Oke dan goed om te horen. Op naar vrijdagquote:
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Oke dan goed om te horen. Op naar vrijdagquote:Goofkop schreef op zondag 02 september 2007 @ 03:29:
Idd een telefoontje naar KPN was genoeg.
Gelukkig dat die mensen 7 dagen in de week tot savonds 22.00 bereikbaar zijn, toch Feyenoord kunnen kijken op me tv ipv van via planetvoetbal.
Toch vreemd, je kiest een voetbalpakket als extra dan verwacht je toch gewoon dat die gelijk werkt, nu moest ik eerst bellen (terwijl dat nergens stond aangegeven), en die gozer had het gelijk geactiveerd en 5 minuten later had ik beeld.
Nu kom ik er alleen met me stomme kop net achter dat ik gewoon die smartcard in me Sony Bravia kan steken haha, staat in die handleiding op internet dat je de smartcard in bijgeleverde CAM module moet doen en dan in je Bravia moet schuiven. Zit die module bij het Digitenne pakket of zat die waarschijnlijk bij me tv, dan moet ik namelijk even die doos opzoeken. Iemand misschien idee of deze manier voordelen heeft tov van het beeld?
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Dan ga ik het toch maar eens proberen. Wat houdt de 1 maand gratis aanbieding in? Dat je je aansluitkosten terug krijgt als het niet bevalt? Of dat je simpelweg alleen de 1e maand gratis krijgt en op ieder moment kan opzeggen?quote:inVision schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:49:
[...]
Ik heb gister een Samsung LE40R81 (100 cm / 40 inch) en een Samsung LE32R81 (80 cm / 32 inch) gekocht en de kwalitiet van Digitenne valt me reuze mee, ik kan verwacht dat ik de blokjes echt wel zou zien, maar zie er niets van tenzij ik dichtbij het scherm ga staan. Ik gebruik in beide gevallen de Samsung 1000T 3.5 1.53 hardware.
Bij het 40 inch scherm zit ik er zo'n 4,5 meter vanaf en bij de 32 inch ongeveer 2,5 meter.
Ik ben er erg blij mee
Als je het binnen een maand terugstuurd / brengt betaal je niets volgens mij, maar ik weet het niet zeker, want ik heb het niet terug gebrachtquote:Black Bullet schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:28:
[...]
Dan ga ik het toch maar eens proberen. Wat houdt de 1 maand gratis aanbieding in? Dat je je aansluitkosten terug krijgt als het niet bevalt? Of dat je simpelweg alleen de 1e maand gratis krijgt en op ieder moment kan opzeggen?
one man,.. one soul,.. one hart,.. no mercy,.. one vision - inVision
Persoonlijk heb ik daar niks van gemerkt van slechte ontvangst bij regenquote:Dagi schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:24:
Hoe is de kwaliteit van Digitenne op regenachtige dagen? Ik hoorde van een collega dat hij dan amper bereik heeft. Klopt dit?
drh
Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com
Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com
Volgens mij is dat de "bekende" twintuner bug.quote:koektrommeltje schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:49:
Probleem is, dat het geluid wel opgenomen wordt, maar het beeld zelf niet?
Hoe kan dit? Kwestie van verkeerde instelling ergens? Of is het ding kapot?
http://kpn-customer.custh...amp;p_li=&p_topview=1quote:koektrommeltje schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:49:
Nog even gezocht, het probleem is dat je hem dus niet op standby mag zetten, anders moet je hem steeds uit en aan zetten.quote:koektrommeltje schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:49:
Het is EN.quote:koektrommeltje schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:26:
Hoi,
Kan iemand mij vertellen hoe je precies opneemt als je een twintuner hebt?
Stel je dan de timer via de twintuner in, of stel je dan de (video/hdd)recorder in.
Gisteren een "wolkbreuk" boven ons huis, geen enkele vorm van storing, behalve dan dat het volume behoorlijk omhoog moest (vanwege het regenlawaai buitenquote:Dagi schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:24:
Hoe is de kwaliteit van Digitenne op regenachtige dagen? Ik hoorde van een collega dat hij dan amper bereik heeft. Klopt dit?
Handig:quote:Kaoh schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:16:
[...]
Het is EN.
Je moet op de twintuner de timers instellen om aan te geven van hoelaat tot hoelaat hij welke zender naar de VCR scart moet uitzenden.
Daarnaast moet je de VCR dus instellen om vanaf zijn scart aansluiting van zolaat to zolaar op te nemen.
Dus het instellen van welke zender doe je op de tuner, en van hoelaat tot hoelaat op beide.
Via internet ?quote:chrisborst schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:03:
2 weken geleden Digitenne besteld, vrijdag binnengekomen ( terwijl in de brief stond, maandag 3 sept)
Vandaag geinstalleerd. Ik heb zelf geen TV, maar een tvkaart. Een hauppauge pctv 150. Via composit eraan gehangen en het beeld is echt perfect. Ontvangst ik ook goed.
Ben dus best tevreden, maar het leveren duurde alleen wel lang. Geen 1 a 2 werkdagen zoals op de website staat, maar 1 a 2 weken.
Dus aansluiten op een tvkaart gaat echt goed!
Ligt eraan wat je hebt besteld.quote:Mars18 schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:09:
[...]
Via internet ?
Wat moet je betalen aan de postbode ?
KPN Budget + Compuserve adsl en telefonie + Digitenne = dag UPC
Ik had zelf een single tuner en een Topfield PVR 160 besteld en ik moest 140 euro betalen. De korting van 89 euro krijg je dus meteen.quote:
KPN Budget + Compuserve adsl en telefonie + Digitenne = dag UPC
Hangt er vanaf waar je besteld, tegenwoordig heb je meestal de Topfield huurtuner.quote:Mars18 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 01:51:
en hoe dan met die korting
want 1e ontvanger is gratis
mayo is still the uberlube
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
hier http://iksluitjeaan.nl/feyenoordquote:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 02:38:
[...]
Hangt er vanaf waar je besteld, tegenwoordig heb je meestal de Topfield huurtuner.
Dat moet beter kunnen.quote:Sorcerer8472 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:08:
NL1, 2 en 3 zijn nog wel te doen, maar RTL4 is één grote blokkendoos. Digitale ruisonderdrukking van de tv helpt wel, maar maakt het beeld ook een heel klein beetje vager (is het in dit geval wel waard).
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos