Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 42 43 44 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 december 2006

Ik heb nog geen geheugen kaartje geprobeerd.

Na uitgebreid testen ben ik wel aantal punten opgestuit sinds de software update:

Opstarten:: Mega snel,tijdens het zen logo begint de muziek al te spelen. Heb alleen idee dat die nu niet goed afsluit. Batterij was gister opgeladen en is nu al stukje leeg heb dus idee dat die hem leeg trekt.

Koptelefoon: als speler uit staat en je de koptelefoon erin doet licht het scherm op en gaat daarna het blauw speel lampje branden.

meerdere mensen die deze ervaring hebben?

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

Reg. datum: 08 februari 2007

Met de firmware update gaat de zen in stand-by in plaats van volledig uit als je 'm uitzet, net als met de Zen Vision: M. Als hij een aantal uren niet aan is geweest schakelt hij zich vanzelf volledig uit. De volgende keer dat je 'm dan opstart duurt het bijna net zo lang als hiervoor. Ik vind die stand-by modus een goede toevoeging, en wil daar best een beetje batterijleven voor opgeven.

Sinds de firmware update gaat bij mij ook het scherm eventjes aan en uit zodra ik de koptelefoon eruit haal. Ik vind dit echter niet zo'n probleem, maar het kan verklaard worden door het feit dat de speler niet helemaal uit is.

Ja vind alleen vreemd dat je nergens deze optie kan selecteren in een menu.
Ene kant vind ik het een goede toevoeging maar andere kant maakt mij ook weinig uit die opstarttijd. Batterijduur vind ik belangrijker.

Tevens even de integratie van extra sd geheugen getest voor de mensen hier.
De bestanden worden nog niet toegevoegd aan de overige bestanden, je moet dus echt de sd kaart selecteren

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

Reg. datum: 02 november 2006

2 reviews: pcmag en ars technica
via epiZENter

Zet hem vanochend aan en batterij is nog maar op 3/4. Hiervoor kon ik hem makkelijk een week a 1 1/2 week gebruiken ben bang dat ik dat nu niet meer ga redden.
Hoop dat hier toch een fix voor komt dat je deze optie kan selecteren in het menu

Reg. datum: 01 juni 2001

Viel me ook al op dat de stroom zo snel gaat dat ik me serieus afvraag of ik wel 20 uur audio en 4 uur video haal. Ik ga altijd uit van 80% omdat je altijd wel een beetje door menu's scrollt enzo. Maar zelfs die 80% lijkt me al kanp als ik zie hoe snel de batterijmeter kleiner wordt of de meter moet stuk zijn.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Met die oude firmware haalde ik zelfs meer als 4uur video kijken. Alleen met deze gaat dat niet meer lukken, hoogstens als ik direct na opladen hem aanzet

Reg. datum: 01 juni 2001

Hoe goed zijn de standaard dopjes eigenlijk van de Zen. Ben geen audiofiel, verre van dat. Maar zijn ze OK, of is het aan te raden meteen te upgraden naar een 30 euro model.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Ik zou altijd upgraden. Je hoort altijd goed het verschil tussen de standaarddopjes en degelijke doppen van zo'n 30 euro.

Ik heb zelf de creative in ears en het verschil is echt overduidelijk met de standaard doppen. Zelfs voor een niet audiofiel is dit aan te raden. Zoveel meer plezier van de songs als ze er degelijk doorkomen.

Whoop dee doe
Reg. datum: 14 maart 2000

Hebben jullie last van kleine krasjes op de knoppen? Het is bij mij namelijk zo dat op de knoppen meer (kleine) krasjes zijn dan de rest van het scherm. :(

'Not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck.'

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Als je harde nagels hebt zou dat kunnen ja.

Reg. datum: 25 maart 2007

quote:
Vassie18 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:26:
Heb sinds gister de nieuwe firmware update op mijn speler gezet en sindsdien doet die vreemd. Als de speler uit staat en ik mijn koptelefoon erin en uit haal gaat scherm even aan en het blauwe power lampje en daarna weer uit
Hebben andere mensen dit ook?

Volgens de update info moet het opstarten ook sneller gaan maar ik merk geen verschil.
Heb dit ook, als'k de koptelefoon eruit haal (eender welke die hier ligt rond te slingeren) even aan en uit, de backlight en het blauwe lampje opzij.
Opstarten gaat bij mij merkelijk sneller, nog paar seconden duurt dit nu.

Feel the fear and do it anyway... http://specs.tweak.to/15522

Reg. datum: 04 november 2007

Ik heb sinds gisteren ook een Zen (wat een prachtding!), maar ik zit met één vraag: het scherm wordt alleen maar zwart als ik de speler op 'hold' zet. Kan dit ook anders? Ik gebruik de hold functie namelijk nooit, omdat het in mijn jaszak vrijwel onmogelijk is dat er knoppen ingedrukt worden. Maar dit betekent dus wel dat de batterij veel sneller leeg gaat. Kijk ik bij de opties ergens overheen, of zal ik toch met hold moeten leren leven?

Reg. datum: 08 februari 2007

Het scherm gaat idd alleen maar uit als hij op hold staat. Je zult ermee moeten leren leven.
quote:
ReseT schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:42:
Hebben jullie last van kleine krasjes op de knoppen? Het is bij mij namelijk zo dat op de knoppen meer (kleine) krasjes zijn dan de rest van het scherm. :(
Toen ik de speler voor het eerst uit de verzegeld verpakking haalde, zaten de knoppen al vol met kleine krasjes.

Daarbij had ik snel een kras te pakken op het schermpje, wat voor mij de reden was deze speler meteen weer te verkopen.

Ik haal binnen nu en 5 dagen weer een Zen V, waar ik absoluut geen krasjes op kreeg.

Heb een vraag die mss heel erg simpel kan beantwoord worden maar mss ook niet. Ik heb al op google gezocht, hier gezocht maar geen oplossing gevonden...
Hoe kan ik album-art WEG krijgen van mijn muziek(speler). Er zijn er veel die zeggen met een id3-tagger de cover verwijderen. Heb er al paar geprobeerd maar lukt dus niet bepaald.

Kan dus iemand mij vertellen hoe ik die dingen verwijder?

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Staat de album art toevallig als verborgen bestand in de map met mp3's die de album art hebben?

Huh, kan hij wel album-art aan? :X Mij vraag is dan eerder hoe krijg je het erop :P

@ hieronder: Welke plaatjes?

$foldernaam.jpg of album.jpg iig niet :P

Paul Nieuwkamp wijzigde dit bericht 09-11-2007 09:37 (31%)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

Je plaatjes worden aautmatisch bij het uploaden in je foto map geplaatst.
Ik heb ze daar verwijderd en gewoon bijd e muziek los geplaatst via windows.
Maar bij beide opties pakt die gewoon de album art. Vreemde alleen is de ene pakt die wel en de andere niet.
Waar dit precies in ziet weet niet. Heb al geprobeerd om titels zelfde te maken als de map en als het album maar hier pakt die hem niet op.
Soms geeft het plaatje ook niet weer en even later wel. Als of die hem moet zoeken.
Ik vind het verder niet echt een interessante functie dus ben niet verder gegaan als dit

quote:
RoD schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:26:
Staat de album art toevallig als verborgen bestand in de map met mp3's die de album art hebben?
Nee, staat er niet in als verborgen bestand. Niet op de speler en ook niet in de map op mijn harde schijf.
quote:
Vassie18 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:54:
Je plaatjes worden autmatisch bij het uploaden in je foto map geplaatst.
Ik heb ze daar verwijderd en gewoon bij de muziek los geplaatst via windows.
Maar bij beide opties pakt die gewoon de album art. Vreemde alleen is de ene pakt die wel en de andere niet.
Waar dit precies in ziet weet niet. Heb al geprobeerd om titels zelfde te maken als de map en als het album maar hier pakt die hem niet op.
Soms geeft het plaatje ook niet weer en even later wel. Als of die hem moet zoeken.
Ik vind het verder niet echt een interessante functie dus ben niet verder gegaan als dit
Komt omdat de album art aan het liedje vastzit met de ID3-tag denk ik, heb al programma's gevonden om dat toe te voegen maar niet om te verwijderen. Die functie interesseert blijkbaar niemand die zo'n programma maakt/gebruikt.
De functie zelf vind'k ook niet interessant, daarom juist dat ik die album-art kwijt wil.

Reg. datum: 20 oktober 2007

quote:
Piedojng schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:18:
Heb een vraag die mss heel erg simpel kan beantwoord worden maar mss ook niet. Ik heb al op google gezocht, hier gezocht maar geen oplossing gevonden...
Hoe kan ik album-art WEG krijgen van mijn muziek(speler). Er zijn er veel die zeggen met een id3-tagger de cover verwijderen. Heb er al paar geprobeerd maar lukt dus niet bepaald.

Kan dus iemand mij vertellen hoe ik die dingen verwijder?
Probeer het programma eens van de onderstaande link. Op de pagina staat bij de lijst dat het gaat dus... maar eens proberen.

http://www.majorgeeks.com/Zortam_Mp3_Media_Studio_d5268.html

quote:
humolezer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:45:
[...]

Probeer het programma eens van de onderstaande link. Op de pagina staat bij de lijst dat het gaat dus... maar eens proberen.

http://www.majorgeeks.com/Zortam_Mp3_Media_Studio_d5268.html
Dit lukte dus ook niet :)
Heb het ondertussen opgelost...
http://windowshelp.micros...38a1d7dcc&m=1&p=1
Op die manier heb ik het kunnen wegkrijgen van de liedjes. Maar de afbeelding op de map was dan nog altijd niet weg... nieuwe map maken alles knippen en plakken en weg album-art _/-\o_

Join the Arena!
Reg. datum: 16 september 2004

Ik heb een probleem met mijn 2 weken oude Zen 4GB :(
hij wilt helemaal niet meer opstarten, reset werkt niet, en ook niet als ik via de "boot-play" combinatie de boel wil formateren.

enige dat die nu nog doet is knipperen als ik em op de USB poort van me computer aansluit.
heeft iemand hier ervaring mee?

DFI Lanparty nF4 Ultra-D || AMD A64 3700+ || 2 * Corsair 512TWINX3200LL (v1.1 - BH5) || GeForce 7800GT </br> Cooled by Zalman Reserator V2 -||- The Inglorious Bastards clan page

Reg. datum: 20 oktober 2007

Ik heb juist hetzelfde gehad met mn zen v plus 8GB. Nadat ik hem had uitegezet ging ie nooit meer aan alleen knipperde de lichtjes nog als ik hem aansloot op de pc. Je kan eens proberen om hem de ganse nacht aan de USB-hub te laten hangen. Dit werkte bij mij de eerste keer maar de tweede keer bleef ie dood. Ik heb 'em toen maar binnengebracht en nu krijg ik een ZEN.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 42 43 44 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: