Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juni 2005

Ik heb ook een klein verschil tussen geluid en beeld. Een echt kant-en-klare oplossing lijkt me er niet te zijn, heb al verschillende codeer-programma's getest. Het blijft proberen ... Heeft er iemand ervaring met iLove van ElvisElvis?

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Dit topic is niet bedoeld om ervaringen uit te wisselen mbt codeerprogramma's. Er is hier echter wel voldoende over te vinden, en dat programma'tje is naar mijn mening best aardig.

Voor de rest is Video coderen voor je PMD: Tips en trucs nog altijd the place to be wat betreft codeerissues en dergelijke.

Reg. datum: 18 oktober 2008

Ik heb een vraagje over de Flash 8gb Zen.
Hoe krijg ik er albumplaatjes in?
Het moet toch mogelijk zijn aangezien ik er al een paar heb gezien bij het afspelen die ik er niet heb ingezet.
Heb al van alles geprobeerd in de tags maar noppie!!
Wie kan mij helpen of heeft tips :?
Groet, Wilma

Reg. datum: 03 december 2003

Met MP3Tag kun jeen plaatje aan je mp3 'koppelen'. Deze wordt dan getoond in je Zen.Voor zover ik weet, toont de ZEN maar 1 afbeelding. Het heeft dus geen nut om er meerdere aan je tag toe te voegen.

wilmie, welkom op GoT :) Het zou handig zijn als je aan zou kunnen geven wat je precies verstaat onder "heb al van alles geprobeerd". Wij kunnen dat namelijk op afstand niet bepalen en het is wel zo handig om te weten wat je gedaan hebt om je een beetje effectief te kunnen helpen.

In ieder geval zijn er programma'tjes voor om het albumart aan een nummer te koppelen. Zoals degene die Eriksk al noemt. Mediamonkey kan het ook.

Reg. datum: 08 februari 2007

Mijn ervaring is dat de albumart alleen tevoorschijn komt als je de muziek op de speler overbrengt met een synchronisatieprogramma als Zen Media Explorer of Windows Media Player 11, en dat het niet werkt als je de muziek via verkenner naar de speler kopiëert. Misschien dit eens proberen (als je dat nog niet gedaan hebt?)
Via Zen Media Explorer de muziek overbrengen en je hebt je albumart er instaan. Wanneer je het rechtstreeks overbrengt komt deze inderdaad niet in je Zen te staan.

Reg. datum: 18 april 2004

http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/digitalmusic/creative_zen_stone_crave_handson.jpg

Klein, simpel en goedkoop. :') al die mensen die 100en besteden aan een ipod :w

Een kleine aantekening is wel dat ik hiervoor de Zen Stone Plus had, dus met beeldschermpje en radio, maar die ging van de 1 op de andere dag niet meer aan. Kapot dus. Toen maar Zen Stone gekocht voor 2 tientjes :*)

Leuk, maar volgens mij ben je op zoek naar dit topic: [Flash] Creative Zen Stone (Plus) ervaringentopic :P

Reg. datum: 18 april 2004

quote:
Daar zitten bijna geen mensen ;(

Reg. datum: 18 oktober 2008

Bedankt voor jullie tips maar ik ben er al uit. Ik heb i Tunes gebruikt om de albumplaatjes in de Zen te zetten.
Kopiëren en plakken werkt niet maar kopiëren naar Creative Zen wel.

Reg. datum: 26 november 2006

Ze hebben zeker een personeelstekort bij de klantenservice van Creative, want ik vraag nu al bijna 2 maanden om de retourzending van mijn Zen die ik 3 maanden geleden heb opgestuurd ter reparatie, maar tot nog toe heb ik nog helemaal *niks* ontvangen, behalve tweemaal de belofte dat het geregeld zou worden. Natuurlijk meneer, wij sturen deze voor u op. Ik word hier zo moe van... :( Nu maar een "iets minder aardige" e-mail gestuurd, misschien dat ze dan een keer wakker worden.

*update*
Mijn e-mail waarin ik met juridische stappen dreig hebben ze wel serieus genomen (not). Hieronder de complete e-mail, inclusief spelfouten en scheldwoorden.

Geachte Klant

Dank u voor uw nieuwe bericht aan Creative.

Begind u alvast met juridishe stappen, ga ik in de tussentijd even
proberen te kijken of ik nog wel zin heb om deze (kut) service aan u te
bieden. Mijn advocaten de Ankertjes wachten op uw antwoord!

Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
als u reageert.

Met vriendelijke groet

Arjen
Technical Support
Creative Labs Europe

In principe is het gewoon diefstal als ze mijn product tegen mijn wil vasthouden, ik begrijp écht niet waarom ze niet gewoon het pakje op de post doen. Als ze juridische stappen willen kunnen ze die krijgen, dit slaat echt kant nog wal :X Ik heb ook consumentenprogramma Radar getipt, kijken of dat wat wordt. Daarnet heb ik een telefoonnummer gevonden van de NL customer service in Dublin, en het adres van het hoofdkantoor daar. Die ga ik ook maar eens schrijven, met een vertaling van de e-mail. Als hij moeilijk gaat doen dan kan ik dat ook.
Ondertussen is mij nog even uitgelegd dat de klant niet meer koning is, en dat ik het aan mezelf te danken heb:

Uw speler word z.s.m. terug gestuurd de zending kan tussen de 5 a 14
werkdagen duren. Over diefstal ga ik geen commentaar geven, na 13 jaar in call centers en
op klanten services te hebben gewerkt weet ik inmiddels hoe klanten in
elkaar zitten. Over spelling ga ik het ook niet hebben aangezien u heeft kunnen lezen
en begrijpen wat ik bedoelde. Dat u niet meer terug komt als klant bij ons is aan uw reakties te
danken waardoor u van mij een reaktie terug hebt gehad waar u niet op
zat te wachten. 13 jaar geleden was klant koning en de klanten service de slaaf die de
klant blij moest houden, dat is veranderd meneer. Geeft u commentaar kan u hetzelfde terug verwachten.
Succes

Maar, mijn Zen wordt eindelijk teruggestuurd! Wouw!! :+ Nu afwachten of ze het dit keer ook echt doen.

*update*
Hij is er nog steeds niet, maar ik heb inmiddels telefoon gehad van de Engelse customer service, als reactie op mijn brief. met excuses, en ze zouden de zaak onderzoeken. _/-\o_
*laatste update*
De Engelse customer service heeft me een 32GB Zen aangeboden, met volledige garantie. Wordt morgen verzonden. Kijk, dat is dan toch weer zoals het hoort!! :)

Flying Bobman wijzigde dit bericht 04-12-2008 22:43 (83%)
Reden: Update

Canon EOS 400D + Canon EF-S 17-85 IS USM + EF 70-300 IS USM, Creative Zen 32GB + CX300, Sony Ericsson K850i.

Reg. datum: 20 januari 2006

Lekker is dat, heb deze speler nog geen jaar en hij start niet meer op. Resetten helpt ook niet.
Ik ga het eens even aan Creative melden.

Reg. datum: 08 februari 2008

quote:
Flying Bobman schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:34:

13 jaar geleden was klant koning en de klanten service de slaaf die de
klant blij moest houden, dat is veranderd meneer. Geeft u commentaar kan u hetzelfde terug verwachten.
Succes

Wohow ik denk niet dat zijn baas weet dat ie klanten zo behandeld! Misschien wordt het na 13 jaar tijd voor een carriere-switch? Ongelofelijk..

Sebastiaannn wijzigde dit bericht 20-12-2008 00:10 (8%)

Reg. datum: 03 november 2007

heeft iemand hier al ervaring met de "anti-shock" van de zen stone?
of beter gezegd heeft de zen stone een anti-shock?
hij is lekker klein en met klip dus ideaal voor tijdens het hardlopen, maar als er geen anti-shock op zit
is het natuurlijk weer buiten ideaal.

Charlie Mops, je zit hier niet goed. Dit topic behandelt alleen de Creative Zen (dus zonder achtervoegsel). De Stone kun je hier vinden: [Flash] Creative Zen Stone (Plus) ervaringentopic

Overigens kan ik je vraag meteen wel beantwoorden; de Zen Stone heeft flashgeheugen en is dus ongevoelig voor schokken. Je kunt er met gerust hart mee gaan hardlopen. Je kunt em zelfs tegen de muur aan gooien zonder dat er iets gebeurt, al is dat laatste natuurlijk vrij zinloos gedrag. :P

Reg. datum: 03 november 2007

Oh! sorry voor de mispost, maar bedankt voor de hulp ^^

quote:
Sebastiaannn schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:09:
[...]

Wohow ik denk niet dat zijn baas weet dat ie klanten zo behandeld! Misschien wordt het na 13 jaar tijd voor een carriere-switch? Ongelofelijk..
Zijn baas weet het nu wel (ik heb de brief aan de directie van het Creative hoofdkantoor in Ierland geschreven), en dankzij zijn onprofessionele gedrag heb ik nu een 32GB Zen gekregen. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel :) Als hij me niet zo behandeld had, dan had ik waarschijnlijk ook nooit actie ondernomen.

Canon EOS 400D + Canon EF-S 17-85 IS USM + EF 70-300 IS USM, Creative Zen 32GB + CX300, Sony Ericsson K850i.

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Whaha. Die kerel zal wel flink op zijn dak gekregen hebben. En terecht!

Wellicht heeft hij zijn opleiding bij XFX gehad ofzo.

Maar een 32 GB Zen is natuurlijk wel leuk :)

Reg. datum: 08 september 2000

Ik heb een ZEN 4GB naar volle tevredenheid, maar ben nu op zoek naar speakersysteem.

Tot mijn verbazing levert Creative die alleen voor de: ZEN V, de Stone, de X-FI en de Mosaic en dus niet voor de ZEN! Zelfs voor de iPod notabene!

Weet iemand wat een goed alternatief is?
Is dat een losse boxset als de Creative T10 of T20, of de Logitech X-140? Volgens mij zijn dit normale speakers die je in plaats van de koptelefoon moet aansluiten en zullen dus wel werken. Helaas wordt de ZEN dan niet opgeladen.
Of heeft iemand ervaring met de Logitech Z-10, waar de mp3 speler via usb aangesloten wordt, en die dus wellicht meer functionaliteit (maar welke dan?) biedt?

(edit: de bedoeling is eenvoudig muziek in de keuken te hebben. Geen ruimte voor een basbox, dus geen 2.1 systeem).

Munters wijzigde dit bericht 23-12-2008 11:41 (8%)

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Als je je Zen via USB op een speakersetje wat dat ondersteund aansluit, moet alle navigatie door je bestanden via dat setje, niet echt handig dus. Voordeel is dat je Zen opgeladen wordt. Op de site van Creative staan best veel 2.0 setjes, je kunt ze allemaal via minijack op je Zen aansluiten (=beter dan USB). T20 lijkt me een prima setje.

Flying Bobman wijzigde dit bericht 29-12-2008 01:02 (3%)

Salon GoT'er
Reg. datum: 15 november 2002

quote:
Flying Bobman schreef op maandag 29 december 2008 @ 01:01:
Als je je Zen via USB op een speakersetje wat dat ondersteund aansluit, moet alle navigatie door je bestanden via dat setje, niet echt handig dus. Voordeel is dat je Zen opgeladen wordt.
dat probeer ik dus
ik heb net een mcm 394 stereo setje van philips: http://www.consumer.phili...ro-HiFi-systeem+MCM394-12

daar probeer ik mijn creative zen aan te sluiten, maar het enige wat gebeurd is dat de speler opgeladen wordt - voor de rest geeft de stereo op USB stand NO DEVICE aan,.. dwz dat de Zen mp3 speler van Creative niet herkent wordt door mijn stereo als externe schijf om muziek van af te spelen
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

quote:
assass schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:20:
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Een topic er over openen. Problemen enzo horen niet in een ervaringentopic :)

Reg. datum: 29 augustus 2000

quote:
Eriksk schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:24:
Met MP3Tag kun jeen plaatje aan je mp3 'koppelen'. Deze wordt dan getoond in je Zen.Voor zover ik weet, toont de ZEN maar 1 afbeelding. Het heeft dus geen nut om er meerdere aan je tag toe te voegen.
Ik kopieer albums met in de albumfolder een folder.jpg bestand via Explorer naar mijn Zen. Werkt prima en krijg dus altijd de afbeelding te zien. Ook als ik het via Winamp doe gaat dit goed.

Reg. datum: 03 december 2003

Ah mooi, dan zal ik dat nog eens proberen... kon al niet helemaal achterhalen wanneer dat opging.

De mediamarkt heeft nu een zen 4gb voor 66 euro in de aanbieding.

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: