Reg. datum: 20 november 2001
Bij snelheid speelt niet aleen je DS een rol, ook je switch moet het aan kunnen. Zeker met meerdere 'streams' krijgt die het behoorlijk druk.quote:
Processor informatie -> www.cpu-info.com & www.coprocessor.info
GoT Index » Opslagmedia & I/O Controllers » [NAS] Synology DS-207 topic
Bij snelheid speelt niet aleen je DS een rol, ook je switch moet het aan kunnen. Zeker met meerdere 'streams' krijgt die het behoorlijk druk.quote:Dracula schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:48:
Zelf wil ik ook een Synology DS-207 aanschaffen alleen nu lees ik her en der dat het streamen van bijvoorbeeld divx naar bijvoorbeeld een xbox vaak tot probemen lijd in de stream. Hik ups zeg maar. Alsof de snelheid te laag is. Klopt dit?
Franckey
iid goed niews, ik wacht ook op de 207+.quote:Franckey schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:00:
Goed nieuws: Ik hoorde van een webwinkel dat de Synology DS-207+ op 9 oktober wordt uitgeleverd aan de resellers! En de prijs is nauwelijks duurder dan de oude 128MB versie. Die ga ik dus kopen.
Ik weet alleen nog niet welke harddisks erin gaan. Het wordt de Seagate ST3500630AS of de Western Digital WD5000AAKS. Volgens mij is de WD5000AAKS stiller en gebruikt die minder energie, dus die zal het dan waarschijnlijk worden. Zijn hier nog mensen met tips welke schrijf beter is?
Ik weet het van http://www.digita.nl/. Eind volgende week kunnen ze leveren en je kunt nu al bestellen per email. Ze leveren de DS207+ met 2x WD5000AAKS voor 499,- incl btw.quote:hij schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:30:
@Franckey:
Is zeker goed nieuws, dat zou kunnen betekenen dat 'ie in principe eind volgende week al bezorgd zou kunnen worden. Welke webwinkel kan volgens jou de 207+ binnenkort leveren, en weet de prijs nu al?
Terzijde: ik ga waarschijnlijk 2 x WD7500AAKS gebruiken in raid1.
Franckey
Smile - Artes Moriendi - bf1942 - bfvietnam - bf2 - cod4
Tof dat je proefpersoon wilt zijn.quote:hij schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:03:
... Ik heb er meteen een besteld met 2x WD7500AAKS voor 694.- incl btw & verzending, en ik verwacht 'm rond za 13 te ontvangen ...
Franckey
Onzin vind ik, je garantie heb je in principe met de winkel. Als er dus iets mee is neem je dus contact op met de winkel en aangezien hun die doos hebben open gemaakt moeten hun dus ook verantwoordelijkheid nemen als er iets mee is.quote:Franckey schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:57:
[...]
Tof dat je proefpersoon wilt zijn.Ik ben benieuwd naar je ervaring. Zowel over de 207+ als over Digita. Dat assembleren en configureren hoeft voor mij niet zo nodig. Dat heb je waarschijnlijk zelf ook binnen 5 minuten gedaan. Ik denk dat ik dan liever gewoon de originele ongeopende verpakkingen ontvang.
Smile - Artes Moriendi - bf1942 - bfvietnam - bf2 - cod4
Allereerst welkom op GoT. Je hoeft niet na elke zin een enter te geven, dat gebeurd vanzelf.quote:Xeno! schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:10:
geweldig apparaat
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
:: Game Over ::
Er is een webinterface. Dezelfde waar je ook het beheer van de DS regelt en je ook filemanagement kan doen bijv.quote:Webby_143 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:23:
Hoe werkt de bittorrent download eigenlijk op de 207+? Kan je er alleen in via die download redirector (losse software op je pc) of is er ook een webservice om bijv. over internet zonder software op een pc in een internet cafe te installen een torrentje starten?
AMD 64 3400+, ASUS K8V SE Deluxe, Radeon 9800 PRO, 1 Gb, 0.5 Tb ................
stunter wijzigde dit bericht 11-11-2007 16:48 (40%)
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
Hallo belly,quote:BellySM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:08:
De Download Redirector werkt alleen in hetzelfde subnet als de DiskStation. De webinterface kan je overal oproepen, maar daarmee kan je geen torrents laden. Nu moet ik via remote desktop de Download Redirector aanspreken als ik op locatie zit. Is er een andere manier om nieuwe torrents aan de DiskStation te bieden, bijv. via FTP? Ik heb de DS107, met telnet patch.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus