Gathering of Tweakers

Quicksearch
Mensen, ik heb een probleem. Ik wil nu ergens een tytn 2 ophalen, het liefst engels maar nederlands mag ook. Weet iemand waar ze em nog hebben liggen en ook t-mobile aanbieden.

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
koksie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:16:
[...]

Waarom verwijder je het partnerverband van je TyTN II?
Omdat ik Outlook voor de rest niet gebruik. Ik wilde het puur gebruiken om mijn data van mijn vario 2 naar mijn tytn2 over te zetten. Dat werkt dus zolang ik ook outlook op de pc blijf gebruiken, maar dat wil ik dus niet. Ik wil mijn tytn2 als enige apparaat hebben waarop ik mijn agenda, contacts en taken bijhoudt.

In principe zou dat moeten kunnen door gewoon bij het partnerverband aan te geven dat er niets gesyncht moet worden, althans, dat werkte zo met WM5. Maar met wm6 trekt ie dus mn toestel leeg als ik alle synch-onderdelen uitvink. Help!

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
killuminati007 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:59:
Mensen, ik heb een probleem. Ik wil nu ergens een tytn 2 ophalen, het liefst engels maar nederlands mag ook. Weet iemand waar ze em nog hebben liggen en ook t-mobile aanbieden.
Dat is toch geen probleem? Je moet gewoon even rondbellen naar telecomshops. Ik weet in ieder geval dat de Belcompany in Haarlem er nog een aantal heeft liggen, NL weliswaar

quote:
MrFrankie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:11:
Ben ik toch benieuwd welke software jullie toch zien als een Must Have voor dit device ? Dus wat hebben jullie al direct geinstalleerd ?
Zelf heb ik op mijn memorycard 2 mapjes gemaakt (CABS - CERT)

In Cert heb ik mijn certificaten staan die ik nodig heb voor pushmail, dan kan ik na een hard reset zonder computer bij de hand toch weer mijn pushmail configureren.

In cabs heb ik het volgende staan (Installeer ik dus ook altijd als eerste op mijn Device)

-DisableLockForCarNav (is een tootlje van mijn werk dat voorkomt dat na 15min mijn toestel gelocked wordt met een PIN als ik TomTom gebruik. Die PIN is bij ons verplicht)
-Batti (Batterij statusbalk in de bovenste 2 pixels van het scherm)
-FlitsNav (van flitsservice.nl download ieder kwartier als TomTom actief is de mobiele flitsers en zet deze in je TomTom)
-MSN Notify (geeft je de optie om geluiden uit te zetten bij aanmelden van andere MSN'ers)
-NaamAls-VoorAchternaam (Kan je in je contacts met 1 klik de weergave van een contact aanpassen naar Voornaam Achternaam)
-RegEdit (Registry Tool)
-TotalCommander (Alternatieve explorer met veel meer functionaliteit)
-TomTom
-Worms World Party Verslavend Spel

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

quote:
Ik heb ook een TYTN II besteld en ik leef nu mee met een ieder die in spanning zit te wachten.... ;)
Nu is de TYTN II standaard al voorzien van software. Ben ik toch benieuwd welke software jullie toch zien als een Must Have voor dit device ? Dus wat hebben jullie al direct geinstalleerd ?

Op mijn Ipaq 5550 had ik altijd PocketBreeze, ContactBreeze, FlexWallet, SpriteBackup en TTN geinstalleerd staan. Dus nog geen bijzondere software voor connectivity e.d.

Ps: Misschien een beetje off-toppic, maar ander treads over must have software zijn al wat ouder.
Hier wat dingen die ik direct geinstalleerd heb:

Batti (zeer handige batterij plugin)
Total Commander (goed alternatief voor de beperkte "verkenner")
DivX Mobile Player (ideaal voor het afspelen van DivX filmpjes)
Flash Player for ppc
GS Player (voor streaming .pls en .m3u bestanden vanaf bijvoorbeeld www.streamingpda.nl)
SPB Time (wekker)

Dan natuurlijk nog TomTom en de nodige games...

Pirelly wijzigde dit bericht 19-09-2007 11:17 (9%)

Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
killuminati007 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:59:
Ik weet niet waar je woont, maar vorige week had T for Telecom in Breda hem liggen (heb hem in mijn handen gehad). Weet niet welke versie dit was trouwens.

Watching you I am.

* -NMe- gaat over een paar maanden ook dit toestel aanschaffen. Hopelijk kan ik tegen die tijd een unbranded Engelse versie vinden in combinatie met een T-Mobile abo. Ik heb in elk geval geen zin in al die merkjes en aangepaste software. :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

aerofreak, volgens mij heb je dit stukje gemist:
quote:
Hieronder volgt een benchmarkdie men heeft gehouden met verschillende devices om een goed vergelijk te geven zijn ze in een tabel geplaatst. Oordeel zelf, maar volgens doet de TyTN II het niet echt slecht, maar het had wel veel beter gekund.
quote:
[b][message=28752344,noline]|sWORDs| schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:18
[...]
Hier ontbreekt het woord "mij" en ik ben het niet eens met de conclusie. De TyTN II staat precies waar ie hoort, met zijn 400 MHz, staat ie vlak onder de 416 MHz en een stukje onder de 520 en 624 MHz toestellen.
Verder mist de spatie tussen benchmark en die en is het goede vergelijking of goed vergelijken i.p.v. goed vergelijk.

Voorstel:
Hieronder volgt een benchmark welke men heeft gehouden met verschillende toestellen en om de resultaten goed te kunnen vergelijken zijn de resultaten in een tabel geplaatst. Oordeel zelf, maar volgens mij doet de TyTN II het met zijn QualComm 400 MHz processor erg goed en moet hij alleen enkele toestellen met een hoger geklokte processor soms voor zich dulden. Sommige toestellen met een Intel 416 (-17,5 tot +3,5%) of 520 (-15,5 tot +20,5%) MHz processor winnen nipt, maar sommige toestellen met deze processoren verliezen. De toestellen met een Intel 624 MHz winnen met een wat ruimere marge (+18 tot +29%).

|sWORDs| wijzigde dit bericht 19-09-2007 11:35 (62%)

Asus P5K, Q6600@3GHz, 4GB, Jetway 8800GT (680/1700/2000), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, 500 GB, Iiyama E1900S-B2, VISTA SP1 (3DMark06 13083), XP SP3, OSX 10.5.3

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
DaSaN schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:03:
[...]

Omdat ik Outlook voor de rest niet gebruik. Ik wilde het puur gebruiken om mijn data van mijn vario 2 naar mijn tytn2 over te zetten. Dat werkt dus zolang ik ook outlook op de pc blijf gebruiken, maar dat wil ik dus niet. Ik wil mijn tytn2 als enige apparaat hebben waarop ik mijn agenda, contacts en taken bijhoudt.

In principe zou dat moeten kunnen door gewoon bij het partnerverband aan te geven dat er niets gesyncht moet worden, althans, dat werkte zo met WM5. Maar met wm6 trekt ie dus mn toestel leeg als ik alle synch-onderdelen uitvink. Help!
Waarom wil je Outlook niet gebruiken? Het is toch geen extra moeite? Maar goed, wellicht heb je een heel goede reden waarom je het niet wilt en ook al heb je er geen, het is niet aan mij om daarover te oordelen. Ik weet ook niet wat er mis is en je ppc blijkbaar toch synct met je Outlook. je had blijkbaar je Outlook leeggemaakt nadat je je partnerverband verwijderd had? Wat je zou kunnen doen om dit te voorkomen is als volgt: Iedere keer dat je een .exe file probeert te installeren zonder dat je device aan de compu hangt, slaat Active Sync de .cab file ervan op in een temp directory. Als je ze daaruit kopieert naar je device kun je de app dus wel installeren zonder via AS te hoeven. Zo voorkom je dat er gesynct wordt. Redelijk omslachtige methode, maar wellicht een work around tot er een definitieve oplossing is.

Reg. datum: 19 juli 2007

ik zit met 2 volgende problemen

Als ik spb agenda gebruik en ik wil bladeren in het today scherm in spb agenda dan krijg ik een zwart balk over de tekst dus ik kan niks meer lezen. normaal komt de tekst door het balk heen
(ooh laat maar deze is opeens verholpen toen ik backup maakte en hij resette)

dan maar ander iets.. als je het backlight instelt op na 30 sec uitgaan. dan dimt hij een beetje en hij gaat niet helemaal uit? kan het backlight niet helemaal uit? ( jah dan niet doormiddel van powerknop)
als ik mijn powerknop in druk dan gaan de alarms van spb time ook niet meer af.

Hoe verander ik van 3g naar normaal gsm verbinding? bij mij blijft hij standaard op 3g toen ik 1 keer videobellen heb uitgeprobeerd. hij staat dus op 3g beschikbaar contstant en niet op 3g actief. ik had namelijk gelezen dat 3g meer stroom vergt.

rhaw wijzigde dit bericht 19-09-2007 11:52 (27%)

quote:
rhaw schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:30:

als ik mijn powerknop in druk dan gaan de alarms van spb time ook niet meer af.
Gebruik met WM6, SPB Time 2.1.5 (de laatste versie).
Hier kun je in de opties (bij alarms) "enable wakeup tweak" aanvinken.
Na een soft reset zou SPB Time het gewoon moeten doen, ook als je de telefoon stby zet door kort op de power knop te drukken.
quote:
rhaw schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:30:

Hoe verander ik van 3g naar normaal gsm verbinding? bij mij blijft hij standaard op 3g toen ik 1 keer videobellen heb uitgeprobeerd. hij staat dus op 3g beschikbaar contstant en niet op 3g actief. ik had namelijk gelezen dat 3g meer stroom vergt.
Volgens mij verbruikt 3g beschikbaar niet meer stroom dan normaal. Alleen als je daadwerkelijk data download (dus als 3g actief is), dan verbruikt het meer (someone correct me if i'm wrong).
Wil je toch zeker zijn, dan zou je misschien het "nodata" bestandje kunnen installeren, waarmee je het gprs gedeelte geheel aan of uit kunt zetten.

Succes

Pirelly wijzigde dit bericht 19-09-2007 12:03 (50%)

XB360: OctagonQontrol

Ondanks dat ik de default interface best handig vindt, ga ik vanmiddag toch weer over naar SPB Mobile Shell want daar is de klok wat kleiner en hou ik meer ruimte voor mijn overige plugins op Today. Nou had ik op WM5 het programma psShutXP maar kan niet vinden of dat nog steeds lekker werkt onder WM6. Iemand enige ervaring mee?

Ow, en na het doorstruinen van het XDA-forum, heb ik ook nog niet een goede RDP-client gevonden voor WM6; iemand een advies?
quote:
Rowdy.nl schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:28:
[...]
GPS instellingen:
- Program Port COM4
- Hardware port 'none'
- Baud rate 4800

Bij het gebruik van Google Maps icm GPS, zul je merken dat het vaak niet werkt. Schijnbaar wacht Google Maps niet lang genoeg voor een fix. Eerst TomTom starten en die laten wachten voor een fix, en vervolgens Google Maps starten kan gebruikt worden als WorkAround.
Neem aan dat deze instellingen in het tabje Hardware moeten worden gedaan en de rest van de instellingen op "default" laten?

MAX3400 wijzigde dit bericht 19-09-2007 13:52 (37%)

Reg. datum: 19 juli 2007

quote:
Pirelly schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:57:
[...]

Gebruik met WM6, SPB Time 2.1.5 (de laatste versie).
Hier kun je in de opties (bij alarms) "enable wakeup tweak" aanvinken.
Na een soft reset zou SPB Time het gewoon moeten doen, ook als je de telefoon stby zet door kort op de power knop te drukken.

[...]

Volgens mij verbruikt 3g beschikbaar niet meer stroom dan normaal. Alleen als je daadwerkelijk data download (dus als 3g actief is), dan verbruikt het meer (someone correct me if i'm wrong).
Wil je toch zeker zijn, dan zou je misschien het "nodata" bestandje kunnen installeren, waarmee je het gprs gedeelte geheel aan of uit kunt zetten.

Succes
ty ff proberen dan..

Reg. datum: 12 augustus 2007

quote:
Ik heb ook een TYTN II besteld en ik leef nu mee met een ieder die in spanning zit te wachten.... ;)
Nu is de TYTN II standaard al voorzien van software. Ben ik toch benieuwd welke software jullie toch zien als een Must Have voor dit device ? Dus wat hebben jullie al direct geinstalleerd ?

Op mijn Ipaq 5550 had ik altijd PocketBreeze, ContactBreeze, FlexWallet, SpriteBackup en TTN geinstalleerd staan. Dus nog geen bijzondere software voor connectivity e.d.

Ps: Misschien een beetje off-toppic, maar ander treads over must have software zijn al wat ouder.
Voor mij persoonlijk zijn een aantal lucas art games must have :-)

Simon the sorcerer 1+2
Monkey Island 1 + 2
Maniac Mansion
Day of the Tentacle
Indiana Jones Fate of Atlantis
Sam & Max
Zak Mackrakken

And the list goes on. Heb ze nu allemaal draaien en tis echt cool.. Voor mij een musthave omdat ik die games vroeger speelde.

Daarnaast VLC mobile, moet hem er nog opzetten maar toch ook wel een musthave.

Voor de rest heb ik nog geen software gezocht, ben nog aan het spelen ;-) En mijn prio is momenteel 3G verbinding te krijgen want dat schijnt maar niet te lukken

Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD

Ik voel me een ontzettende n00b, maar als ik het toestel opstart voor de 1e keer. Vraagt ie mij "Tik op het scherm om uw Windows Mobile apparaat in te stellen."
Het toestel reageert niet als ik het scherm aanraak. What to do?

Edit: schijnbaar ben ik te aardig voor mijn toestel en heb ik steeds te zacht gedrukt.. Het lukt nu wel. Na een dode sub-pixel gisteren raakte ik ff in paniek. Eindelijk genieten nu!

limboroger wijzigde dit bericht 19-09-2007 12:46 (29%)

Reg. datum: 04 december 2000

quote:
Cobra_Lup schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:09:
[...]
...
-NaamAls-VoorAchternaam (Kan je in je contacts met 1 klik de weergave van een contact aanpassen naar Voornaam Achternaam)
....
Waar heb je deze vandaan? Is het freeware? Nu moet ik namelijk altijd na het invoeren van een contact via outlook dit goed zetten waarna het in mijn telefoon ook goed komt te staan.

When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem

Reg. datum: 12 augustus 2007

Op het kruisje tikken, dan verplaatst hij en weer erop tikken tot het scherm ingesteld is.. Rare vertaling trouwens.

Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD

quote:
Def_P schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:47:
[...]

Waar heb je deze vandaan? Is het freeware? Nu moet ik namelijk altijd na het invoeren van een contact via outlook dit goed zetten waarna het in mijn telefoon ook goed komt te staan.
Dit is een freewre tooltje. Heb hem op mijn site gezet :

Http://www.luppie.net/files/naamals-voorachter.cab

Moet dit er wel bij vermelden:
Copyright (C) 2003 Richard L. Owens (oe1kenobi at hotmail.com)

This program is free software; you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at your option) any later version.

This program is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU General Public License for more details.

You should have received a copy of the GNU General Public License along with this program; if not, write to the Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 19 september 2007

Het lukt me maar niet om met windows live mijn hotmail te synchroniseren. Ik krijg constant een foutmelding dat server niet reageert. Klinkt dit bekend in de oren bij anderen?

Het lukt me trouwens ook niet op gmail via pop 3 binnen te krijgen. Heeft iemand tips?

quote:
Pirelly schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:57:
Dan corrigeer ik jou bij deze ;)
3G verbruikt ook meer energie dan G wanneer er geen data wordt verzonden.
Mijn batterij was met 3G binnen 24 uur leeg. Met G doe ik er ongeveer drie dagen mee. Wel met een permanente G verbinding open trouwens.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 29 november 2004

Er is een verschil tussen 3G beschikbaar, 3G open en 3G actief. Ook al wordt er van de data verbinding geen gebruik gemaakt, als de verbinding open staat gaat er toch wat data heen en weer en wordt een 3G signaal uitgezonden. Dit vreet stroom. 3G beschikbaar (wit blokje met 3G erin) betekent dat er een 3G signaal opgepikt kan worden, maar er geen verbinding open staat. beschikbaarheid van een signaal kost geen extra stroom bij G of 3G, bij open verbinding ( ook al verzend je geen data) gaat 3G veel harder met de stroom dan G.

quote:
Crusader schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:56:
[...]

Dan corrigeer ik jou bij deze ;)
3G verbruikt ook meer energie dan G wanneer er geen data wordt verzonden.
Mijn batterij was met 3G binnen 24 uur leeg. Met G doe ik er ongeveer drie dagen mee. Wel met een permanente G verbinding open trouwens.
Ho, moment...
Ik bedoel dus geen open verbinding. Alleen een G icoontje in beeld of een 3G icoontje in beeld, maar geen verbinding. Dat zou toch geen extra stroom moeten verbruiken. Het geeft alleen maar aan dat een 3G netwerk beschikbaar is.

EDIT, zie ook koksie's antwoord hierboven...

Pirelly wijzigde dit bericht 19-09-2007 14:21 (3%)

Is het mogelijk om zonder ander software te installeren, als geluid aanstaat je een geluidje hoort als je een SMS krijgt en dat hij trilt als hij op tril staat, zonder dat je super veel moet aanpassen.

quote:
kenniani schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:19:
Is het mogelijk om zonder ander software te installeren, als geluid aanstaat je een geluidje hoort als je een SMS krijgt en dat hij trilt als hij op tril staat, zonder dat je super veel moet aanpassen.
Ja, volgens mij kan dit met de standaard htc home plugin.
Vijfde tabje en dan op vibratie drukken...

Heb het net even getest.
Als er een sms binnenkomt trilt ie 3x heel kort.
Dus je hoeft niets te installeren en het kost je maar 2 tikjes met je vinger op het hoofdscherm in de htc home plugin (die standaard geinstalleerd is).

Pirelly wijzigde dit bericht 19-09-2007 14:35 (18%)

quote:
Pirelly schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:24:
[...]

Ja, volgens mij kan dit met de standaard htc home plugin.
Vijfde tabje en dan op vibratie drukken...

Heb het net even getest.
Als er een sms binnenkomt trilt ie 3x heel kort.
Dus je hoeft niets te installeren en het kost je maar 2 tikjes met je vinger op het hoofdscherm in de htc home plugin (die standaard geinstalleerd is).
Dank je, maar hoe staat het dan bij geluiden en meldingen. Op geluid, trillen of iets anders.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws