Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Ja, je kan op het twee manieren bekijken waarschijnlijk. Mijn ervaring is wel dat wanneer je met een guild regelmatig raid, je gear uiteindelijk wel wordt geupgraded. Dat dit niet binnen een week of binnen een maand gebeurd, is natuurlijk logisch. Daarnaast zie ik een raid met de guild ook als een kans om lol te hebben met je guildmates :P

Je zegt dat jouw kans 0.0 % is, maar als er 4 minstrels zijn, en je doet 4 raids, en er dropt 4 keer hetzelfde minstrel item, weet je dus zeker dat je die vierde keer het item hebt. En met een pickup raid kan het uiteraard de eerste keer raak zijn, maar het kan ook 50 raids duren, en dat kan dus niet in een kinship raid.

Conclusie, er is geen makkelijke en snelle manier om full raid gear te hebben, hehehee ! 8)

-Tank-a-Holic-
ja als hetzelfde item 4 x dropt is ie van mij :/ reken je even mee?

1 op 7 kans op minstrel drop CHECK
1 op 6 kans op 1 specifiek item CHECK
7*6=42 dat x 4 (elke minstrel 1) en dat delen door 3,5 (gemiddelde epic drop per raid) = 48 RAIDs voor 1 epic lekkere gemiddelde!

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

ja als hetzelfde item 4 x dropt is ie van mij :/ reken je even mee?

1 op 7 kans op minstrel drop CHECK
1 op 6 kans op 1 specifiek item CHECK
7*6=42 dat x 4 (elke minstrel 1) en dat delen door 3,5 (gemiddelde epic drop per raid) = 48 RAIDs voor 1 epic lekkere gemiddelde!
Hahaha, jaja ik weet het :) Het is dus maar goed dat je niet een veel voorkomende class genomen hebt zoals hunter of burglar 8) , lol, dan zijn die gemiddelde dus nog lager :P

edit; Mijn mains zijn meestal tanks, dus speel ook in lotro een guardian, en normaal is het voor guards ook niet makkelijk om gear te verkrijgen. Ik heb ook nooit gezegd dat ik de drop rate normaal vindt. Van mij mag er wel meer droppen van een epic ipv 1 lousy item.

Tank-a-Holic wijzigde dit bericht 25-10-2007 13:19 (19%)

quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:01:
[...]

Hahaha, jaja ik weet het :) Het is dus maar goed dat je niet een veel voorkomende class genomen hebt zoals hunter of burglar 8) , lol, dan zijn die gemiddelde dus nog lager :P

edit; Mijn mains zijn meestal tanks, dus speel ook in lotro een guardian, en normaal is het voor guards ook niet makkelijk om gear te verkrijgen. Ik heb ook nooit gezegd dat ik de drop rate normaal vindt. Van mij mag er wel meer droppen van een epic ipv 1 lousy item.

-Tank-a-Holic-
wat ik het zuurste vind aan helegrod is dat 1 iemand de class quest reward krijgt terwijl je met 24 man de quest doet. dan zit er nog een cheap quest aan vast met een (verhoudings gewijs) crappy reward. dit om te zorgen dat iedereen maar eindeloos blijft raiden

Tja, wij hebben het gewoon zo afgesproken:
Epic Items worden per class op volgorde afgegeven. Met andere woorden, er zijn bij ons momenteel 2 hunters die van raid level zijn (een level 50 en ik op 48). De lvl50 heeft bij zn laatste raid de epic boots gedropt gehad. De volgende epic hunter drop is dus voor mij. De drop daarna is voor hem, tenzij een van de level 44's snel gaat levelen en mee kan. Bij drops voor classes die we niet er bij hebben, wordt er even gekeken naar de levels van zo'n class binnen de kin. Is dat 40+, dan gaat ie naar diegene. Ver daaronder, beslissen we dan wel, want dat is nog niet voorgekomen. Waarschijnlijk zullen we het dan gaan verkopen, en de opbrengst naar de kin-kas.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
MueR schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:12:
Tja, wij hebben het gewoon zo afgesproken:
Epic Items worden per class op volgorde afgegeven. Met andere woorden, er zijn bij ons momenteel 2 hunters die van raid level zijn (een level 50 en ik op 48). De lvl50 heeft bij zn laatste raid de epic boots gedropt gehad. De volgende epic hunter drop is dus voor mij. De drop daarna is voor hem, tenzij een van de level 44's snel gaat levelen en mee kan. Bij drops voor classes die we niet er bij hebben, wordt er even gekeken naar de levels van zo'n class binnen de kin. Is dat 40+, dan gaat ie naar diegene. Ver daaronder, beslissen we dan wel, want dat is nog niet voorgekomen. Waarschijnlijk zullen we het dan gaan verkopen, en de opbrengst naar de kin-kas.
dat zou een mooi systeem zijn ja. dan zou ik nu al aardig hoog op de lijst staan aangezien er gisteren 2 minstrel drops waren. dus dan was de 3e of 4e vboor mij en dan was ik graag nog eens gaan raiden, nu is de zin voor mij echt weg en zou ik nog eerder een niet kin raid joinen.

lijkt me niet de bedoeling maar geef me eens ongelijk? immers heb ik dan meer kans op epic 20% tot 25% ippv 0,000000000 en qua rad quest drops heb ik evenveel kans als in een kin raid

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 22-10-2007 12:27 (5%)

Ik weet niet precies hoe het raiden in lotro is ( drops etc) , aangezien ik pas lvl 42 ben. Maar heb wel aardig wat raids in EQ2 gedaan, en een raidinstance daar, waar je zo'n 4 uur mee bezig bent, heeft ongeveer 8-10 fabled drops, soms ook meer ( denk dat die in lotro epics worden genoemd).

Dus als je hier in een raid van 4-5 uur maar 1 epic drop krijgt, ligt de fout niet bij de loot-systemen, maar naar mijn mening bij de programmeurs. Dan moeten ze gewoon meer sub-bosses invoeren die ook epic drops geven.

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Alle chars die ik op Eldar heb zijn nu ook bij 'Nightmare On Elf Street', het was de wens/eis van de recruitment officer dat alle alts ook bij NOES kwamen ook al zijn ze low-active en/of vault space mule's.

Ik kan nog niet op het NOES forum om de DKP details te bekijken maar volgens mij maak je een aantal redenatiefouten m.b.t. de Epic drops in raid.

Je bouwt je punten op naarmate je meer raids doet, dus uiteindelijk zal je een aantal punten hebben die meer of minder dan de anderen zijn.

Indien er een epic dropped en de Minstrels die meer punten dan jij hebben hoeven die niet (hebben ze mogelijk al of wachten met punten spenderen op andere drops), dan is jouw bod puntenbod mogelijk wel het hoogste.

Als ik het goed begrijp, en dat zou wel zo eerlijk zijn, gaan je punten die je besteed aan een raid-drop-item van je totaal te spenderen af. M.a.w. als je al iets verworven hebt met het DKP systeem, dan zal je weer opnieuw je puntenhoeveelheid moeten vergroten door nieuwe raids. Als één van de 'oudere' Minstrels een deel van (of mss wel alle) punten gebruikt heeft, dan kan jij met minder raids toch een zinvol bod uitbrengen.

Ik weet nog niet of je ook mag bieden op non-class epics, dat zou ik best vervelend vinden als dat wel mag want dan gaat het puur om de verkoop opbrengst, en dan is de kans dat je iets leuks krijgt wel een stuk kleiner.

Maar goed, ik zit te wachten op confirmation voor op het NOES forum en dan zal ik het wat verder uitvlooien, want voor mij gaat hetzelfde op natuurlijk.

Mijn eerste kin-fs CD/URU-run was al snel een feit, koud ingelogd in het nieuwe kin kreeg ik al een msg of ik meewilde, en dat wilde ik wel natuurlijk :)
Duidelijke afspraken gemaakt mbt need/greed op welke items, gelukkig had vrijwel iedereen iets anders nodig (class-quest e.d.) dus gaf dat geen enkel probleem. De buit was geschoten en nu de beer nog verdelen :+

Helaas was er niet zo snel een healer voorhanden omdat kin op Helegrod met raid bezig was. Toen we uiteindelijk compleet waren en onderweg naar CD verloren de Captain en de Minstrel verbinding en waren we weer met z'n vieren :( Na veel moeite kregen we de Captain bij een camp in CD en niet heel veel later kon hij een Minstrel summonen :).

Na een kort stukje wandelen met wat 'minor' mobs kwamen we op een plek waar Azgoth(?) zou moeten zijn maar de gedachte was dat 'ie al eerder verslagen en dat we 6 uur zouden moeten wachten voor CD resette :| .

Wel zagen we een Nazguhl met 8 priests en wat pale-folk mobs, en zijn daar maar opgedoken. Samenwerking ging heel aardig (ook al kregen we geen fraaie conjunctions los), maar de uiteindelijke loot was niets waard :|

Inmiddels was het alweer 01:30 en omdat één van de anderen ook moest loggen zijn we gestopt

Alles bij elkaar een stroef begin vanwege de dc's en de moeizaam te krijgen healer, maar ik ben alweer verder in CD geweest dan tevoren.

Wel jammer dat ik mijn oude kin moest verlaten, maar dat hing te vaak samen met losse individuen die vooral met eigen gewin bezig waren en weinig/niets om hulp bieden gaven. Hulp vragen kwam een stuk meer voor . . .
Toppuntje vond ik de acties van een Kinship Hunter die graag bij een fs in GA meewilde. Hij kwam er bij terwijl ik al mijn quests daar samen met een lager lvl FS afgewerkt had (o.a. Ivar Bloodhand - Red Maiden), en of we hem wilde helpen met Ivar en Grimbark. Niet te flauw hielpen we hem daarbij, zonder mij zou het zeker niet lukken, daar is Ivar veel te taai voor, dus ik ook weer mee.

Ivar voor de tweede keer geklopt die dag :) . Behoorlijk pitig klusje, de healer moest zichzelf twee keer rezzen en hard terug rennen :o zodat 'ie mij van healing kon voorzien, de anderen zouden zich bekommeren om de adds en de healer vrij houden maar ook zij gingen rap plat.
Crank is mss wel een kwartier aan het werk geweest om Ivar er onder te krijgen en ik zat zo nu en dan behoorlijk zonder power (en laag in morale :o ). Daarna Grimbark omgehakt en met -voormalige- kinsmen was klaar en wilde er uitmappen.
Eén van de fs members had nog 4 ringen nodig van die elite wights aldaar, maar onze fijne Hunter had geen zin om te wachten of te helpen en als ik met hem mee wilde liften moest ik wel nu meegaan :r Doei Huntertje, van mij hoef je geen hulp meer te verwachten :r

Na GA ben ik naar Fornost gegaan en heb de nog ontbrekende arrowheads opgehaald zodat ik die quest ook van mijn lijstje kon halen :) Stevige elite's in Fornost maar tegen sneak/sneak Cranck kunnen ze niet op natuurlijk, en zeker niet als ze net iets afgezonderd raken van de andere mobs, dan verschijnt uit de schaduw ineens een blade tussen de ribben B-)

Het was wel opvallend stil in Fornost, er was helemaal niemand in de buurt.

In ieder geval heb ik mijn quest-list aardig op kunnen schonen gisteren, bij elkaar wel zo'n 10 quest af kunnen strepen, weliswaar met heel weinig xp maar het ruimt wel lekker op :).
Vanavond weer verder met deeds afmaken en/of CD/URU weer als er een ploeg gaat.

[edit]
Tijdens het wachten in CD hebben we nog wat gesparred, eerst ik tegen een evenhoog lvl LoreMaster. Afgesproken dat we geen dingen zouden gebruiken die meer dan 10 min. cooldown hadden omdat we dat later nog nodig zouden hebben.
Nu ben ik nogal een stumpert als het op pvp aankomt (maar ik leer het nog wel hoop ik, oefening baart kunst), maar de LM was no match :Y) Het was wel lekker stunnen over en weer, maar de LM (met Raven) kon te weinig damage doen terwijl Cranck een hele behoorlijke (zeg maar goede) damage-output heeft. De LM verloor en ik had nog 75% morale over :)

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de LM net zo'n pvp-kluns was als ik :+

Daarna gingen de Captain en de Guard in de weer, beiden duidelijk een stuk handiger in pvp dan de LM en ik. De eerste keer ging de Captain roemloos ten onder, maar de tweede en derde keer was het een close-call, weliswaar in het voordeel van de Guard maar het scheelde heel weinig.

Ik moet toch eens proberen om het tegen andere classes op te nemen :).

[edit2]
LOL: ik bekijk net de gallery op NOES en daar zie ik een screenie van een aantal oude bekenden in Rosskempy's Travels :). Azteque, Beardgrim, Garydor en Rosskempy bezig met een Morroval, ik vermoed dat Azteque daar nog geeneens lvl40 was.
http://tweakers.net/ext/f/302051ddca4f3b0c8dc87322909d15d4/full.jpg

botoo wijzigde dit bericht 22-10-2007 13:08 (11%)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

quote:
botoo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:
Alle chars die ik op Eldar heb zijn nu ook bij 'Nightmare On Elf Street', het was de wens/eis van de recruitment officer dat alle alts ook bij NOES kwamen ook al zijn ze low-active en/of vault space mule's.

Ik kan nog niet op het NOES forum om de DKP details te bekijken maar volgens mij maak je een aantal redenatiefouten m.b.t. de Epic drops in raid.

Je bouwt je punten op naarmate je meer raids doet, dus uiteindelijk zal je een aantal punten hebben die meer of minder dan de anderen zijn.

Indien er een epic dropped en de Minstrels die meer punten dan jij hebben hoeven die niet (hebben ze mogelijk al of wachten met punten spenderen op andere drops), dan is jouw bod puntenbod mogelijk wel het hoogste.

Als ik het goed begrijp, en dat zou wel zo eerlijk zijn, gaan je punten die je besteed aan een raid-drop-item van je totaal te spenderen af. M.a.w. als je al iets verworven hebt met het DKP systeem, dan zal je weer opnieuw je puntenhoeveelheid moeten vergroten door nieuwe raids. Als één van de 'oudere' Minstrels een deel van (of mss wel alle) punten gebruikt heeft, dan kan jij met minder raids toch een zinvol bod uitbrengen.

Ik weet nog niet of je ook mag bieden op non-class epics, dat zou ik best vervelend vinden als dat wel mag want dan gaat het puur om de verkoop opbrengst, en dan is de kans dat je iets leuks krijgt wel een stuk kleiner.

Maar goed, ik zit te wachten op confirmation voor op het NOES forum en dan zal ik het wat verder uitvlooien, want voor mij gaat hetzelfde op natuurlijk.
nee dat is juist het punt de items die dropten werden (volgens mij maar dat pluis ik nog wel uit) verdeeld onder 2 andere healers onder het motto ik heb die al dus als jij die neemt neem ik die andere (geen DKP points dus of zo weinig dat het er niet toe doet)

verder weten ze hoeveel DKP points ik heb omdat het mijn 1e RAID was volgende keer hoeven ze dus maar 1 punt meer dan ik te spenderen en ze winnen hem. ik kan in daty geval pas iets winnen nadat hun alles hebben, dit omdat hun dus veel meer punten hebben.

nogmaals ik moet eerst even op noes forum kijken en dan ga ik het uitpluizen, indien het is zoals ik vrees zal het mijn 1e en laatste kinship RAID zijn. zo niet zal ik er verslag van doen...

ook nog even CD gedaan en we hadden weer de mazzel om een geweldige hunter te hebben :N hij was echt super! na de 1e minuut wees hij de tank erop dat die moest wachten tot de hunters hun werk konden doen, toen ik en de guard hem probeerde uit te leggen dat de tank eeerst moet om de aggro te krijgen snapte hij dat (zei hi) de 1e elite schoot hij al aan en die kwam vrolijk op hem af en de guard zei zie je dat bedoelen we nou >:) ik zei if you pul it you tank it >:) daarna pulde hij een troll met behoorlijk wat adds terwijl we al in gevecht waren, ik gaf toen aan een andere hunter te willen. FS wilde hem nog een kans geven nou ja vooruit dan maar met looten zag ik vrij rap dat hij op diverse dingen aan het needen was (except hides, beryl en diverse andere zaken) waarop ik hem toevoegde in mijn friend list (tip van mij) en keek welke proffesion hij had (armsman) toen er een engraved beryl recipe dropte neede hij waarop ik aangaf dat alleen tinkers mochten needen en hij gaf aan tinker te zijn! dit was voor mij de reden hem te kicken (uiteraard na overleg) toen begon hij de hele FS met leugens te MSGen zoals ik zit er nu achter waar was die andere op aan het needen :X erg geloofwaardig allemaal :X

quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:38:
Ik weet niet precies hoe het raiden in lotro is ( drops etc) , aangezien ik pas lvl 42 ben. Maar heb wel aardig wat raids in EQ2 gedaan, en een raidinstance daar, waar je zo'n 4 uur mee bezig bent, heeft ongeveer 8-10 fabled drops, soms ook meer ( denk dat die in lotro epics worden genoemd).

Dus als je hier in een raid van 4-5 uur maar 1 epic drop krijgt, ligt de fout niet bij de loot-systemen, maar naar mijn mening bij de programmeurs. Dan moeten ze gewoon meer sub-bosses invoeren die ook epic drops geven.

-Tank-a-Holic-
bij elke boss kan je 1 of 2 epic items looten, deze worden verdeeld onder 24 man. in mijn 1e RAID vielen er 4 epics in de laatste RAID vielen er 3. dan heb je nog de quest drops 1 drop delen met 24 man voor elke eindbaas degene die hem wint kan een TOFFE reward uitzoeken.

tot op heden heb ik niks gescoord op dikke repairbills na :/

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Altijd leuk om te lezen die lange verhalen van Botoo.

@Legolas:
Ik zelf heb nog niet geraid in LOTRO (gezien mijn lvl), maar als je toch op een bepaald lvl zit, en er weinig nog te doen is.... is raiden toch de oplossing, of mis ik iets.... De items die dan droppen (epic), zijn rare en speciaal... Het zou toch niet leuk zijn als alles 10x dropt en iedereen binnen 5 raid het setje compleet heeft. Wat ga je dan doen?? Misschien mis ik het principe vd raid, maar volgensmij is het toch om lol te hebben met een grote groep, en als reward krijgen een paar man een speciaal item.

Anyway, was net de changelog van book11 door aan het lezen en kwam deze tegen voor de burglar:
  • Burgled loot will now frequently be more colorful. Burglar, do your burgling!
  • There was an error in the amount of damage the Burglar's "Provoke" skill dealt, especially while in Sneak. The amount of damage dealt by the skill has been decreased, and two changes have been made to offset the decreased damage. First, the amount of threat added to the Burglar's target's current target has been increased by over 35%. Second, the skill damage of the Burglar's "Subtle Stab" has been tripled... yeah, as in times 3. "Provoke" should be more about directing threat, while "Subtle Stab" should be more about stabbing stuff.
YES, mede te meer om nog meer de stelen als ik solo speel :). Daarnaast is de damage voor Subtle Stab verdrievoudigt, nou dat zal goed uitkomen.
  • Crafters rejoice! The crafting section in the Auction House now includes recipe scrolls which are sorted by vocation.
Aah eindelijk, kun je tenminste gericht zoeken.
  • You can no longer bid on auctions placed by another character on your account.
Dit is ook een goede, ik had namelijk vaker het idee, dat richting het einde vd action de prijs kunstmatig omhoog werd gekrikt.

volledige changelog kun je hier vinden:
http://www.lotro-europe.com/newspage.php?id=1520

euh...ja

quote:
Rfce schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:
Altijd leuk om te lezen die lange verhalen van Botoo.
yep
quote:
@Legolas:
Ik zelf heb nog niet geraid in LOTRO (gezien mijn lvl), maar als je toch op een bepaald lvl zit, en er weinig nog te doen is.... is raiden toch de oplossing, of mis ik iets.... De items die dan droppen (epic), zijn rare en speciaal... Het zou toch niet leuk zijn als alles 10x dropt en iedereen binnen 5 raid het setje compleet heeft. Wat ga je dan doen?? Misschien mis ik het principe vd raid, maar volgensmij is het toch om lol te hebben met een grote groep, en als reward krijgen een paar man een speciaal item.
ik heb nog wel dingen te doen hoor, mijn reputations opkrikken en wat deeds afhandelen daarnaast is mijn RAID rank nog 0 (ettenmoors is anders dan helegrod, helegrod krijg je geen rank voor)

ga maar eens 5 uur non stop raiden en dan thuiskomen met empty bags en een huge repairbill terwijl aantal anderen weglopen met epic items ter waarde van 40 gold sorry maar dat is een contrast die niet te verdedigen is.
quote:
Anyway, was net de changelog van book11 door aan het lezen en kwam deze tegen voor de burglar:
  • Burgled loot will now frequently be more colorful. Burglar, do your burgling!
  • There was an error in the amount of damage the Burglar's "Provoke" skill dealt, especially while in Sneak. The amount of damage dealt by the skill has been decreased, and two changes have been made to offset the decreased damage. First, the amount of threat added to the Burglar's target's current target has been increased by over 35%. Second, the skill damage of the Burglar's "Subtle Stab" has been tripled... yeah, as in times 3. "Provoke" should be more about directing threat, while "Subtle Stab" should be more about stabbing stuff.
YES, mede te meer om nog meer de stelen als ik solo speel :). Daarnaast is de damage voor Subtle Stab verdrievoudigt, nou dat zal goed uitkomen.
  • Crafters rejoice! The crafting section in the Auction House now includes recipe scrolls which are sorted by vocation.
Aah eindelijk, kun je tenminste gericht zoeken.
  • You can no longer bid on auctions placed by another character on your account.
Dit is ook een goede, ik had namelijk vaker het idee, dat richting het einde vd action de prijs kunstmatig omhoog werd gekrikt.

volledige changelog kun je hier vinden:
http://www.lotro-europe.com/newspage.php?id=1520
nice ben erg benieuwd naar book 11 en ook de nieuwe recipes :P

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:27:
ga maar eens 5 uur non stop raiden en dan thuiskomen met empty bags en een huge repairbill terwijl aantal anderen weglopen met epic items ter waarde van 40 gold sorry maar dat is een contrast die niet te verdedigen is.
Helaas al vaak genoeg meegemaakt :( . En aangezien je als tank zijnde al helemaal niet vrolijk wordt van de repairman's bill , is dat niet leuk nee.

Maaarrrrr niemand dwingt je om te raiden 8) Je kan ook gewoon een biertje gaan drinken in de Prancing Pony, stukken goedkoper , hehehehe :P !!

Veni, Vidi, Vici

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:27:
[...]
OK, daar kan ik dus (nog) niet over mee praten. En wat vind jij hoge repair bills?? Ik heb op dit moment bijv. met mn lvl37 char 4G in kas en vind 150s eigenlijk wel veel voor een repair (maar dan ben ik bijv. wel een tijd in GA geweest met een fellowship).

Waar ik me ook op verheug zijn de huizen die gaan komen. Wat lijkt me dat een leuke toegevoegde waarde... je eigen stekkie met een tuin en je eigen meubels erin.. Ik heb namelijk begrepen dat je deze kunt kopen en/of zelf maken.. Daarnaast zou je ook thuis een kluis hebben (tier2 huis heeft 2 kluizen) en krijg je een skill om er naartoe te teleporteren :). Jammer dat je per account dus maar 1 huis kan kopen.... ik speel nu nl met een hobbit en een elf... Voor de hobbit wordt het waarschijnlijk een huis in the shire, maarjah die elf heeft daar natuurlijk niets te zoeken, anyway misschien wordt dat in de toekomst nog een possibility.

Heeft iemand btw al een link/torrent voor de stand-alone patch?? Ik zag dat er al een voor de US-versie is, maar daar hebben we nix aan.

euh...ja

quote:
Rfce schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

OK, daar kan ik dus (nog) niet over mee praten. En wat vind jij hoge repair bills?? Ik heb op dit moment bijv. met mn lvl37 char 4G in kas en vind 150s eigenlijk wel veel voor een repair (maar dan ben ik bijv. wel een tijd in GA geweest met een fellowship).

Waar ik me ook op verheug zijn de huizen die gaan komen. Wat lijkt me dat een leuke toegevoegde waarde... je eigen stekkie met een tuin en je eigen meubels erin.. Ik heb namelijk begrepen dat je deze kunt kopen en/of zelf maken.. Daarnaast zou je ook thuis een kluis hebben (tier2 huis heeft 2 kluizen) en krijg je een skill om er naartoe te teleporteren :). Jammer dat je per account dus maar 1 huis kan kopen.... ik speel nu nl met een hobbit en een elf... Voor de hobbit wordt het waarschijnlijk een huis in the shire, maarjah die elf heeft daar natuurlijk niets te zoeken, anyway misschien wordt dat in de toekomst nog een possibility.

Heeft iemand btw al een link/torrent voor de stand-alone patch?? Ik zag dat er al een voor de US-versie is, maar daar hebben we nix aan.
ik was in beide raids aan repair zon 600 silver in totaal kwijt (+/- 300 per raid dus) aan repairs dat is voor een minstrel erg veel! in niet raids kom ik ook weleens aan redelijk hoge repair bills echter heb je dan nog spullen die je kan verkopen aan vendors waardoor je vaak toch nog in de plus komt bij RAIDs heb ik de ervaring dat ik blij mag zijn als 50 a 80 silver buit maak aan troep om te verkopen.

housing kijk ik inderdaad ook naar uit. tier 1 house (4 gold) heeft geen kluisje (meende ik) en tier 2 heeft er 2 (7 gold) of je kan kiezen waar je huis komt weet ik niet maar ik koop een tier 2 huis :Y

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:29:
ik was in beide raids aan repair zon 600 silver in totaal kwijt (+/- 300 per raid dus)
Ik vindt de repairkosten in lotro zowieso erg hoog. Heb zelf nog niet eerder een mmorpg gespeeld waar de kosten zo hoog zijn :'( .

En huizen ! YAY ...alleen beetje jammer dat ik net bijna al mijn geld heb uitgegeven aan een horse een nieuwe armor.

-Tank-a-Holic-

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Ook niet te flauw om er een volsagen n00b vraag tussendoor te gooien :o
Je kan ingame met elkaar communiceren met het ingebouwde audio systeem. Is dat hetzelfde als 'Ventrilo' op een speciale server? Zoja zo nee, hoe log ik daar op in (als ik de codes heb natuurlijk) en/of waar haal ik de (externe???) software vandaan?

Het is toch wel makkelijk bij CD/Uru en het begint een beetje noodzakelijk te worden als ik ga raiden.

Provoke een onredelijke damage vanuit sneak? Nooit geweten, maar dat zal ik vanavond nog eens proberen voor zolang het nog kan :)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Tip:
Koop pas armour bij level 47. Dat zijn pas armors die redelijk definitief zullen zijn voor je character. Kijk voor de rest je kinleden lief aan. Meestal (tenzij je in een zeikerskin zit) willen ze wel een poging doen wat spullen voor je te critten. Neem de moeite niet om een goud uit te geven aan level 35 armour, want dat is na 3 levels weer outdated.
quote:
botoo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:08:
Je kan ingame met elkaar communiceren met het ingebouwde audio systeem. Is dat hetzelfde als 'Ventrilo' op een speciale server? Zoja zo nee, hoe log ik daar op in (als ik de codes heb natuurlijk) en/of waar haal ik de (externe???) software vandaan?
Nee. Ventrilo is goede kwaliteit audio :+ Dit kan je downloaden op http://www.ventrilo.com/.

MueR wijzigde dit bericht 22-10-2007 17:14 (42%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Helaas al vaak genoeg meegemaakt :( . En aangezien je als tank zijnde al helemaal niet vrolijk wordt van de repairman's bill , is dat niet leuk nee.
Op een site zag ik dat er een recipe is voor een repair anvil. Heeft iemand die ooit gezien?
Ik ben metalsmith dus zie het wel zitten om zelf (voor nop) "in the field" mijn armour the repareren.

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:49:
[...]
Op een site zag ik dat er een recipe is voor een repair anvil. Heeft iemand die ooit gezien?
Ik ben metalsmith dus zie het wel zitten om zelf (voor nop) "in the field" mijn armour the repareren.
die kun je kopen als je rep hebt bij thorin.

quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

leuk maar das niet voor nop... de gewone is 150% vendor price en superior 125% vendor price. en je moet inderdaad de reputation bij de dwarves hebben dan kan je recipe kopen en ze maken echter zijn de anvils als ook de recipes bound on aquire...

hele FS (of raid) kan hem gebruiken, maar de repair kosten zelf zijn fors hoger

Veni, Vidi, Vici

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:29:
[...]
ik was in beide raids aan repair zon 600 silver in totaal kwijt (+/- 300 per raid dus) aan repairs dat is voor een minstrel erg veel!
Oei, dat is idd veel en zeker als je niets loot (60s is dus niets tov 300).

De standalone patch is btw te downloaden via het torrent netwerk:
Book11

euh...ja

quote:
botoo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:08:

Het is toch wel makkelijk bij CD/Uru en het begint een beetje noodzakelijk te worden als ik ga raiden.

Provoke een onredelijke damage vanuit sneak? Nooit geweten, maar dat zal ik vanavond nog eens proberen voor zolang het nog kan :)
ventrilo is veel relaxter je kan alles wat je moet weten op de noes site vinden :)

heb gelezen hoe het DKP systeem werkt en dat is dus slecht nieuws, er is geen enkele beperking in hoeveelheid punten. je moet minimaal 40 punten inzetten als je bied. wat dus mijn eerdere uitingen lijkt te bevestigen en je als nieuweling in RAIDs niets in te brengen hebt (iig voor de minstrel omdat altijd dezelfde minstrel in RAID zitten en dus altijd meer punten houden) mogelijk dat het voor andere classes beter uitpakt...

heb er een topic over gestart op noes forum keep you posted :)

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 23-10-2007 09:19 (24%)

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:44:
heb gelezen hoe het DKP systeem werkt en dat is dus slecht nieuws, er is geen enkele beperking in hoeveelheid punten. je moet minimaal 40 punten inzetten als je bied. wat dus mijn eerdere uitingen lijkt te bevestigen en je als nieuweling in RAIDs niets in te brengen hebt (iig voor de minstrel omdat altijd dezelfde minstrel in RAID zitten en dus altijd meer punten houden) mogelijk dat het voor andere classes beter uitpakt...

heb er een topic over gestart op noes forum keep you posted :)
Hoe zou jij het dan graag zien? Het is uiteraard logisch dat iemand die al vaker heeft geraid meer punten heeft. Wel zou het een idee zijn bij het ontvangen van een item een minimaal aan punten in te houden.

Maar wanneer jij bij een volgende raid op een minstrel item je volledige punten inzet, dan kan de andere minstrel alleen maar winnen door hierover heen te bieden, wat dan wel betekent dat deze punten worden ingehouden, en het verschil tussen zijn/haar punten kleiner wordt met jou punten. En wanneer jij dus evenveel raids gaat doen als die andere minstrel, maak je op een gegeven moment dus ook steeds meer kans op een item ?! Toch 8)

Ze kunnen moeilijk iedere keer alle punten bij iedereen resetten zodra er een nieuwe raider bij komt :9

Maar zoals ik al zei, een minimaal aantal puntenaftrek bij het verkrijgen van een item lost denk ik al veel problemen op.

Btw ! I love my guardian !! hehehehehe

Gaat het killen langzaam ? Ja.

Maar als ik dan zoals gisteren als level 42 zijnde een level 45 signature ( met 3.700 health ) en een add afmaak, en het gevecht eindig met nog zo'n 80% health en 80% power over, dan heb ik toch zoiets van, yay !!

Block...80% mouhahahahahaha ! 8)

quote:
Tank-a-Holic schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Hoe zou jij het dan graag zien? Het is uiteraard logisch dat iemand die al vaker heeft geraid meer punten heeft. Wel zou het een idee zijn bij het ontvangen van een item een minimaal aan punten in te houden.

Maar wanneer jij bij een volgende raid op een minstrel item je volledige punten inzet, dan kan de andere minstrel alleen maar winnen door hierover heen te bieden, wat dan wel betekent dat deze punten worden ingehouden, en het verschil tussen zijn/haar punten kleiner wordt met jou punten. En wanneer jij dus evenveel raids gaat doen als die andere minstrel, maak je op een gegeven moment dus ook steeds meer kans op een item ?! Toch 8)

Ze kunnen moeilijk iedere keer alle punten bij iedereen resetten zodra er een nieuwe raider bij komt :9

Maar zoals ik al zei, een minimaal aantal puntenaftrek bij het verkrijgen van een item lost denk ik al veel problemen op.
fout aangezien er weinig active healers zijn zitten altijd dezelfde healers in de helegrod RAIDS. aangezien hun meer punten hebben als ik kunnen ze altijd over mij heen bieden. hierdoor kan ik nooit een epic winnen tot de rest het compleet heeft, en daar pas ik voor!

stel ik doe mee en ik zet al mijn punten in dan ben ik die dus kwijt en heb ik nog geen item. en sta ik nog steeds achter.

mijnziens zou er dus een systeem moeten zijn die ervoor zorgt dat de verschillen niet zo groot zijn (of kunnen zijn dan wel worden) indien ik geen eerlijke kans heb op epics ga ik niet deelnemen aan kinraids....
quote:
Btw ! I love my guardian !! hehehehehe

Gaat het killen langzaam ? Ja.

Maar als ik dan zoals gisteren als level 42 zijnde een level 45 signature ( met 3.700 health ) en een add afmaak, en het gevecht eindig met nog zo'n 80% health en 80% power over, dan heb ik toch zoiets van, yay !!

Block...80% mouhahahahahaha ! 8)

-Tank-a-Holic-
nice! 80% block damn das hoog :D en hoeveel evade en parry chance heb je dan?

Ik heb gisteren weer even een momentje heel hard gelachen over de Dutch Dunedain. Een hidefarmer van level 42 liep ergens in Chetwood rond, alles te killen. Daar stonden een paar lowlevels beteuterd van te kijken. Ik dacht, laat ik die eens uitdagen voor een spar. Uiteraard gedeclined. Ik loop gewoon verder, tot ik even later uitgedaagd wordt voor een spar. Ik accept, draai me om, en daar staat ineens een level 50 captain. Ach, denk ik, het heeft een vriendje geroepen, laf. Nou ja.
Ik begin vrolijk op die captain te schieten, maar na een tijdje begin ik me toch ernstig af te vragen waarom ze nog niet dood is. Kheb toch al ruim 3000 punten er af getikt. Blijkt dat ze gewoon bijna 5000 morale heeft. Uiteindelijk hield ze nog 2200 morale over voordat ik zonder zat. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Wel jammer dat zo'n hunter meteen weer de sterkste captain uit de kinship moet roepen om een spar te beantwoorden. Ik had het eigenlijk ook kunnen weten, dit is niet de eerste keer dat het me overkomt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws