Reg. datum: 28 juli 2002
Nope, dus goed punt van jou.quote:
Mijn computerspecs vind je hier.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
[Nieuw Topic]Nope, dus goed punt van jou.quote:Hyena2 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:00:
Of is dit standaard op alle pda's met Windows?
Het GPS-gedeelte van de TyTN II lijkt vooralsnog de grootste verrassing te worden. Voorzover ik weet zijn er momenteel geen andere (bekende) apparaten op de markt met de Qualcomm GPS-chip. Vroege previews, en ook videodemo's op YouTube, bijvoorbeeld van Expansys, gingen niet in op het GPS-gedeelte, omdat de Radio-ROM nog niet af was.quote:Find your way wherever you are with built-in GPS navigation with TomTom taster software
Gewoon een veredelde trail versie dus. Lang leven google maps en een web en walk abboquote:The Taster Pack includes maps for one city of your choice on DVD that can be copied from the provided DVD to the included MicroSD card.
Nanax wijzigde dit bericht 30-08-2007 01:25 (26%)
Letterlijk web en walk. Want heb het in Parijs gebruikt in het hotel waar wifi was en het laden ging niet echt heel snel. Dus lopen zal wel gaan, maar autorijden...quote:Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:18:
Gewoon een veredelde trail versie dus. Lang leven google maps en een web en walk abbo
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
gelukkig heeft dit apparaat hsdpa dus dat moet wel goed zitten, alleen het juiste data abonnement uitzoeken.quote:Mini Poeper schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:26:
[...]
Letterlijk web en walk. Want heb het in Parijs gebruikt in het hotel waar wifi was en het laden ging niet echt heel snel. Dus lopen zal wel gaan, maar autorijden...![]()
Die GPS is voor mij van ondergeschikt belang.
Nanax wijzigde dit bericht 30-08-2007 01:32 (63%)
Te gek!quote:Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:30:
Ah kijk filmpje over de GPS: klik
Prima voor elkaar lijkt me
Nanax wijzigde dit bericht 30-08-2007 01:56 (44%)
Offtopic: Wizard is gestolen.quote:Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:51:
(ik zou zeggen gooi een wm6 rom alla nbd 9 op je vario/wizard en je hebt alle die voordelen nu al maar dat terzijde)
Oja? Je bedoelt de audio player in de HTC Home plugin?quote:Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:51:
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze gewoon doorspeelt als je het HTC audio programma gebruikt. werkt trouwens top dat programma, helemaal samen met de today plugin.
Mini Poeper wijzigde dit bericht 30-08-2007 02:42 (8%)
Die handleiding is toch wel leuk (en erg dik met 274 pag.) Ik vind dit toch wel erg interessant.quote:rachid.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:10:
[...]
Het GPS-gedeelte van de TyTN II lijkt vooralsnog de grootste verrassing te worden. Voorzover ik weet zijn er momenteel geen andere (bekende) apparaten op de markt met de Qualcomm GPS-chip. Vroege previews, en ook videodemo's op YouTube, bijvoorbeeld van Expansys, gingen niet in op het GPS-gedeelte, omdat de Radio-ROM nog niet af was.
Ik ben dus erg benieuwd naar de eerste berichten over de GPS-prestaties, nauwkeurigheid, invloed op batterij, etc.
Ten slotte ben ik ook benieuwd wat TomTom taster inhoudt. Als dat geen volledige versie is, ben je een kleine honderd euro kwijt voor TomTom Navigator 6 met gedetailleerde regiokaarten + de hoofdwegen van West-Europa op een memory card.
GUNKteam Manager @http://www.gunk.be Manager International Partners Europe @http://www.turtle-entertainment.de Head of the Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Xing Profile https://www.xing.com/profile/Ma
1) Nog niemand hier heeft dit toestel.quote:Pesticide schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:54:
iemand met een kaiser die me kan laten weten of youtube filmpjes werken in landscape mode zonder schokken ? kan de cpu flashvideo aan ? en maybe zelfs de divx webstream ? of is dit teveel gevraagd van dit mooie toestel.
Ik heb namelijk als doel op de vlieghaven via wifi wat filmpjes te kijken of overal waar ik via wifi online kan . Lukt dit met deze smartphone ?
DivX heb ik praktisch zonder schokken kunnen kijken op m'n HTC Wizard. Natuurlijk mag je kloksnelheden niet direct met elkaar vergelijken, maar de Wizard draait op 195 MHz en de Kaiser op 400 MHz. Dus je zou denken dat dat gaat lukken.quote:Pesticide schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:54:
iemand met een kaiser die me kan laten weten of youtube filmpjes werken in landscape mode zonder schokken ? kan de cpu flashvideo aan ? en maybe zelfs de divx webstream ? of is dit teveel gevraagd van dit mooie toestel.
Jep maar dat is in feite los staande software zie pagina 231 en verder van de NL manual trouwens voor plaatjesquote:Mini Poeper schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:41:
[...]
Oja? Je bedoelt de audio player in de HTC Home plugin?
Nanax wijzigde dit bericht 30-08-2007 03:41 (12%)
quote:Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 03:37:
[...]
Jep maar dat is in feite los staande software zie pagina 231 en verder van de NL manual trouwens voor plaatjes
Mini Poeper wijzigde dit bericht 30-08-2007 05:07 (9%)
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Met andere woorden: telecomvergelijker.nl is extreem subjectief!quote:Angelus1753 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:28:
[...]
Bij de telecom vergelijker staan ze er 2x in. tytn II > algebeld (=goedkoopste) en p4550 wijst naar 2call en gsmweb. Veel meer shops staan er nog niet in geloof ik, dus dat beperkt de keuze redelijk.
Djerique wijzigde dit bericht 30-08-2007 11:37 (24%)
Voip werkt prima via Vodafone, het valt alleen niet onder de voorwaarden van de Zorgeloos Mobiel Internet Blox. Als ze dat wel zouden doen zouden ze toch aardig hun eigen ruiten aan het ingooien zijn lijkt me zoquote:Tjado schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:07:
Eerste toestel waar ik echt verliefd op ben sinds ik heel lang geleden voor het eerst een SE P800 had![]()
Sindsdien geen touchscreen modellen meer gehad..ben dik tevreden met mijn N80 nu dus stond op het punt een N95 te kopen totdat..dit heerlijke toestel op mijn beeldscherm verscheen![]()
kan niet wachten!
Is het trouwens bij geen enkele mobiel internet aanbieder mogelijk om VOIP te gebruiken op de TyTN II?
Goh, wat denk jezelf. Het is gebasseerd op de interpretaties van de mensen achter Telecomvergelijker.quote:Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
Met andere woorden: telecomvergelijker.nl is extreem subjectief!
(edit) Aan mijn screenshot kan je toch echt zien dat afgebeld ALS ENIGE staat vermeld:
[afbeelding]
Mini Poeper wijzigde dit bericht 30-08-2007 11:56 (6%)
Reden: typefout
quote:Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
(edit) Aan mijn screenshot kan je toch echt zien dat afgebeld ALS ENIGE staat vermeld:
[afbeelding]
2call staat er inmiddels ook bij... Maar je moet overal tig x klikken voordat je iets duidelijk hebt...quote:Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
[afbeelding]
quote:The GPS receiver is built in the Chipser of the phone (Qualcomm MSM7200) and is gpsOne - the one used in almost all CDMA phones. Many people will be disappointed that it is not a SirfStar III, as it is known as the best on the market, giving excellent results in position lock times, usability and accuracy. But our performance test left us happy with the results: in direct comparison with the first TyTN paired with external GPS with SirfStar III chip (Holux 236), we obtained the same results for GPS Location.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona