quote:
gwystyl schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:56:
[...]
Dat kan je bij Logitech Mouseware gewoon instellen iig. Iets met 'select window on focus' ofzo. Ik vind het zelf vrij irritant, dus ik heb het altijd uitstaan en weet niet precies hoe het heet.
Over een week of twee weer fatsoenlijk internet, dus dan ga ik Gutsy gelijk uitproberen. Feisty werkt vrij prima, maar ik gebruik toch Vista als hoofd-OS. Eens kijken of Gutsy me om kan krijgen

Dat kan helemaal niet in windows

Dat de focus de muis moet volgen kan je ook in linux instellen, maar bij de gedachte wordt ik al gek (ik werk teveel met het toetsenbord). Wat ik bedoel is dat het scroll-wieltje werkt voor het element waar je muiswijzer boven hangt (2 browserschermen: degene waar je boven staat wordt gescrolled,
zonder de focus te krijgen) en niet voor het element dat de focus heeft. Ook binnen een venster: explorer-alikes als duidelijkste voorbeeld. Probeer maar

quote:
anandus schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:56:
[...]
Ja, geweldig is dat. Je wordt doodgesmeten met updates

En flink grote updates ook. Is dat omdat ook voor kleine patches de complete binaries worden verstuurd?
Ik hoef in ieder geval niet te wachten op patch tuesday

Er wordt voor elke update een compleet package verstuurd. Is beter dan windows-update: die moeten per update een MSI maken, die alle DLL's enzo bevat waar de fix over gaat. En niemand heeft een idee hoe ze aan elkaar hangen
Iets waar ik me weer gruwelijk aan erger: mijn laptop kan met linux nog steeds geen CD's branden. Na 2 cd's naar de haaien (om de Kubuntu-beta te branden) ga ik nu uitwijken naar windows om te zorgen dat ik tenmiste een cd krijg die het doet. Enig idee wat ik fout doe?
Wat me wel opvalt: hij geeft hele rare snelheden aan, 9.4x, 14.1x, 18.8x, 23.5x, en 28.2x. Is dat de effectieve snelheid ofzo? Ik heb trouwens burnproof al aangezet, en ik brand door rechts te klikken op een .iso in nautilus.
* MBV is trouwens zijn enige CD-RW kwijt