Hoofdcategorieėn
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
De inkoopprijs valt een beetje tegen van de TyTn2 want als 2call bij hetzelfde adres zou inkopen dan zouden ze maar 12euro (incl btw) winst maken.
Enigste voordeel is dat ik het ook nog eens zonder verzendkosten kan kopen maar het blijft een hoop geld.

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

Reg. datum: 04 december 2000

Als ik de htc-logo's met elkaar vergelijk is de laatste foto gewoon een stuk donkerder.

When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Dieter09 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:49:
en iemand erboven zegt dat de buitenkant geleverd word in de standaard kleur. maar nu weet ik nog altijd niet of het dat donkergrijs, of lichtgrijs is?????

lichtgrijs => http://crew.tweakers.net/...en-tilted-front_507kB.jpg
donker => http://www.boygeniusrepor...le/normal_HTCKaiser16.jpg

Of zijn het dezelfde en ligt het aan de foto's?
Als je 't mij vraagt is 't hetzelfde.
Actie toets en buitenste "circkel" met OPNEEM/AFBREEK, START en OK toetsen zijn verchroomd.
De "circkel" direct langs de middelste actie toets is antraciet. Het front om het scherm en toetsen is "geborsteld aluminium" en de rest is zwart.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Dé man
Reg. datum: 17 mei 2006

Eerste toestel waar ik echt verliefd op ben sinds ik heel lang geleden voor het eerst een SE P800 had O+
Sindsdien geen touchscreen modellen meer gehad..ben dik tevreden met mijn N80 nu dus stond op het punt een N95 te kopen totdat..dit heerlijke toestel op mijn beeldscherm verscheen _/-\o_
kan niet wachten!

Is het trouwens bij geen enkele mobiel internet aanbieder mogelijk om VOIP te gebruiken op de TyTN II? 8)7

Tjado wijzigde dit bericht 29-08-2007 19:08 (3%)

Die ene, met die snor

quote:
AleSyS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:33:
Is er nu te achterhalen wat de gui wordt. Je ziet veel verschillende plaatjes met de lelijke groene en mooi e zwarte gui :/
Ik hoop groen! Misschien kun je kiezen, kan bij de PDA's hier ook.

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Vraag me ook af hoe deze omgaat met voip applicaties. In m'n nokia had ik een SIP standaard. Hoe zit dat eigenlijk nu (igm voipbuster of zo) zijn er al oplossingen voor?

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Reg. datum: 16 maart 2007

is skype een voip applicatie? of wat is da juist?

quote:
Dieter09 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:10:
is skype een voip applicatie? of wat is da juist?
:Y

Reg. datum: 17 september 2005

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

Je bedoelt dat het er gewoon dubbel opstaat...zowel de groene als de zwarte gui

Arc Nature

Volgens mij ligt het aan de lichtval. Het is in elk geval de lichte "versie".

@AleSyS: voorzover ik begrepen heb kun je zelf kiezen. De zwarte GUI is HTC Home software die er bij geleverd wordt (met TouchFLO technologie).

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

quote:
Crusader schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:16:
Volgens mij ligt het aan de lichtval. Het is in elk geval de lichte "versie".

@AleSyS: voorzover ik begrepen heb kun je zelf kiezen. De zwarte GUI is HTC Home software die er bij geleverd wordt (met TouchFLO technologie).
Cool....dat wilde ik ff weten. Dat TouchFLO lijkt me best wel gaaf _/-\o_

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
AleSyS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:28:
[...]

Cool....dat wilde ik ff weten. Dat TouchFLO lijkt me best wel gaaf _/-\o_
De TyTN 2 wordt volgens mij niet met touchflo geleverd.

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 12 december 2003

Zijn jullie eigenlijk van plan de TyTN II te verzekeren, het gaat toch wel om een duur toestel. Maar lees ook veel negatieve ervaringen over o.a. Actua

quote:
DaannO schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:29:
[...]

De TyTN 2 wordt volgens mij niet met touchflo geleverd.
Jawel! Kijk maar bij de laatste link in TS

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:38:
[...]

Jawel! Kijk maar bij de laatste link in TS
Niet om het 1 of het ander, maar een TS wordt niet zo vaak aangepast. Neem eens een kijkje op de volgende pagina: *klik*

Twee citaten uit dat bericht:
* in tegenstelling tot eerdere berichten is de TyTN II niet voorzien van TouchFLO.
* Maar de TyTN II is niet zoals de Touch voorzien van TouchFLO, de technologie waarmee je met je vingers kunt scrollen. Ook wordt er nog gesproken over een visitekaartjesscanner, maar daar is geen nadere info over te vinden.
Als je dat bericht lees, komt het betrouwbaar over (op mij althans). Het is wachten totdat de eerste verkochte in iemands handen is.

Je kan het toestel wel enigzins met je vinger bedienen als ik de Interactive e-Learning bekijk (onder het kopje internet).

_Rayman_ wijzigde dit bericht 29-08-2007 20:49 (22%)

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

damn wat een bult reacties ineens :9
quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:05:
Ik zie dat veel mensen een 2 jr contract nemen; ben ik de enige die snel is uitgekeken op z'n toestel? :X
Moet wel zeggen dat m'n huidige toestel nu 9 mnd heb en nog errūg goed bevalt.
heb zelf ook 2 jarig (moet nog jaartje) maar ben allang uitgekeken op me n93. Dus als de prijs beetje meevalt, en de (1e) tweakers die 'm binnenkrijgen als goed beoordelen, haal ik me er wel eentje. Zal alleen flinke hap wezen, +-700¤ las ik erges?

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

quote:
_Rayman_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:43:
[...]

Niet om het 1 of het ander, maar een TS wordt niet zo vaak aangepast. Neem eens een kijkje op de volgende pagina: *klik*

Twee citaten uit dat bericht:
* in tegenstelling tot eerdere berichten is de TyTN II niet voorzien van TouchFLO.
* Maar de TyTN II is niet zoals de Touch voorzien van TouchFLO, de technologie waarmee je met je vingers kunt scrollen. Ook wordt er nog gesproken over een visitekaartjesscanner, maar daar is geen nadere info over te vinden.
Als je dat bericht lees, komt het betrouwbaar over (op mij althans). Het is wachten totdat de eerste verkochte in iemands handen is.

Je kan het toestel wel enigzins met je vinger bedienen als ik de Interactive e-Learning bekijk (onder het kopje internet).
http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm

Device Control
Finger scrolling and panning
5-Way navigation control

Key features
• Windows Mobile® 6
• Tilted 2.8” 240*320 QVGA touch screen
• Sliding QWERTY keyboard
• 3 mega-pixel auto focus camera
• Value Added Applications - HTC Home™, TomTom navigation software, Business card scanner
• Tri-band UMTS with Quad-band GSM/GPRS/EDGE
• ROM 256MB and RAM 128MB
• 360 degree 3 way jog wheel paired with OK button
• microSDTM card slot
• Advanced touch screen technology

http://www.europe.htc.com/z/pdf/products/DLflyer170807.pdf

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
bartgrefte schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:49:
damn wat een bult reacties ineens :9

[...]

heb zelf ook 2 jarig (moet nog jaartje) maar ben allang uitgekeken op me n93. Dus als de prijs beetje meevalt, en de (1e) tweakers die 'm binnenkrijgen als goed beoordelen, haal ik me er wel eentje. Zal alleen flinke hap wezen, +-700¤ las ik erges?
De prijzen wisselen wel een beetje. Maar de max die ik heb gezien is 699,= incl verzending (pdashop.nl). De andere shops vragen ~620-650.

Heb mij bij belcompany ingeschreven voor reservering. Of dat helpt, geen idee. Mijn Orange M500 (Q-tek S100), begint wat af te takelen, maar zal het nog wel even blijven doen. Al ben ik een week of 2 later dan "derrest", zal ik nog niet z'n punt vinden hoor. Wellicht is de prijs dan al wel lager :P

Het ligt er een beetje aan, wanneer ik de Tytn2 kan "krijgen". Anders wacht ik nog even op de verwachte leverdatum en prijs van de HTC Polaris en bepaal dan hoe of wat.

offtopic:
@AleSyS: Deze pagina's kan ik ondertussen dromen. Wellicht dat je ook een reden erbij kan zetten, of verhaaltje. Nu lijkt het net of mijn verhaaltje uit mijn duim gezogen is.
Wat betreft de term: Advanced touch screen technology , dit is naar mijn beste niet de TouchFLO.

_Rayman_ wijzigde dit bericht 29-08-2007 21:46 (12%)

quote:
_Rayman_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:43:
[...]

offtopic:
@AleSyS: Deze pagina's kan ik ondertussen dromen. Wellicht dat je ook een reden erbij kan zetten, of verhaaltje. Nu lijkt het net of mijn verhaaltje uit mijn duim gezogen is.
Wat betreft de term: Advanced touch screen technology , dit is naar mijn beste niet de TouchFLO.
Het ging mij meer om Finger scrolling and panning

Overigens staat in de press release http://www.europe.htc.com..._and_HTCmail_en_FINAL.pdf

Business Card Scanner
Easy scrolling with touch scrolling or jog wheel

AleSyS wijzigde dit bericht 29-08-2007 22:37 (16%)

Reg. datum: 24 september 2005

en omdat we hier natuurlijk allemaal (wannabe) 'managers' zijn denkt de overheid met u mee...

http://www.zibb.nl/Bedrij...ckberries-nu-onbelast.htm

...voor al die mensen die denken dat ambtenaren alleen uit het raam kijken. :)

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

He gasten je kunt gewoon beide gebruiken, beide themes zijn gewoon allang te downloaden. Ik gebruik zelf de groene wm6 versie omdat ie die veel relaxter vind in het donker etc :) . (en dit op een vario)

Reg. datum: 16 maart 2007

waar...

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ik ben alweer een tijdje aan het zoeken naar een PDA die voldoet aan mijn eisen en ik kom net per toeval uit bij dit geweldig apparaatje. Ik zit nu met mijn verse mobiele online abo op mijn N73 te kloten en ik word er nu al niet goed van.. surfen en MSN'en werkt vrij matig op zo'n schermpje en met zo'n keypadje. Tijd voor een groter scherm en een qwerty-toetsenbordje.

Moet helaas nog een aantal maanden tot mijn abo verlengd kan worden, maar ik houd deze topic zolang zeker in de gaten ;)

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
Groen zit standaard in de wm6 rom, zwart zit bijv. standaard op de touch. daarvan zijn dan weer aangepaste versies die extra zwarte elementen bevatten en dergelijke. zoek eens op xda-developers maar eens op all black .tsk

Nanax wijzigde dit bericht 30-08-2007 01:20 (9%)

Reg. datum: 09 december 2005

quote:
AleSyS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm

Device Control
Finger scrolling and panning
5-Way navigation control

Key features
• Windows Mobile® 6
• Tilted 2.8” 240*320 QVGA touch screen
• Sliding QWERTY keyboard
• 3 mega-pixel auto focus camera
• Value Added Applications - HTC Home™, TomTom navigation software, Business card scanner
• Tri-band UMTS with Quad-band GSM/GPRS/EDGE
• ROM 256MB and RAM 128MB
• 360 degree 3 way jog wheel paired with OK button
• microSDTM card slot
• Advanced touch screen technology

http://www.europe.htc.com/z/pdf/products/DLflyer170807.pdf
Paragraaf 1.9 uit de nederlandse handleiding: "Geluid inschakelen of uitschakelen
U kunt het geluid van vingernavigatie in- of uitschakelen. Tik op Start > Instellingen > tabblad Systeem > TouchFLO en selecteer of wis het keuzevak Geluid bij horizontaal en verticaal verschuiven met vinger inschakelen."

8)7 :?

Of is dit standaard op alle pda's met Windhoos Windows?

Modbreak:
Dat bedrijf uit Redmond heet Microsoft. Het product wat ze afleveren heet Windows. Alle verbastering zoals M$, Microschoft en Windhoos zijn hier niet op zijn plek.

Ginz wijzigde dit bericht 30-08-2007 09:23 (7%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: