Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

botoo, voor die tailor quest had je toch maar 1 drake nodig, of had je zoiets van, aaah die ligt daar zo zielig, leg de rest van zijn maatjes er maar bij?

@Cthulhu
Ja die rezz van de captain is handig (in combat) maar heeft een cooldown van een half uur, toch?

euh...ja

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
MueR schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:18:
Ik hoop dat Codemasters een beetje opschiet met mn World Character Transfer. Kheb ze net maar even gebeld, aangezien mn betaling al wel is afgeschreven, maar nog niet verwerkt bij hun.
Okee dan.. vandaag Click & Buy gebeld. Transactie voor de transfer is 2 minuten nadat ie is aangemaakt goedgekeurd en doorgestuurd naar Codemasters. Codemasters gebeld, die zeggen dat het 3-5 werkdagen kan duren voordat een betaling verwerkt is. Nou maak je mij dat niet wijs, aangezien ik een half jaar lang betaalsystemen met ClickandBuy heb gebouwd. Dat wordt _direct_ doorgegeven bij elke statuswijziging. Hun systeem is gewoon braque (maarja, what else is new bij Codemasters).
Nogmaals Clickandbuy gebeld, die gaan Codemasters nu een schop onder zn hol geven. Met een beetje geluk heb ik over een maand of twee mn character wel over.

MueR wijzigde dit bericht 14-12-2007 15:46 (4%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Nu ook CCNA!

Van de week ook weer hard aan het questen geweest met mijn 42guard, in 1 avond meer als 1,5 level aan exp verzameld.

We waren met een kleine FS, 2 hunters en 2 guards, en hebben die quests in die grotten van angmar gedaan. Hunters doen heerlijk veel damage, dus ging supervlot, en met 2 guards kun je veel aggro trekken zonder dat de hunters belemmerd worden :)
We gingen ook als een sneltrein door de grotten heen, echt heerlijk als je niet hoeft op te letten dat je niet teveel aggro'd, 1 of 2 mobs exta is geen probleem :P

Alleen op de terugweg werd 1 hunter een beetje te enthousiast, we hadden bijna een clubje van 6 mobs neergelegd, en hij had wat schade opgelopen, wat ie zelf blijkbaar niet in de gaten had :P
hij had dus nog maar iets van 300hp ofzo, en terwijl ik en de andere guard de laatste mob neer aan het leggen zijn, schiet de hunter een pijl richting 3 orcs die ook stenen kunnen gooien...
Niet zo'n strakke actie dus, en lag de hunter op z'n gat.

Was verder geen probleem, met z'n 3en zijn we uiteraard nog naar buiten gekomen, en de hunter was als eerste om de quest in te leveren ;)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

Rhy Ik ken het probleem ook voordat ik na het werk ging ook met click and buy gebeld.. Zelfde verhaal.. De fout ligt bij codemasters... De betaling is nl al lang weg.. op het moment van aanvragen al eigenlijk (in mijn geval van het verivieren van mijn bank account) maarja hun doen er niets aan.. Ik zie het vanavond wel..

PS ben geslaagd :) lol nog 1 keer en ik kan uit de kweek lol;) Ps andere informatie...

Vanavond begonnen met LOTRO trial. :)
Ben inmiddels (bijna) een level 10 captain en vind het erg leuk.
Maar sjonge jong... wat komt er een informatie op je af en wat blijf je toch een enorme stapel vragen zitten.
Maar goed, volgens mij eigen ervaring heb je dat bij elke MMORPG. :P

Playstation Network tag: Manic_NL

Brig. General

quote:
M@NIC schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:13:
Vanavond begonnen met LOTRO trial. :)
Ben inmiddels (bijna) een level 10 captain en vind het erg leuk.
Maar sjonge jong... wat komt er een informatie op je af en wat blijf je toch een enorme stapel vragen zitten.
Maar goed, volgens mij eigen ervaring heb je dat bij elke MMORPG. :P
De eerste 15 levels gaan als een speer ja en meestal als je daar bent ben je ook helemaal verslaafd geraakt :)

Het is logisch dat je met een hoop vragen zit bij een voor jou nieuwe game, dat hebben de meesten van ons wel gehad. Je leest eens wat, je hoort eens wat en je vraagt hier en daar wat en binnen no-time heb je het door en vind je het nog leuker!!

Als je vragen hebt kun je ze altijd hier posten want genoeg veteranen hier denk ik.

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Certified nutcase

Gisteren met mijn Minstrel Tinybig flink aan het questen geweest in Angmar, wat oude quests afgehandeld en wat nieuwe geregeld, en plotseling was daar... Ding! Level 49.. :) Zelfs nog wat pages weten te verzamelen voor mijn Legendary book, heb al tijden 1 legendary skill en de andere wil maar niet droppen. Nu ga ik vandaag maar eens naar de Misty Mountains, alwaar ik de laatste snowbeast furs maar eens moest gaan farmen voor een quest voor minstrel specifiek *implements of song* als ik mij niet vergis.

Gisteren was in ieder geval een goede dag voor welke groep me dan ook meenam, want ik wist simpelweg iedereen in leven te houden. :) Ik kan het nog wel een beetje.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Certified nutcase

Wat een dag weer gisteren zeg. Ik was eindelijk level 49 en dus vastbesloten om ver te gaan komen richting level 50. Daar is uiteindelijk niets van gekomen, maar dat maakt me helemaal niks uit. ;)

Ik ging op pad naar Rivendell, na de dag ervoor uitgelogd te zijn richting Kinship huis. Eerst nog even een quest ingeleverd in Angmar die ik de dag ervoor al had afgemaakt. Toch weer een 2000 XP of iets dergelijks erbij. Al snel kreeg ik daarna de vraag of ik even wilde helpen bij book 5 chapter 5, maar natuurlijk joh. (zat een kinship member bij die het vroeg en ik ben sowieso de beroerdste niet. ;))

Even later hielpen we Gilmli in zijn strijd en gingen diverse mede-dwergen ritueel tegen de vlakte (hadden ze maar niet de slechte kant des levens moeten volgen) Uiteindelijk Sambrogh (hoop dat ik de naam goed heb eigenlijk) tegen de vlakte gewerkt, iedereen bedankte elkaar en ik ging weer verder met waar ik eigenlijk voor kwam, het verzamelen van een aantal Snow Beast Furs voor mijn Minstrel quest en wat Chipped Worm Teeth voor een andere, de Snow Beast Furs zijn gelukt de tanden gedeeltelijk. Snel de Furs ingeleverd in Celondim, en weer naar Angmar..daar werd ik vervolgens uitgenodigd om mee te gaan Carn Dum in. Het was alweer een tijdje geleden dat ik daar was geweest, dus dat leek me wel weer eens wat. We hadden een goede groep en gingen als een mes door warme boter door de eerste vijanden heen. Effe tussendoor een deed afgerond voor het slachten van Uruks, en op naar een deur waar we de Iron key voor nodig hadden, omdat we die echter nog niet hadden, moesten we eerst naar een leuke grot met een Nemesis Morroval daarin. Zo gezegd, zo gedaan en we waren er in no-time. Daar aangekomen zagen we al diverse additional Morroval aan het plafon hangen, dat kon wel eens lastig worden. Ook hier bleek echter weer dat we een goede groep waren. Er werd goed samengewerkt. De Lore-Master stunde een van de drie Elite Morroval die we per keer te verwerken kregen, hunters trapten een van de andere twee en alleen de met een zwaard gemarkeerde Morroval kreeg het zwaar te verduren. Een hele grot vol met Morroval werd uitgemoord. Tot we bij de Nemesis waren aangekomen. Die had de nodige adds, maar dat was geen probleem. Wat wel een probleem was, was dat er even een bug zat in onze vriendelijke Nemesis, want op 24K bleek ze ineens niet meer te raken en wipten we dus.

Een vriendelijke GM werd ingeschakeld en die besloot ons te helpen. Staat er ineens een level 9 dwerg voor je neus die wel even komt helpen. Hij hield de adds vervolgens bij ons weg en met wat dread te veel (hope pots op) gingen we er weer volle bak tegenaan. Deze Nemesis was absoluut het bokje.

Eindelijk konden we door de deur met de Iron key. Daar gingen we wederom vrij goed door de tegenstanders heen. Heel af en toe kwam het voor dat we iets teveel tegenstanders op ons afkregen, maar wederom met goed samenwerken kwamen we er doorheen. Tot we op een bepaald moment bij de Tower of the Witchking aankwamen. Net daarvoor staan namelijk wat groepjes, 3 groepjes om precies te zijn, en die worden steeds sterker. Niks mis mee, maar dit was wel heel heftig. 3 groepjes van vier, waarvan 1 groepje silkspinners waren, dan aan het eind nog een dikke vette trol van 20k hitpoints. Na wat overlijden heen en weer, konden we dan toch ook hier doorheen. We waren in de toren van de Witchking, en wat ons daar te wachten stond.... (daar vertel ik een andere keer over anders wordt dit wel een heel erg lang lulverhaal ;))

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 17 december 2007

Hee!!
Ik heb de trial al een keer gespeeld en vond t een goed spel... Ik ben dus van plan om m te kopen. Maar wat is nu t verschil tussen een rp-server en een normale? Zou iemand mij dit kunnen vertellen?

Certified nutcase

Op een RP server is het de bedoeling dat je je meer inleeft in je personage, je bent dus echt die persoon als het ware en zo gedraag je je ook. Staat overigens een vrij uitgebreide uitleg over op het forum van Codemasters. :)

Reg. datum: 26 juli 2007

Ik sta op het punt te beginnen met deze game. Ik heb WOW overgeslagen omdat je er teveel tijd in moet stoppen en volgens mij daardoor ook veel verslavender is. Ik heb begrepen dat je er met deze game wat makkelijker in en uit kan stappen en ook wat makkelijker snel een missie kan doen.

Hebben mensen ervaring met deze game op een dell Vostro met een 8600M kaart? Moet ik het video geheugen opschroeven of is de 256 genoeg? Het is een 2GHZ dual core cpu en 2GB geheugen. Zal ik dit spel goed kunnen draaien?

Reg. datum: 15 mei 2007

Volgens mij gaat dat makkelijk lukken. Ik heb niet genoeg ervaring om te zeggen om te weten hoe goed het draait op hogere graficdetails, maar op 'high' moet ie het goed doen ga ik vanuit. Op very high en ultra high weet ik niet eigenlijk.

Certified nutcase

Ik draai zelf op een AMD Athlon 64 X2 4200 2GB en een GeForce 8600 GT 256, dat gaat over het algemeen prima op Ultra high, heel af en toe wat schokjes, maar het valt reuze mee. En vind je dat wel te veel, dan schroef je gewoon omlaag naar very high en dan werkt het zeker wel goed. :)

Bug? Feature!

quote:
dragonspirit schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:58:
Een vriendelijke GM werd ingeschakeld en die besloot ons te helpen. Staat er ineens een level 9 dwerg voor je neus die wel even komt helpen. Hij hield de adds vervolgens bij ons weg en met wat dread te veel (hope pots op) gingen we er weer volle bak tegenaan. Deze Nemesis was absoluut het bokje.
Mag ik de naam van die GM, en het ticket nummer? Ik heb graag ammo voor mijn nog steeds lopende conflict met Alchemic Dream over een soortgelijk probleem in Carn Dum. Dit loopt pas 1 maand, en is exact hetzelfde verhaal. Nemesis was niet te raken omdat ie bugged was.

Uit een andere hoek: mijn betaling voor mn World Character Transfer is er EINDELIJK door. Hij staat zelfs op "In Progress". Misschien vanavond eindelijk mn startershypotheek die vanaf Snowbourn is verzonden :)

MueR wijzigde dit bericht 17-12-2007 11:46 (7%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Certified nutcase

quote:
MueR schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:45:
[...]

Mag ik de naam van die GM, en het ticket nummer? Ik heb graag ammo voor mijn nog steeds lopende conflict met Alchemic Dream over een soortgelijk probleem in Carn Dum. Dit loopt pas 1 maand, en is exact hetzelfde verhaal. Nemesis was niet te raken omdat ie bugged was.

Uit een andere hoek: mijn betaling voor mn World Character Transfer is er EINDELIJK door. Hij staat zelfs op "In Progress". Misschien vanavond eindelijk mn startershypotheek die vanaf Snowbourn is verzonden :)
Als ik die naam en het ticketnummer zou weten zou je die uiteraard mogen. Ik weet het echt niet meer. Het was een dwerg, en zijn naam begon met een D. Het ticket nummer weet ik niet, want ik was niet degene die het ticket aanmaakte. (Draugen zou kunnen qua naam)

Zat overigens nog een Nederlander uit de From Dutch Till Dawn kinship bij onze groep, zijn naam was Amakiin (als ik me niet vergis) en is een level 47 lore-master op Evernight. (misschien weet hij nog iets meer.

Brig. General

Je kunt je ticket history nog nakijken als je op Help klikt. Volgens mij heet het dan "List".

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Bug? Feature!

Woei, character transfer staat eindelijk op "completed". Dus kan ik vanavond mooi even gaan tailoren met de stacks huiden die Melagil heeft meegenomen voor me :)

Certified nutcase

quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:14:
Je kunt je ticket history nog nakijken als je op Help klikt. Volgens mij heet het dan "List".
Dat is dus het probleem, want zoals ik al zei, was het niet mijn ticket.. ;)

Reg. datum: 26 juli 2007

Ik ga het toch maar proberen. Of zijn er toch mensen die mij WoW aanraden?

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
kbloem schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:40:
Ik ga het toch maar proberen. Of zijn er toch mensen die mij WoW aanraden?
Het is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Volgens mij is er voor beide spellen een trial beschikbaar. Je kan ze dus allebei proberen en kiezen voor diegene die jou het meest aanspreekt.

Ik ga hier namelijk niet beweren dat WoW een slecht spel is, kijk maar naar het aantal WoW leden, maar WoW is dus helemaal niks voor mij :).

So try before you buy 8).

[edit] En in het lotro topic vragen naar aanbevelingen voor WoW is niet echt handig :9~.

Tank-a-Holic wijzigde dit bericht 17-12-2007 15:48 (7%)

Bug? Feature!

Ik in ieder geval niet kbloem. Ik heb een gruwelijke [censuur]tering tyfus[/censuur] hekel aan WoW.
Lord of the Rings is grafisch beter, er zit een echt verhaal in, het is redelijk goed gebalanceerd en bovendien ook (nog) niet vol met mongolen.

Kheb mn TweakBlog over mn character ook maar eens geupdate.

MueR wijzigde dit bericht 17-12-2007 15:49 (17%)

Certified nutcase

Amen MueR, ik heb het geprobeerd dat WoW, ik wilde het leuk vinden, maar het is me niet gelukt. Het begon al toen ik als beginner continue werd uitgedaagd door mensen van minstens 10 levels hoger, als ik dat dan afwees, dan werd ik vervolgens voor laffaard uitgemaakt, een groepje om samen mee te questen heb ik 1x gevonden, maar er werd nooit wat gezegd, ook al vroeg ik 100x wat we nu eigenlijk gingen doen...Jammer maar helaas...

Reg. datum: 17 december 2007

Ik heb beide trials gespeeld, maar ik vind WoW een sfeerloos spel. Kheb nu dus LOTRO onder de kerstboom liggen :P

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
Het begon al toen ik als beginner continue werd uitgedaagd door mensen van minstens 10 levels hoger, als ik dat dan afwees, dan werd ik vervolgens voor laffaard uitgemaakt,
Dat gaat in lotro toch vaak anders. ook al zie je wel eens van die stakkers die er op kicken om veel lagere levels uit te dagen het gebeurt niet veel en veel onbeschoft gedrag zie je ook niet langskomen in de chatbox.

Vanmorgenvroeg was er een 'onbeschofte' dwarf in AH en aangezien ik de enige aanwezige was wilde ik wel reageren :+

Het begon met luide burps en fahrts (prachtig die emotes :)), nu is mijn burg natuurlijk een uiterst beschaaft type dus reageerde ik er niet op :P, vervolgens laat meneer me nog juichen ook! :( Dat kon ik natuurlijk nie tover me heen laten gaan, keek welk lvl 'ie was (C49) en daagde hem uit voor een spar :P Na een 'I can't win from a lvl50 Burglar!' gedroeg 'ie zich verder :P.

Ik weet wel dat TH een dwarf stronghold is maar ze hoeven zich niet als een stelletje zwijnen te gedragen :+

Natuurlijk heb ik gezegd dat het maar een grapje was en hem naderhand netjes gedag gezwaaid, maar het was toch wel ff een leuke role-play touch :)

^^^ gezegd hebbende heeft mij eigen zwijn Dwarf Guard ook weer leuke uurtjes gemaakt, de laatste tijd team ik veel met één Hobbit Burglar van gelijk lvl (44 atm). De speler heeft ook 5 chars (en alle GM's :o) en kent het klappen van de zweep. We hebben er vooral dikke pret in om met z'n tweeën quests te doen die ei'k full fs of hoger lvl zijn.

Voordeel is dat ik weet hoe een burg werkt en hij begrijpt wat tanken is, samen hebben we het geduld om op de juiste kans te wachten en de durf om dingen domweg te proberen :Y.

Burglar gaat in stealt schuin voor me staan, op het juiste moment probeer ik één mob te pullen met mijn crossbow, die mob komt dan (natuurlijk) op mij af, ik pak all aggro aan en daarna schopt Padraig 'm onderuit of doet een attack vanuit stealth (reveal weakness altijd als eerste natuurlijk). Op deze manier hebben we o.a. de Giant Quests in Giant Valley (Trollshaws) gedaan en een hele rits quests in het nieuwe deel van Trollshaws.

Geweldig hoeveel klappen zo'n Guard kan verdragen en met een 'beetje' debuff hulp van een Burglar, aangevuld met een goed getimede green-conjunction zo nu en dan, doen we met z'n tweetjes dingen waar een grotere PUG ploeg meer moeite mee zou hebben.

Er zijn bij NOES weer twee nieuwe lvl50 burgs gekomen en zijn er vanuit eigen kin meer 50 geworden zodat we inmiddels best veel burgs hebben, heel binnenkort gaat het burgs-only 'Pack of Pickpockets' op stap }> we zien nog wel wat/waar, mss Ettenmoors of GoblinTown, maar iig moeten alle mobs tevoren geburgled worden :D

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

quote:
JohnnyV76 schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:37:
[...]

De eerste 15 levels gaan als een speer ja en meestal als je daar bent ben je ook helemaal verslaafd geraakt :)
Nou... nee, toch niet helemaal.
Ik heb zaterdag ongeveer 5uur zitten spelen en dacht op dat moment dat ik zondag weer zou.
Maar toen het éénmaal zondag was heb ik er niet naar gekeken, gewoon geen zin.
En nu heb ik het spel nog niet opgestart, ik denk toch niet dat het helemaal is wat ik zoek.

Het stomme is ook nog eens dat ik WoW hier enorm in herken, en daardoor juist zin krijg om WoW weer op te pakken. :P

Playstation Network tag: Manic_NL

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: