Reg. datum: 13 juli 2008
[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 32
Er word overal gezegd dat je de Zen accessoires perfect kunt gebruiken voor de Zen X-Fi, nu wil ik een hoesje bij de Zen hebben. Het Zen hoesje vind ik vreselijk, maar de X-Fi niet, kan ik dan ook gewoon die X-Fi nemen en die gebruike voor de Zen? (alweer een vraag, sorry daarvoor
)
Het passt er in elk geval in. Het zou wel kunnen dat de Zen dan een klein beetje heen en weer kan bewegen in het hoesje.
En ik dacht dat er wel een slaapfunctie op de Zen zit. Bekijk anders wat er allemaal in het optiemenu staat.
En ik dacht dat er wel een slaapfunctie op de Zen zit. Bekijk anders wat er allemaal in het optiemenu staat.
Vihaio wijzigde dit bericht 21-01-2009 16:25 (31%)
Reg. datum: 27 november 2005
Reg. datum: 27 november 2005
Er is overigens een nieuwe firmware uitgebracht op 19 januari:
Met één fix:
code:
http://nl.europe.creative...ame=ZEN&x=54&y=12
Met één fix:
code:
1
| Ensures smooth operation of your player's FM Radio. |
Reg. datum: 08 februari 2008
Reg. datum: 08 februari 2008
Das heel mooi. Mijn zen is een flink gecrasht tijdens radio luisteren. Vloume ging in ene vol aan en was niet meer te weizigen. En bij mp3's kreeg ik alleen nog maar ruis. Resseten hielp niet.
Maar toen ik hem een paar uur later probeerde werkte ie ineens wel goed.
Straks maar eens updaten.
Reg. datum: 18 februari 2002
Ik zal hier opnieuw mijn ervaring posten. Ik ben nog steeds erg blij met mijn Creative Zen. De prijs was erg goed, ik had alleen de 2 accessoires niet erbij moeten kopen.
Ik vind het wel heel erg jammer, dat de Zen video kan afspelen, maar dat het praktisch niet werkt, gezien de synchronisatieproblemen van geluid en audio.
Mijn volgende gadget aanschaf zal een iPhone-achtige telefoon worden waarschijnlijk, waar ik ook video's fatsoenlijk op kan bekijken en hopelijk ook SNES, PSP en N64 games.
Ik vind het wel heel erg jammer, dat de Zen video kan afspelen, maar dat het praktisch niet werkt, gezien de synchronisatieproblemen van geluid en audio.
Mijn volgende gadget aanschaf zal een iPhone-achtige telefoon worden waarschijnlijk, waar ik ook video's fatsoenlijk op kan bekijken en hopelijk ook SNES, PSP en N64 games.
Dat probleem ken ik inderdaad, het resetten gaat niet altijd even goed. Als je bijvoorbeeld de mp3speler soms 4 of 5 uur aan de oplader hebt, dan heb je ineens een fel lichtgevend beeld en werkt de reset ook niet meer en dien je te wachten totdat de accu weer leeg is.quote:8_ball schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:30:
Das heel mooi. Mijn zen is een flink gecrasht tijdens radio luisteren. Vloume ging in ene vol aan en was niet meer te weizigen. En bij mp3's kreeg ik alleen nog maar ruis. Resseten hielp niet.
Dat soort vragen lijken me bij uitstek te vinden in de handleiding. En anders even op de site van Creative kijken. Van dit soort basic vraagjes verwachten we op GoT toch wel dat je het zelf even opzoekt 
Net geüpdate, geen problemen ondervonden voor de update en ook geen problemen nadien.quote:The_Worst schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:24:
Er is overigens een nieuwe firmware uitgebracht op 19 januari:
Met één fix:
code:
1 Ensures smooth operation of your player's FM Radio.
Hij bleef wel een tijdje hangen bij 'updating', maar daarna rebootte hij en alles "ok".
Merci voor de link...
http://specs.tweak.to/12089 | http://specs.tweak.to/12090
To install this firmwarequote:Satnaro schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:11:
Hoe moet je eigenlijk je zen firmware updaten?
Download the ZEN_PCFW_L22_1_21_03e.exe file into your local hard disk.
Close all application windows that are currently running on your computer.
Connect your player to your computer.
Double-click the downloaded file and follow the instructions on the screen.
Reg. datum: 13 februari 2007
Reg. datum: 13 februari 2007
misschien kan iemand mij helpen... Ik heb niet alle 44 pagina`s doorgelezen.
Ik heb een sd card in mijn creative zen gestopt gister. Ik kan wel via memorycard muziek luisteren maar als ik de bestanden wil importeren dan doet ie dat niet.
Weet iemand hoe dit kan en of ik dat via de computer kan doen en hoe dat dan moet??
Groetjes sam
Ik heb een sd card in mijn creative zen gestopt gister. Ik kan wel via memorycard muziek luisteren maar als ik de bestanden wil importeren dan doet ie dat niet.
Weet iemand hoe dit kan en of ik dat via de computer kan doen en hoe dat dan moet??
Groetjes sam
Reg. datum: 27 november 2002
Reg. datum: 27 november 2002
ik heb mijn ZEN nu al een tijdje en ben er zeer tevreden over
echter heb ik een klein "probleempje" ermee:
soms (echt heel soms) als ik hem aanzet is het beeld overbelicht vanaf de knoppenkant zeg maar (een gradiant van overbelicht naar normaal is de beste omschrijving al is dat niet helemaal hoe het eruit ziet
)
als ik vervolgens de speler uitzet en weer aanzet doet deze het weer normaal.
iemand bekend met dit "probleem"?
echter heb ik een klein "probleempje" ermee:
soms (echt heel soms) als ik hem aanzet is het beeld overbelicht vanaf de knoppenkant zeg maar (een gradiant van overbelicht naar normaal is de beste omschrijving al is dat niet helemaal hoe het eruit ziet
als ik vervolgens de speler uitzet en weer aanzet doet deze het weer normaal.
iemand bekend met dit "probleem"?
Reg. datum: 17 februari 2009
Ik heb eergister een ZEN aangeschaft, na het uit de doos halen gelijk op pc aangesloten en 4 uur laten opladen (tot het stroom icoontje op de batterij in beeld stond)..
nu heb ik gister een uurtje geluisterd, vandaag 3 uurtjes geluisterd
En toen was de batterij al in het rood/ op 16%. Aangezien je lithium batterijen beter niet helemaal leeg kan laten gaan (zoals algemeen bekend) heb ik de speler weer aan de PC hangen nu..
5 uur luisterplezier, voor een apparaat waar 25uur voor staat, wat moet ik hier mee?
note: gister heb ik tussendoor ook eventjes de firmware geupdate
nu heb ik gister een uurtje geluisterd, vandaag 3 uurtjes geluisterd
En toen was de batterij al in het rood/ op 16%. Aangezien je lithium batterijen beter niet helemaal leeg kan laten gaan (zoals algemeen bekend) heb ik de speler weer aan de PC hangen nu..
5 uur luisterplezier, voor een apparaat waar 25uur voor staat, wat moet ik hier mee?
note: gister heb ik tussendoor ook eventjes de firmware geupdate
SJAAK4000 wijzigde dit bericht 02-04-2009 21:05 (6%)
Probeer eens een paar keer te ontladen en weer op te laden. Je hebt gelijk dat het niet goed is voor li-ionbatterijen om ze leeg te laten gaan.. maar de eerste paar keer kun je ze best even ontladen en weer opladen. Dit om de batterij aan zijn maximale capaciteit te laten komen. Wellicht dat het dan verbeterd.
Dankjewel voor je reactie, ik ben nu zoals ik eerder zei weer aan het opladen. Vanaf 16% dus..
als de speler straks weer opgeladen is, laat ik hem de hele nacht spelen.. en hoop ik dat ie morgen ochtend nog speelt.. dan zal ik hem tot 2% leeg laten gaan (morgen..)
-edit: ik heb er trouwens 2 x 4GB Sandisk SDHC kaartjes bij gekocht, die doen het echter alleen wanneer ik ze er in stop als de speler al aan staat, als ik ze er in laat zitten krijg ik ''media not detected, please insert media'' (en ze zitten er toch echt goed in)
beetje gaar dit
iemand een oplossing?
als de speler straks weer opgeladen is, laat ik hem de hele nacht spelen.. en hoop ik dat ie morgen ochtend nog speelt.. dan zal ik hem tot 2% leeg laten gaan (morgen..)
-edit: ik heb er trouwens 2 x 4GB Sandisk SDHC kaartjes bij gekocht, die doen het echter alleen wanneer ik ze er in stop als de speler al aan staat, als ik ze er in laat zitten krijg ik ''media not detected, please insert media'' (en ze zitten er toch echt goed in)
beetje gaar dit
SJAAK4000 wijzigde dit bericht 02-04-2009 22:05 (37%)
Hmmmm.. beetje jammer dat het als een MTP device werkt (en je Zen geen driveletter krijgt..) zou hem graag met iTunes willen gebruiken
Itunes Agent heeft een driveletter nodig, dus dat gaat niet werken ben ik bang?
Itunes Agent heeft een driveletter nodig, dus dat gaat niet werken ben ik bang?
Ik weet niet precies hoe dat programma werkt, maar je krijgt inderdaad geen drive-letter. Je speler connect als "MTP device" en vziw zit daar geen drive-letter aan gekoppeld.
Voor de mensen die het niet weten,
Songbird is een vet goed 'alternatief' voor Itunes/Winamp (je kan het geen itunes kloon noemen denk ik..) anyways, het is van Mozilla en het werkt echt super goed met alle MP3 spelers
Dus ook je ZEN
Songbird is een vet goed 'alternatief' voor Itunes/Winamp (je kan het geen itunes kloon noemen denk ik..) anyways, het is van Mozilla en het werkt echt super goed met alle MP3 spelers
Dus ook je ZEN
Ik heb erg veel plezier van m'n Zen, maar het ontvangst bereik van de FM radio is erg slecht
(in vergelijking met bijv. Samsung mp3 spelers / met alle earphones die ik heb geprobeerd)
Is er een manier om het FM ontvangstbereik van de Zen te vergroten?
(in vergelijking met bijv. Samsung mp3 spelers / met alle earphones die ik heb geprobeerd)
Is er een manier om het FM ontvangstbereik van de Zen te vergroten?
Niet echt. Het enige wat je kunt doen is andere oordopjes gebruiken als je huidige op de een of andere manier niet lekker werken. Maar ik begrijp dat je dat al geprobeerd hebt.
Ik vond gister avond via google het volgende
'Improve radio reception'
http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=7706
het werkt met zo'n duo 3.5mm ding

In het eene gat je earphones, in het andere een loze draad (bijv. een 3.5mm verleng snoer )
'Improve radio reception'
http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=7706
het werkt met zo'n duo 3.5mm ding

In het eene gat je earphones, in het andere een loze draad (bijv. een 3.5mm verleng snoer )
Sinds een paar weken een probleem met de Zen. Mediaspelers (Winamp en Mediaplayer 11) crashen bij het opstarten ervan als de Zen via USB is aangesloten. Haal ik de Zen eruit, dan werkt alles perfect..
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Reg. datum: 16 april 2009
Reg. datum: 16 april 2009
Hallo, sinds zaterdag ben ik eigenaar van een Creative Zen 8gb.
Ik heb twee vraagjes:
- In de map 'Music' heb ik vele verschillende albums. Maar wanneer een album afspeelt en het laatste nummer is afgespeeld, dan begint het album weer opnieuw. Kan na het laatste nummer ook automatisch een volgend/ander album worden afgespeeld zodat ik niet handmatig naar een ander album hoef te switchen?
- De weergave van de nummers/albums is nogal verschillend. De ene keer laat die alleen de naam van het nummer zien, dan weer de naam van de artiest + de naam van het nummer. Hoe kan ik bijvoorbeeld instellen dat hij gewoon het bestand weergeeft zoals het bestand ook heet op de pc?
Alvast bedankt.
Ik heb twee vraagjes:
- In de map 'Music' heb ik vele verschillende albums. Maar wanneer een album afspeelt en het laatste nummer is afgespeeld, dan begint het album weer opnieuw. Kan na het laatste nummer ook automatisch een volgend/ander album worden afgespeeld zodat ik niet handmatig naar een ander album hoef te switchen?
- De weergave van de nummers/albums is nogal verschillend. De ene keer laat die alleen de naam van het nummer zien, dan weer de naam van de artiest + de naam van het nummer. Hoe kan ik bijvoorbeeld instellen dat hij gewoon het bestand weergeeft zoals het bestand ook heet op de pc?
Alvast bedankt.
Vraag 1 weet ik niet. Maar bij het afspelen van nummers is het zo dat de Zen naar de tags kijkt, en dus niet naar de filenaam. Dat je dus wisselende weergaves ziet zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat je de boel niet allemaal even goed getagged hebt.
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last