit probleem ook heb.
De veren lijken bij mij net zo strak (het zou kunnen dat rechts iets minder is, maar het is niet merkbaar).
Uitgeschoven zit het scherm precies recht. Je kunt het goed zien aangezien er op het toetsenbord 2 lijntjes zitten net naast de scharnieren. Deze zitten exact recht onder de uiterste rand van het schermpje.
Dat ie iets scheef lijkt, komt waarschijnlijk door de vormgeving van het toestel.

EDIT
Ik heb er net even een digitale schuifmaat bij gehaald...
De afstand (in uitgeschoven toetstand) van onderste rand touchscreen tot rand tussen onderste rij toetsen (Fn rij) en tweede rij toetsen (Shift rij) is op alle plaatsen exact 34,19mm bij mijn toestel.

Pirelly wijzigde dit bericht 19-09-2007 16:34 (14%)

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Crusader schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:53:
[...]

Ook mét actieve verbinding heb ik een wit blokje met 3G of G er in...
*koksie mompelt iets over spijkers en laag water, goede verstaanders enz.*

Met G of 3G beschikbaar maar niet actief bedoel ik de situatie waarin G of 3G in een wit vierkantje staat EN het symbool voor signaalsterkte geen G of 3G bevat.

XB360: OctagonQontrol

Top, geregeld, werkend!

GPS kan je ook gebruiken zonder iets van TomTom te installeren. Viavia het proggie GPSViewer geinstalleerd, GPS opgestart, satellliet gefocust en gaan met Google Maps. Zelfs hier op het parkeerterrein een nauwkeurigheid van een halve meter! _/-\o_ _/-\o_

- RDP-client zo ff testen...
- Jeyo Companion werkt ook vlekkeloos...
- Vanavond full backup met Sprite...
- TyTN II helemaal klaar...

MAX3400 wijzigde dit bericht 19-09-2007 17:00 (20%)

quote:
MAX3400 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:47:
Top, geregeld, werkend!

GPS kan je ook gebruiken zonder iets van TomTom te installeren. Viavia het proggie GPSViewer geinstalleerd, GPS opgestart, satellliet gefocust en gaan met Google Maps. Zelfs hier op het parkeerterrein een nauwkeurigheid van een halve meter! _/-\o_ _/-\o_

- RDP-client zo ff testen...
- Jeyo Companion werkt ook vlekkeloos...
- Vanavond full backup met Sprite...
- TyTN II helemaal klaar...
Kan je ook een kort stappenplannetje posten hoe je dat doet met google maps, lijkt mij wel geinig om naast mijn Tom Tom te hebben.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

quote:
Cobra_Lup schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:14:
[...]

Kan je ook een kort stappenplannetje posten hoe je dat doet met google maps, lijkt mij wel geinig om naast mijn Tom Tom te hebben.
- http://www.google.nl/gmm/index.html
- Download de CAB / installeer de CAB.
- Zorg voor een werkende GPS-verbinding.
- Even rondklikken in Google Maps maar het werkt "direct".

En eerlijk gezegd; met PIT Plus van T-Mob vind ik het goed werken en ook snel updaten.

*edit*
Helaas vind ik sommige satelliet-foto's van GM iets minder scherp/helder dan in de grote Google Earth maar desondanks zag ik mezelf lekker rondlopen over de scheidingsvlakken van de parkeerplekken hiero. 8)

MAX3400 wijzigde dit bericht 19-09-2007 17:20 (17%)

Boeing 787-8

en iets moois voor de TS :)

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Ondersteund deze telefoon nou wel of geen 6 gig microSD kaartjes ?

quote:
MAX3400 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:47:
Viavia het proggie GPSViewer geinstalleerd, GPS opgestart, satellliet gefocust en gaan met Google Maps.
Waar heb jij die GPSviewer vandaan ? Kan alleen een duitse Java Applet vinden die het niet lijkt te doen op Windows Mobile 6. Heeft die tool ook een website waar ik die kan downloaden/kopen ?

Mijn foto SHOWCASE

quote:
webgangster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:28:
Ondersteund deze telefoon nou wel of geen 6 gig microSD kaartjes ?
Ja
quote:
Cobra_Lup schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:35:
[...]

Waar heb jij die GPSviewer vandaan ? Kan alleen een duitse Java Applet vinden die het niet lijkt te doen op Windows Mobile 6. Heeft die tool ook een website waar ik die kan downloaden/kopen ?
Heb 'm hier op mijn laptop staan; weet ff niet meer waar 'ie vandaan komt. Zal zo ff een spiegeltje maken van de huidige versie.

SPIEGELTJE (Save As...)

MAX3400 wijzigde dit bericht 19-09-2007 17:47 (51%)

dank je, kwma na een beetje pielen er ook achter dat het zonder GPSViewer werkt.
Gewoon handmatig de GPS instellen (Voor mij was dat COM4: 9600 baud)

Mijn foto SHOWCASE

Oke bedankt, klopt het ook dat er nog gewoon een toetsenbord van Windows Mobile in zit ?
Of ben je verplicht om toetsenbord te gebruiken ?

quote:
Cobra_Lup schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:51:
dank je, kwma na een beetje pielen er ook achter dat het zonder GPSViewer werkt.
Gewoon handmatig de GPS instellen (Voor mij was dat COM4: 9600 baud)
Ja, maar dat komt omdat je TomTom hebt om GPS te initieren... Zonder aanvullende GPS-software ziet GoogleMaps je GPS-module niet meteen (hoge timeout-setting). Vandaar GPS-viewer...
quote:
webgangster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:51:
Oke bedankt, klopt het ook dat er nog gewoon een toetsenbord van Windows Mobile in zit ?
Of ben je verplicht om toetsenbord te gebruiken ?
Het lijkt me handiger om verplicht te zijn de 2 vorige deeltjes te lezen...

Sorry hoor, maar deze "telefoon" is niet veel anders dan al zijn broertjes dus voldoende over te vinden?

MAX3400 wijzigde dit bericht 19-09-2007 17:55 (33%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws