Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 mei 2005

Heey mensen,

Ik heb Lotr gespeeld toen die net uitkwam, rond de lvl30 kwam ik vast te zitten, dat was zo'n maandje voor evendim uitkwam. ik kom nu weer terug omdat ik uitgekeken ben op de rest wat ik in de tussentijd heb gedaan en wil toch even level 50 halen.

zo even ingame beslissen of het een guardian of burglar word maar als ik zo lees zitten jullie allen op Laurelin? dan ga ik hem daar maar eens aanmaken,

Zijn er kins van jullie erbij die het niet erg vinden om "newbs" aan te nemen? zou ik wel fijn vinden natuurlijk.

M'n ingame word overigens gewoon Tjirp, zou geen probleem moeten zijn.

Let me know if you can use me :P

Reg. datum: 01 oktober 2002

het grote woord is eruit, gisteren de officers op de hoogte gebracht dat ik er (tijdelijk) mee ga stoppen. verbazing en ik vrees ook enige teleurstelling...

reden is simpel

1. sociale leven
2. last van gewrichten (met die kolere kou alleen maar erger) heb ik nu medicijnen voor
3. er valt niet veel meer te doen voor mij in het spel en wat er te doen is is veel grindwerk of enkel en alleen RAIDs

zo jammer maar het is een beslissing waar ik al langer mee speelde en nu heb ik de keuze gemaakt. sorry botoo :N

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Heel begrijpelijk Legolas, het zat er al een beetje aan te komen en de ellende met je gewrichten maakt de beslissing alleen maar verstandiger. Natuurlijk vind ik het heel jammer maar er zijn meer en belangrijkere dingen dan lotro.

Sterkte met je gewrichten, plezier met je sociale leven en kom nog eens langs om te babbelen :)

btw: wil je het ook ff op kin-forum ventileren? T'is aan jouw om dat in Officers of in een algemeen topic te doen.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Certified nutcase

Zeker te begrijpen Legolas, je gewrichten moet je absoluut mee uitkijken.

Zelf ben ik gisteren met de kinship Sarnur in gedoken en mijn god...we got wiped! ;)

Het begin is supermakkelijk natuurlijk, maar afhankelijk van waar je naar beneden gaat, kom je NOGAL veel sterke tegenstanders tegen. Op een bepaald moment waren we ergens aanbeland met Bruiser trollen en behoorlijk veel elite goblins, dat ging een tijdje goed, maar zonder tank was het wachten op het moment dat het mis zou gaan. In ieder geval hebben een aantal trollen en goblins vandaag minimaal net zoveel hoofdpijn als dat wij dat hebben. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

quote:
botoo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:03:
Heel begrijpelijk Legolas, het zat er al een beetje aan te komen en de ellende met je gewrichten maakt de beslissing alleen maar verstandiger. Natuurlijk vind ik het heel jammer maar er zijn meer en belangrijkere dingen dan lotro.

Sterkte met je gewrichten, plezier met je sociale leven en kom nog eens langs om te babbelen :)

btw: wil je het ook ff op kin-forum ventileren? T'is aan jouw om dat in Officers of in een algemeen topic te doen.
yep ik ga het nog posten op forum... mn gewrichten tja het is gewoon vervelend nu en de kou maakt het erger maar vooralsnog geen rare dingen gevonden. zal wel weer overgaan... anyway zoals gemeld is het niet de enige reden. mijn sociale level is ook belangrijk...

ik check dir forum nog wel en zal nog weleens op teamspeak komen, inloggen kan dan niet meer daar ik nog een paar dagen heb en dan verloopt mn gamecard dan koop ik geen nieuwe meer.

Reg. datum: 26 juli 2007

Ik ben gisteren toch maar een klein stukje gaan spelen en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik heb het Detail op Ultra gezet op mn 8600M GT en het draait heel erg soepel. Kan hier nog verandering in komen als ik verder ben? Ik heb echt maar 5 minuten gespeeld in dat kamp en ben nog niet daarbuiten geweest. Ik kan me voorstellen dat er wel framedrops gaan komen in open landschappen.

Certified nutcase

Open landschappen zul je juist bijna geen problemen mee krijgen, druk bevolkte steden eerder, zoals een Bree of een Rivendell, daar kun je zo af en toe eens wat framedrops krijgen, maar over het algemeen daal ik zelf in ieder geval nooit onder de 20 frames per seconde, en dat is toch goed te doen vind ik zelf. Mocht je overigens willen zien hoe je framerate is, dan druk je in game gewoon op CTRL-F...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:05:
het grote woord is eruit, gisteren de officers op de hoogte gebracht dat ik er (tijdelijk) mee ga stoppen. verbazing en ik vrees ook enige teleurstelling...

reden is simpel

1. sociale leven
2. last van gewrichten (met die kolere kou alleen maar erger) heb ik nu medicijnen voor
3. er valt niet veel meer te doen voor mij in het spel en wat er te doen is is veel grindwerk of enkel en alleen RAIDs

zo jammer maar het is een beslissing waar ik al langer mee speelde en nu heb ik de keuze gemaakt. sorry botoo :N
In mijn kin is het ook erg rustig, drukke tijd en veel mensen die op de level cap zitten. Ik zelf ben ook even klaar met PvE. Het enige wat ik op het ogenblik doe is monster play met mijn creep >:)

Het is eigenlijk ongeloofelijk dat ze book 12 pas na de kerst uitbrengen. Anyways gl legolas.
quote:
kbloem schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:29:
Ik ben gisteren toch maar een klein stukje gaan spelen en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik heb het Detail op Ultra gezet op mn 8600M GT en het draait heel erg soepel. Kan hier nog verandering in komen als ik verder ben? Ik heb echt maar 5 minuten gespeeld in dat kamp en ben nog niet daarbuiten geweest. Ik kan me voorstellen dat er wel framedrops gaan komen in open landschappen.
Je zal merken dat als er veel mensen bij elkaar zijn, het spel wat moeite zal hebben. Dit gebeurt eigenlijk alleen in Bree, grote raids of pvmp.

Shuttle st20g5

zodra je in bree of rivendell komt zakt het geheid even in elkaar. maar het feest begint pas als je gaat RAIDEN vooral in helegrod waar je met 24 man gaat hakken en zagen... tip van mij zet alles een flinke stap lager voordat je gaat raiden ;)

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

De december maand is gewoon een moeilijkere periode om iets te organiseren qua raids. En dat is heel natuurlijk door feestdagen.

Het uitbrengen van Book12 na de kerst vind ik absoluut niet erg, ik heb nog genoeg te doen en daarbij zou instabiliteit en bugs tijdens de feestdagen niet gewaardeerd worden. Turbine / CM gaf al aan tijdens de feestdagen geen tot weinig activiteit te hebben betreft support.

En dat een beetje ja en nee- begrijpelijk. Ja, want ook zij hebben feestdagen. En nee, omdat vele een vakantie genieten en wel een middagje kan gamen.

Mocht je even geen uitdaging in de game vinden, dan helpt een nieuwe char met een nieuwe vocation heel erg om de boel op te boosten. Althans dat ervaar ik, want je doet wel alles opnieuw, maar je gaat zo razendsnel en vooral met 1 of meer buddies, die ook alles vaker hebben gedaan.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Certified nutcase

Heb ik ook, ik heb inmiddels in totaal 8 karakters (op twee servers) en geniet er nog iedere keer van om weer andere dingen te proberen, een ander startgebied met een ander soort karakter bijvoorbeeld. Ik heb overigens nog uitdaging zat...voorlopig moet ik toch nog een slordige 120.000 XP halen voor mijn main eens een keer level 50 is. ;)

Reg. datum: 06 augustus 2002

@ Legolas.

Ik vind het erg jammer, zal je bijdrages missen.
Sterkte met de botten, over een week worden de nachten weer korter, dus begint de zomer weer.

Juist om de reden van soms stoppen heb ik een lifetime gekocht. Kost even geld, maar je hoeft niet meer om te kijken.

Gisteren naar GA, vet hakken, moetsen we wachten op iemand, kon ik stoppen, moest naar mijn werk. Niet leuk, kan ik weer opnieuw beginnen vanavond.

Brig. General

quote:
maartend schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:19:
@ Legolas.

Ik vind het erg jammer, zal je bijdrages missen.
Sterkte met de botten, over een week worden de nachten weer korter, dus begint de zomer weer.

Juist om de reden van soms stoppen heb ik een lifetime gekocht. Kost even geld, maar je hoeft niet meer om te kijken.
Heh.. met je eerste stelling ben ik het niet helemaal eens... geloof niet dat volgende week de zomer al begint ;)

De 2e stelling helemaal eens. Heb hier ook een lifetime abbo en dat is heerlijk omdat je niet zoiets hebt van... als ik nu niet speel kost het me 50 cent per dag (slordig uitgerekend) en als je een paar weken niet wilt spelen omdat je wacht op een update dan kan dat ook... maar je kunt wel elk moment inloggen als je zou willen zonder dat je met de duratie van je gamecard rekening hoeft te houden. Lifetime FTW!!

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Certified nutcase

Weet iemand toevallig ook een manier om een lifetime abo aan te schaffen zonder dat met een creditcard te doen, want die wil ik gewoon niet (meer) hebben. Geven ze als optie paypal, maar daar ben ik ook bepaald niet kapot van. Ik ben eigenlijk wel fan van gewoon direct overschrijven, maar ja, die optie heb ik niet. Vandaar dat ik momenteel dus nog wel gamecards koop. Overigens zit ik er niet mee als ik eens een dagje niet speel hoor, zo erg let ik niet op die centen...eenmaal uitgegeven voel ik het niet meer. Op het moment van uitgeven, dan wel.. ;)

quote:
dragonspirit schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:13:
Weet iemand toevallig ook een manier om een lifetime abo aan te schaffen zonder dat met een creditcard te doen, want die wil ik gewoon niet (meer) hebben. Geven ze als optie paypal, maar daar ben ik ook bepaald niet kapot van. Ik ben eigenlijk wel fan van gewoon direct overschrijven, maar ja, die optie heb ik niet. Vandaar dat ik momenteel dus nog wel gamecards koop. Overigens zit ik er niet mee als ik eens een dagje niet speel hoor, zo erg let ik niet op die centen...eenmaal uitgegeven voel ik het niet meer. Op het moment van uitgeven, dan wel.. ;)
ga naar Cog en selecteed click and buy als manier van betaling (zelfde als direct overschrijven), dan naar "one time payment" staat daar ook de lifetime tussen.

Certified nutcase

quote:
Tjirp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:14:
[...]

ga naar Cog en selecteed click and buy als manier van betaling (zelfde als direct overschrijven), dan naar "one time payment" staat daar ook de lifetime tussen.
Daar ga ik eens naar kijken dan.. :) Want die optie had ik tot nu toe nog niet gevonden.. ;)

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:59:
[...]

Heh.. met je eerste stelling ben ik het niet helemaal eens... geloof niet dat volgende week de zomer al begint ;)
Ja hoor, dagen worden weer langer.
Is mijn manier im mijn winterdepressie te handlen.

Certified nutcase

Gisteren weer even op Laurelin aan de gang geweest met een nieuwe Captain (ik realiseerde me dat ik captain loos was) als een warm mes door de boter vlogen de eerste levels voorbij, Old Bloodtusk leverde een lekker lapje biefstuk op, de Mad Bristlehide die bij de gate naar combe staat te wachten werd twee keer Shis kebab en ook Iornaith heeft zijn hoofd in moeten leveren. Inmiddels level 8, en al een leuk eindje op weg naar level 9. Ik verzamel momenteel echt alles wat er gedropt wordt zodat ik snel wat extra geld kan genereren..

Jammer dat je zo af en toe ook moet slapen, anders was ik nog wel even doorgegaan, maar ja..werk he... ;)

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:02:
Gisteren weer even op Laurelin aan de gang geweest met een nieuwe Captain (ik realiseerde me dat ik captain loos was) als een warm mes door de boter vlogen de eerste levels voorbij, Old Bloodtusk leverde een lekker lapje biefstuk op, de Mad Bristlehide die bij de gate naar combe staat te wachten werd twee keer Shis kebab en ook Iornaith heeft zijn hoofd in moeten leveren. Inmiddels level 8, en al een leuk eindje op weg naar level 9. Ik verzamel momenteel echt alles wat er gedropt wordt zodat ik snel wat extra geld kan genereren..

Jammer dat je zo af en toe ook moet slapen, anders was ik nog wel even doorgegaan, maar ja..werk he... ;)
herkenbaar... alleen ik ben dan een elf warrior begonnen, ook gister, ook level 8 half 9. Als je wil, gooi als je in bree bent een whispertje (rond lvl 15 dacht ik zo), daar moeten we elkaar tegenkomen en kunnen we groupe :)

Certified nutcase

quote:
Tjirp schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:42:
[...]

herkenbaar... alleen ik ben dan een elf warrior begonnen, ook gister, ook level 8 half 9. Als je wil, gooi als je in bree bent een whispertje (rond lvl 15 dacht ik zo), daar moeten we elkaar tegenkomen en kunnen we groupe :)
Prima, ik zal al wel eerder rondhangen in Bree gok ik zo, maar voor jou zal dat zo rond dat level ook wel zijn, afhankelijk van hoeveel quests je in de Low-Lands brijft rondhangen. ;)

Het ging in ieder geval wel lekker gisteren, kan me eigenlijk niet herinneren dat ik die Iornaith ooit zo makkelijk ritueel naar de andere wereld heb geholpen. Dat is namelijk best wel een lastig schepsel. Alles kwam eigenlijk wel goed binnen, eerst de adds die met z'n drieen op me af kwamen, nadat die dood waren stond Iornaith zielig en alleen in een hoekje, toen was het dus ook een koud kunstje om die om zeep te helpen. ;)

Heb toen ik begon met spelen (vanaf de beta al) nooit aandacht besteed aan het craften. Gevolg, ben nu lvl 31 en pas tier 1 in woodworker. Ben ik potdorie op zoek naar een paar 100 stukken ash wood in een gebied waar ik zo ongeveer alle quests al heb gehad. Gisteren had ik dat dus met Rowan wood, ik was nog geen eens tier 1. Dom dus.
Mocht iemand nog een kleine 200 stux ash wood over hebben? Dan bied deze elf zich aan voor een nachtje vol lichamelijke ontspanning, zelfs als je een dworf of hobbit bent. Voor zweepjes ed reken ik extra.

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
maartend schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:12:
Mocht iemand nog een kleine 200 stux ash wood over hebben? Dan bied deze elf zich aan voor een nachtje vol lichamelijke ontspanning, zelfs als je een dworf of hobbit bent. Voor zweepjes ed reken ik extra.
Ik heb helemaal geen hout, maar misschien is het wel handig als je vermeld op welke server je zit.

/zeurmodus aan
Zelf heb ik gisteren poging 8-9-10-11 gedaan om de Westernesse Superb Galadhrim Shoulder Guards te critten voor een maat. Heb de rest van zijn set al gedaan, maar zoals je ziet willen de shoulders niet lukken. Ik heb hierom de titel Grand Master maar uitgeschakeld en ben nu alleen nog maar Marscha.

Ben eerlijk gezegd nu heel erg goed aan het nadenken of ik nog wel verder wil. Craften is voor mij altijd een groot deel van het plezier in een mmorpg, maar om iemand eerst 11 keer te moeten teleurstellen om diegene daarna 1 keer te mogen zien glimlachen gaat mij erg ver. Ik had liever gezien dat mijn GrandMaster skills de doorslag geven aan een item, en niet alleen maar een luckfactor.
/zeurmodus uit

Certified nutcase

Wie weet helpt het om dat door te geven aan de makers op de Developer Chat aanstaande donderdag? Ik zou het inderdaad ook wel logischer vinden als je crafting skills de doorslag geven, maar ik ben dan weer net wat minder bezig met craften om me daar zorgen over te maken of het de doorslag te laten geven voor het verder gaan met LOTRO. Ik ben nog veel te verslaafd om daar uberhaupt over na te denken.

Ik zit bijvoorbeeld op mijn werk al te denken aan de volgende quest die ik wil gaan doen en zit dan ook echt helemaal in mijn hoofd de stappen uit te zetten. Waar moet ik heen, wie gaat er daar sneuvelen, hoe ga ik het aanpakken...heel erg, maar dat doe ik dus... ;)

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:38:
Wie weet helpt het om dat door te geven aan de makers op de Developer Chat aanstaande donderdag?
Misschien wel een idee. Al is mijn ervaring met Dev's nu niet echt positief ;).

En btw, aan mijn uitrusting ligt het niet, heb de 20% tools, en gebruik ook altijd de 10% scrolls erbij. Dus 11 keer een item geprobeerd op 35%. En met een beetje pech zal ie nooit raak gaan :'(.

Certified nutcase

Ik heb het idee dat de developers van Turbine toch wel redelijk goed bezig zijn en ook wel luisteren naar de kritieken uit de community. Ik denk ook echt niet dat je de enige bent die er zo over denkt qua craften, en ze zullen er vast wel iets voor kunnen maken. ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: